SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY / MIELEC Mielec oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY / MIELEC
Wynagrodzenie: 2 900 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień i ich realizacja, kontrola prawidłowości załadunku, kontrola stanów magazynowych, kontrola dokumentacji transportowej, ewidencja obrotu paletami, przygotowanie dokumentacji
Data publikacji: 2017-05-10
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień i ich realizacja, kontrola prawidłowości załadunku, kontrola stanów magazynowych, kontrola dokumentacji transportowej, ewidencja obrotu paletami, przygotowanie dokumentacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 900 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie za 3 m-ce
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY / MIELEC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik działu logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 900 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Data zakończenia pracy: 30.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność organizacji czasu pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w grupie
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
umiejętność wystawiania dokumentacji transportowej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
odpowiedzialność, rzetelność, motywacja do pracy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Centrum Kariery Mielec
Adres pracodawcy:
Chopina 8, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Chopina
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Centrum Kariery Mielec
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.05.2017
Data dodania oferty pracy: 08.05.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wprowadzanie ofert i zamówień do systemu, kontakt ze współpracownikami i klientami z Niemiec
Kennametal Polska Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie zadań w ramach projektów systemowych, koordynowanie projektów, przygotowanie dokumentacji.
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-01-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
pełna treść ogłoszenia dostępna jest na stronie internetowej www.ops.toszek.pl wraz z listą załączników jakie należy złożyć wraz z aplikacją; wynagrodzenie od 1500zł brutto - do negocjacji; zadaniowy sytsem czasu pracy
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TOSZKU - 2017-04-05 - Toszek (śląskie)
Wykonywanie projektów oraz
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Polanka (małopolskie)
Pielęgnacja pomidora w szklarni, zbiór, przygotowanie i wydawanie towaru odbiorcom. Obsługa wózka szklarniowego.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Piotrowice (mazowieckie)
Rozliczanie kosztów wykonywanych robót, rozliczanie i prowadzenie dokumentacji w procedurze FIDIC - praca na ternie woj. podkarpackiego (pracodawca zapewnia dojazd do pracy)WYMAGANIA: wykształcenie wyższe 1 rok doświadczenia zawodowegoKONTAKT Z PRACODAWCą TEL. 16 628 40 00
GEO Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Radymno (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych odbiorców -kontrahentów na leki, środki farmaceutyczne
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2016-09-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
roboty ziemne, ogrodzenia, układanie kostki brukowej, prace przy kanalizacji
"Pyzik" Usługi, Budownictwo, Handel - 2016-07-18 - Gorlice (małopolskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczestników kursów w zakresie bezpieczeństwa międzynarodowego, bioetyki, prawa medycznego, działalności metodycznej i metodyki szkolenia. Prowadzenie ewidencji szkoleniowej.
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2016-12-05 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Lubachowy (świętokrzyskie)
praca z rodzinami korzystającymi z usług w ramach Centrum Usług Społecznym, więcej informacji na stronie: www.bip.pcpr.tarnogorski.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-08-28 - Tarnowskie Góry (śląskie)
analiza napraw podległego parku maszyn, opracowywanie dokumentacji dotyczącej likwidowanego sprzętu,, współudział przy weryfikacji oraz wycena napraw jednodtek wspomaganie majstrów na warsztatach
STRABAG BMTI Sp. z o.o. - 2018-07-12 - Komorniki (dolnośląskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Zabrze (śląskie)
Protokołowanie na rozprawach, wykonywanie zarządzeń i innych czynności, związanych z prowadzeniem referatu sędziego, rejestracja spraw w programie komputerowym.
Sąd Apelacyjny w Gdańsku - 2016-04-06 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie reklam i ich montaż, oklejanie pojazdów, wyklejanie witryn folią, kontakt z klientami
SCREAMING Anna Bernadzik - 2015-11-27 - Michałowice-Osiedle (mazowieckie)
Podstawowe obowiązki:- pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;- zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie srodków ochrony fizycznej w Zarządzie;- prowadzenie szkolenia podstawowego i uzupełniającego w zakresie ochrony informacji niejawnych;- opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;- prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;- reakizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego dotyczących zlecenia przedsiębiorcy wykonania umów lub zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,- opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej Zarządu Zlewni, w tym: prowadzenie sekretariatu i kancelarii, prowadzenie archiwum zakładowego oraz biblioteki zakładowej, zapewnienie zaopatrzenia w materiały biurowe, środki czystości i odzież ochronną i roboczą.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Otmuchów (opolskie)
bardzo dobra znajomość j.niemieckiego lub j. angielskiego
COROPLAST SP. Z O.O. - 2016-01-18 - Strzelce Opolskie (opolskie)
1. Organizacja transportu międzynarodowego : morskiego, kolejowego i drogowego. 2. Organizacja transportu krajowego : kolejowego i drogowego.3. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.4. Współpraca z podwykonawcami.5. Dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń.6. Obsługa dokumentacyjna wysyłek.7. Prowadzenie i uaktualnianie baz danych.8. Rozliczanie usług transportowych.Firma oferuje: 1. Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie. 2. Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. 3. Zdobycie doświadczenia zawodowego w branży logistycznej.4. Atrakcyjne wynagrodzenie.5. System benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, bony świąteczne, benefity od firmy i inne)6. Praca w praca w młodym, dynamicznym i międzynarodowym zespole. Oferta dostępna w sali F, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.banach (at) pantos.com
Pantos Logistics Poland Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-02-14 - Opole (opolskie)
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Kronospan HPL Sp.z o.o. - 2016-02-16 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych, opracowywanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji, znakowanie zbiorów zgodnie z przepisami IR, wykonywanie podstawowych opisów muzealiów: wymiar-format, waga, rodzaj materiału, autor, tytuł, rok wydania, miejsce przechowywania, archiwizowanie i przechochywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa zwiedzających, inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych i imprez, popularyzacja wiedzy o gminie Zielonki na bazie wystaw czasowych i staolych, pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z mieszkańcami, bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www i portal społecznościowy, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2017-10-03 - Zielonki (małopolskie)
Osoba będzie odpowiedzialna za kontakty z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, rozpatrywanie reklamacji, udział w targach - branża wózki dziecięce.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa sprzedaży internetowej(allegro/e-sklep/e-mail),przygotowywanie oferty,paczek,realizacja wysyłek,wystawianie dokumentów sprzedaży,edycja zdjęć pod kątem allegro/e-shop,informowanie o statusie zamówienia(e-mail/tel).
ZEMAX SP ZO.O. - 2016-08-18 - Kielce (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie pracowników dla Firmy
Zakład Rem-Bud. "GIPS-SERVICE" - Gracjan Robert Staniszewski - 2018-01-05 - Zgierz (łódzkie)
Wymagania: wykształcenie zawodowe, doświadczenie bez znaczeniaZakres obowiązków: obsługa maszyn produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Krotoszyn (wielkopolskie)
• Prowadzenie rozliczeń płac oraz umów cywilnoprawnych (zlecenie, dzieło)• Przygotowywanie i wysyłka deklaracji w programie PŁATNIK• Rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów itp.• Naliczanie zasiłków • Obsługa zajęć komorniczych• Sporządzanie dokumentów kadrowych• Prowadzenie akt osobowych• Kontakty z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Inspekcją Pracy
Biuro Rachunkowe Marek Ćwikłowski - 2017-10-09 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)