SPECJALISTA DS. KSI臉GOWYCH Kotlarnia oferta pracy KOPALNIA PIASKU KOTLARNIA S.A.
![Najwi臋kszy wyb贸r odzie偶y](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSI臉GOWYCH
Wynagrodzenie: od 3聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Wykszta艂cenie wy偶sze; umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, komunikatywno艣膰, znajomo艣膰 zasad ksi臋gowo艣ci, przepis贸w w zakresie podatku VAT i podatku dochodowego od os贸b prawnych, znajomo艣膰 obs艂ugi program贸w Word i Excel, do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku; zakres obowi膮zk贸w: dekretowanie i ksi臋gowanie dokument贸w, rozliczanie kont rozrachunkowych i kosztowych, gospodarka materia艂owa, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z rozliczaniem podatk贸w i op艂at, wsp贸艂praca z g艂贸wn膮 ksi臋gow膮 przy sporz膮dzaniu rachunku wynik贸w, bilansu; jedna zmiana; miejsce pracy: Kotlarnia;
Data publikacji: 2019-09-26
Lokalizacja: Kotlarnia (opolskie)
Pracodawca: KOPALNIA PIASKU KOTLARNIA S.A.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:D臋bowa 3, 47-246 Kotlarnia, powiat: k臋dzierzy艅sko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Wykszta艂cenie wy偶sze; umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, komunikatywno艣膰, znajomo艣膰 zasad ksi臋gowo艣ci, przepis贸w w zakresie podatku VAT i podatku dochodowego od os贸b prawnych, znajomo艣膰 obs艂ugi program贸w Word i Excel, do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku; zakres obowi膮zk贸w: dekretowanie i ksi臋gowanie dokument贸w, rozliczanie kont rozrachunkowych i kosztowych, gospodarka materia艂owa, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z rozliczaniem podatk贸w i op艂at, wsp贸艂praca z g艂贸wn膮 ksi臋gow膮 przy sporz膮dzaniu rachunku wynik贸w, bilansu; jedna zmiana; miejsce pracy: Kotlarnia;
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSI臉GOWYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Kotlarnia
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: k臋dzierzy艅sko-kozielski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Bierawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: asystent do spraw ksi臋gowo艣ci
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 14.10.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
[Umiej臋tno艣膰 2] : umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, komunikatywno艣膰[Umiej臋tno艣膰 1] : znajomo艣膰 zasad ksi臋gowo艣ci, przepis贸w w zakresie podatku VAT i podatku dochodowego od os贸b prawnych, znajomo艣膰 obs艂ugi program贸w Word i Excel[Inne] : do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: KOPALNIA PIASKU KOTLARNIA S.A.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
D臋bowa 3, 47-246 Kotlarnia, powiat: k臋dzierzy艅sko-kozielski, woj: opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty, telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wys艂a膰 na adres e-mail pracodawcy
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: k臋dzierzy艅sko-kozielski
Gmina pracodawcy: Bierawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Kotlarnia
Ulica pracodawcy: D臋bowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
WYDOBYWANIE 呕WIRU I PIASKU; WYDOBYWANIE GLINY I KAOLINU
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: asystent do spraw ksi臋gowo艣ci
Data dodania oferty pracy: 26.09.2019
Oferta pracy wa偶na do: 31.10.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 26.09.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 26.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c3be4dc8b6fa16665d37dbfbc8debd74
Podobne oferty pracy
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-02-04 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
Wykszta艂cenie: brak wymaga艅; bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka francuskiego biegle w mowie i pi艣mie; obs艂uga komputera; prawo jazdy kat.B; kontakt z firmami francuskoj臋zycznymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MANDAM" Sp. z o.o. - 2017-09-19 - Gliwice (艣l膮skie)
Opracowywanie nowych szablon贸w raportu, kt贸ry b臋dzie u偶ywany przez klient贸w do tworzenia sprawozda艅 finansowych. Utrzymywanie istniej膮cych szablon贸w dla innych kraj贸w (przy u偶yciu j臋zyka portugalskiego).Udzia艂 w testowaniu szablon贸w raportowania, aby zapewni膰 zgodno艣膰 standard贸w jako艣ci i protoko艂贸w programistycznych.Udzia艂 w testowaniu system贸w platformy, aby zapewni膰 spe艂nienie wymaga艅.Pomoc w przygotowaniu wydania publikacji, w tym informacji o wersji, klienta i komunikacji wewn臋trznej.Pomaganie klientom w ich zapytaniach.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Gdynia (pomorskie)
dokonywanie sprawdze艅 w policyjnyvh i pozapolicyjnych systemach informatycznych, wprowadzanie danychdo system贸w og贸lnokrajowych, zapewnienie w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w, realizacja zada艅 administratora system贸w niejawnych, wykonywanie zada艅 z akresu BHP
Komenda Powiatowa Policji Kutno - 2016-04-14 - Kutno (艂贸dzkie)
Nauczyciel j臋zyka angielskiego w szkole podstawowej. - 27 godzin tygodniowo - wynagrodzenie zgodnie z kart膮 nauczyciela.
Zesp贸艂 Plac贸wek O艣wiatowych w Rudniku - 2018-07-23 - Rudnik (ma艂opolskie)
obs艂uga korespondencji, przyjmowanie interesant贸w, zadania zwi膮zane z prowadzeniem biura
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2018-02-16 - Jonkowo (warmi艅sko-mazurskie)
Sprzeda偶 walc贸wki, siatek ogrodzeniowych
MET-PRIM SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-02-15 - Radomsko (艂贸dzkie)
- Kompleksowa obs艂uga kadrowo-p艂acowa pracownik贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami Kodeksu Pracy w tym:* prowadzenie akt osobowych pracownik贸w,* przygotowywanie um贸w, aneks贸w oraz za艣wiadcze艅,* naliczanie wynagrodze艅, sporz膮dzanie list p艂ac* prowadzenie rozlicze艅 w zakresie urlop贸w, wynagrodze艅 i zasi艂k贸w chorobowych- Sporz膮dzanie deklaracji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami: ZUS, US, GUS, PFRON;- Obs艂uga um贸w cywilnoprawnych- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami ISO 9001;- Prowadzenie bie偶膮cego kompleksowego stanu zobowi膮za艅 i nale偶no艣ci firmy;- Realizacja ca艂okszta艂tu przebiegu p艂atno艣ci w firmie (przygotowanie planu p艂atno艣ci i realizacja przelew贸w krajowych i zagranicznych);- Zaopatrzenie firmy w artyku艂y biurowe;- Wystawianie faktur;- Administracja obiegiem dokument贸w w firmie;Okres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na zast臋pstwo 15 m-cyMiejsce wykonywania pracy: Miko艂贸wPraca w dniach i godzinach: pn - pt godz 8.00-16.00
SILINGEN POLSKA Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Miko艂贸w (艣l膮skie)
Sprzeda偶 ubra艅
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Ozork贸w (艂贸dzkie)
wys艂anie zapyta艅 ofertowych dla materia艂贸w z zaopatrzenia firmy do dostawc贸w, - tworzenie cenowych analiz por贸wnawczych do zebranych ofert, - komunikatywno艣膰, - wsp贸艂praca z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi oraz poszukiwanie nowych; - prowadzenie negocjacji handlowych; - kontrola stan贸w magazynowych; - kontrola dokumentacji zwi膮zanej z dostaw膮 oraz wysy艂k膮 materia艂贸w w z艂o偶onych zam贸wieniach; -organizowanie oraz nadz贸r nad realizacj膮 transportu materia艂贸w; - dobra organizacja pracy; - znajomo艣膰 wiedzy elektryczne , technicznej, metalurgicznej.
ENERGOMONTA呕- P脫艁NOC BE艁CHAT脫W Sp z o.o. - 2018-02-22 - Rogowiec (艂贸dzkie)
OD STARSZEGO REFERENTA DO INSPEKTORA, W WYMIARZE PE艁NEGO ETATU, 40GODZIN TYGODNIOWO.Umowa o prac臋 na czas okre艣lony 6 m-cy z mo偶liwo艣ci膮 zatrudnienia na czas nieokre艣lony.Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku: 1) Przygotowywanie i przeprowadzanie oraz dokumentowanie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅, w tym: 1) wsp贸艂praca z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za p贸藕niejsz膮 realizacj臋 zam贸wienia, w zakresie dotycz膮cym wsp贸lnie realizowanych post臋powa艅, 2) przygotowywanie propozycji trybu udzielenia zam贸wienia publicznego zgodnie z ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych, w oparciu o warto艣膰 szacunkow膮 podan膮 przez stanowiska merytorycznie odpowiedzialne za p贸藕niejsz膮 realizacj臋 zam贸wienia, 3) wsp贸艂praca z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy w zakresie przygotowywania projektu SIWZ wraz z projektem umowy, 4) weryfikacja kompletno艣ci dokumentacji otrzymanej w formie elektronicznej lub tradycyjnej oraz jej zgodno艣ci z zapisami ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych, 5) przygotowywanie projekt贸w wyja艣nie艅 i zmian SIWZ, w uzgodnieniu z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami, 6) staranna weryfikacja z艂o偶onych ofert; 2) wsp贸艂praca z komisj膮 przetargow膮 w zakresie przeprowadzenia post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych wraz z obs艂ug膮 kancelaryjn膮 komisji przetargowej; 3) wsp贸艂praca z podmiotem 艣wiadcz膮cym us艂ug臋 wyst臋powania w charakterze bieg艂ego ds. ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych, w toku prac w zakresie przygotowania i przeprowadzenia post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych; 4) przygotowywanie zgodnie z zapisami prowadzonego post臋powania przetargowego i we wsp贸艂pracy z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy: a) projekt贸w um贸w zawieranych z oferentem, w tym weryfikacja zgodno艣ci wniesionego zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy oraz wp艂aty wadium. b) projekt贸w aneks贸w zawieranych z oferentem, w oparciu o uzgodnion膮 propozycj臋 stron dotycz膮c膮 zmiany warunk贸w realizacji zam贸wienia; c) projekt贸w um贸w wraz z uzyskaniem opinii formalno-prawnej radcy prawnego; 5) wsp贸艂praca z podmiotami zewn臋trznymi, w tym z innymi Jednostkami Samorz膮du Terytorialnego oraz z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za p贸藕niejsz膮 realizacj臋 zam贸wienia, w zakresie dotycz膮cym wsp贸lnie realizowanych post臋powa艅, w tym na zakup no艣nik贸w energii, w ramach grup zakupowych. 6) opracowywanie rocznego planu zam贸wie艅 publicznych przewidzianych do realizacji przez Centrum Us艂ug Wsp贸lnych w Kobylnicy oraz wsp贸艂praca ze stanowiskiem ds. zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Gminy Kobylnica w zakresie opracowywania plan贸w przetarg贸w oraz szacowania zam贸wie艅 to偶samych, 7) dokonywanie zam贸wie艅 z wolnej r臋ki, zlecanych przez Dyrektora Centrum Us艂ug Wsp贸lnych b膮d藕 Kierownik贸w Dzia艂贸w, 8) terminowe i rzetelne sporz膮dzanie sprawozda艅 z post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych w zakresie wynikaj膮cym z obowi膮zuj膮cych przepis贸w i bie偶膮cych potrzeb Centrum i jednostek obs艂ugiwanych; 9) prowadzenie rejestr贸w zam贸wie艅 publicznych udzielanych w ramach Centrum; 10) prowadzenie ewidencji udzielonych zam贸wie艅, w stosunku do kt贸rych ustawy o zam贸wieniach publicznych nie stosuje si臋; 11) nadz贸r nad post臋powaniem prowadzonym przez inne stanowiska w ramach Centrum w zakresie udzielania zam贸wie艅 publicznych w trybie zapytania o cen臋 i z wolnej r臋ki oraz post臋powa艅 udzielania zam贸wie艅 zwolnionych z obowi膮zku stosowania ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych; 12) prowadzenie spraw zwi膮zanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadi贸w; 13) prowadzenie spraw zwi膮zanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy; 14) weryfikowanie na bie偶膮co regulamin贸w udzielania zam贸wie艅 publicznych i pracy komisji przetargowej; 15) przygotowywanie projekt贸w uchwa艂, zarz膮dze艅 w zakresie wykonywanych obowi膮zk贸w, ka偶dy z tych dokument贸w musi zawiera膰 opini臋 formalno-prawn膮 radcy prawnego; 16) staranne przechowywanie dokumentacji dotycz膮cej prowadzonych post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego do czasu przekazania do archiwum zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮 i jednolitym rzeczowym wykazem akt, ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych oraz w przypadku projekt贸w unijnych wytycznymi programowymi, 17) wsp贸艂praca przy realizacji projekt贸w unijnych; 18) terminowe i rzetelne sporz膮dzanie sprawozda艅 dotycz膮cych stanowiska pracy; 19) bie偶膮ca znajomo艣膰 przepis贸w ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych oraz innych zwi膮zanych z wykonywanymi obowi膮zkami s艂u偶bowymi, udzielanie informacji i pomocy w interpretacji przepis贸w dla pracownik贸w merytorycznie odpowiedzialnych za realizacj臋 zam贸wienia.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: 1) miejsce wykonywania pracy: Centrum Us艂ug Wsp贸lnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76 -251 Kobylnica, 2) praca biurowa przy monitorze komputera z wykorzystaniem urz膮dze艅 informatycznych, 3) praca jednozmianowa, w godzinach pracy Centrum: poniedzia艂ek pi膮tek 7:30 15:30.
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych w Kobylnicy - 2019-06-25 - Kobylnica (pomorskie)
sprz膮tanie terenu magazynu, pomieszcze艅 socjalnych, toalet, wynoszenie 艣mieci, wymiana work贸w, mycie pod艂贸g
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Pozna艅 (wielkopolskie)
sporz膮dzanie um贸w najmu u偶yczenia , obs艂uga zam贸wie艅 Publicznych, kontrola realizacji um贸w, na us艂ugi infrastrukturalne , analiza rynku us艂ugodawc贸w i weryfikacja warunk贸w wsp贸艂pracy z dostawcami us艂ug, bie偶膮ca pomoc w codziennej obs艂udze kancelaryjno- biurowej .
RZESZOWSKI DOM KULTURY - 2017-03-02 - Rzesz贸w (podkarpackie)
zakres obowi膮zk贸w:- nadz贸r nad nieruchomo艣ciami- nadz贸r nad pracownikami porz膮dkowymi- nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 prac prowadzonych w nieruchomo艣ciach- sporz膮dzanie pism, odpowiadanie na pisma- pomoc w pracach ksi臋gowych- rozliczanie medi贸w dla nieruchomo艣ci- sta艂a weryfikacja usterek oraz kontakt z wykonawcami- bie偶膮ca obs艂uga mieszka艅c贸w (w tym informowanie o kosztach, wp艂atach, uzgadnianie sald)wynagrodzenie:2000 z艂 netto miesi臋cznie, umowa o prac臋 na czas nieokre艣lonypraca od poniedzia艂ku do pi膮tku w godzinach od 8:00 do 16:00miejsce pracy: ul. 艢l臋偶na 146-148, 53-111 Wroc艂awKontakt z pracodawc膮: biuro (at) proinrem.com.pl
PROINREM SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢膯I膭 - 2016-08-31 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Kontrolowanie funkcjonowania systemu zapewnienia jako艣ci, prowadzenie dokumentacji jakosciowej, nadzorowanie stanu magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej.
Produkcja Sur贸wek G. W. Og贸rkiewicz Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Radzewo (wielkopolskie)
weryfikacja wniosk贸w o zawarcie umowy o refundacj臋 wynagrodze艅,weryfikacja wniosk贸w o dokonanie refundacji wynagrodze艅,sporzadzanie sprawozda艅 w zakresie refundacji,kontakt z pracodawcami, zrzeszeniami pracodawc贸w w/w zakresie.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Nowy S膮cz (ma艂opolskie)
w/g stanowiska
艢WI臉TOKRZYSKA WOJEW脫DZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2019-10-01 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Przygotowywanie dokument贸w transportowych dla kierowc贸w. Kontakt i wsp贸艂praca z przewo藕nikami. Dokonywanie awizacji w miejscach roz艂adunku. Przygotowywanie dokumentacji wysy艂kowej dla Klienta (wz. etc) przygotowywanie zestawia艅 dotycz膮cych koszt贸w transportu. Negocjowanie cen transportu. Wyja艣nianie rozbie偶no艣ci pomi臋dzy dokumentami a dostaw膮 do Klienta. Praca w godz. 7-15, 8-16; kontakt osobisty z pracodawc膮 w godz. 9-14
Profil Krystyna i Pawe艂 Kosowicz S. J. - 2016-07-21 - S艂upsk (pomorskie)
- realizacja zam贸wie艅 publicznych, - prowadzenie gospodarki nieruchomo艣ciami i gospodarki samochodowej,- sporz膮dzanie analiz, dokument贸w planistycznych i sprawozdawczych,- 艣cis艂a wsp贸艂praca z pozosta艂ymi zespo艂ami w biurze Pomorskiej Wojew贸dzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
Pomorska Wojew贸dzka Komenda OHP - 2017-07-21 - Gda艅sk (pomorskie)
- Sporz膮dzanie dokumentacji pracowniczej (umowy, aneksy, 艣wiadectwa pracy itp.), - Sporz膮dzanie um贸w cywilno-prawnych, - Wprowadzanie danych pracowniczych do systemu kadrowo-p艂acowego, - Przygotowywanie skierowa艅 na badania lekarskie, kontrola terminowo艣ci bada艅, - Prowadzenie spraw z zakresu emerytur, rent, 艣wiadcze艅 rehabilitacyjnych, - Ustalanie uprawnie艅 do odpraw i nagr贸d jubileuszowych, - Udzia艂 w bie偶膮cych projektach dzia艂u, - Sporz膮dzanie raport贸w i sprawozda艅. Oferta dost臋pna w sali E. Kontakt z pracodawc膮 - e-mail: e.krauz (at) dolkom.pl
Dolno艣l膮skie Przedsi臋biorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2018-09-05 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
WYKONANIE CZYNNO艢CI KONTROLNYCH W RAMACH: BIE呕膭CEGO NADZOWU SANITARNEGO, ZAPOBIEGANIA CHOROBOM ZAKA殴NYM I INNYM CHOROBOM POWODOWANYM WARUNKAMI 艢RODOWISKA
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Ko艂o (wielkopolskie)
- aktywna sprzeda偶 i doradztwo w zakresie produkt贸w i us艂ug 艣wiadczonych przez T-Mobile Polska S.A.,- realizacja plan贸w, sprzeda偶 i promocja ofert T-Mobile.
LOGTECH, Artur Machnikowski, Lublin - 2016-04-04 - Sztum (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem. wymagane wykszta艂ecenie zawodowe kierunkowe, mile widziane do艣wiadczenie.
Auto-Serwis "Dacar" Naprawa Powypadowa - 2018-12-11 - Mys艂owice (艣l膮skie)
obserwacje procesu przygotowania pieca topielno-rafinacyjnego
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
obs艂uga cyfrowych maszyn poligraficznych (druk kolorowy i czarno-bia艂y),obs艂uga ploter贸w wielkoformatowych wykonywanie prostych prac introligatorskich.Praca w godz.8-16 OFERTA PRACY DLA OS脫B NIEPE艁NOSPRAWNYCH.
Pas Projekt sp. zoo - 2018-04-14 - Nadarzyn (mazowieckie)
Obs艂uga maszyn produkcyjnych, prace przy produkcji spo偶ywczej, utrzymanie czysto艣ci na stanowisku.
HR WORK FORCE Sp. z o.o. - 2019-03-21 - Kalisz (wielkopolskie)
- Planowanie i realizacja procesu rekrutacji pracownik贸w z terenu polski oraz ukrainy. Prowadzenie rozm贸w kwalifikacyjnych. Zamieszczanie og艂osze艅 o prac臋 w prasie oraz internecie. Reprezentowanie firmy na targach pracy. Prowadzenie bazy danych CV. J臋zyk chi艅ski wymagany ze wzgl臋du na liczne delegacje na teren Chin.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy oraz delegacje poza terytorium polski (Chiny).- Wynagrodzenie: 3000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okreslony 3 lata. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 13:00-21:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze (kierunek zarz膮dzanie zasobami ludzkimi). Min. 2,5 roku udokumentowanego do艣wiadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane do艣wiadczenie w zakresie rekrutacji i selekcji pracownik贸w. Wymagana zaawansowana znajomo艣膰 j臋zyka Chi艅skiego w mowie i pi艣mie.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Katowice (艣l膮skie)
specjalista do spraw marketingu i handlusta偶 w godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Wsparcie proces贸w rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie og艂osze艅 o prac臋 i umawianie rozm贸w kwalifikacyjnych.Zarz膮dzanie relacjami z klientem wewn臋trznym, bezpo艣redni kontakt z rekruterami. Okre艣lenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej wsp贸艂pracy z rekruterami. Praca na wewn臋trznych systemach rekrutacyjnych.Wsparcie kandydat贸w podczas procesu rekrutacyjnego. Przygotowywanie raport贸w.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Przyjmowanie zam贸wie艅, prace biurowe, odbi贸r towaru, obs艂uga klient贸w.
F.P.H.U. ARPI SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-04-13 - Gorlice (ma艂opolskie)