SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Kobylnica oferta pracy Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: OD STARSZEGO REFERENTA DO INSPEKTORA, W WYMIARZE PEŁNEGO ETATU, 40GODZIN TYGODNIOWO.Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Przygotowywanie i przeprowadzanie oraz dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówień, w tym: 1) współpraca z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za późniejszą realizację zamówienia, w zakresie dotyczącym wspólnie realizowanych postępowań, 2) przygotowywanie propozycji trybu udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w oparciu o wartość szacunkową podaną przez stanowiska merytorycznie odpowiedzialne za późniejszą realizację zamówienia, 3) współpraca z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy w zakresie przygotowywania projektu SIWZ wraz z projektem umowy, 4) weryfikacja kompletności dokumentacji otrzymanej w formie elektronicznej lub tradycyjnej oraz jej zgodności z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) przygotowywanie projektów wyjaśnień i zmian SIWZ, w uzgodnieniu z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami, 6) staranna weryfikacja złożonych ofert; 2) współpraca z komisją przetargową w zakresie przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych wraz z obsługą kancelaryjną komisji przetargowej; 3) współpraca z podmiotem świadczącym usługę występowania w charakterze biegłego ds. ustawy Prawo zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych; 4) przygotowywanie zgodnie z zapisami prowadzonego postępowania przetargowego i we współpracy z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy: a) projektów umów zawieranych z oferentem, w tym weryfikacja zgodności wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz wpłaty wadium. b) projektów aneksów zawieranych z oferentem, w oparciu o uzgodnioną propozycję stron dotyczącą zmiany warunków realizacji zamówienia; c) projektów umów wraz z uzyskaniem opinii formalno-prawnej radcy prawnego; 5) współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w tym z innymi Jednostkami Samorządu Terytorialnego oraz z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za późniejszą realizację zamówienia, w zakresie dotyczącym wspólnie realizowanych postępowań, w tym na zakup nośników energii, w ramach grup zakupowych. 6) opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji przez Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy oraz współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Kobylnica w zakresie opracowywania planów przetargów oraz szacowania zamówień tożsamych, 7) dokonywanie zamówień z wolnej ręki, zlecanych przez Dyrektora Centrum Usług Wspólnych bądź Kierowników Działów, 8) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań z postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów i bieżących potrzeb Centrum i jednostek obsługiwanych; 9) prowadzenie rejestrów zamówień publicznych udzielanych w ramach Centrum; 10) prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się; 11) nadzór nad postępowaniem prowadzonym przez inne stanowiska w ramach Centrum w zakresie udzielania zamówień publicznych w trybie zapytania o cenę i z wolnej ręki oraz postępowań udzielania zamówień zwolnionych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych; 12) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów; 13) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 14) weryfikowanie na bieżąco regulaminów udzielania zamówień publicznych i pracy komisji przetargowej; 15) przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń w zakresie wykonywanych obowiązków, każdy z tych dokumentów musi zawierać opinię formalno-prawną radcy prawnego; 16) staranne przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do czasu przekazania do archiwum zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt, ustawą Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku projektów unijnych wytycznymi programowymi, 17) współpraca przy realizacji projektów unijnych; 18) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań dotyczących stanowiska pracy; 19) bieżąca znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych związanych z wykonywanymi obowiązkami służbowymi, udzielanie informacji i pomocy w interpretacji przepisów dla pracowników merytorycznie odpowiedzialnych za realizację zamówienia.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: 1) miejsce wykonywania pracy: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76 -251 Kobylnica, 2) praca biurowa przy monitorze komputera z wykorzystaniem urządzeń informatycznych, 3) praca jednozmianowa, w godzinach pracy Centrum: poniedziałek piątek 7:30 15:30.
Data publikacji: 2019-06-25
Lokalizacja: Kobylnica (pomorskie)
Pracodawca: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OD STARSZEGO REFERENTA DO INSPEKTORA, W WYMIARZE PEŁNEGO ETATU, 40GODZIN TYGODNIOWO.Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Przygotowywanie i przeprowadzanie oraz dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówień, w tym: 1) współpraca z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za późniejszą realizację zamówienia, w zakresie dotyczącym wspólnie realizowanych postępowań, 2) przygotowywanie propozycji trybu udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w oparciu o wartość szacunkową podaną przez stanowiska merytorycznie odpowiedzialne za późniejszą realizację zamówienia, 3) współpraca z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy w zakresie przygotowywania projektu SIWZ wraz z projektem umowy, 4) weryfikacja kompletności dokumentacji otrzymanej w formie elektronicznej lub tradycyjnej oraz jej zgodności z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) przygotowywanie projektów wyjaśnień i zmian SIWZ, w uzgodnieniu z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami, 6) staranna weryfikacja złożonych ofert; 2) współpraca z komisją przetargową w zakresie przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych wraz z obsługą kancelaryjną komisji przetargowej; 3) współpraca z podmiotem świadczącym usługę występowania w charakterze biegłego ds. ustawy Prawo zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych; 4) przygotowywanie zgodnie z zapisami prowadzonego postępowania przetargowego i we współpracy z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy: a) projektów umów zawieranych z oferentem, w tym weryfikacja zgodności wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz wpłaty wadium. b) projektów aneksów zawieranych z oferentem, w oparciu o uzgodnioną propozycję stron dotyczącą zmiany warunków realizacji zamówienia; c) projektów umów wraz z uzyskaniem opinii formalno-prawnej radcy prawnego; 5) współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w tym z innymi Jednostkami Samorządu Terytorialnego oraz z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za późniejszą realizację zamówienia, w zakresie dotyczącym wspólnie realizowanych postępowań, w tym na zakup nośników energii, w ramach grup zakupowych. 6) opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji przez Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy oraz współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Kobylnica w zakresie opracowywania planów przetargów oraz szacowania zamówień tożsamych, 7) dokonywanie zamówień z wolnej ręki, zlecanych przez Dyrektora Centrum Usług Wspólnych bądź Kierowników Działów, 8) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań z postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów i bieżących potrzeb Centrum i jednostek obsługiwanych; 9) prowadzenie rejestrów zamówień publicznych udzielanych w ramach Centrum; 10) prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się; 11) nadzór nad postępowaniem prowadzonym przez inne stanowiska w ramach Centrum w zakresie udzielania zamówień publicznych w trybie zapytania o cenę i z wolnej ręki oraz postępowań udzielania zamówień zwolnionych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych; 12) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów; 13) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 14) weryfikowanie na bieżąco regulaminów udzielania zamówień publicznych i pracy komisji przetargowej; 15) przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń w zakresie wykonywanych obowiązków, każdy z tych dokumentów musi zawierać opinię formalno-prawną radcy prawnego; 16) staranne przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do czasu przekazania do archiwum zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt, ustawą Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku projektów unijnych wytycznymi programowymi, 17) współpraca przy realizacji projektów unijnych; 18) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań dotyczących stanowiska pracy; 19) bieżąca znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych związanych z wykonywanymi obowiązkami służbowymi, udzielanie informacji i pomocy w interpretacji przepisów dla pracowników merytorycznie odpowiedzialnych za realizację zamówienia.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: 1) miejsce wykonywania pracy: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76 -251 Kobylnica, 2) praca biurowa przy monitorze komputera z wykorzystaniem urządzeń informatycznych, 3) praca jednozmianowa, w godzinach pracy Centrum: poniedziałek piątek 7:30 15:30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kobylnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobylnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
zamówienia publiczne dla pracowników komórek merytorycznych i członków komisji przetargowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : 1) umiejętność pracy w zespole, 2) dyspozycyjność, terminowość, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność[Umiejętność 1] : zdolności organizacyjne, dobra organizacja pracy[Inne] : znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny oraz informacje (np. CV) o których mowa w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeksu Pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata (nr telefonu, adres e-mail), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, 2) oświadczenie kandydata o niekaralności (druk w załączeniu), 3) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego (druk w załączeniu), 4) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu nieposzlakowanej opinii (druk w załączeniu), 5) kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018, poz. 1260 ze zm.), 6) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych wofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. Z 2018 r., poz. 1000 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U z 2018 r. poz. 1260 ze zm.) (w załączeniu). 7) Dokumenty wymienione w ust. 6 pkt. 1, 2, 3, 4 i 6 winne być podpisane własnoręcznie przez kandydata. Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność zoryginałem przez co należy rozumieć kserokopię dokumentu zawierającą klauzulę za zgodność zoryginałem umieszczoną na każdej stronie dokumentu wraz z data i czytelnym podpisem kandydata. Brak wymaganego podpisu kandydata bądź poświadczenia dokumentu za zgodność zoryginałem dyskwalifikuje ofertę z dalszej procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica Sekretariat CUW z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w terminie do dnia 10.07.2019 r. do godziny 8.30.Aplikacje, które wpłynąpo upływie wyżej określonegoterminu nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi w CUW w Kobylnica w dniu 10.07.2019 r. o godzinie 10.00.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.cuwkobylnica.tensoft.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, 76-251 Kobylnica ul. Wodna 20/2.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. opracownikach samorządowych (Dz. U. 2018 r. poz. 1260 ze zm.).Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy ul. Wodna 20/2 lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: bip.cuwkobylnica.tensoft.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Kobylnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kobylnica
Ulica pracodawcy: Wodna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 26.06.2019
Oferta pracy ważna do: 10.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cdb457a493dff01e8732e3c56d8820df
Podobne oferty pracy
pracana stanowisku sprzedawcy/florysty
Sklep Wielobranżowy Buchta Maria - 2018-04-06 - Pielgrzymowice (śląskie)
prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Katowice (śląskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingów z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim, wykonywanie poleceń chińskiego Prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych,szczegółowe informacje na stronie: www.uke.gov.pl
Urząd Komunikacji Elekronicznej Delegatura w Olsztynie - 2016-03-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa partnerów handlowych i pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych i negocjowanie warunków umów z kontrahentami z Indii.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Sulmierzyce (łódzkie)
Firma zajmuje się produkcją kabli PVC, silikonowych i budowlanych, wiązek elektrycznych. Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu. Zakres obowiązków: efektywna sprzedaż produktów, realizacja planów i strategii firmy, zdobywanie nowych klientów i podtrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi, tworzenie ofert dla klientów. Kontakt z pracodawca: finanse (at) basoglu.pl lub 713438047
BASOGLU POLAND CABLE AND PROFILE SPÓŁKA Z O.O. - 2016-04-22 - Wrocław (dolnośląskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu, wsparcie w bieżącej obsłudze księgowej, wystawianie faktur, prace administracyjne
Młodzieżowa Akademia Footballu Sp. z o.o - 2015-12-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- organizacja przepływu dokumentacji,- prowadzenie korespondencji,- kontakt z innymi działami, oraz jednostkami firmy,- sporządzanie analiz i sprawozdań,- bieżąca współpraca z klientem wewnętrznym.Praca jednozmianowa w godzinach: 9:00 - 17:00.Umowa na czas nieokreślony. Proponowany okres zatrudnienia: na czas nieokreślony - po okreśie próbnym.
EY Global Services (Poland) Sp. z o.o. - 2019-03-26 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Przygotowywanie zestawień materiałowych i dokumentacji produkcyjnej.2. Wprowadzanie i analiza danych.3. Współpraca z działem projektowym i działem zaopatrzenia.4. Sporządzanie raportów oraz analiza poprodukcyjna.
TRIBO SPÓŁKA Z O.O. - 2018-08-21 - Nowa Wieś Wielka (kujawsko-pomorskie)
podpisywanie umów z klientami firmy, gromadzenie dokumentacji związanej z prowadzoną spr.i wstępna jej analiza, prowadz.kontaktu telef. z klientami firmy itp.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Lubliniec (śląskie)
Sprzedaż części do Rosji i zdobywanie i utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, przygotowywanie ofert handlowych.Miejsce pracy: ElblągGodziny pracy: do ustalenia, pełen wymiar czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
utworzenie bazy danych klientów, wysyłka towaru, tworzenie ofert z zakresu turystyki, administrowanie grup i stron na portalach społecznościowych,kontakt z dystrybutorami
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Istebna (śląskie)
odpowiedzialność za sprzedaż, udział w targach,pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczasowych,realizcja planów sprzedażyzatrudnienie: okres próbny 1-3 miesiące ,docelowo na czas nieokreślony
AVISTAR Dariusz Chełchowski - 2017-01-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Ubój rytualny Halal
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Sieradz (łódzkie)
obsługa klientów w języku niemieckim zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie, odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych, uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2018-02-23 - Tarnów (małopolskie)
- Wykonywanie prac w procesie produkcji metali nieżelaznych. Prowadzenie wszelkich prac związanych z przygotowywaniem materiałów wsadowych; prowadzenie procesu wytopu; konserwacja piecy i urządzeń do topienia metali nieżelaznych w piecach topielnych. Obliczanie i korygowanie wsadu. Usuwanie z pieców tworzących się narostów; odlewanie metalu bezpośrednio do form lub do kadzi; racjonalne prowadzenie procesu technologicznego topienia zgodnie z instrukcją i wg ustalonej technologii; dbanie o rytmiczną pracę i ciągłość ruchu pieców, organizowanie pracy zapewniającej bezpieczeństwo własne oraz otoczenia, zwłaszcza w trakcie odlewania; załadunek materiałów wsadowych; przygotowywanie i uruchamianie pieców i urządzeń pomocniczych do topienia; posługiwanie się przyrządami pomiarowymi, regulowanie dopływu paliwa i powietrza na podstawie wskazań aparatury; posługiwanie się sprzętem ochrony osobistej i ppoż. oraz przestrzeganie obowiązujących przepisów ppoż., bhp i ochrony środowiska.- Wynagrodzenie: 2520 zł/brutto + premie. Praca na umowę o pracę na 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + soboty, niedziele. Praca w ruchu ciągłym. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 miesiąc.
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Katowice (śląskie)
Techniczne przygotowanie szkoleń.Archiwizacja dokumentacji dotyczącej: organizacji szkoleń, rekrutacji uczestników szkoleń, monitorowanie osiągnięć i rezultatów projektu, wprowadzanie do PEFS uczestników projektu, promocja projektu wraz z prowadzeniem strony internetowej, współpraca z kierownikiem i personelem w/w projektu, wykonywanie poleceń Dyrektora PCEiKK.Praca o charakterze biurowym będzie świadczona w siedzibie Biura Projektu w Bursie Szkolnej przy ulicy Ogrodowej 7 w Bolesławcu, w wymiarze pełnego etatu na czas określony od 01.01.2019 do 30.12.2020 r. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2018-11-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2018-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie analiz i raportów na wewnętrzne potrzeby spółki dotyczących sprzedaży, produkcji oraz innych obszarów działalności spółki udział w miesięcznym rozliczeniu kosztów produkcji przygotowanie aktualnych kosztów produktu w podziale na typy produktów i proces produkcji analiza skuteczności działań realizowanych projektówaktywne wsparcie procesu budżetowania
Daicel Safety System Europe Sp. z o.o. Żarów - 2016-10-13 - Żarów (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Zielona Góra (lubuskie)
kierowca na trasach międzynarodowych ( Anglia)
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWO-TRANSPORTOWA WOJCIECH DUDA - 2017-04-04 - Świętochłowice (śląskie)
Praca w dziale ksiegowości.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych (kadry, płace), prowadzenie całokształtu spraw dotyczących ZUS, prowadzenie dokumentacji PFRON; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15
Gminna Spółdzielnia "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" USTKA - 2016-07-04 - Ustka (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
nauka i pomoc: sporządzanie wniosków i raportów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Piła (wielkopolskie)
Prace serwisowe, rozruchowe, montażowe układów aparatury kontrolno-pomiarowej.
CP TRADE Spółka z o o - 2018-10-19 - Tarnów (małopolskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa komputera, wystawianie faktur. Miejsce wykonywania pracy: Bolszewo, Reda.
BUDULEC Sp. z o.o. - 2019-03-11 - Bolszewo (pomorskie)
planowanie produkcji, zarządzanie zasobami ludzkimi, pisanie zleceń produkcyjnych
P.W. Karton - 2018-06-12 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
DPR CORPORATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)