SPECJALISTA PRACY Z RODZINĄ Tarnowskie Góry oferta pracy POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH
Stanowisko: SPECJALISTA PRACY Z RODZINĄ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: praca z rodzinami korzystającymi z usług w ramach Powiatowego Centrum Usług Społecznym, więcej informacji na stronie: www.bip.pcpr.tarnogorski.pl
Data publikacji: 2019-07-12
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza Henryka 16, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca z rodzinami korzystającymi z usług w ramach Powiatowego Centrum Usług Społecznym, więcej informacji na stronie: www.bip.pcpr.tarnogorski.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA PRACY Z RODZINĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista poradnictwa psychospołecznego i rodzinnego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.07.2019
Data zakończenia pracy: 30.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: pedagogika/psychologia/nauka o rodzinie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zgodnie z ogłoszniem na stronie: www.bip.pcpr.tarnogorski.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza Henryka 16, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - więcej informacji na stronie: www.bip.pcpr.tarnogorski.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza Henryka
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy:
pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista poradnictwa psychospołecznego i rodzinnego
Data dodania oferty pracy: 12.07.2019
Oferta pracy ważna do: 17.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?23ba8f748000ba06a14428d2076719c5
Podobne oferty pracy
•analizowanie pracy miejskiej sieci ciepłowniczej i węzłów cieplnych,•prowadzenie analiz z zakresu ciepłownictwa i ogrzewnictwa.•optymalizacja przesyłania ciepła ze źródła do odbiorców,•poszukiwanie nowych rozwiązań, mających na celu poprawę sprawności przesyłania i dystrybucji ciepła,•budowa i rozwój Programu pracy sieci ciepłowniczej,•współudział w tworzeniu Planów rozwoju,•wydawanie warunków technicznych do projektowania,•uzgadnianie dokumentacji projektowych,•dobory urządzeń węzłów cieplnych.
OPEC-SYSTEM Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Szkolenia: okresowe, szkolenia bieżące bhp i p.poż
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W SKARSZEWACH - 2019-05-16 - Skarszewy (pomorskie)
Sporządzanie i naliczanie list płac. Prowadzenie akt osobowych. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy. Sporządzania dokumentów rozliczeniowych, zgłoszeniowych do ZUS oraz deklaracji podatkowych, PFRON. Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowych - dobra znajomość Excela, Worda.
PINAKOLADA Sp. z o.o. - 2019-03-13 - Bełchatów (łódzkie)
praca biurowa przy komputerze
Kancelaria Ekologiczna Marcin Kaźmierski - 2016-10-28 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa wózka widłowego, wyładunek tpowarów, sprawna obsługa przepływu towarów na lini dostawca- działy handlowe, monitorowanie stanu asortymentu znajdującego się w magazynie.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
przeprowadzanie analiz ekonomicznych
Bel-Pol Sp. Z o.o .Świdnica - 2017-10-23 - Świdnica (dolnośląskie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2016-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
GRS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-21 - Warszawa (mazowieckie)
-utrzymanie relacji z klientami-przygotowywanie ofert i analiza wyników sprzedaż
"GRASO" ZENON SOBIECKI - 2017-09-01 - Owidz (pomorskie)
obsługa sprzedazy w serwisie internetowym
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Nowa Sól (lubuskie)
- organizowanie oraz prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych,- projektowanie i wykonywanie produktów reklamowych,- obsługa oraz kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Lipowa Góra Wschodnia (warmińsko-mazurskie)
Praca jako fizjoterapeuta.
AKSON Chomicki Łukasz - 2018-05-10 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie analiz wydajności, wdrażanie systemów motywacji, rozwoju ścieżki kariery, prowadzenie rekrutacji
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
przedtawicielstwo firmy niemieckiej, obsługa rynku europy środkowo-wschodniej
FOTOWOLTAIKA ŚLĄSKA Artur Pawlik - 2015-12-21 - Świdnica (dolnośląskie)
podtrzymywanie kontaktów z klientami sklepów, sporzadzanie bieżącej dokumentacji obsługi posprzedazowej dotyczącej procesów reklamacyjnych, aktualizowanie bazy reklamacji.
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Święcice (mazowieckie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-04-07 - Lipiny (łódzkie)
Obsługa maszyn, należyta dbałość o powierzony sprzęt, aktywny udział w realizacji zamówień i zbytu towaru (kontakt z klientem w językach obcych)
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Raszyn (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie towarów na portale aukcyjne, bezpośrednia sprzedaż towarów, przygotowanie towarów na sprzedaż, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Leszno (wielkopolskie)
planowanie, organizowanie, kierowanie i kontrolowanie przemieszczania towarów; dostarczanie towaru zgodnie z zamówieniem klienta we wskazane miejsce i czas,opytymalizowanie kosztów dostawy,dokonywanie wyboru procedury zakupów i analiza ich stanu; obsługiwanie zamówienia i organizowanie transportu za pomocą system. informatycznych, współpraca ze spedycjami i firmami transportowymi, komunikacja z klientami w tym zagranicznymi, opracowanie rozwiązań w obszarze logistyki, analiza i kontrola kosztów logistycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Hornówek (mazowieckie)
Praca przy linii zbijającej palety.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe DREWPOL Gil Dorota - 2019-06-04 - Żuraw (łódzkie)
Przywóz różnych urządzeń
Artur CZECH - CZECH RECYKLING - 2018-07-18 - Zgierz (łódzkie)
Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganejdokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwai higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeńoraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasadi warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wnioskówdotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonaniaoceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszyi pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa,praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiedniaszerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP)i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
Przygotowanie dokumentacji technicznej produkcji
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2017-11-14 - Szepietowo (podlaskie)
Sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej, zawieranie umów ubezpieczeniowych, prowadzenie biura
Centrum Ubezpieczeń "OLSTAF" Kredyty Leasing Michał Stafiniak - 2019-06-03 - Międzyrzecz (lubuskie)
Prowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracodawców, sprawowanie kontroli nad dokumentacją pracowniczą oraz dokumentami dotyczącymi szkoleń z zakresu BHP.
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2016-03-21 - Lublin (lubelskie)
obsługa klienta, wykładanie towaru, dbanie o czystość w miejscu pracy
PW "MERKUS" Justyna Kowalczyk - 2017-02-14 - Zatory (mazowieckie)
segregowanie korespondencji, segregacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Suwałki (podlaskie)
-
PHU "AUTO-RAFMAR" MARCIN SZWARC RAFAŁ PALUCH SPÓŁKA CYWILNA - 2017-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
.
T.D.I. Daniel Tadel - 2017-03-07 - Stara Krobia (wielkopolskie)