SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH Linowiec oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa sklepu internetowego i strony internetowej;- wprowadzanie danych do systemu;- obsługa sklepu w zakresie on-line;
Data publikacji: 2019-11-13
Lokalizacja: Linowiec (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Linowiec, powiat: starogardzki, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- obsługa sklepu internetowego i strony internetowej;- wprowadzanie danych do systemu;- obsługa sklepu w zakresie on-line;
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Linowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rozwoju stron internetowych
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 20.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: oferta stażu dla osób do 30 roku życia
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Kanałowa 3, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
Ulica pracodawcy: Kanałowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rozwoju stron internetowych
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 13.11.2019
Oferta pracy ważna do: 20.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5000641ca55aa37d71cffe194fd7d18f
Podobne oferty pracy
przyjmowanie dostaw na magazyn, zamawianie materiałów kontakty z klientami
''EKONSTAL'' sp. z o.o. sp. komandytowa - 2016-08-11 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie polityki zakupowej, monitorowanie i optymalizacja poziomu zapasów, poszukiwanie nowych partnerów oraz rozwiązań w zakresie stosowanych materiałów
kontakt przez OHP - 2017-01-26 - Liszki (małopolskie)
szczegóły na stronie www.mops.cieszyn.pl - zakładka BIP (szczegóły na stronie www)
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-11-05 - Cieszyn (śląskie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów zagranicznych i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "UNIROL"-SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-07 - Uciechów (dolnośląskie)
Analiza zapytań ofertowych, przygotowywanie wstępnej dokumentacji ofertowej, kontrola zgodności ofert z zamówieniami, pozyskiwanie i weryfikacja ofert od podwykonawców. Wykształcenie min. średnie techniczne - budownictwo, znajomość branży budowlanej - łatwość nawiązywania kontaktów handlowych, umiejętność pracy w zespole, znajomość programów Autocad, Excel.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2015-12-02 - Luzino (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Jabłonowo (mazowieckie)
Produkcja konstrukcji stalowych, elementów kotłów energetycznych, rurociągów kanałów, wymienników itp.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Budowanie korzystnego wizerunku firmy, sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działaności marketingowej.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Pabianice (łódzkie)
prowadzenie szkoleń na temat kultury panującej w indyjskich i azjatyckich firmach oraz sposobach działania na rynku indyjskim i azjatyckim
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)
pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Mielec (podkarpackie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języka angielskiego i tureckiego jest konieczna do kontaktu z dostawcami, partnerami.- Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Poziom wykształcenia: Brak. Doświadczenie zawodowe: mile widziane handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego i tureckiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie listy świadczeń dla rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka a także dla osób pełnoletnich pozostających w rodzinach zastępczych, rodzinnych domach dziecka. Uzupełnianie kart świadczeń dzieci w rodzinach zastępczych.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Przyjmowanie, rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń serwisowych;Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników (aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych);Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania;Terminowość realizacji zgłoszeń;Wsparcie techniczne i konsultacje dla użytkowników końcowych;Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z użytkownikami;Bieżąca współpraca z administratorami sieci i systemów.Praca w środowisku sieciowym – domenowym
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Poznań (wielkopolskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru, prowadzenie dokumentacji magazynowej, odpowiedzialność materialna, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest premia kwartalna
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MLEKA "MLECZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W WOLSZTYNIE - 2019-10-31 - Wolsztyn (wielkopolskie)
obsługa klienta w Markecie Inter Marche, możliwośc pracy na 3/4 etatu lub 1/2
KOMBO Sp. z o.o. - 2019-11-08 - Świebodzice (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe; umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, znajomość zasad księgowości, przepisów w zakresie podatku VAT i podatku dochodowego od osób prawnych, znajomość obsługi programów Word i Excel, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów, rozliczanie kont rozrachunkowych i kosztowych, gospodarka materiałowa, prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczaniem podatków i opłat, współpraca z główną księgową przy sporządzaniu rachunku wyników, bilansu; jedna zmiana; miejsce pracy: Kotlarnia;
KOPALNIA PIASKU KOTLARNIA S.A. - 2019-09-26 - Kotlarnia (opolskie)
przeprowadzanie rozmów kredytowych, umawianie spotkań biznesowych w firmie i terenie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Oława (dolnośląskie)
kompletowanie zamówień, składanie zamówień do dostawców zewnętrznych firmy, pakowanie i sprawdzanie przesyłek , prowadzenie strony www i sklepu internetowego, wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego, wystawianie faktur, prowadzenie kampanii sprzedaży w internecie
P.P.H. LINEX s.c. Aleksander, Daria , Janusz Oskaldowicz - 2016-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji pocztowej, sporządzanie list płac, sprządzanie i przesyłanie dokumentacji wymaganej przez ZUS, US i PFRON.
RSTECHNOLOGY Adam Rachfał - 2016-11-03 - Gniewczyna Tryniecka (podkarpackie)
Obsługa zamówień, poczty internetowej i telefonu.
HEATING-INSTAL S.C. - 2017-02-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
Redagowanie dokumentów,obsługa prawna firmy
INGLOT SP. Z O.O. - 2019-07-15 - Przemyśl (podkarpackie)
Obsługa klientów obcojęzycznych, obsługa dokumentacji medycznej, obsługa pacjentów z zakresu embolizacji obwodowych i chemioembolizacji (udzielanie informacji dotyczących zabiegów i rejestrowanie wizyt)
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Lublin (lubelskie)
Zapewnienie, że zgłoszenia przekazane w systemie zarządzania zgłoszeniami (CMS) przez Konsultantów ds. Obsługi Klienta HR są obsługiwane w sposób skuteczny i profesjonalny, gromadzenie i archiwizowanie niezbędnej dokumentacji, zapewnienie, że wszystkie otrzymane, prawidłowo autoryzowane i poprawnie wypełnione dokumenty zostały przetworzone zgodnie z regułami wewnętrznych standardów kontroli procesów (ICS), wprowadzanie w systemach HR (ADP, Workday)zmian w danych pracownika zgodnie z nadanymi uprawnieniami: statusie pracownika, stanowiska pracy, centrum kosztów, wynagrodzenia, itp. Obsługa zgodnie z ustalonym sposobem postępowania zdarzeń związanych z z przebiegiem zatrudnienia pracownika w systemie zarządzania zgłoszeniami (CMS). Tworzenie i przechowywanie dokumentów, zarządzanie i rejestrowanie przepływu dokumentów, zarządzanie cyfrowymi dokumentami pracowniczymi w systemie e-filing zgodnie z procedurami, przygotowywanie raportów dla managerów HR, managerów, pracowników, udział w projektach, komunikacja i śledzenie terminowości określonych procesów HR, proponowanie i wdrażanie uprawnień.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Piła (wielkopolskie)
Przygotowanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie i utrzymywanie relacji z klientem. Doświadczenie na podanym stanowisku mile widziane, znajomość obsługi komputera - pakiet MSOFFICE, kreatywność , dyspozycyjność.
MOSTOSTAL SIEDLCE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa - 2019-02-28 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Brzeg (opolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami pochodzącymi z Polski oraz Ukrainy, komunikowanie się z klientami w j. ukraińskim, przygotowanie pojazdów do sprzedaży, sprowadzanie aut za granicę
CAMPER - 2016-03-14 - Sochaczew (mazowieckie)
Samodzielna obsługa pracowników spółki w obszarze kadrowo płacowym. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków. Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, Rozliczanie czasu pracy, Samodzielne naliczanie płac. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS. Sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.
Aco Engineering Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
przygotowywanie powierzchni produkowanych wyrobów pod operację galwanizowania
ADJATECH Sp. z o.o.Sp. k. - 2016-05-09 - Janikowo (wielkopolskie)
Wsparcie kancelarii w planowaniu i organizowaniu bieżących zadań, obsługa toczących się postępowań, obsługa programu do zarządzania kancelarią.
A.JEDLIŃSKI I WSPÓLNICY KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH I ADWOKATÓW SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-26 - Gdynia (pomorskie)