SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Plewiska oferta pracy ND SERWIS NATALIA DERA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 20,5 PLN
Zakres obowiązków: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI; POZYSKIWANIE NOWYCH PRACOWNIKÓW; CZUWANIE NAD PRZESTRZEGANIEM TERMINÓW; KOORDYNOWANIE; KONTAKT Z KLIENTEM I PRACOWNIKAMI
Data publikacji: 2021-04-13
Lokalizacja: Plewiska (wielkopolskie)
Pracodawca: ND SERWIS NATALIA DERA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOLEJOWA 36/32, 62-064 Plewiska, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI; POZYSKIWANIE NOWYCH PRACOWNIKÓW; CZUWANIE NAD PRZESTRZEGANIEM TERMINÓW; KOORDYNOWANIE; KONTAKT Z KLIENTEM I PRACOWNIKAMI
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 20,5 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/godz.
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Plewiska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3021
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Komorniki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 20,5 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.05.2021
Data zakończenia pracy: 03.05.2024
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: otwartość na kontakt z klientem
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: otwartość na zdobywanie nowej wiedzy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: cierpliwość
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
SYSTEM CZASU PRACY JEDNOZMIANOWY; mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: ND SERWIS NATALIA DERA
danePracodawcy_nip: 7792493239
danePracodawcy_regon: 380818507
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
KOLEJOWA 36/32, 62-064 Plewiska, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: poznański
danePracodawcy_kodPowiatu: 3021
Gmina pracodawcy: Komorniki
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Plewiska
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0585897
Ulica pracodawcy: KOLEJOWA
Numer budynku pracodawcy: 36/32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242309
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 13.04.2021
Oferta pracy ważna do: 27.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?86138efd679b1e7913ef6f0328a65a14
Podobne oferty pracy
Nadzór i koordynacja prac inwestycyjnych, prowadzenie dokumentów inwestycycjnych, rozliczanie inwestycji, przygotowywanie kosztorysów inwestycyjnych, raportowanie przebiegu inwestycji, archiwizacja dokumentów, uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń, zgód, zgłoszeń oraz decyzji administracyjnych, przygotowanie warunków technicznych oraz projektów unijnych na dostawę wody i odbiór ścieków, prowadzenie postepowania w zakresie ustanowienia służebności przesyłu.
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie czynności montarzowych i kontrolnych wykonywanych przy użyciu maszyn i urzadzeń.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Usługi bankowe w zakresie zarządzania należnościami. Kontakt z zespołami hiszpańskojęzycznymi, portugalskojęzycznymi, anglojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Łódź (łódzkie)
- Malowanie domów mieszkalnych.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice oraz okolice Katowic (w promieniu 10 kilometrów od Katowic).- Godziny pracy: 7:00-15:00.
KEMAR MARIUSZ KĘPA - 2020-02-21 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów zagranicznych dla sklepów heiro.hu, heiro.sk oraz klientów z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2020-10-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizowanie spotkań biznesowych z potencjalnymi klientami w zakresie współpracy produkcyjnej. Sprzedaż produktów i usług na rynki wschodnie. Poszukiwanie inwestorów w zakresie kooperacji oraz ekspansji badawczo-wdrożeniowej. Poszukiwanie możliwości handlowych na rynkach wschodnich (Ukraina, Białoruś, Rosja, Kazachstan).
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
- realizacja założonych planów sprzedaży- bieżące kontakty z klientem- prezentacja oferty produktów- opracowywanie ofert handlowych- odpowiedzialność za realizacje zamówień klienta- współpraca ze spedycjami w zakresie frachtów eksportowych i importowych;okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony; godz. pracy 8-16; wynagrodzenie 3500 zł brutto miesięcznie + premia kwartalna
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE " GRAS " PIOTR GRABOWSKI - 2019-08-26 - Korzybie (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Realizowanie kampanii reklamowych.
INPERO.PL sp. z o.o. - 2016-07-28 - Chojnice (pomorskie)
- Zakres obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrzne regulacje prawne, 2. Ewidencjonowanie elektroniczne dokumentów finansowych składanych przez jednostki realizujące, 3. Przygotowywanie dokumentów związanych z procedurą udzielania zamówień publicznych tj. ogłoszeń, SIWZ, itp., 4. Przyjmowanie i ewidencjonowanie ofert, 5. Prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych, 6. Bieżące monitorowanie zmian w prawie zamówień publicznych i ich właściwe uwzględnianie w prowadzonych postępowaniach, 7. Opracowywanie sprawozdań i raportów z udzielonych przez Uczelnię zamówień publicznych, administracyjno-techniczną obsługę Komisji ds. Przetargów Publicznych itp.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 07:30-15:30.Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze, 2. Co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych w jednostce sektora finansów publicznych,3. Dobra znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych,4. Samodzielność i dobra organizacja pracy,5. dobra znajomość pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe:- Ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych,- Doświadczenie w realizacji zamówień dofinansowywanych ze środków pochodzących z funduszy unijnych, w tym znajomość zasad kwalifikowalności wydatków.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-04-05 - Katowice (śląskie)
wg programu staży
kontakt przez PUP - 2020-03-23 - Słotwiny (lubelskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku specjalisty/inspektora ds. kadrowych :- Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, w tym sporządzanie umów o pracę, porozumień zmieniających, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu oraz pozostałej dokumentacji zgodnie z wymogami prawa pracy;- Przygotowywanie umów cywilnoprawnych;- Sporządzanie raportów, zestawień i analiz dotyczących obszarów kadrowych;- Analizowanie rozmieszczenia i obciążenia pracą sędziów i innych pracowników sądownictwa w poszczególnych jednostkach i przygotowywanie projektów wniosków;- Udział w procesach HR z zakresu ocen pracowniczych;- Rejestracja zdarzeń kadrowych w obowiązujących systemach informatycznych;- Prowadzenie spraw dotyczących delegowania sędziów, referendarzy sądowych w sądach okręgu bydgoskiego;- Archiwizowanie dokumentacji kadrowej/akt osobowych.
SĄD OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY - 2020-08-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zapewnienie realizacji procesu wysyłki towarów do sklepów poprzez tworzenie i aktualizację harmonogramu dostaw, zarządzania flotą oraz minimalizacja kosztów transportu
kontakt przez OHP - 2019-02-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
opieka nad markami, prowadzenie kampani reklamowej, monitoring, analiza danych rynkowych, tworzenie raportów, wykonywanie planu marketingowego
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Hobby" Piotr Matuszewski Kobylarnia - 2016-07-07 - Kobylarnia (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad zapewnieniem ciągłości utrzymania ruchu maszyn i urządzeń produkcyjnych, nadzór nad procesami przeglądów, napraw i remontów urządzeń produkcyjnych, nadzór nad konserwacją maszyn, urządzeń i instalacji, nadzór nad usuwaniem awarii oraz wszelkich problemów związanych z praca maszyn i urządzeń, zapewnienie części zamiennych niezbędnych do bieżących napraw, prowadzenie projektów związanych z rozwojem obszaru, zwiększeniem wydajności oraz niezawodności maszyn, ścisła współpraca z technikami, operatorami i mistrzami zmianowymi, aktywne uczestnictwo w programach takich jak 5S i innych usprawniających procesy, podnoszących bezpieczeństwo, ergonomie pracy, redukujących straty oraz zwiększających jakość produktu, ciągła analiza problemów wynikających z eksploatacji maszyn i budowanie akcji usprawniających wydajność oraz zmniejszających koszty w oparciu o taką analizę, nadzór nad serwisami, oraz podwykonawcami w przypadku napraw i prac prewencyjnych, oraz zadań projektowych i montażowych.
GJH-KOŁO H.JANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - KOŁO - 2021-05-10 - Zawadzkie (opolskie)
Obowiązki :- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,- planowanie i realizację celów sprzedażowych,- fachowe doradztwo techniczne,- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,- ofertowanie, - reprezentowanie firmy podczas targów, konferencji,- współpraca z pozostałymi działami w firmie.CV prosimy przesyłać na adres: praca (at) secespol.pl lub dostarczyć pod adres: SECESPOL Sp. z o.o. ul. Warszawska 50, 82-100 Nowy Dwór Gdański.
SECESPOL Sp. zoo - 2017-05-04 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
- sprzedaż asortymentu z zakresu chłodnictwa komercyjnego i klimatyzacji;- aktywne budowanie rynku, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;- analiza rynku i ofert konkurencji, planowanie i realizacja strategii sprzedażowych, praca nad rozwojem marki i wizerunku przedsiębiorstwa;- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;- administrowanie stronami internetowymi firmy, wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego, obsługa zamówień;- przygotowywanie materiałów promocyjnych, kreowanie merytorycznych treści dotyczących produktów znajdujących się w ofercie firmy, tworzenie postów na potrzeby social media, optymalizacja SEO, marketing internetowy;- udział w targach, wystawach i konferencjachUmowa o pracę, pełny etatUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2020-09-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Doradztwo w zakresie zarządzania BHP.Praca na terenie Stalowej Woli i okolic.
HSE Manager Robert Daca - 2020-04-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Przygotowywanie ofert handlowych, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
LYNX Security sp.zo.o - 2016-05-25 - Łomża (podlaskie)
Zakres obowiązków:- Nadzór nad pracą magazynu,- Kontakt z dostawcą, zamawianie komponentów do produkcji,- Nadzór nad przepływem komponentów u podwykonawców,- Zamawianie transportów, monitorowanie dostaw w/w komponentów,- Optymalizację zapasów magazynowych, analizę zapasów,- Sporządzanie planu produkcji
HT SKIT POLAND Sp. z o.o. - 2019-07-04 - Bieruń (śląskie)
tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej, opracowanie raportów, analiz i reklamacji, nadzór nad wdrażanym systemem zarządzania
Fine Altech Mława Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Mława (mazowieckie)
Obsługa klientów biznesowych, tworzenie ofert wydawnictwa, obsługa biura, obsługa strony internetowej wydawnictwa, rozmowy handlowe.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedażowych
VTO-DEKOR SP.Z.O.O. - 2016-07-07 - Głogówek (opolskie)
j.w.
PIKUŁA Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie i pakowanie paczek, obsługa klienta internetowego
kontakt przez PUP - 2020-03-13 - Wieliczka (małopolskie)
BADANIE POTRZEB RYNKU W SEKTORACH ZGODNIE Z PROFILEM DZIAŁ PRZEDSIĘBIORSTWA, AKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI, RAPORTOWANIE WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH
METALSPRZĘT SP ZOO - 2016-08-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie i przekazywanie dokumentów zawierających informacje niejawne oraz prowadzenie rejestrów i ewidencji dokumentów i materiałów zawierających informacje niejawne. Sprawdzanie prawidłowości oznaczania sporządzonych dokumentów niejawnych przeznaczonych do zaewidencjonowania. Rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku ustania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia/delegowania do służby (pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej. Prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów, w którym są ewidencjonowane obowiązujące akty prawne zawierające informacje niejawne, a także udostępnianie ich upoważnionym policjantom i pracownikom. Analizowanie i weryfikowanie pod względem zgodności z przepisami o ochronie informacji niejawnych wykazów osób upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych posiadających odpowiednie poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienie oraz wykazów osób upoważnionych do przechowywania materiałów niejawnych poza kancelarią tajną oraz zapewnianie ich przechowywania. Archiwizowanie dokumentów niejawnych. Odnotowywanie na materiałach niejawnych oraz w odpowiednich ewidencjach zmian lub zniesienia klauzuli tajności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Komenda Miejska Policji - 2018-03-30 - Sopot (pomorskie)
Zakres obowiązków:• nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów,• obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,• realizacja zamówień na potrzeby firmy i bieżące uzupełnianie zasobów biura (art. biurowe/spożywcze )• obsługa Sali konferencyjnej podczas spotkań• obsługa kart Edenred• zamawianie i wydawanie odzieży roboczej• rezerwacje hoteli i samochodów• organizacja posiłków dla gościGodziny pracy 8:00 - 16:00Praca na okres próbny: po okresie próbnym czas określony 33 miesiaceKontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) jotul.com
JOTUL POLAND Sp. z o.o. - 2021-05-10 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Szlifowanie, polerowanie materiałów nieżelaznych, mosiężnych, aluminiowych, nierdzewnych; montażysta konstrukcji stalowo-aluminiowo-szklanych, obsluga elelktronarzędzi. Praca na umowę zlecenie. 100 godzin pracy w miesącu. Oferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Wrocław (dolnośląskie)