SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Usługi bankowe w zakresie zarządzania należnościami. Kontakt z zespołami hiszpańskojęzycznymi, portugalskojęzycznymi, anglojęzycznymi.
Data publikacji: 2017-11-23
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Usługi bankowe w zakresie zarządzania należnościami. Kontakt z zespołami hiszpańskojęzycznymi, portugalskojęzycznymi, anglojęzycznymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
portugalski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
hiszpański, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum roczny staż pracy.Znajomość programu księgowego SAP.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.11.2017
Data dodania oferty pracy: 23.11.2017
Oferta pracy ważna do: 07.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
współpraca z firmami spedycyjnymi, praca na systemie WFMAG BIZNES, koordynowanie pracy magazynu, współpraca między magazynem a działem handlowym
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Mielec (podkarpackie)
obsługa kasy fiskalnej
JOBMAN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (KRAZ 2163) - 2016-11-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw
WARS S.A. - 2016-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, obsługa kadrowa przydzielonych firm, kontakt z klientami firmy
Biuro Rachunkowe ANNA Anna Klepacka - 2018-12-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sortowanie i kontrola jakości produktów, wprowadzanie towru na stan magazynowy, przygotowywanie towaru do wysłyłki, dbanie o czystość w miejscu pracy, obsługa programu Return Client, nadzór nad pracownikami, szkolenie nowych pracowników, wsparcie pracowników w zakresie błędnych artykułów
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Świebodzin (lubuskie)
zapewnienie terminowego ,ilościowego i jakościowego zaopatrzenia w zakresie surowćów,pozyskiwanie dostawców oraz utrzymanie profesjonalnych kontaktów handlowych,porównywanie cen oraz prowadzenie negocjacji handlowych,prowadzenie korespondencji handlowej z dostawcami,ocena dostawców pod względem jakości ekonomicznej efektywności zakupów i wiarygodności,sporządzenie sprawozdań z powierzonych zadań,prowadzenie bazy danych dostawców oraz towarów,optymalizacja procesów zakupowych
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2017-11-03 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Analizowanie i przygotowanie dokumentacji technicznej, (sprawdzanie i korygowanie, uzgadnianie zmian), sporządzanie dziennych harmonogramów produkcji, przygotowywanie planów zakupowych niezbędnych materiałów i akcesoriów do produkcji elementów, monitoring realizacji dziennych planów produkcji z uwzględnieniem wprowadzanych zmian, - rozliczanie zużytych materiałów, ścisła współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie realizacji zleceń.
Comfort S.A. - 2017-04-21 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Opis stanowiska: Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych. Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi. Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP. Prowadzi rejestr kontroli zewnętrznych oraz archiwizację protokołów i zaleceń pokontrolnych. Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kontrolnej. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz sporządza roczne sprawozdanie w tym zakresie. Dba o kształtowanie właściwych relacji i zasad współpracy z jednostkami organizacyjnymi PWK OHP. Realizuje inne zadania i polecenia przełożonego wynikające z programu działalności OHP Opracowuje wyniki z przeprowadzonych audytów, identyfikacji ryzyka oraz samooceny, sporządza raporty oraz wskazuje obszary, które wymagają wdrożenia odpowiednich mechanizmów w celu zrealizowania zadań i celów jednostki. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy (mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku); bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać do 15.05.2017r. w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku, ul. Uphagena 27 w godzinach 7:45 - 15:45 lub przesłać na adres rekrutacja2.pwk (at) ohp.plZłożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia Prosimy o dopisanie lub zaznaczenie w aplikacji on-line następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 2014 poz. 1182 z późn.zm wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarzadzania ryzykiem przez Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Gdańsku Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem.Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
realizacja robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, zatwierdzonym planem remontów i umowami zawartymi z wykonawcami, bieżąca kontrola obmiarów robót sporządzanych przez wykonawców, w tym obmiarów robót zanikowych, rozliczanie wykonanych robót budowlanych zgodnie z zawartymi umowami, terminowe i rzetelne sprawdzanie faktur za zrealizowane roboty i przekazywanie ich do zespołowi fin.-księg. do realizacji, bieżące i staranne prowadzenie dokumentacji swej pracy, znajomośc i przestrzeganie w toku bieżącej pracy obowiązujących zasad bhp i p.poż.
Gdańska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH
PHYTOPHARM KLĘKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-03 - Klęka (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
organizacja transportu w kraju i poza granicą, sporzadzanie dokumentacji transportowej, obsługa klientów, optymalizacja kosztów logistyki
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
praca w gastronomii
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Poznań (wielkopolskie)
analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampanii w mediach interaktywnych, działania medialne w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie, blokowanie treści szkodliwych, obsluga klienta, monitoring treści, raportowanie
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie średnie; roczne doświadczenie zawodowe; umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych; zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za pozyskanie i nawiązanie relacji z nowym klientem; pracodawca gwarantuje pakiet szkoleń oraz pracę w miłym i sympatycznym zespole; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
T K MANAGEMENT SP Z O O - 2016-05-17 - Gliwice (śląskie)
OBSŁUGA OFFICE, AUTOCAD, COREL, ODPORNOŚĆ NA STRES, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W GRUPIE, UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE, OBSŁUGA KAMERY, MONTAŻ FILMÓW, PRAWO JAZDY KAT.B, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO (B2), MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE SPEC. ANALIZA GOSPODARCZA
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- dba o pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa- obsługa zamówień- kontrola dostawy towarów- odpowiada za zarządzanie, koordynację i kontrolę akcji i promocyjnych- realizuje plan sprzedaży przedsiębiorstwa
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-02-08 - Wyszków (mazowieckie)
Prowadzenie bieżacej obsługi naboru najemców lokali Spółki, przyjmowanie wnioskó i inncyh dokumentów związanych z najmem lokali, udzielanie wyjaśnień, prowadzenie rejestru. Udział w pracach związanych z naborem i obsługą najemców lokali mieszkalnych Spółki. Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta oraz Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej. Współpraca z biurem rachunkowym Spółki, odbiór i przygotowywanie dokumentów. Współpraca z bankiem prowadzącym rachunek Spółki, przgotowywanie przelewów. Współpraca z bankiem kredytującym inwestycje Spółki, przygotowywanie pism. Prowadzenie obsługi interesantów, sekretariatu oraz Zarządu. Organizowanie i obsługa spotkań oraz narad. Obsługa skrzynki elektonicznej oraz urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestru korespondencji oraz odbieranie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie ewidencji przeprowadzonych kontroli oraz złożonych skarg i wniosków. Realizacja zamówień na towary i usługi związane z potrzebami Spółki oraz współpraca z dostawcami. Współpraca z osobami świadczącymi usługi na rzecz Spółki. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Spółki. Obsługa strony internetowej. Współpraca z biurami podawczymi kontrahentów, urzędów, instytucji. Obsługa przesyłek pocztowych. Sprzatanie biura. Realizacja innych prac związanych z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
organizacja czasu wolnego dorosłych i dzieci
NZOZ ORW "FLISAK" s.c. W.Fennig, Z.Kielian, U.Fijałkowska-Tiekiela, Z.Tekiela - 2018-07-27 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- Praca przy komputerze. Kontakt z zagranicznymi klientami (Ukraina, Rosja). Obsługa obcojęzycznej dokumentacji.- Wynagrodzenie: 2774,96 zł/brutto. Praca na umowę o pracę czas okreslony: 16.01.2017 r. do 16.02.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 5:30-13:30, 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracach biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Katowice (śląskie)
nauka sporządzania pism urzędowych i umów cywilno- prawnych, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
analiza potrzeb w usługach turystycznych ( kraje arabskie), sprzedaż usług, negocjacje handlowe, koordynacja, nadzór współpracy między jednostkami
EKO-LAND Zbigniew Legat - 2019-02-14 - Orzechowo (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż materiałów elektrycznych i metalowych (narzędzi i elektronarzędzi) w Oddziale Siemiatycz, obsługa klienta, pozysikwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Siemiatycze (podlaskie)
Znajomość zagadnień marketingu, identyfikacja potencjalnych klientów i ich pozyskiwanie, tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedaży naszych usług, weryfikacja działań konkurencji, dbałość o wysoki poziom relacji z obecnymi i przyszłymi kontrahentami
Zakład Techniki Próżniowej "TEPRO" S.A. - 2017-01-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa podatkowa przedsiebiorstw
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Szamotuły (wielkopolskie)
jw.
Zespół Szkół Im. Konarskiego - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa e-mailowa, telefoniczna klientów
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2017-04-04 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu do GUS, sprządzanie grafików czasu pracy, prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnieniem pracowników.Godziny pracy 7-15
Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych - 2018-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
specjalista do spraw marketingu
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Warszawa (mazowieckie)