SPECJALISTA DS. IT Poznań oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. IT

Wynagrodzenie: od 3 300 PLN

Zakres obowiązków: Przyjmowanie, rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń serwisowych;Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników (aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych);Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania;Terminowość realizacji zgłoszeń;Wsparcie techniczne i konsultacje dla użytkowników końcowych;Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z użytkownikami;Bieżąca współpraca z administratorami sieci i systemów.Praca w środowisku sieciowym – domenowym

Data publikacji: 2019-07-04

Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przyjmowanie, rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń serwisowych;Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników (aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych);Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania;Terminowość realizacji zgłoszeń;Wsparcie techniczne i konsultacje dla użytkowników końcowych;Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z użytkownikami;Bieżąca współpraca z administratorami sieci i systemów.Praca w środowisku sieciowym – domenowym

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. IT

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: technik informatyk*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019

Data zakończenia pracy: 15.07.2022

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. "B"

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość sieci komputerowych TCP/IP

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność analitycznego myślenia

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie - 1 rok (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość systemów Windows XP, 7; pakietu MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość zagadnień sieciowych: TCP/IP, Protokoły DHCP, DNS, Umiejętność konfiguracji urządzeń peryferyjnych, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, systematyczność, asertywnośćMinimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracy w środowisku domenowym

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Poznań

Gmina pracodawcy: Poznań

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Poznań

Ulica pracodawcy: Czarnieckiego

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: technik informatyk*

Data dodania oferty pracy: 04.07.2019

Oferta pracy ważna do: 18.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6ba4c03d34ce8e52155b9b17e3ee7be2

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC; SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji związanej z całym przebiegiem zatrudnienia pracowników, w tym cudzoziemców; sporządzanie raportów rozliczeniowych dla ZUS, GUS, deklaracji podatkowych; sporządzanie listy płac (w tym wynagrodzenia, zasiłki, potrącenia); sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, czuwanie nad pozyskaniem dokumentów pozwalających na pracę cudzoziemców wraz z obsługą obowiązków z tym związanych; samodzielne sporządzanie (bez wyceny) i obsługa ofert do postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z PZP; czuwanie nad pozyskaniem dokumentów wymaganych do podpisania umowy dla wygranych postępowań.
GARDENBUD Sp. z o.o. - 2019-04-25 - Libiąż (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI - od 3 000 PLN

kontrola jakości produkowanych towarów
WITPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Skwierzyna (lubuskie)

SPECJALISTA W WYDZIALE MATERIAŁOWYM - od 1 850 PLN

Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych, kontrola przewozu przesyłek z materiałami niebezpiecznymi, sprawdzanie dokumentów wymaganych przy transporcie materiałów niebezpiecznych, kontrola stanowiska pracy związanych z przewozem materiałów. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-06-01 - Wędrzyn (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

ZAKUP SUROWCA, KONTROLA JAKOŚCI, SPRZEDAŻ KRAJOWA
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Karolin (mazowieckie)

OBSŁUGA MASZYN ROLNICZYCH I TRZODY CHLEWNEJ - od 3 500 PLN

OBSŁUGA MASZYN ROLNICZYCH ORAZ OBSŁUGA HODOWLI TRZODY CHLEWNEJ
WOJ MAR WOJCECH WYDORSKI - 2017-11-20 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA UTRZYMANIA RUCHU - do 4 000 PLN

zapewnienie ciągłości produkcji poprzez utrzymanie sprawności technicznej maszyn i urządzeń, sprawne i skuteczne usuwanie bieżących awarii maszyn i urządzeń, bieżąca kontrola pracy maszyn i urządzeń oraz zapobieganie awariom w przypadku stwierdzenia nieprawidłości ich pracy, dokonywanie przeglądów okresowych maszyn i urządzeń przy zachowaniu zaleceń zawartych w dokumentacji technicznej oraz wewnętrznych ustaleń, proponowanie i wdrażanie działań usprawniających funkcjonowanie parku maszynowego
TAKT Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Bolesław (małopolskie)

SPECJALISTA - 1 017,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Lębork (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW ZAGRANICZNYCH (NR 7006) - od 2 100 PLN

rekrutacja i dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, sterowanie procesem adaptacji pracowników
LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO OBSŁUGI SERWISU AUKCYJNEGO EBAY, ALLEGRO - od 2 100 PLN

Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-05-26 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

rozliczanie, sporządzanie listy płac, prowadzenie teczek osobowych, rozliczanie wynagrodzeń, składek ZUS
SPÓŁKA DORADCÓW PODATKOWYCH "SEBASTJAN" SPÓŁKA JAWNA IRENA SEBASTJAN, ARKADIUSZ SEBASTJAN - 2016-08-31 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

- sprzedaż stolarki PCV i ALU, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja wycen
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2016-07-01 - Adamówka (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI - od 2 000 PLN

programowanie sterownikówOferta pracy przeznaczona dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w tut. Urzędzie .
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Puck (pomorskie)

SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Specjalista ,doradca techniczny ,realizacja prac zleconych.Chęć zatrudnienia na min.5lat.Możliwość dodatkowych uposażeń związanych z pracami zleconymi firmie.Możliwość zatrudnienia na niepełnym etacie .Praca w hurtowni akcesoriów meblowych.
F.H.U. DREW-LAND - 2016-02-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA OBSŁUGI PRAWNEJ/MŁODSZY SPECJALISTA OBSŁUGI PRAWNEJ - od 2 000 PLN

Praca biurowa w zakresie:- kompletowanie dokumentacji procesowej na etapie postępowania sądowego,- obsługa korespondencji z sądami i urządami, stronami postępowania,- inne prace biurowe związane z obsługą spraw na etapie sądowym.
Kancelaria Prawnicza FORUM radca prawny Krzysztof Piluś i s-ka spółka komandytowa - 2017-08-23 - Zamość (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

fakturowanie sprzedaży, pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Bratoszewice (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI SZKOLEŃ - od 2 300 PLN

planowanie, organizowanie oraz rozliczanie projektów rozwojowych
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DS. REKLAMACJI(NR 7512) - od 1 850 PLN

prowadzenie postępowania reklamacyjnego, rozpatrywanie reklamacji, przyjmowanie zwrotów, współpraca z działami (również z magazynem)
Mirosław Gockowiak - 2016-10-18 - Ciele (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA - od 2 137 PLN

wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branżysanitarnej na podstawie Ustawy Prawo budowlaneoraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej; przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadańinwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowańprzetargowych i udział w postępowaniach przetargowych, przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacjimateriałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających zniej należności, przygotowywanie umów dotyczących zakupu i dystrybucji ciepła, gazu, wody, odprowadzenia ścieków i wód opadowych ikontrolowanie realizacji tych umów, prowadzenieewidencji zużycia mediów wskazanych w pkt 4), analiza powyższego zużycia oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich racjonalizacji; organizowanie i kierowanie pracą konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej, zabezpieczenie pracowników referatu wykonujących roboty sanitarne w narzędzia, ubrania robocze, środki ochrony, sporządzenierozliczenia czasu pracy konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej, wykonywanie autoryzowanychrysunków roboczych rozwiązań sanitarnych robót wykonywanych na zgłoszenie, sporządzanie harmonogramów niezbędnych przeglądów w zakresie sanitarnym, sprawdzanie wykonanych protokołów oraz zgłaszanie wszelkich braków inieprawidłowości, wykonywanie sprawdzenia szczelności instalacji gazowych i dokumentowanie realizowanych czynności; wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowanych znajdujących się w trwałym zarządzie Ośrodka i rzetelne dokumentowanie ich wyników, sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznejwykonywanej w trybie zleconym, - przygotowywaniewniosków o wydanie pozwolenia na budowę, ozmianę sposobu użytkowania, zgłoszeń rozpoczęcia izakończenia robót sanitarnych, o wydanie decyzji owarunkach zabudowy, udział w odbiorach technicznych obiektów i przekazywaniu ich użytkownikom, terminowe wykonywanie zadań i poleceń stawianych przez przełożonych oraz przestrzeganie dyscypliny służbowej, - wykonanieprogramów robót, kosztorysów, zestawień materiałów i narzędzi oraz zbiorczego zestawienia kosztów, udział w przygotowywaniu wytycznych do projektowania, udział w przekazywaniu terenu budowy lub obiektu do remontu, sprawdzaniekosztorysów powykonawczych, uwzględnianie wplanach remontów i inwestycji warunków ochronyprzeciwpożarowej, sprawdzanie i opiniowanieprogramów funkcjonalnoużytkowych, koncepcjiarchitektonicznobudowlanej i dokumentacji technicznej, wykonywanej w trybie zleconym, udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów, dokumentowanie przeprowadzenia tych czynności ze wskazaniem stwierdzonych usterek, egzekwowanie usunięcia stwierdzonych usterek.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ZDALNEJ OBSŁUGI KLIENTA - od 4 500 PLN

-dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu - wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych,-tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ NA STACJI PALIW - od 2 200 PLN

Wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie; książeczka sanitarno-epidemiologiczna, uprawnienia LPG mile widziane; Zakres obowiązków: obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż art. spożywczych, sprzedaż paliwa; jedna zmiana; praca w Gliwicach, ul. Toszecka
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-07 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA - od 2 000 PLN

Prowadzenie obsługi mieszkaniowej policjantów Centrum Szkolenia Policji, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczacych uprawnień i świadczeń mieszkaniowych. ZADANIA PODSTAWOWE - prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z realizacją uprawnień mieszkaniowych policjantów; - inicjowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach mieszkaniowych policjantów oraz przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w tym zakresie; - inicjowanie i prowadzenie dokumentacji, rejestrów i ewidencji dotyczących realizacji uprawnień mieszkaniowych policjantów.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-06-23 - Legionowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - 2 500 - 3 000 PLN

Naliczanie płac, nadzór nad aktami osobowymi, wystawianie zaświadczeń, przygotowanie umów, rozwiązań umów. kontakt z ZUS, PUP, Komornikami. Wprowadzanie danych pracowników do systemu.
ACTIO HR Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Gdańsk (pomorskie)


Wybierz powiat