SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I LOGISTYKI Wojciechowo oferta pracy SANTIA Elżbieta Świdurska - Zagórska
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa sprzedaży krajowej i eksportowej, wysyłek towarów, tworzenie ofert
Data publikacji: 2020-01-29
Lokalizacja: Wojciechowo (wielkopolskie)
Pracodawca: SANTIA Elżbieta Świdurska - Zagórska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-233 Wojciechowo 10, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa sprzedaży krajowej i eksportowej, wysyłek towarów, tworzenie ofert
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wojciechowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarociński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaraczewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: minimum rok na podobnym stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: SANTIA Elżbieta Świdurska - Zagórska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Adres pracodawcy:
63-233 Wojciechowo 10, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, świadectwo ukończenia szkoły, świadectwo pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: jarociński
Gmina pracodawcy: Jaraczewo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wojciechowo
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowanej żywności i napojaów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.01.2020
Data dodania oferty pracy: 29.01.2020
Oferta pracy ważna do: 29.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7c93f0d25c6b54a7d6dcebffb8e1e032
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nowych klientów na rynku ukraińskim, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami, realizowanie planów sprzedażowych, tworzenie ofert handlowych w języku ukraińskim(godziny pracy 8-16)
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Łomazy (lubelskie)
Podstawowym obowiązkiem, osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie obsługa procesu działań sprzedażowych, w celu realizacji założonych celów spółki
EUROWET Sp z o.o. - 2016-08-18 - Kościelna Wieś (wielkopolskie)
- wystawianie faktur dla klientów zagranicznych i krajowych; - przyjmowanie faktur zakupu na materiały na magazyn główny i produkcyjny; - generowanie dokumentów magazynowych i zestawień księgowych; - nadzorowanie płatności od naszych klientów i ich rozliczanie;4- wystawienie dokumentów księgowych np. noty komensacyjne, korygujące;
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-27 - Zator (małopolskie)
kompleksowa realizacja zamówień; utrzymanie relacji z dostawcami; ; przygotowywanie zapytań ofertowych; porównywanie ofert i wyboru dostawców; przygotowywanie rekomendacji wyselekcjonowanych dostawców; dbanie o zapewnienie racjonalnych kosztów zakupów pod kątem wymagań jakościowych, terminowości dostaw oraz terminów płatności; okresowe negocjacje obowiązujących warunków czasu wykonywania elementów powtarzalnych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE STAL-SERWIS S.C. JAN STRUSIŃSKI, RAFAŁ STRUSIŃSKI - 2016-12-07 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
weryfikacja rachunkowa dok. księgowych, sporządzanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)
Zadania:
Wyjaśnianie rozbieżności magazynowych
Dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów
Raportowanie i utrzymywanie wskaźników KPI
Media Expert - 2016-11-02 - Łódź (łódzkie)
Przygotowanie i prowadzenie postępowań dot. zamówień publicznych
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W LĘBORKU - 2019-08-22 - Lębork (pomorskie)
planowanie i organizowanie pracy, zarządzanie, doradztwo personalne, kontrolowanie kosztów i innych zagadnień finansowych
PRELFAST WIKTOR PAWLAK - 2016-02-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Budowanie wizerunku firmy, realizacja działań marketingowych, współpraca z firmami zewnętrznymi.
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2020-01-24 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
Kontrola dokumentów księgowych pod względem prawnym i formalnym, dekretacja i księgowanie dokumentów, kontrola rozrachunków, odpowiedzialność za stan dok. księgowej.
PROBET - DASAG - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Żagań (lubuskie)
bieżące wsparcie i doradztwo dla menedżerów i pracowników w zakresie HR, sporządzanie raportów, analiz, wdrażanie i monitorowanie systemów motywacyjnych, budowanie systemów wartościowania stanowisk pracy, współpraca z zewnętrznymi agencjami pośrednictwa pracy, całościowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych, koordynacja działań związanych z zatrudnieniem, legalizacja pobytu cudzoziemców - pracowników firmy.
BUSINESS IN POLAND Sp. z o.o. - 2019-02-18 - Kraków (małopolskie)
redakcja TVS
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Suwałki (podlaskie)
x
Salon Fryzur BLUE Justyna Orzechowska - 2019-03-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw personalnych - budowanie pozytywnego wizerunku działu personalnego w firmie poprzez orientację na klientów działu, profesjonalizm obsługi, opracowywanie i wdrażanie przyjaznych narzedzi zapewniających skuteczny przepływ informacji od/do pracowników firmy.Wymagania:- wykształcenie wyższe,- umiejętność przygotowywania dokumentów i korespondencji, terminowość i dokładność, umiejętnośc obsługi komputera (pakiet MS Office),- znajomość języka ukraińskiego (stopień C1).
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
- wypełnianie dokumentów legalizujących pobyt i pracę obcokrajowców- aktywna rekrutacja pracowników- opieka nad pracownikami zagranicznymi- wyszukiwanie lokali mieszkalnych i pośredniczenie pomiędzy właścicielami a pracownikami- pomoc przy relokacji pracowników wraz z rodzinami
PHU MASTERCLEAN RADOSŁAW ŁOŚ - KOROBCZAK - 2018-09-24 - Gdańsk (pomorskie)
Wsparcie pracowników Philip Morris z Portugalii w zapytaniach związanych z HR;proaktywne działanie w celu kompleksowego rozwiązania wszystkich spraw;utrzymanie wszystkich wniosków w bazie danych SAP i przygotowanie dokumentacji HR; urzymanie danych personalnych pracowników w systemie SAP i dokonywanie kontrolibprzy wprowadzaniu danych;bgenerowanie standardowych raportów z SAP;koordynacja wewnętrznymi procesami zawidamiania pracowników;uczestnictwo w tłumaczeniu i przeglądzie dokumentacji związanej z firmowymi pracesami HR.
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Kraków (małopolskie)
•Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych spółek •Doradztwo prawne, w tym udzielanie porad, opinii prawnych i informacji o obowiązującym stanie prawnym•Monitorowanie zmian w przepisach prawa•Przygotowywanie i opiniowanie projektów umów, porozumień i innych dokumentów wywołujących skutki prawne,•Analiza i ocena prawa przedstawionych dokumentów i zagadnień oraz w tworzeniu i redagowaniu wewnętrznych aktów prawnych•Współpraca z Radcą Prawnym •Reprezentowanie spółek w negocjacjach i spotkaniach biznesowych•Pomoc w obsłudze spraw wynikających z bieżącej działalności firmy•Wspieranie pozostałych działów spółek od strony prawnej
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-03-27 - Lublin (lubelskie)
zgodny z charakterystyką pracy
ENPOLIS Radosław Radziejewski - 2017-05-11 - Jarocin (podkarpackie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej. Naliczanie płac. Praca na samodzielnym stanowisku. - Praca w sklepie INTERMARCHE.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku specjalisty do spraw kadr i płac. Wymagana znajomość aktualnych przepisów.
ETRU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-13 - Katowice (śląskie)
Bieżąca archiwizacja stron www, zarządanie mediami społecznościowymi, wdrażanie strategii marketingowej, prezentacje usług spółki, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klientów - tankowanie pojazdów, obsługa komputera i terminala, sporządznie dokumentacji i ewidencji magazynowej w zakresie przyjmowania i wydawania towarów
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2016-03-24 - Żary (lubuskie)
technik weterynarii
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Częstochowa (śląskie)
sprzedaż internetowa artykułów elektrotechnicznych, narzędzi, art. sanitarno-grzewczych, BHPdodawanie produktów i kształtowanie oferty sklepu internetowego analiza dostępności i konkurencyjnosci towarów marketing internetowy koordynowanie dostaw wysoki poziom bieżącej obsługi klientów
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)
osoba zajmująca sie car detalingiem, czyszczenie samochodów , camperów w pełnym zakresie, polerka, pranie tapicerki, przyciemnianie szyb, naprawa ubytków w lakierze, renowacja części plastikowych(zderzaki-lusterka)
Geoffroy KIRSCHWING RIDER VAN PL - 2020-01-03 - Kotla (dolnośląskie)
Dbanie o czystość w warsztacie samochodowym i placu manewrowym.
Specjalistyczny Zakład Naprawy Wag - 2019-10-28 - Koło (wielkopolskie)
praca z rodzinami korzystającymi z usług w ramach Powiatowego Centrum Usług Społecznym, więcej informacji na stronie: www.bip.pcpr.tarnogorski.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2019-07-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-10-12 - Ropczyce (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, sporządzanie ofert i wycen
Aleksandra Krupa OKsystem - 2017-06-06 - Świątniki Górne (małopolskie)
Staż w Gogolinie
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Gogolin (opolskie)