SPECJALISTA DO OBSŁUGI KLIENTÓW ZAGRANICZNYCH Rzeszów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO OBSŁUGI KLIENTÓW ZAGRANICZNYCH
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych dla sklepów heiro.hu, heiro.sk oraz klientów z Ukrainy
Data publikacji: 2020-10-02
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów zagranicznych dla sklepów heiro.hu, heiro.sk oraz klientów z Ukrainy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO OBSŁUGI KLIENTÓW ZAGRANICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1863
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Data zakończenia pracy: 30.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
węgierski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
słowacki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_2: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ DOTYCZĄCYCH E-BIZNESU, E-COMERCE, SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kategoria - B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 8133529666
danePracodawcy_regon: 180284874
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv przesyłać na adres mail z dopiskiem zgody. Nie będą rozpatrywane cv bez umieszczonej klauzuli zgodyKlauzula zgody Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie w celu niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko stpr/20/3199 zgodnie z art. 6 ust.1 pkt. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej RODO.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1863
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974133
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.10.2020
Data dodania oferty pracy: 02.10.2020
Oferta pracy ważna do: 08.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bc867fa030ed70a9506c7404c2459cf5
Podobne oferty pracy
KOORDYNOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA
TABOR DĘBICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-13 - Dębica (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Jeśli chcesz: mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, uczestniczyć w szkoleniach doskonalających język obcy. Pracować w elestycznym wymiarze godzin. Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej. Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy. Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach. Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.- Masz szansę na: zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie. Stabilne zatrudnienie.- Praca będzie polegać na: zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, DDecco, Aliplast, Aluprof). Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów. Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.- Wynagrodzenie: od 2770 do 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym. Znajomość j. holenderskiego na poziomie minimum B2. Kontakt telefoniczny (32-459-15-61) lub e-mail: rekrutacja (at) ekookna.pl
EKO-OKNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-31 - Katowice (śląskie)
zamawianie towarów, kompletacja dostaw, dostawa do klienta, fakturowanie, prowadzenie rejestru księgowego Symfonia
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Tychy (śląskie)
dokonywanie zakupów oraz sprzedaży towaru w Bangladeszu i Indiach
Glare Global Sourcing Faruque Spółka Jawna - 2018-03-29 - Sosnowiec (śląskie)
zarządzanie, kontrola, prowadzenie akcji promocyjnych, zbieranie informacji o kliencie, organizacja spotkań z klientami i realizacja planu sprzedażowego, pozyskiwanie nowych klientów
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2018-11-13 - Golina (wielkopolskie)
Prowadzenie kadr, naliczanie wynagrodzeń
HMG CONSULTING Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Turek (wielkopolskie)
Wymagania: chęci do pracy, zainteresowanie tematyką zwierząt.
"ZOO-MAR" Sklep Zoologiczny Mirosław Machalski - 2016-08-30 - Racibórz (śląskie)
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów - Udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące zakupów, reklamacji, wysyłki zakupionych towarów - Reprezentowanie marki H&M podczas kontaktu z Klientem - Doradzanie klientom w kwestiach modowych oraz w sprawach dotyczących najnowszych produktów oraz kolekcji.
H&M Hennes&Mauritz sp. z o.o. - 2019-06-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Wojskowe Biuro Historyczne - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
- Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację - Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu - Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem - Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. - Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.- Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. - Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta- Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. - Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexibles Złotów sp. z o.o - 2019-01-29 - Złotów (wielkopolskie)
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówienia publicznego,sporządzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. euro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2017-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
KORDYNACJA SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ, OPRACOWANIE I WDRAŻANIE PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH, ANALIZA I OCENA INFORMACJI DOTYCZĄCYCH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH RYNKÓW W CELU SKUPIENIA UWAGI NA POSZCZEGÓLNYCH ODBIORCACH, PROWADZENIE PEŁNEJ I RZETELNEJ KORENSPONDENCJI HANDLOWEJ Z OBIORCAMI ZAGRANICZNYMI, WYKONYWANIE PRAC ZLECONYCH PRZEZ BEZPOŚREDNIEGO PRZEŁOŻONEGO.
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2016-08-05 - Podgrodzie (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, kontrola uprawnień pracowniczych niezbędnych do wykonywania zawodów wymagających specjlanych uprawnień, certyfikatów, prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, kontorlowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich, uczestnoictwo w opracowywaniu regulaminów i procedurzwiązanych z zatrudnieniem
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Mielec (podkarpackie)
kompleksowa obsługa klientów i sprzedaż asortymentów zgodnie z przyjętymi standardami, doradztwo w zakresie
kontakt przez OHP - 2017-09-04 - Rumia (pomorskie)
Sprawowanie administracyjnej obsługi w ramach kompetencji działu;Obsługa przydzielonych do stanowiska zleceń umów sprzedaży , szczególnie w zakresie Sporządzania dokumentów oraz działań związanych z obsługą systemu informatycznego spółki;Koordynowanie realizacji zleceń umów sprzedaży w okresie od przyjęcia zlecenia po realizację do zakończenia okresow gwarancyjnych i rekojmi oraz przygotowanie do archiwizacji i zdanie do archiwum przygotowanych wcześniej kartonów z pełną dokumentacją budówUczestnictwo w procesie przygotowania do realizacji zlecenia umów sprzedaży;Uczestnictwo i przygotowanie procesu wyłonienia podmiotu, któremu powierzone będzie podwykonastwo robót lub wykonanie uslougi;Prowadzenie porcesu realizacji zleceńumów sprzedaży od momentu otrzymania zadania do wystawienia karty gwarancyjnejWspólpraca z innymi komórkami organizacyjnymi spólki;Miejsce pracy: ul. Hubska 6, 50-502 Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: kariera (at) dolkom.pl Oferta w sali: D
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2019-11-12 - Wrocław (dolnośląskie)
zakładanie ogrodów, prace budowlane
WEKTOR WLM KOROLEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-05 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie kontroli przedoperacyjnej hal produkcyjnych, prowadzenie kontroli i badań międzyoperacyjnych zgodnie z planem,ocenę wyrobów na zgodność ze specyfikacjami i wymaganiami klienta, pobieranie prób do badań i oceny, ponieranie prób do badań zewnetrznych zgodnie z harmonogramem, kalibracja sprzetu pomiatowego.
ZAKŁADY DROBIARSKIE FARMIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-07 - Golina (wielkopolskie)
sprzedaż oferty zagranicznych wycieczek
Biuro Podróży Wioletta Kopańska - 2019-01-08 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Nadzorowanie pracy maszyn / urządzeń na danej linii produkcyjnej, dokonywanie bieżących przeglądów technicznych, wykonywanie drobnych napraw, monitorowanie parametrów produkcji, kontrola jakości produktów (wzrokowa, przy pomocy urządzeń).
kontakt przez OHP - 2016-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Przeprowadzanie rozmów kredytowych, umawianie spotkań biznesowych w firmie i w terenie, obsługa urządzeń biiurowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Oława (dolnośląskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
koordynowanie przepływu materiałów, przygotowywanie procesu logistycznego, poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających obsługę logistyczną, prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów, współpraca z innymi działami firmy, optymalizacja kosztów transportu, zarządzanie zapasami i ustalenie planu dostaw w działalności logistycznej, organizowanie przyjęcia i wydania towarów z magazynu, prowadzenie rozliczeń i rachunków ze spedytorami, klientami krajowymi i zagranicznymi, poszerzanie bazy danych pzewoźników
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Kraków (małopolskie)
Kontakt telefoniczny i mailowy ze swoją grupą klientów, sprzedaż oprogramowania z zakresu bezpieczeństwa, wyszukiwanie nowych szans sprzedażowych, badanie potrzeb potencjalnych klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych, dbanie o wizerunek firmy, realizowanie planów sprzedażowych i bieżące raportowanie swojej pracy, udział w szkoleniach produktowych i technicznych
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2016-03-03 - Gdynia (pomorskie)
Realizacja planów sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów.
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Chęciny (świętokrzyskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-21 - Katowice (śląskie)