SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY(NR 0911) Bydgoszcz oferta pracy P.P.H. LINEX s.c. Aleksander, Daria , Janusz Oskaldowicz
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY(NR 0911)
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: kompletowanie zamówień, składanie zamówień do dostawców zewnętrznych firmy, pakowanie i sprawdzanie przesyłek , prowadzenie strony www i sklepu internetowego, wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego, wystawianie faktur, prowadzenie kampanii sprzedaży w internecie
Data publikacji: 2016-02-17
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: P.P.H. LINEX s.c. Aleksander, Daria , Janusz Oskaldowicz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chocimska 15, 85-078 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompletowanie zamówień, składanie zamówień do dostawców zewnętrznych firmy, pakowanie i sprawdzanie przesyłek , prowadzenie strony www i sklepu internetowego, wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego, wystawianie faktur, prowadzenie kampanii sprzedaży w internecie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY(NR 0911)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: sprzedaży i obsługi klienta
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Znajomość branży włókienniczej, pasmanteryjnej, dodatków krawieckich. Hobby związane z w/w branżą jak szycie, haftowanie, itp. mile widziane.
Nazwa pracodawcy:
P.P.H. LINEX s.c. Aleksander, Daria , Janusz Oskaldowicz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Chocimska 15, 85-078 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy przesłać na adres e-mail: OLEK_LINEX (at) ONET.PL
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Chocimska
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 17.02.2016
Oferta pracy ważna do: 10.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczenie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
SUBADOM Spółka z o.o. - 2018-07-20 - Zator (małopolskie)
rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenia umów, redagowanie ofert, kontakty z klientami i kontrahentami z Chin
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
1. czynna ochrona ekosystemów leśnych i nieleśnych2. utrzymanie szlaków turystycznych 3. obsługa punktu informacji turystycznej4. monitoring ruchu turystycznego5. udostępnianie ekspozycji muzealnych6. organizacja imprez edukacyjnych
TATRZAŃSKI PARK NARODOWY - 2016-03-07 - Zakopane (małopolskie)
budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy TymczasowejSamodzielne pozyskiwanie klientówNawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientamiwspółpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-07-07 - Katowice (śląskie)
Tworzenie strategii marketingowej oraz wdrażanie jej w różnych kanałach informacyjnych, zarządzanie treściami na stronie internetowej teatru, odpowiedzialność za proces komunikacji marketingowej, współpraca przy tworzeniu Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego Walizka, prowadzenie działań sponsoringowych oraz partnerskich, przygotowywanie ofert do placówek oświatowych, domów kultury oraz teatrów, realizacja polityki marketingowe Teatru, Koordynowanie działań promocyjnych, poszukiwanie nowych rozwiązań dla klientów Teatru, koordynacja działań organizacyjnych Teatru, współpraca i utrzymywanie kontaktów z mediami, planowanie i realizacji imprez oraz innych form uczestnictwa w kulturze, aktualizacja i redakcja strony internetowej oraz profili społecznościowych prace biurowe i administracyjne, udzielanie informacji o działalności instytucji, archiwizacja dokumentacji teatru.
Teatr Lalki i Aktora - 2017-11-24 - Łomża (podlaskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Nowy Targ (małopolskie)
Analizowanie i monitorowanie rynku kooperatorów oraz kontakty z kooperatorami. Poszukiwanie nowych kooperatorów, przygotowywanie zapytań ofertowych. Sporządzanie zamówień na podstawie wynegocjowanych cen. Rozliczanie transakcji zakupu.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Nauczanie mediów cyfrowych Sala C
Robert Burszewski - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów zakup i sprzedaż prowadzenie dokumentacji
IM WORK Sp z o.o. Sp. k - 2015-12-04 - Sokolniki (łódzkie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku chińskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą chinskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klienta, udzielanie informacji na temat oferty handlowej i przyjmowanie należności za zakupiony towar, praca w systemie zmianowym. Miejsce pracy: WrocławIstnieje możliwość podjęcia zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy lub na 0,625 lub na pół etatu. System pracy wielozadaniowy. Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 71 38-81-940 lub elektroniczny: 31088pm (at) pl.tesco-europe.comOferta znajduje się w sali:G, A
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Wrocław (dolnośląskie)
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC W BIURZE RACHUNKOWYM:-SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KADROWYCH (UMOWA O PRACĘ, ANEKSY, ZAŚWIADCZENIA O ZATRUDNIENIU, WNIOSKI URLOPOWE I INNE DOKUMENTY)-NALICZANIE PŁAC (WYNAGRODZENIA, EKWIWALENTY, ZASIŁKI, DODATKI I IN.) DLA PRACOWNIKÓW KLIENTÓW BIURA-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS (ZGŁOSZENIOWYCH, ROZLICZENIOWYCH, IWA I INNYCH)-NALICZANIE ODPISÓW I ŚWIADCZEŃ Z ZFŚS,-ROZLICZANIE DELEGACJI,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI MIESIĘCZNYCH PFRONI IN.
DOBRA KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. BIURO RACHUNKOWE - 2018-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)
zapewnienie obsługi kadrowo- płacowej pracowników
CITRONEX I SP. Z O.O. - 2017-01-19 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Sprzedaż płytek gresowych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, znajomość gospodarki magazynowej. Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie w sprzedaży. Miejsce wykonywania pracy: Kiermasz płytek, ul. Wejherowska 40A, Reda. Do wynagrodzenia doliczana prowizja od sprzedaży.
INTEGRO DACH SYSTEM Sp. z o. o. Sp.k. - 2017-05-24 - Reda (pomorskie)
Przygotowywanie i realizacja procesu zakupów prowadzenie rejestru dostawców, dokonywanie zakupów bezpośrenio od dostawcy.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Jarosław (podkarpackie)
Aktywna sprzedaż produktów z oferty banku. Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Budowanie i utrzymanie realizacji biznesowych z klientem. Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi.
PHU TIMEX - BIS Tadeusz Kuran - 2017-01-16 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
1.Prowadzenie rozmów z kontrahentami, udzielanie pomocy przy przygotowaniu wniosku pożyczkowego oraz wszelkich innych czynności prowadzących do podpisania umowy o pożyczkę, natychmiastowe informowanie Kierownika ds. FFP o wszelkich zagrożeniach mogących spowodować szkodę dla SSIGiP.2.Prowadzenie działalności marketingowej w zakresie ustalonym przez SSIGiP oraz reklamowanie i promowanie oferty usług świadczonych przez SSIGiP w sposób adekwatny do warunków rynkowych.3.Zabrania się udostępniania jakichkolwiek informacji dotyczących SSIGiP lub informacji uzyskanej bądź otrzymanej od Kierownictwa SSIGiP w związku z zawartymi umowami z pozyskanymi klientami.4.W zakresie powierzonych spraw podejmować czynności potrzebne do zabezpieczenia prawa i interesów SSIGiP.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2016-11-30 - Gdańsk (pomorskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Joanna Jaglińska - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- realizacja zamówień publicznych, - prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Rzekuń (mazowieckie)
Praca przy organizacji wystaw prac autorskich, prowadzenie spotkań autorskich, prowadzenie spotkań bibliotecznych
Książnica Płocka im. Wł. Broniewskiego - 2016-06-13 - Płock (mazowieckie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.plWykształcenie: wyższe z zakresu psychologii; co najmniej 3 letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżąspołecznie niedostosowaną albo posiadanie 3 letniej praktyki klinicznej; miejsce pracy: I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Raciborzu, ul. Wojska Polskiego 24, 47-400 Racibórz
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2018-02-21 - Racibórz (śląskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Gdynia (pomorskie)
Programowanie C#.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa foliarki
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Projektowanie i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów, poszukiwanie i wdrażanie nowości technicznych, znajomość systemów CAD i CAM, aktualizacja i emisja dokumentacji konstrukcyjno - technologicznej, techniczne przygotowanie produkcji, udział w pracach projektowo - rozwojowych, doradztwo techniczne.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-04-19 - Głuchołazy (opolskie)
- REALIZACJA PROCESU SPRZEDAŻY,- POZYSKIWANIE NOWYCH I OBSŁUGA OBECNYCH KLIENTÓW,- PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH I WYSTAWIENIE FAKTUR,- PROWADZENIE KORESPONDENCJI HANDLOWEJ.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-25 - Racibórz (śląskie)