SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA Złotów oferta pracy Amcor Flexibles Złotów sp. z o.o
Stanowisko: SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację - Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu - Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem - Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. - Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.- Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. - Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta- Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. - Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Data publikacji: 2019-03-05
Lokalizacja: Złotów (wielkopolskie)
Pracodawca: Amcor Flexibles Złotów sp. z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Za Dworcem 8, 77-400 Złotów, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację - Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu - Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem - Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. - Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.- Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. - Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta- Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. - Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Złotów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: złotowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Złotów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Bardzo dobra znajomość MS Office w tym Excel.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Amcor Flexibles Złotów sp. z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Adres pracodawcy:
Za Dworcem 8, 77-400 Złotów, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: złotowski
Gmina pracodawcy: Złotów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Złotów
Ulica pracodawcy: Za Dworcem
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 05.03.2019
Oferta pracy ważna do: 20.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA PRZYGOTOWANIE, KOORDYNACJE I ROZLICZANIE PROCESÓW ZAKUPOWYCH, W TYM:1) SPORZĄDZANIE ZAMÓWIEŃ ZAKUPÓW KOMPONENTÓW ZGODNYCH Z ZAPOTRZEBOWANIEM PRODUKCYJNYM.2) NADZOROWANIE I ZARZĄDZANIE STANEM MAGAZYNOWYM ZAMAWIANYCH KOMPONENTÓW.3) GROMADZENIE, ANALIZA I OPRACOWYWANIE INFORMACJI ISTOTNYCH DLA REALIZOWANYCH ZAKUPÓW.4) PROWADZENIE NEGOCJACJI Z BIEŻĄCYMI I NOWYMI DOSTAWCAMI W ZAKRESIE WARUNKÓW DOSTAW ZAMAWIANYCH TOWARÓW.5) KONTROLOWANIE I KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW, DBANIE O TERMINOWOŚĆ ROZLICZANIA FAKTUR ZAKUPOWYCH. 6) EWIDENCJA PROCESÓW ZAKUPOWYCH W DEDYKOWANYM SYSTEMIE.PO OKRESIE PRÓBNYM 3900 ZŁ. BRUTTO. Okres próbny 3 m-ce.Godz. pracy 7.30-15.30.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-09-13 - Słupsk (pomorskie)
Bieżąca obsługa klienta; redagowanie maili, tworzenie ofert; sprzedaż pobytów wypoczynkowych, rehabilitacyjnych, kolonii letnich, turnusów Dr Ewy Dąbrowskiej; marketing ośrodka.
Ośrodek rehabilitacyjno-wczasowy "Bursztyn" - 2018-12-05 - Jantar (pomorskie)
Obsługa komputera i programów biurowych, kontakty z kontrahentami z terenu Ukrainy, realizacja planów sprzedażowych, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów.
MRIJA sp. z o.o. - 2018-08-23 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; obsługa komputera, w tym MS Office; zaawansowana znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: archiwizacja dokumentów posprzedażowych, przyg. ofert handlowych oraz wzorów umów, współpraca z partnerami zagranicznymi, raportowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
IBS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż części zamiennych do silników przemysłowych i morskich.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Zielona Góra (lubuskie)
zapoznannie z asortymentem, program sprzedazowy G-Insert,obsługa kasy fiskalnej,przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie i realizacja zamowien, reklamacje, analiza rynku pracy, 1 osoba Dział Ogrodzeń i 1 osoba Dział sprzedazy detalicznej
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Radomsko (łódzkie)
Tworzenie kosztorysów budowlanych. Obsługa programów kosztorysowych - NORMA, obsługa plotera, umiejętności negocjacyjne
ZAKŁAD PROJEKTOWO-BUDOWLANY PROJEKTOBUD ANDRZEJ POŁOMSKI - 2017-08-10 - Myjomice (wielkopolskie)
Negocjowanie cen oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z potrzebami firmy, poszukiwanie nowych dostawców
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
zamawianie towarów do sprzedaży; analizowanie cen i warunków dostaw; wybór dostawców ; zbieranie informacji o zaopatrzeniu i zapasach; reklamowanie i sprzedaż towarów; rozliczanie raportów kasowych dobowych; reklamowanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Chojna (zachodniopomorskie)
Doczyszczanie obiektu (mycie,pranie tapicerki meblowej), pranie wykładziny, mycie okien, doczyszczanie posadzek, koszenie trawy (okazjonalnie).
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OO - 2018-09-24 - Lublin (lubelskie)
Realizacja planów sprzedaży, kalkulacje ofert ubezpieczeniowych, pozyskiwanie nowych klientów, spisywanie i zawieranie umów
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Organizacja, dokonywanie zakupów, nadzór nad zakupami, negocjowanie cen i warunków dostaw, poszukiwanie dostawców, koordynacja i kontrola dostaw, nadzór nad realizacją reklamacji
GJH-KOŁO H.JANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - KOŁO - 2018-08-22 - Zawadzkie (opolskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy, naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, sporządzanie deklaracji ZUS, US, PFRON, bezpośrednia współpraca z klientami
ESTELLIGENCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Kwidzyn (pomorskie)
Rozszerzanie sieci sprzedaży w kraju i za granicą, aktywne pozyskiwanie nowych klientów,przygotowywanie materiałów marketingowych, ofert i raportów handlowych
Spółdzielnia Inwalidów " METAL-INCAR" - 2015-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
Zakład Handlowo -Usługowy"W i M" - 2018-01-11 - Kielce (świętokrzyskie)
- Odprawy celne w procedurach uproszczonych, - Utrzymywanie telefonicznych, mailowych i osobistych kontaktów z klientem z zagranicy, - Pozyskiwanie nowych klientów z zagranicy, - Negocjowanie warunków handlowych, - Przygotowywanie ofert handlowych, - Przyjmowanie zamówień, - Fakturowanie, - Realizowanie dostaw, - Tworzenie raportów, sprawozdań. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16. Wynagrodzenie: od 2000 zł netto (około 2800 zł brutto) - w zależności od kwalifikacji. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - CV i list motywacyjny prosimy przesłać na adres mailowy: bozena.przekwas (at) wp.pl, tel.: 71 372 88 99.
KOMETA MICHALSKA MAŁGORZATA - 2016-03-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert zagranicznych, współpraca z klientami zagranicznymi.
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2016-04-11 - Hucisko (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż wysyłkowa, obsługa klienta w punkcie, sprzedaż detaliczna, dbanie o wizerunek i czystość placówki
JAW-GREEN GRZEGORZ JAWOREK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-13 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum; Wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; Budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami; współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa);zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej;dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum; nawiązywanie i utrzymywanie konaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.Miejsce wykonywania pracy: Dział Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony min. 1 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godz). Wymagania: potwierdzone wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne. Co najmniej 3-letnie doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury). Biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press). Znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (pożądany poziom C1). Zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolność ustalania priorytetów, otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-03-08 - Bytom (śląskie)
sporządzanie list płac, sprawozdań miesięcznych, do starostwa Powiatowego, SIO oraz kwartalnych do GUS. Wprowadzanie danych do programu Vulcan Płace, Płatnik, SIO. Wystawianie PIT-11, sporządzanie PIT-4R, PIT-8AR. Sporządzanie dokumentacji do ZUS. Ewidencjonowanie faktur, delegacji. Koordynowanie działań w zakresie kontroli zarządczej oraz archiwizacja dokumentów księgowych.
POWIATOWE CENTRUM PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W GŁOGOWIE - 2015-12-11 - Głogów (dolnośląskie)
szycie odzieży
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Praca na stanowisku specjalisty lub inspektora bezpieczeństwa i higieny pracy.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA - 2017-10-12 - Łomża (podlaskie)
Zamawianie towaru, obsługa klienta, dozór aktualności terminów ważności produktów, rozmowy z przedstawicielami i negocjacje cenowe
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Ślesin (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie i analizowanie ofert, negocjacje warunków zakupów i dostaw, poszukiwanie optymalnych źródeł dostaw, realizacja celów oszczędnościowych
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Zielona Góra (lubuskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie wyższe, pref. z zakresu ekonomii bądź zarządzania; 3 lata doświadczenia w zakresie rachunkowości i finansów; znajomość ustaw: ustawa o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o rachunkowości, o zamówieniach publicznych; obsługa komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-10-18 - Gliwice (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Łódź (łódzkie)
Praca w branży instrumentów muzycznych: prowadzenie korespondencji handlowej międzynarodowej i krajowej, kontakty z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Kętach. Proponowane wynagrodzenie 2200 zł brutto miesięcznie + premia.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2016-09-05 - Kęty (małopolskie)
rozliczanie etatów,wykonywanie listy płac,ewidencja czasu pracy,rozliczanie urlopów,drukow L-4,rejestr badan lekarskich,obsługa ZUS,GUS,US
Ogólnopolska Sieć Klinik Okulistycznych "Okoklinik" - 2015-12-01 - Chrzanów (małopolskie)