SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Świątniki Górne oferta pracy Aleksandra Krupa OKsystem
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta, sporządzanie ofert i wycen
Data publikacji: 2017-06-06
Lokalizacja: Świątniki Górne (małopolskie)
Pracodawca: Aleksandra Krupa OKsystem
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Na Wzgórzu 2, 32-040 Świątniki Górne, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klienta, sporządzanie ofert i wycen
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ prowizja od sprzedażygodz.9-17 (soboty 2-3 godz. - do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świątniki Górne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świątniki Górne
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dobry kontakt z klientem
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w handlu mile widziane.Wynagrodzenie: 2000zł + prowizja od sprzedaży
Nazwa pracodawcy: Aleksandra Krupa OKsystem
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Na Wzgórzu 2, 32-040 Świątniki Górne, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt telefoniczny lub CV na e-mail + skierowanie do pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: oksystem (at) interia.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: krakowski
Gmina pracodawcy: Świątniki Górne
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świątniki Górne
Ulica pracodawcy: Na Wzgórzu
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 06.06.2017
Oferta pracy ważna do: 05.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż samochodów osobowych, praca w godz. 9-17
Kombat Sp. z o.o Sp.K - 2017-09-04 - Opole (opolskie)
rozliczanie czasu pracy kierowców, ustalanie tras przejazdów, prowadzenie ewidencji zużycia paliwa, nadzór nad terminowym wykonywaniem przeglądów technicznych, napraw okresowych pojazdów, legalizacji urządzeń rejestrujących czas aktywności kierowców
Przedsiębiorstwo Handlowe AGRO-TERS E.Solak & S.Solak Sp. Jawna - 2017-03-29 - Chełm (lubelskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie rozmów handlowych, pozyskiwanie zleceń, spoorzadzanie umów
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Zabrze (śląskie)
Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz zmian w warunkach zatrudnienia i płac.Rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy.Prowadzenie oraz aktualizacja akt osobowych, dokumentacji pracowniczej i płacowej.Sporządzanie list płac.Rozliczanie zaliczek, delegacji służbowych.Dokonywanie rozliczeń i sporządzenie deklaracji ZUS, PIT, GUSWspółpraca z ZUS, PUP, US.Kontakt z pracodawcą: patrycja (at) symbiozone.com
SymbioZone Patrycja Modrzejewska - 2017-02-24 - Wrocław (dolnośląskie)
osługa programu Płatnik i Optima, rozliczanie wynagrodzeń kierowcó, rejestrowanie i zgłaszanie pracowników w ZUS, inne prace biurowe zlecone przez przełożonego
FORSAGE TRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-13 - Częstochowa (śląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; znajomość urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: obsługa klienta, sprzedaż, doradztwo; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Pyskowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych, prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej, prowadzenie księgowania operacji finansowych, rozliczenie środków unijnych i dofinansowań,naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym.
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-02-16 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Suchy Las (wielkopolskie)
Współpraca z klientami w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Kalisz (wielkopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Jacentów (świętokrzyskie)
Wykształcenie wyższe, spec. marketing; znajomość zagadnień marketingu i reklamy w przedsiębiorstwie, umiejętność redagowania i przygotowywania materiałów promocyjnych i reklamowych, umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych; znajomość jęz. angielskiego; samodzielność; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY MECHANICZNE "BUMAR-ŁABĘDY" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-07 - Gliwice (śląskie)
- Obsługa klienta. Przyjmowanie dokumentów PZ. Wystawianie faktur i paragonów. Sporządzanie ofert handlowych. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale nie koniecznie --> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (ul. Kredytowa 9, 40-562 Katowice) w godzinach: 7:00-17:00 lub e-mail: mariusz.swoboda (at) novum.info.pl
NOVUM STONE EXPERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-30 - Katowice (śląskie)
- prowadzenie akt osobowych- sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie- rejestracja absencji- sprawozdania do GUS
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY "POLMET" MGR INŻ.HENRYK KINDER ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2016-01-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
prace związane z przygotowaniem/planowaniem sprzedaży zagranicznej/opracowaniu strategii działań marketingu zagranicznego, przygotowanie materiałów promocyjnych, przygotowanie organizacyjno-merytoryczne kursów szkoleniowych, pomoc w utrzymywaniu i nawiązywaniu kontaktów z klientami zagranicznymi, prowadzenie korespondencji zagranicznej, prowadzenie dokumentacji związanej ze współpracą międzynarodową, przygotowanie i tłumaczenie dokumentacji związanej z rejestracją wyrobów za granicą, przyjmowanie zamówień na wyroby firmy, przygotowanie kart zapotrzebowania magazynu wyrobów gotowych, przygotowanie i realizacja wysyłek międzynarodowych: fakturowanie, pakowanie implantów/narzędzi, wypełnianie świadectw przewozowych ATR, EUR1, wysyłka wyrobów kurierem, prowadzenie statystyki sprzedaży zagranicznej/realizacji płatności, udział w organizacji/przygotowaniach do konferencji/targów zagranicznych, udział w konferencjach/ targach zagranicznych, udział w spotkaniach z klientami zagranicznymi, sporządzanie raportów z wizyt kontrahentów, tłumaczenia na język angielski pism, raportów
LFC Spółka z o.o. - 2017-07-07 - Czerwieńsk (lubuskie)
Rozmowy telefoniczne, maile i osobiste z klientami, umawianie spotkań, ofertowanie produktów firmy: wózki dziecięce, nosidełka, dostarczanie towaru do klienta wg. ustalonego zlecenia. Praca ma charakter częściowo typowo biurowy-stacjonarny, częściowo wymaga wyjazdów do klientów - dostarczanie towaru, wówczas może istnieć konieczność przebywania poza Cz-wą do 3 dni.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Wrzosowa (śląskie)
Zarządzanie zespołem podległych pracowników, zapenienie sprawności maszyn i urządzeń.
SUPERBET J. ZAWADZKI I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-17 - Zakrze (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji technicznej, monitorowanie zgodności aspektów środowiskowych
Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek Oddział Chojnice - 2018-09-11 - Chojnice (pomorskie)
koordynowanie i prowadzenie projektów dla operacji Heineken w zakresie ich procesu, zapewniając terminowe rezultaty i zarządzając wszystkimi lokalnymi i zewnętrznymi partnerami; -analizowanie i identyfikowanie możliwych udoskonaleń procesów, systemów i metod pracy w ramach procesu -prowadzenie projektów od początku do końca w uzgodnionym terminie zapewniając prawidłowe planowanie zasobów, identyfikację rozwiązań i skuteczne zarządzanie zmianami w całej organizacji -aktywne informowanie odpowiedniego działu oraz zainteresowanych stron o realizacji projektu w celu efektywnej identyfikacji ryzyka / problemów / zależności pojawiających się w trakcie projektu -zapewnienie i koordynowanie oceny wpływu proponowanych zmian -obsługiwanie migracji procesowych projektów (w ramach i poza oddziałem firmy) -wsparcie działań z zakresu zarządzania zmianą w odniesieniu do wprowadzonych zmian -zapewnia zgodności projektu z wytycznymi oraz z innymi procesami / systemami
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa dotychczasowych klientów, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie procesu sprzedaży, fachowe doradztwo, aranżowanie i prowadzenie prezentacji wyrobów, realizowanie planów sprzedaży
JMB Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Reda (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych. Przygotowanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk.Zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami. Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami. Wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskania kandydatów. Przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych z uwzględnieniem określonych kryteriów. Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych. Opracowywanie nowoczesnych strategii sourcingowych oraz dobór odpowiednich narzędzi.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Kraków (małopolskie)
f
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Lipno (kujawsko-pomorskie)