SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI. Polkowice oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZO - MONTAŻOWYCH "POLKOWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI.
Wynagrodzenie: do 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Dekretacja i księgowanie dokumentów, znajomość zagadnień z ewidencji środków trwałych, sporządzanie sprawozdań GUS, przygotowanie raportów zestawień na potrzeby wew., kontakt z klientem, US, GUS.
Data publikacji: 2019-04-05
Lokalizacja: Polkowice (dolnośląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZO - MONTAŻOWYCH "POLKOWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Działkowa 12, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dekretacja i księgowanie dokumentów, znajomość zagadnień z ewidencji środków trwałych, sporządzanie sprawozdań GUS, przygotowanie raportów zestawień na potrzeby wew., kontakt z klientem, US, GUS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: polkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, b.dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych.
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZO - MONTAŻOWYCH "POLKOWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Adres pracodawcy:
Działkowa 12, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, podanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Ulica pracodawcy: Działkowa
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.04.2019
Data dodania oferty pracy: 05.04.2019
Oferta pracy ważna do: 02.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień i ich realizacja, kontrola prawidłowości załadunku, kontrola stanów magazynowych, kontrola dokumentacji transportowej, ewidencja obrotu paletami, przygotowanie dokumentacji
kontakt przez OHP - 2017-05-10 - Mielec (podkarpackie)
bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej przygotowanie dokumentacji pomocniczej, sprawowanie nadzoru nad dokumentacją zapisaną w formie elektronicznej.
Zakład Produkcji Tektury i Opakowań Arkadiusz Cebula - 2019-01-07 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
- PRACE POMOCNICZE PRZY OBSŁUDZE URZĄDZEŃ CUKIERNICZYCH- PAKOWANIE WYROBÓW CUKIERNICZYCH,- DBANIE O JAKOŚĆ PRODUKTÓW
kontakt przez OHP - 2017-07-26 - Rybnik (śląskie)
-posprzedażowa obsługa klienta z językiem niemieckim: -weryfikacja zamówień internetowych, -sprzedaż produktów, -badanie satysfakcji klienta
BPO EMPLOYMENT SP Z O O - 2016-09-07 - Kraków (małopolskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymanie i naprawa infrastruktury technicznej, usuwanie usterek i awarii powstałych na obszarze brygady specjalistycznej, umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
kontakt przez OHP - 2018-02-20 - Warszawa (mazowieckie)
Do podstawowych zadań należy: prowadzenie spraw kadrowych i płacowych pracowników młodocianych,prowadzenie sekretariatu
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2019-02-21 - Mielenko Drawskie (zachodniopomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
DATINI USŁUGI FINANSOWE PAWEŁ RUBAS - 2016-07-12 - Pleszew (wielkopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o rysunki techniczne elementów prefabrykowanych (żelbet), kontakt telefoniczny i e-mail z klientami krajowymi i anglojęzycznymi.
BURKLE Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Przetwarzanie danych, tworzenie raportów według uzgodnionego schematu, analizowanie utworzonych raportów w celu zapewnienia poprawności wyników; wprowadzanie zmian do raportów, zgodnie z ustalonymi wymaganiami, usprawnianie procesów; uczestniczenie w tworzeniu standardów BI oraz testowaniu i wdrażaniu nowych narzędz; tworzenie projektów analitycznych zgodnie z ustalonymi wymaganiami; tworzenie baz danych oraz ich ulepszanie, aby spełniały wymagania, komunikowanie się z klientami mailowo lub telefonicznie - w celu zebrania danych dotyczących raportowania i projektów analitycznych; rozwiązywanie skarg klientów związanych z raportowaniem; archiwizowanie i aktualizowanie raportów; stosowanie szczególnych zasad bezpieczeństwa w przypadku przetwarzania danych poufnych; śledzenie procesów związanych z dokumentowaniem potrzeb klientów; aktualizowanie treści w systemie Business Intelligence.
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ' - 2018-12-05 - Gdańsk (pomorskie)
sprzątanie pokoi hotelowych i ciągów komunikacjnychsprzątanie toalet w terenie
AMW REWITA Sp. z o.o. Dom Wczasowy - 2018-05-14 - Białobrzegi (mazowieckie)
Zamieszczanie ofert pracy. Rozmowy z kandydatami. Tworzenie systemu rekrutacji pracowników. Budowanie wizerunku zgodnie z employer branding. Tworzenie raportu o pracy. Wykonywanie tłumaczeń ukraińskich, rosyjskich potrzebnych do rekrutacji pracowników z Europy Wschodniej (głównie z Ukrainy i Białorusi).
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Starogard Gdański (pomorskie)
1.Zarządzenie działem logistyki kontrolowanie i organizowanie transportu, w tym: planowanie transportu wewnętrznego Spółki oraz na podstawie przyjętych zleceń zewnętrznych; prowadzenie całości dokumentacji taboru transportowego w zakresie: przeglądów technicznych, napraw, zużycia ogumienia, zużycia paliw, itp.; kontrolowanie i optymalizowanie kosztów transportu; prowadzenie dokumentacji transportowej, w tym: kart drogowych kierowców, rozliczenia paliw według obowiązujących norm zużycia.2.Planowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników, głównie kierowców.3.Monitorowanie kosztów eksploatacyjnych.4.Prowadzenie rozliczeń magazynu.5.Współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi zakładu.
Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Lubań (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa myjni w zakresie mycia pojazdów samochodowych
ASO MR SP Z O.O. S. K. - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
Obsługa transakcji zakupów międzynarodowych. Pozyskiwanie i audyty dostawców, koordynacja dostaw.
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Kuśnie (łódzkie)
naliczanie wynagrodzeń pracowników, naliczanie świadczeń ZUS, deklaracje ZUS i Urząd Skarbowy, zestawienia, raporty i analizy dla Zarządu
DROP Spółka Akcyjna - 2017-06-14 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW DLA KANCELARII, KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO ZGŁOSZENIA SZKODY, OBSŁUGA KLIENTÓW, DBANIE O WIZERUNEK FIRMY
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzór techniczny w zakresie utrzymania kotłów i urządzeń pomocniczych,w tym nawęglania i odpopielania
PGE ENERGIA CIEPŁA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-11 - Zgierz (łódzkie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KIERUNKÓW ZBYTU WYROBÓW MEDYCZNYCH PRODUKOWANYCH PRZEZ FIRMĘ. NAWIĄZYWANIE I UTRZYMANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH Z KLIENTAMI, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, FAKTUROWANIE.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Wołów (dolnośląskie)
jw.
Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych - 2018-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa klienta w biurze, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa prac biurowych, udział w szkoleniach. Praca w Katowicach, ul. Pukowca 25, ul. Przemysłowa 3. Pełny opis działalności firmy na stronie www.hanga.pl- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie e-mail: biuro.makro (at) hanga.pl
HANGA UBEZPIECZENIA ANETA FILIPCZAK - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Sierpc (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników. Prowadzenie akt personalnych. Obsługa programu PŁATNIK. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu RP7. Obsługa windykacji komorniczych. Archiwizacja dokumentów kadrowo- płacowych. Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-22 - Kalisz (wielkopolskie)
Wymagania: wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera i internetu, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętnoś prowadzania prostych negocjacji, wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne, dobra organizacja pracy, sumienność, rzetelność. Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem B2B. Charakterystyka pracy: organizowanie pobytu klientów na szkoleniu (Hotel, rezerwacja terminów itp.), organizowanie spotkań biznesowych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wsparcie działów firmy w pracach administracyjno- biurowych, pozyskiwanie klientów poprzez, prezentowanie i sprzedaż klientom usług świadczonych przez firmę. Praca jednozmianowy jednak z wyjazdami na szkolenia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Aplikacje przesyłać e-mailem biuro (at) cks-partner.pl.
CENTRUM SZKOLENIA KADR PARTNER RAFAŁ WESOŁOWSKI - 2017-07-27 - Rybnik (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Zielona Góra (lubuskie)
wystawianie produktow na platformach sprzedazowych, kontakt e-mail i telefoniczny z klientem, obsługa zamówień w sklepie internetowym
A&J Trade Justyna Ciurkowska - 2018-09-24 - Puławy (lubelskie)
prace biurowe związane z organizacją transportu, monitorowanie i nadzorowanie procesów transportowych, optymalizacja i kontrola kosztów, sporządzanie analiz i raportów
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Jankowice (śląskie)