SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ Warszawa oferta pracy Awans Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2016-03-21
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Awans Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-001 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2016
Data zakończenia pracy: 16.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie; wymagane doświadczenie na stanowisku; znajomość pakietu MS Office; znajomość portali ubezpieczeniowych i finansowych. Obowiązki: kompleksowa obsługa w zakresie ubezpieczeń i produktów finansowych; zamieranie umów ubezpieczenia dla klientów indywidualnych; opracowywanie warunków ofert ubezpieczenia na podstawie otrzymanych wniosków; nawiązanie i utrzymanie kontaktów z klientami; analiza potrzeb i oczekiwań klienta; administrowanie umowai ubezpieczenia; aktualizacja danych osobowych i teleadresowych klientów; rozliczanie dokumentów ubezpieczeniowych z Towarzystwem Ubezpieczeniowym. Zgłoszenia mailowe: rekrutacja (at) awanser.pl
Nazwa pracodawcy: Awans Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
00-001 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.awanser.pl
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Data dodania oferty pracy: 21.03.2016
Oferta pracy ważna do: 16.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: średnie techniczne; 2-3 lata doświadczenia; znajomość języka niemieckiego lub angielskiego; zakres obowiązków: kontakty z dostawcami IFA Group w zakresie dostaw komponentów do produkcji (kontrola techniczna dostawców; analiza danych pomiarowych z kontroli wejścia towarów; analiza i ocena wadliwych komponentów w obszarze wejścia towarów; opracowywanie reklamacji/sprawozdań z kontroli do dostawców; przeprowadzanie działań korygujących i doskonalających współpracę z dostawcami; ocena jakości dostaw i towarów; przygotowywanie stosownych raportów; przeprowadzanie wewnętrznych audytów w obszarze wejścia towarów; przygotowywanie raportów dotyczących jakości dostaw (praca z KPI); jedna zmiana; miejsce pracy: Ujazd
IFA POWERTRAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Ujazd (opolskie)
jw.
ESKOM IT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-04 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż biurowych urządzeń wielofunkcyjnych i wielkoformatowych oraz oprogramowania do zarządzania elektronicznego obiegu dokumentówwynagrodzenie podstawowe + premia
MULTIKOP - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie i przygotowywanie róznego rodzaju materiałów reklamowych, publikacji, ulotki, banery, foldery, plakaty, wizytówki itp. Obsługa ploterów,drukarek. Dbałość o jakość wydruku. Kontakt z klientem, wykonywanie kalkulacji i wyceny proponowanej usługi poligraficznej.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Bolszewo (pomorskie)
sprzedaż szkoleń językowych
4 You Hope For Future Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Bytom (śląskie)
wprowadzanie danych do systemu
MGGP Spółka Akcyjna - 2017-09-27 - Gorlice (małopolskie)
aktywna sprzedaż produktów bankowych, bieżąca obsługa operacyjna klientów, pozyskiwanie klientów na produkty finansowe, realizacja planów sprzedażowych, sporządzanie umów kredytowych, kompletowanie dokumentacji
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2016-03-21 - Rawicz (mazowieckie)
Odbieranie telefonów, sprzedaż towarów przez telefon
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Jasło (podkarpackie)
Rozliczenia finansowe, wprowadzanie danych do bazy, dostarczanie polis do klientów.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Zamość (lubelskie)
Sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, sporządzanie list plac, dokumentów rozliczeniowych z ZUS, PFRON,US, prowadzenie akt osobowych, spraw kadrowych oraz wystawianie zaświadczeń. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:05.Wysokość wynagrodzenia 3000 brutto +wysługa lat.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE - 2018-02-18 - Pruszków (mazowieckie)
Dokonywanie zamówień towarowych; dbanie o terminowość zamówień; dbanie o świeżość produktów; efektywna gospodarka magazynowa
Bartosz Milewski "Róża Wiatrów" Biuro Turystyki Żeglarskiej Łodź - 2017-04-12 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont
ARVATO POLSKA Sp. z o. o. - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
w/g potrzeb
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE "SUPON" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-09 - Kielce (świętokrzyskie)
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na terenie kraju i za granicą. Analizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planów sprzedażowych.
DENIS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Gdynia (pomorskie)
- przyjmowanie zamówień sprzedaży;- wpisywanie przyjętych zamówień;- sprawdzanie danych z zamówienia z danymi w systemie;- potwierdzanie klientom zamówień;- wystawianie dokumentów sprzedaży;- organizacja transportów towaru do klientów;- kompletowanie i segregowanie dokumentacji;- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Oświęcim (małopolskie)
Kontakt z klientami.Realizowanie planów sprzedaży.Raportowanie.Praca od pon-pt w godz.8-16.
kontakt przez PUP - 2018-05-01 - Janki (mazowieckie)
/ //
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Głowno (łódzkie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie, wymagany 2-letni staż w agencji zatrudnienia. Biegła znajomość w mowie i piśmie języka niemieckiego, znajomość obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole. Organizowanie wyjazdów pracowników za granicę, współpraca z partnerami biznesowymi, kompleksowa obsługa klientów, weryfikacja znajomości j. niemieckiego u zatrudnionych pracowników. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Rybnik (śląskie)
wyksz. min. średnie, znajomość jednego z języków obcych: angielski lub niemiecki lub francuski, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku,
ARTCOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-25 - Ociąż (wielkopolskie)
- obsługa zamówień internetowych,- prowadzenie sprzedaży internetowej.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Nowa Sól (lubuskie)
Wykształcenie średnie/wyższe, odpowrność na stres, znajomość obsługi komputera.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Racibórz (śląskie)
sprzedaż materiałów budowlanych w tym także przez internet, tworzenie ofert sprzedaży na portalu Allegro i OLX,redagowanie ulotel i materiałów promocyjnych, obsługa zamówień, generowaniedokumentów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
usługi ślusarskie- dorabianie kluczy, usługi zegarmistrzowskie, sprzedaż art. przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Legnica (dolnośląskie)
Zapewnienie płynnego przekazaniaklienta/produktu z działu implementacji do działuobsługi klienta. Zapewnienie szybkiego imaksymalnego wykorzystania programu od dniawprowadzenia (na przykład niski poziomodrzucenia transakcji, odpowiedni poziom limitukredytowego dla klienta i posiadaczy kart,ustawienie spłaty Direct Debit, monitorowanieterminów spłaty zadłużenia) Zapewnienie, że Fronti Back Office są świadome pojawienia się nowegoklienta i każdego wyjątku od procesu/programu.Jest głównym punktem kontaktu dla klienta odmomentu wdrożenia programu, zarówno dlaadministratora programu po stronie klienta jak i osób zarządzających. Dostarczanie bardzo dobrychrezultatów w zakresie satysfakcji klienta. Ciągłyrozwój i zwiększanie swojej wiedzy w zakresieprogram Kart dla klienta. Rozwijanie relacji zklientem celem ciągłego rozszerzania portfelaoferowanych produktów, także na nowych rynkach(nowe oddziały, nowe kraje) Stwarzanie możliwości aktywnego rozwoju programu w oparciu o posiadane informacje od klienta. Częsta i aktywnakomunikacja z klientem. Prowadzenie regularnychrozmów konferencyjnych pozwalających układaćplany działania. Planowanie, organizowanie iprowadzenie regularnych przeglądów poziomuobsługi klienta, we współpracy z pracownikamiinnych departamentów Citi. Praca nad codziennymiwyzwaniami razem z najważniejszymi osobamikontaktowymi w organizacji klienta, zeszczególnym ukierunkowaniem na rozwiązaniepodstawowych przyczyn wszelkich problemówEskalacja problemów branie odpowiedzialności zasprawę i koordynacja prac nad jej szybkimrozwiązaniem. Identyfikacja głównych przyczynwszelkich powtarzających się problemów w Citi iobsłudze klienta Współpraca z Call Centre i BackOffice przy rozwiązywaniu codziennych problemówposiadaczy kart Prowadzenie uzgodnieńfinansowych odnośnie otrzymywanych płatnościcelem utrzymywania limitu kredytowe dla klienta iposiadaczy kart, Pomoc klientom w zarządzaniuzapasem kart (w przypadku jeśli klient ma kilkadedykowanych programów/wzorów kart) poprzezaktywne monitorowanie wydanych, aktywnych izamkniętych kart. Obserwowanie trendów ipotencjalnych zmian celem optymalizacji działaniaprogramów Tworzenie możliwości proaktywnegorozwoju Programu. Praktykowanie ciągłego iefektywnego doskonalenia procesów wraz zOperacjami i z klientami Citi, by eliminować błędy,przeszkody i ograniczać koszty. Wzrostwykorzystania produktów poprzez rozwójgeograficzny lub dodatkowe możliwości transakcjiBieżąca analiza programu (spadki transakcji,terminowości płatności, przyczyn kontaktu klientówKartowych) Zaangażowanie i koordynowanie pracodpowiednich jednostek w Citi w zależności odpotrzeb klienta, np. Operacji, Produktu,Implementacji.
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Makowisko (podkarpackie)
Obsługa klienta, serwowanie dań, inkasowanie należności
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Śrem (wielkopolskie)
Praca w systemie zmianowym: 08:00-20:00-08:00 (po 12 godzin)Obsługa recepcji. Przyjmowanie rezerwacji. Wystawianie dokumentów meldunkowych. Udzielanie informacji. Obsługa komputera oraz sprzętu biurowego.
"GABOREK" W. GABOREK, A. GABOREK-ZIĘBIEC - SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-24 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2015-11-18 - Kolonia Lesznowola (mazowieckie)