SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW Wodzisław Śląski oferta pracy System Barosz Gwimet Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Negocjowanie cen oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z potrzebami firmy, poszukiwanie nowych dostawców
Data publikacji: 2016-01-12
Lokalizacja: Wodzisław Śląski (śląskie)
Pracodawca: System Barosz Gwimet Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marklowicka 7, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Negocjowanie cen oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z potrzebami firmy, poszukiwanie nowych dostawców
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. CV proszę przesyłać na adres e-mail.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent do spraw zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe oraz znajomość języka angielskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: System Barosz Gwimet Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Marklowicka 7, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Wodzisław Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wodzisław Śląski
Ulica pracodawcy: Marklowicka
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
produkcja sprzętu i wyposażenia do napędu hydraulicznego i pneumatycznego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.01.2016
Data dodania oferty pracy: 11.01.2016
Oferta pracy ważna do: 11.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykształcenie min. średnie z doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 10zł brutto / godz.
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2016-01-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-sporządzanie list płac,-rozliczanie ZUS i US,PFRON,-wystawianie różnorodnych druków i zaświadczeń dot.zatrudnienia i wynagradzania pracowników,-przygotowywanie danych do sprawozdań GUS,-przygotowywanie danych do arkusza organizcji,SIO,planów finansowych itp.-inne czynności zlecone przez Dyrektora
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Olsztynie - 2017-03-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji oraz o ich poprawność- Streszczanie treści dokumentacji w celu podjęcia decyzji w sprawach przetargów-Reprezentowanie firmy przed urzędami- Dbanie o dobre kontakty z dostawcami produktów, potrzebnych do funkcjonowania firmy- Bieżący kontakt z wszystkimi działami firmy i klientami
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Zawiercie (śląskie)
Kompleksowa sprzedaż produktów i usług telekomputerowych.
EFEKT SERWIS Wojciech Szlechta - 2017-10-13 - Włodawa (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa kadrowo płacowa, prowadzenie dokumentacji, naliczanie wynagrodzeń
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe AGRO-TOP Sp. z o.o - 2016-05-25 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-07-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie posiłków
Przedsiębiorstwo Handlowe - Marcin Molik - - 2017-07-21 - Słubice (lubuskie)
zarządzanie zasobami ludzkimi
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2016-12-09 - Augustów (podlaskie)
- obsługa zamówień ze sklepu internetowego oraz aukcji internetowych,- tworzenie ofert handlowych oraz bazy potencjalnych klientów,- doradztwo i obsługa klienta krajowego i zagranicznego,- budowanie profesjonalnych relacji z klientami,- budowanie pozytywnego wizerunku firmy,- doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów.- realizowanie planów sprzedażowych,
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Skawina (małopolskie)
Sprzedaż i obsługa klienta, utrzymywanie stanów magazynowych.
SUDER & SUDER Spółka zo.o. - 2017-04-28 - Żary (lubuskie)
Wykształcenie: średnie; wymagana znajomość języka angielskiego; praca w firmie produkcyjnej; jedna zmiana; możliwość delegacji na terenie kraju; miejsce pracy: Nieborowice;
"OSTROWSKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-24 - Nieborowice (śląskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: pomoc w przyg. kart wzorów poduktów, ściąganie i analiza dokumentów od klienta, jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice strefa
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej rozliczenia z podmiotami powiązanymi (z krajów OECD). Interpretacja regulacji dotyczących cen transferowych w poszczególnych krajach OECD. Analiza danych finansowych podmiotów.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Olkusz (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie min. średnie z doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 12zł brutto / h
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2016-11-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadenie ewidencji pracowników, przygotowywanie umów o pracę, zlecenie, o dzieło, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie ekwiwalentów, wynagrodzeń, sporządzanie PIT-11, prowadzenie ewidencji czasu pracy, nadzór nad badaniami wstępnymi, okresowymi, kontrolnymi, odpowiadanie na pisma urzędowe, obsługa programu płacowo-kadrowego "ENOVA"
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp.Z.O.O. Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2018-07-20 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i PR firmyDbałość o markę firmy i budowanie jej wizerunkuPlanowanie oraz realizacja działań marketingowych w internecie, prasie i mediach społecznościowychKompleksowe tworzenie ofert handlowych i sponsoringowychZarządzanie stroną internetową aktualizacja treści i grafiki, przygotowywanie aktualności, działania w zakresie pozycjonowania stronyWsparcie marketingowe sprzedażyOpracowanie materiałów promocyjnych (reklamy, e-mailingi, plakaty itp.) samodzielnie oraz z pomocą grafikaPrzygotowywanie planów kampanii outdoorowychKoordynowanie działań związanych z promowaniem firmy i organizacją eventówRealizacja innych projektów i zadań zleconych przez przełożonegoNadzór nad przejrzystością i czytelnością komunikacji z klientem
Paweł Szczerbiński Agencja Artystyczna ARENA - 2018-03-16 - Dębica (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
Galileo Komputery Maciej Mazur - 2016-09-15 - Sanok (podkarpackie)
Doradztwo technicznohandlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń.Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów.Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-06-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie polityki magazynowej(stany magazynowe, dokumentacja sprzedażowa i magazynowa i inne, obsługa magazynowo-sprzedażowa, prowadzenie biura, praca też w terenie woj. podkarpackiegopraca na jedną zmianę od 9.00-17.00
Zakład Obróbki Kamienia Budowlanego Kazimierz Rogala - 2018-03-26 - Przyłęk (podkarpackie)
Rozpoznanie i analiza potrzeb klientów oraz ich zaspokojenie
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Sosnowiec (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych, dowóz towarów do klienta.
PENNY-DOBROSZYCE Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa kadrowo-płacowa. Miejsce pracy Sosnowiec/k Strykowa.
GRUPA GEIS - 2016-11-28 - Sosnowiec (łódzkie)
wykonywanie, obróbka, okuwanie elementów meblowych; dobór odpowiedniego gatunku drewna do konkretnego rodzaju mebli; montowanie mebli; naprawianie i renowacja mebli; konserwacja i lakierowanie mebli; wykonywanie zamówień, organizacja czystości na stanowisku pracy, organizowanie pracy, kontrolowanie jakości materiałów i wykonywanych mebli
DREWSTYL-MEBEL - 2018-04-26 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
PREZENTOWANIE OFERTY FIRMY NOWYM I DOTYCHCZASOWYM KLIENTOM, PRZYGOTOWANIE UMÓW ORAZ KOORDYNOWANIE ICH REALIZACJI, BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY NA RYNKU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZADZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA CHIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)