SPECJALISTA DS. IT Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. IT
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie, rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń serwisowych;Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników (aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych);Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania;Terminowość realizacji zgłoszeń;Wsparcie techniczne i konsultacje dla użytkowników końcowych;Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z użytkownikami;Bieżąca współpraca z administratorami sieci i systemów.Praca w środowisku sieciowym – domenowym
Data publikacji: 2019-07-04
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie, rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń serwisowych;Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników (aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych);Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania;Terminowość realizacji zgłoszeń;Wsparcie techniczne i konsultacje dla użytkowników końcowych;Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z użytkownikami;Bieżąca współpraca z administratorami sieci i systemów.Praca w środowisku sieciowym – domenowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. IT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik informatyk*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019
Data zakończenia pracy: 15.07.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. "B"
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość sieci komputerowych TCP/IP
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność analitycznego myślenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie - 1 rok (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość systemów Windows XP, 7; pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość zagadnień sieciowych: TCP/IP, Protokoły DHCP, DNS, Umiejętność konfiguracji urządzeń peryferyjnych, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, systematyczność, asertywnośćMinimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracy w środowisku domenowym
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik informatyk*
Data dodania oferty pracy: 04.07.2019
Oferta pracy ważna do: 18.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6ba4c03d34ce8e52155b9b17e3ee7be2
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji związanej z całym przebiegiem zatrudnienia pracowników, w tym cudzoziemców; sporządzanie raportów rozliczeniowych dla ZUS, GUS, deklaracji podatkowych; sporządzanie listy płac (w tym wynagrodzenia, zasiłki, potrącenia); sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, czuwanie nad pozyskaniem dokumentów pozwalających na pracę cudzoziemców wraz z obsługą obowiązków z tym związanych; samodzielne sporządzanie (bez wyceny) i obsługa ofert do postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z PZP; czuwanie nad pozyskaniem dokumentów wymaganych do podpisania umowy dla wygranych postępowań.
GARDENBUD Sp. z o.o. - 2019-04-25 - Libiąż (małopolskie)
kontrola jakości produkowanych towarów
WITPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Skwierzyna (lubuskie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych, kontrola przewozu przesyłek z materiałami niebezpiecznymi, sprawdzanie dokumentów wymaganych przy transporcie materiałów niebezpiecznych, kontrola stanowiska pracy związanych z przewozem materiałów. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-06-01 - Wędrzyn (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKUP SUROWCA, KONTROLA JAKOŚCI, SPRZEDAŻ KRAJOWA
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Karolin (mazowieckie)
OBSŁUGA MASZYN ROLNICZYCH ORAZ OBSŁUGA HODOWLI TRZODY CHLEWNEJ
WOJ MAR WOJCECH WYDORSKI - 2017-11-20 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
zapewnienie ciągłości produkcji poprzez utrzymanie sprawności technicznej maszyn i urządzeń, sprawne i skuteczne usuwanie bieżących awarii maszyn i urządzeń, bieżąca kontrola pracy maszyn i urządzeń oraz zapobieganie awariom w przypadku stwierdzenia nieprawidłości ich pracy, dokonywanie przeglądów okresowych maszyn i urządzeń przy zachowaniu zaleceń zawartych w dokumentacji technicznej oraz wewnętrznych ustaleń, proponowanie i wdrażanie działań usprawniających funkcjonowanie parku maszynowego
TAKT Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Bolesław (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Lębork (pomorskie)
rekrutacja i dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, sterowanie procesem adaptacji pracowników
LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-05-26 - Krosno (podkarpackie)
rozliczanie, sporządzanie listy płac, prowadzenie teczek osobowych, rozliczanie wynagrodzeń, składek ZUS
SPÓŁKA DORADCÓW PODATKOWYCH "SEBASTJAN" SPÓŁKA JAWNA IRENA SEBASTJAN, ARKADIUSZ SEBASTJAN - 2016-08-31 - Ruda Śląska (śląskie)
- sprzedaż stolarki PCV i ALU, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja wycen
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2016-07-01 - Adamówka (podkarpackie)
programowanie sterownikówOferta pracy przeznaczona dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w tut. Urzędzie .
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Puck (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ,doradca techniczny ,realizacja prac zleconych.Chęć zatrudnienia na min.5lat.Możliwość dodatkowych uposażeń związanych z pracami zleconymi firmie.Możliwość zatrudnienia na niepełnym etacie .Praca w hurtowni akcesoriów meblowych.
F.H.U. DREW-LAND - 2016-02-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Praca biurowa w zakresie:- kompletowanie dokumentacji procesowej na etapie postępowania sądowego,- obsługa korespondencji z sądami i urządami, stronami postępowania,- inne prace biurowe związane z obsługą spraw na etapie sądowym.
Kancelaria Prawnicza FORUM radca prawny Krzysztof Piluś i s-ka spółka komandytowa - 2017-08-23 - Zamość (lubelskie)
praca
HORECA24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-04 - Rzeszów (podkarpackie)
fakturowanie sprzedaży, pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Bratoszewice (łódzkie)
konserwacja i naprawa maszyn
Instalacje Elektryczne, Wodno-kanalizacyjne, Co i Gaz Mirosław Kmiecik - 2018-01-18 - Chmielów (podkarpackie)
planowanie, organizowanie oraz rozliczanie projektów rozwojowych
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Chorzów (śląskie)
prowadzenie postępowania reklamacyjnego, rozpatrywanie reklamacji, przyjmowanie zwrotów, współpraca z działami (również z magazynem)
Mirosław Gockowiak - 2016-10-18 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branżysanitarnej na podstawie Ustawy Prawo budowlaneoraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej; przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadańinwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowańprzetargowych i udział w postępowaniach przetargowych, przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacjimateriałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających zniej należności, przygotowywanie umów dotyczących zakupu i dystrybucji ciepła, gazu, wody, odprowadzenia ścieków i wód opadowych ikontrolowanie realizacji tych umów, prowadzenieewidencji zużycia mediów wskazanych w pkt 4), analiza powyższego zużycia oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich racjonalizacji; organizowanie i kierowanie pracą konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej, zabezpieczenie pracowników referatu wykonujących roboty sanitarne w narzędzia, ubrania robocze, środki ochrony, sporządzenierozliczenia czasu pracy konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej, wykonywanie autoryzowanychrysunków roboczych rozwiązań sanitarnych robót wykonywanych na zgłoszenie, sporządzanie harmonogramów niezbędnych przeglądów w zakresie sanitarnym, sprawdzanie wykonanych protokołów oraz zgłaszanie wszelkich braków inieprawidłowości, wykonywanie sprawdzenia szczelności instalacji gazowych i dokumentowanie realizowanych czynności; wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowanych znajdujących się w trwałym zarządzie Ośrodka i rzetelne dokumentowanie ich wyników, sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznejwykonywanej w trybie zleconym, - przygotowywaniewniosków o wydanie pozwolenia na budowę, ozmianę sposobu użytkowania, zgłoszeń rozpoczęcia izakończenia robót sanitarnych, o wydanie decyzji owarunkach zabudowy, udział w odbiorach technicznych obiektów i przekazywaniu ich użytkownikom, terminowe wykonywanie zadań i poleceń stawianych przez przełożonych oraz przestrzeganie dyscypliny służbowej, - wykonanieprogramów robót, kosztorysów, zestawień materiałów i narzędzi oraz zbiorczego zestawienia kosztów, udział w przygotowywaniu wytycznych do projektowania, udział w przekazywaniu terenu budowy lub obiektu do remontu, sprawdzaniekosztorysów powykonawczych, uwzględnianie wplanach remontów i inwestycji warunków ochronyprzeciwpożarowej, sprawdzanie i opiniowanieprogramów funkcjonalnoużytkowych, koncepcjiarchitektonicznobudowlanej i dokumentacji technicznej, wykonywanej w trybie zleconym, udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów, dokumentowanie przeprowadzenia tych czynności ze wskazaniem stwierdzonych usterek, egzekwowanie usunięcia stwierdzonych usterek.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
utrzymanie czystości
PULIRE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-22 - Rzeszów (podkarpackie)
-dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu - wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych,-tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Zabierzów (małopolskie)
Wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie; książeczka sanitarno-epidemiologiczna, uprawnienia LPG mile widziane; Zakres obowiązków: obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż art. spożywczych, sprzedaż paliwa; jedna zmiana; praca w Gliwicach, ul. Toszecka
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-07 - Gliwice (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie obsługi mieszkaniowej policjantów Centrum Szkolenia Policji, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczacych uprawnień i świadczeń mieszkaniowych. ZADANIA PODSTAWOWE - prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z realizacją uprawnień mieszkaniowych policjantów; - inicjowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach mieszkaniowych policjantów oraz przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w tym zakresie; - inicjowanie i prowadzenie dokumentacji, rejestrów i ewidencji dotyczących realizacji uprawnień mieszkaniowych policjantów.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-06-23 - Legionowo (mazowieckie)
Naliczanie płac, nadzór nad aktami osobowymi, wystawianie zaświadczeń, przygotowanie umów, rozwiązań umów. kontakt z ZUS, PUP, Komornikami. Wprowadzanie danych pracowników do systemu.
ACTIO HR Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Gdańsk (pomorskie)