SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Płock oferta pracy Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych, występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji, upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie, doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii, prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji, prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.: koordynacja i zarządzanie projektami, organizacja zadań w projektach, opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów, rekrutacja uczestników do projektu, kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi, przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające, współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów, czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań, przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów, promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań, sprawozdawczość okresowa, monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu, bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie wniosków o płatność, archiwizacja dokumentacji projektów, reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów
Data publikacji: 2019-01-04
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych, występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji, upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie, doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii, prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji, prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.: koordynacja i zarządzanie projektami, organizacja zadań w projektach, opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów, rekrutacja uczestników do projektu, kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi, przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające, współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów, czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań, przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów, promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań, sprawozdawczość okresowa, monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu, bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie wniosków o płatność, archiwizacja dokumentacji projektów, reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Data zakończenia pracy: 30.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:Niezbędne wymagania:1) Wykształcenie - wyższe.2) Wymagana specjalność nie dotyczy3) Obowiązkowe uprawnienia nie dotyczy4) Doświadczenie zawodowe: minimum roczne doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich; bardzo dobra znajomość dokumentów związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków europejskich; doświadczenie w pracy w zespołach zadaniowych.Umiejętności zawodowe:bardzo dobra znajomość programów Excel oraz Word;dobra znajomość języka angielskiego.Dodatkowe wymagania:systematyczność, skrupulatność, bardzo dobra organizacja pracy.
Nazwa pracodawcy: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) List motywacyjny.2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny na stronie internetowej Uczelni: pwszplock.pl w zakładce Dla pracowników Wnioski i dokumenty - Dokumenty osobowe kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie).3) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (dostępna na stronie internetowej Uczelni: pwszplock.pl w zakładce Dla pracowników Wnioski i dokumenty 4. Konkurs/Rekrutacja Zgoda na przetwarzanie danych osobowych).Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Kancelarii Ogólnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, pok. B 202, lub przesłać na adres e-mail: kadry (at) pwszplock.pl, lub pocztą tradycyjną na adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock z dopiskiem na kopercie dotyczy naboru na stanowisko Specjalista ds. administracyjnych do dnia 11 stycznia 2019 r. liczy się data wpływu do PWSZ w Płocku. Nabór może być nierozstrzygnięty bez podania przyczyny lub unieważniony.Kandydaci, których oferty spełniały wymogi formalne, będą informowani o wynikach naboru. Po zakończonym naborze, dokumenty kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo wyższe, kształcenie studentów.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 05.01.2019
Oferta pracy ważna do: 11.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-04-03 - Mielec (podkarpackie)
zarządzanie systemem jakości, tworzenie dokumentacji, pobieranie prób wysyłanego towaru, realizowanie procedur i norm jakości
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Sucha Wola (podkarpackie)
Wykonywanie prac ciesielskich, zbrojarskich, murarskich i pomocniczych na budowie
Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych i Transportowych CECHINI Sp.j. - 2018-12-10 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie i budowanie bazy danych pracowników tymczasowych, rekrutacja pracowników zagranicznych, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników, załatwianie formalności związanych z legalizacją pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce
Firma "Gotowski"- Budownictwo Komunikacyjne i Przemysłowe Sp. z o. o. - 2018-01-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca obsługa klientów; przygotowywanie ofert dla klientów; bieżąca obsługa zgłaszanych spraw ze strony klientów; nadzór nad współpracą i realizacją zamówień; poszerzanie bazy klientów; dbanie o relacje z klientami; praca w godz. 8-16; pracodawca prosi przed spotkaniem osobistym o wysyłanie CV na podany adres e-mailowy
FACH-PAK Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-06-20 - Słupsk (pomorskie)
opracowywanie, kontrolowanie i wykonywanie bieżących planów produkcji
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Lubaczów (podkarpackie)
Stworzenie poradnika rosyjskojęzycznego dla klientów z Europy Wschodniej zakładających startup, mający na celu usprawnienie funkcjonowania wydzielonej części przedsiębiorstwa na pierwszym etapie jego istnienia. Przygotowanie programu szkoleń wprowadzających dla klientów zakładających startup.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Łódź (łódzkie)
Projektowanie, tworzenie i aktualizowanie szkoleń e-learningowych. Administracja skarbowa, obróbka graficzna.
Krajowa Szkoła Skarbowości - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
wymagania: wykształcenie bez znaczenia, minimum trzyletnie doświadczenie na podanym stanowisku, znajomość obsługi maszyn do czyszczeniaZakres obowiązków: obsługa maszyn czyszczących, naprawa i konserwacja maszyn, czyszczenie korytarzy komunikacyjnych, hal i wiat
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Biały Dwór (wielkopolskie)
karmienie,pojenie.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Pęchratka Polska (podlaskie)
wprowadzanie danych do systemu, obsługa sklepu internetowego, wsparcie zespołu w sprawach informatycznych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-09-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Utrzymywanie dobrych kontaktóww klientem wewnętrznym; Wycena wartości aktywów netto funduszy; Dokonanie rozliczenia strona księgowa; Weryfikacja wyceny funduszu.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
Obsługa umów kredytowych i leasingowych dla klientów Santander Consumer Bamque we Francji, analiza wniosków kredytowych, umów, obsługa wniosków o modyfikację oraz renegocjację, praca wykonywana głównie w języku francuskim i jezyku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Kraków (małopolskie)
zgodne ze stanowiskiem
Sarna Spółka z.o.o - 2017-06-23 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej zgodnie z przepisami prawa pracy (przygotowywanie dokumentacji personalnej oraz rozliczeń kadrowych);rozliczanie czasu pracy pracowników;wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym;koordynacja obiegu dokumentów pracowniczych;prowadzenie procesów rekrutacyjnych;prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia emerytalno-rentowego;prowadzenie spraw zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;prowadzeniem spraw organizacyjnych Ośrodka m.in. przygotowywaniem projektów wewnętrznych aktów prawnych.Kontakt z pracodawcą: ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, kadry (at) dodr.pl, 71 339-86-56Godzina pracy 7:00 - 15:00
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta kierowana jest także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.- Rejestrowanie pracowników, prowadzenie teczek osobowych,- Obsługa programu Comarch Optima,- Obsługa dokumentacji PFRON, sprawozdawczość GUS- Po okresie próbnym negocjacja wynagrodzenia,- Zwrot kosztów dojazdu dla osób spoza Pelplina,Kontakt: telefon 58 770-12-60, 504-067-418; e-mail: dagmara (at) pia-michna.pl
MAXTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Peplin (pomorskie)
bezposrednia obsługa klienta w biurze podróży,umiejętnośc tworzenia programów dla grup
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Pruszków (mazowieckie)
praca biurowa
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2018-03-27 - Gogolin (opolskie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych, przygotowanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk, zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami, określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami, wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskiwania kandydatów, przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych z uwzględnieniem określonych kryteriów, praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych, opracowywanie nowoczesnych stategii sourcingowych oraz dobór odpowiednich narzędzi
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)
OPRACOWYWANIE PROJEKTÓW DOT. EDUKACJI I PRACY MŁODZIEŻY, NAWIĄZANIE WSPÓŁPRACY Z INSTYTUCJAMI I ORGANIZACJAMI Z ZAGRANICY, KOORDYNOWANIE PROJEKTÓW
kontakt przez OHP - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. handlowych -poszukiwanie nowych klientów z terenów: Gruzji, Czech i Rosji. Przygotowywanie ofert, rozwijanie działąlności w zakresie handlu odzieżą i obuwiem. Miejsce pracy: Wrocław Sala G
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Wrocław (dolnośląskie)
promowanie marki Skoda, reklama
RE-WO VOLUMIS MOTORS sp. z o.o. - 2016-01-05 - Lubin (dolnośląskie)
Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym i zakresem zadań realizowanych na stanowisku pomocy administracyjnej. Pomoc pracownikom Urzędu Gminy w wykonywaniu zadań, m.in. prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacj o środowisku i jego ochronie. Prowadzenie ewidencji nazw ulic, przygotowywanie, wysyłanie, segregacja i rejestracja korespondencji. Sporządzanie projektów pism, informacji, kopii dokumentów. Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji oraz przekazywanie akt do archiwum zakładowego.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Żabia Wola (mazowieckie)
Rozwiązanie problemów operacyjnych, wparcie pracy pracowników operacyjnych. Zgłaszanie problemów technicznych.Wymagania: wykształcenie o kierunku/specjalności - logistyka, magazyn, produkcja
"DHL EXEL SUPPLY CHAIN (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Głuchów (łódzkie)
pozyskiwanie i bieząca obsługa klientów, monitorowanie płatności, miejsce wykonywania pracy: woj. lubuskie
Petrotrans Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Międzyrzecz (lubuskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników zatrudnionych u klienta firmy, ewidencja pracy pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Lublin (lubelskie)