SPECJALISTA DS. KADR Starogard Gdański oferta pracy ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY "POLMET" MGR INŻ.HENRYK KINDER ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie akt osobowych- sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie- rejestracja absencji- sprawozdania do GUS
Data publikacji: 2016-01-21
Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY "POLMET" MGR INŻ.HENRYK KINDER ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bp. Ignacego Krasickiego 7, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie akt osobowych- sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie- rejestracja absencji- sprawozdania do GUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy działów kadr (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs kadry i płace
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania konieczne: minimum roczne doświadczenie w kadrach, kurs kadry i płace lub kadry
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY "POLMET" MGR INŻ.HENRYK KINDER ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Bp. Ignacego Krasickiego 7, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny i skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
Adres strony pracodawcy: www.polmet.gda.pl
Ulica pracodawcy: Bp. Ignacego Krasickiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 21.01.2016
Oferta pracy ważna do: 21.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporzadzanie ofert techniczno-handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedazowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w sprzedaży wyrobów hutniczych
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-05-06 - Zawadzkie (opolskie)
Specjalista wysokiej klasy, diagnozowanie usterek w samochodach Renault. Dyspozycyjnośc w godz.: 8-21.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
projektowanie i aranżacja wnętrz w programie CAD Decor, bezpośrednia współpraca z klientami, sprzedaż asortymentu wyposażenia wnętrz, doradztwo w doborze produktów oferowanych przez salon, nadzór nad procesem realizacji zamówień
WARDROM SYSTEMY GRZEWCZE S.C. JACEK WARUSZEWSKI,MIROSŁAW DROZDOWSKI - 2018-04-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców; negocjowanie cen oraz warunków dostawy; dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami; monitoring nad realizacją planów zakupowych.
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-03-01 - Zawadzkie (opolskie)
praca polega na wrzucaniu do młyna plastiku w celu rozdrobnieniautrzymanie czystości w miejscu pracyrozbiórka pojazdów przeznaczonych do złomowania
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Chorzów (śląskie)
Obsługa programów kadrowych i dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Siedlce (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
.
PPHU "LARUS" KRZYSZTOF ADAMKIEWICZ - 2015-12-16 - Jaraczewo (wielkopolskie)
Przygotowanie kalkulacji i ofert cenowych na roboty budowlane, Analiza dokumentacji technicznej i projektowej, Sporządzanie zapytań ofertowych, zbieranie ofert, Tworzenie przedmiarów na potrzeby wyceny
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Obsługa zleceń załadunkowych i rozładunkowych (Polska, Ukraina, Rosja), bieżaca statystyka zleceń transportowych, kontakt z kontrahentem z krajów (Polska, Ukraina, Rosja)
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Ruda Śląska (śląskie)
ewidencja zamówień, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Lubin (dolnośląskie)
praca na stanowisku kasjera
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2016-01-29 - Poznań (wielkopolskie)
Tworzenie tresci na potrzeby w mediach społecznościowych, bieżące prowadzenie konwersacji z użytkownikmi na kanałach społecznościowych, kreowanie pozytywnego wizerunku marki i zwiększanie jej popularności.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa komputera w tym programu EXCEL, kompletowanie dokumentów w celu sporządzenia i podpisania umów dla odbiorców usług, przyjmowanie i kompletowanie wniosków o wydanie warunków technicznych, nadzór nad realizacją usług.
GNIEWIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Kostkowo (pomorskie)
doradztwo technologiczne, wspieranie rozwoju przedsiębiorczości na wsi, promocja nowoczesnych rozwiązań technicznych i technologicznych, modernizacja gospodarstw rolnych, przeprowadzanie szkoleń dla rolników
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2018-07-18 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach arabskich (Algieria, Tunezja, Egipt). Administracja zamówień klientów. Monitorowanie potrzeb klientów. Sporządzanie ofert i kalkulacji.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane min.1 rok udokumentowanego doświadczenia w zakresie sprzedaży artykułów żywnościowych i nieżywnościowych na rynkach arabskich. Wymagana bardzo dobra znajomość procedur eksportowych. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego oraz języka arabskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Katowice (śląskie)
- przygotowywanie ofert,- uzupełnianie asortymentu w sklepie internetowym- aktualizacja witryny internetowej - realizacja zamówień w systemie CRM
LEWEL Radiokomunikacja sc - 2017-01-24 - Płock (mazowieckie)
KONTAKT Z KLIENTEM ZEWNĘTRZNYM,ROZMOWY SERWISOWE,OPRACOWYWANIE OFERT SERWISOWYCH
WYTWÓRNIA URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH "PZL-DĘBICA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-24 - Dębica (podkarpackie)
Całościowa obsługa gospodarki magazynowej, prawidłowe prowadzenie dokumentacji magazynowej, rozliczanie dostaw magazynowych wraz z kontrolą nad stanem magazynowym, sporządzanie okresowych inwentaryzacji towaru. Dodatkowo: obsługa programu gospodarki magazynowej (prowadzenie ewidencji), dostawa towaru na Obiekty zgodne ze zgłoszonym zapotrzebowaniem, sporządzanie ofert handlowych. Oferujemy: samochód służbowy dla potrzeb zaopatrzenia, pracę w wymiarze 1/2 etatu czasy pracy na okres próbny z możliwością zwiększenia etatu po okresie próbnym.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na okres próbny: 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt, 7-11
WOŹNICA ADAM P.P.H.U. AVIKON - 2018-06-14 - Mikołów (śląskie)
organizowanie sieci sprzedaży także w Chinach, analizowanie rynku, oraz sporządzanie umów i zamówień towarowych, język chiński do porozumiewania się z zarządem i zamawiania towaru, kompetencje sprzedawcy i kasjera, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i inne, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
WOMEN'S STYLE SP. Z O.O. - 2018-05-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
specjalista ds. handlu i marketingu
ELKOPOL Sp. z o.o. w Płońsku - 2017-08-04 - Płońsk (mazowieckie)
obsługa klienta zagranicznego, tłumaczenia
MK OKNO Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Pleśna (małopolskie)
Prezentowanie oferty sprzedażowej oraz towarów; kontakt z klientem zagranicznym; negocjowanie warunków umów; pozyskiwanie nowych kontrahentów; ustalenie planów marketingowych oraz kampanii. Bezpośredni kontakt z klientem urdujęzycznym.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Łódź (łódzkie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-03-29 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO MONTAŻOWE LUBTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-01 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
- sprzedaż i dobór części zamiennych do wózków widłowych - nadzór nad organizacją wysyłek- nadzór nad stanami magazynowymi- uzupełnianie stanów magazynowych firmy
LEMARPOL - WÓZKI WIDŁOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Zator (małopolskie)
prowadzenie działań i procesów zakupowych, zapewnienie dostępności materiałów do produkcji w ilościach i terminach zgodnych z zapotrzebowaniem, wyszukiwanie dostawcówpraca w godz. 8-16
SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
nadzór wysyłek krajowych i zagranicznychzarządzanie ekipami montażowymi
"MEGIW" Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Borzechowo (pomorskie)
Wg rozporządzenia i norm. Praca w godzinach 8-16
PGB human resources sp. z o.o. - 2017-05-25 - Murów (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)