SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, K/M Warszawa oferta pracy Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, K/M
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-03-20
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chełmska 21, 00-003 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Dodatki: opieka medyczna, fundusz socjalny.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo / zamówienia publiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe; szczegółowa znajomość obowiązujących przepisów dot. zamówień publicznych (ustawa pzp, akty wykonawcze, opinie i wytyczne UZP); co najmniej 12 miesięczne, potwierdzone doświadczenie zawodowe w pracy związanej z głównymi obowiązkami zawartymi w ogłoszeniu. Wymagane umiejętności: znajomość przepisów prawa z zakresu zamówień publicznych (szczególnie ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych do niej); bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point); umiejętność formułowania wypowiedzi pisemnych urzędowych; odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu; umiejętność obsługi urządzeń biurowych; bardzo wysoka kultura osobista. Wymagania pożądane: ukończenie lub w trakcie studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówień publicznych objętych ustawą prawo zamówień publicznych jak i zamówień pozaustawowych, ogłaszanych i realizowanych przez WFDiF w związku z realizacją jej zadań, w szczególności: o przygotowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, o udział w pracach komisji przetargowych, o dokonywanie oceny ofert oraz wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, o sporządzanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenia zamówienia publicznego; udzielanie porad i przekazywanie informacji w zakresie procedur przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych w WFDiF; współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi WFDiF w realizacji powierzonych obowiązków służbowych, w granicach określonych przez przełożonych. Zgłoszenia: CV na adres: piechota.kamil (at) wfdif.com.pl, tel. 225593398.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Chełmska 21, 00-003 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Chełmska
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 27.03.2018
Oferta pracy ważna do: 08.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nawiązywanie i utrzymanie kontaktów z potencjalnymi klientami,sprzedaż produktów/usług firmy,prowadzenie negocjacji przez telefon,pozyskiwanie nowych klientów,przygotowanie ofert,obsługa klientów indywidualnych w biurze,składanie i monitorowanie realizacji zamówień przez internet,pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji.
Pakersi Radom Gołębiów- Punkt Kurierski - 2018-08-13 - Radom (mazowieckie)
Kontrola jakości produktu , kontrola wymiarów produktu , prowadzenie dokumentacji jakościowej, raportowanie , etc.
MUDEUNG ELECTRONICS POLAND SP. Z O. O. - 2018-01-19 - Chodzież (wielkopolskie)
Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej ukierunkowanej na pozyskanie leadów (dobór odpowiednich kanałów, wdrażanie, analiza i raportowanie efektów kampanii)Współpraca przy tworzeniu serwisu firmy ukierunkowanego na e-commerce (praca nad wyglądem serwisu, zawartości merytorycznej, obsługa techniczna)Generowania pomysłów na działania o wysokiej efektywności i poszukiwanie nowych form reklamy (social media, newslettery, promocje, optymalizacja landing pages)Content marketing: tworzenie i redagowanie tekstówObsługa systemów: Google Analitics, Google Adwords, GTM, Monitorowanie trendów sprzedaży, uzyskiwanych wyników i raportowanie efektywności poszczególnych kampanii promocyjnychPraca na cms MagentoZarządzanie i optymalizacja strony www pod kątem SEO, dbanie o wygląd, bieżąca analiza wyników serwisów, współpraca z wytypowaną agencją SEO, itp.Współpraca z działami wewnątrz organizacjiUdział w imprezach branżowych i eventach firmowych
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2017-04-12 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie, wystawianie, kontrola zleceń, dostaw.
RUE Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Rybnik (śląskie)
-
P.P.B.H. KRÓL SP.J. - 2018-08-08 - Kłodawa (wielkopolskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Kwidzyn (pomorskie)
Sprzedaż biletów wstępu i usług edukacyjnych; profesjonalna obsługa klienta; udzielanie informacji nt. oferty CNE; dbanie o dobry wizerunek CNE; obsługa kasy, wystawianie faktur, paragonów; rozliczanie kasy, sporządzanie raportów kasowych.Równoważny system czasu pracy do 12h/dobę.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2016-12-07 - Gdynia (pomorskie)
Karmienie, pojenie indyków, dozowanie i dobór właściwej paszy, obsługa sterowników w kurniku, dbanie o porządek. System wynagradzania miesięczny.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Strusy (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w przygotowaniu poprawek i/lub odpowiedniej parametryzacji systemu wspierającego zarządzanie w zakresie zarządzania personelem, wsparcie konsultantów w zakresie prowadzenia szkoleń u użytkowników i prac konsultacyjnych, współudział w opracowaniu dokumentacji wdrożeniowej, udział w warsztatach z obsługi systemu. Praca w godz.9.00-17.00
ADVANCED BUSINESS SOLUTIONS Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klienta, dbanie o ekspozycję towaru. Praca w godz. 7-15, 10-18 oraz w soboty 8-18 w Kołobrzegu.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Sprzedaż stolarki okiennej i drzwiowej
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Sokółka (podlaskie)
-opracowywabnie koncepcji i realizacja działań dot.wdrażania i realizacji programów rynku pracy wynikających z głównych kierunków działalności,-opracowywanie projektów dot. doskonalenia form i metod udziału OHP w zapobieganiu bezrobocia,-upowszechnianie w środowisku lokalnym programów dot.promocji zatrudnienia,łagodzenia skutków bezrobocia aktywizcji zawodowej bezrobotnych,-inicjowanie,opracowywanie oraz pomoc w tworzeniu i opracowywaniu projektów europejskich i rynku pracy,-koordynacja powierzonych do realizacji projektów europejskich i rynku pracy,-ewaluacja powierzonych projektów europejskich realizowanych przez WM WK OHP,-wspieranie Rzecznika Prasowego w zakresie redagowania stron internetowych,-organizacja i pomoc w kampaniach promocyjnych i informacyjnych,-prowadzenie dokumentacji w zakresie rynku pracy,promocji,współpracy z mediami
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-11-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Warszawa (pomorskie)
-
Wólczanka Shirts Manufactoring Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
naliczanie wynagrodzeń, deklaracje, korekty ZUS, US, GUS, PFRON, dokumentacja płacowa, zaświadczenia, RP -7, opracowywanie raportów, współpraca z działem księgowości
Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Sp. z o.o. - 2018-08-08 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
pomiary zanieczyszczeń w środ. ogólnym i środ. pracy, badania labor.czynników fizycznych i chemicznych, praca z komputerem
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Ruda Śląska (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowywanie dokumentacji płacowej, sporządzanie listy płac etc.
KANCELARIA PODATKOWA FISKUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa Gości Instytutu Kosmetycznego, planowanie zabiegów, obsługa komputera, rozliczenie gosci, sprzedaż kosmetyków
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Zarządza, polityką i procesami wspierającymi programy bhp firmy wraz z przypisanym mu AOR. Zarządza podległym mu personelem bhp. Odpowiada za stosowanie zasad i programów BHP obowiązujących w trakcie prac nad danym projektem. Odpowiedzialny za wdrażanie projektów, zasad i standardów bhp. Przeprowadza audytu programów bhp oraz warunków pracy na podległym mu terenie. Nadzoruje dochodzenia w sprawie wypadków i prowadzi dochodzenia w sprawie wypadków, które mogłyby zakończyć się procesem sądowym. Rozwija samodzielnie i przedstawia zarządowi zalecenia, które w formie porady będą mogły zapewnić członkom ekipy pracowniczej, podwykonawcom oraz klientom równowagę między ich produktywnością a bezpieczeństwem w pracy. Tworzy i opracowuje programy bhp w celu uzupełnienia braków w już istniejących. Utrzymuje kontakt i współpracę z przedstawicielami klientów, kadrą bhp firmy, oraz agencjami regulacyjnymi. Utrzymuje kontakt i współpracę z pracownikami ze strony klienta oraz przedstawicielami działu bhp całej grupy kapitałowej. Wspiera pracowników w działaniach z organami odszkodowawczymi. Zapewnia przestrzeganie wymogów regulacyjnych. Tworzy i wspiera programy szkoleń bhp. Wspiera, konsultuje, prowadzi i doradza w sprawach bhp poszczególnym sektorom, jednostkom lub wydziałom grupy kapitałowej. Inicjuje i prowadzi programy bhp oraz rozwija je by podnosić świadomość. Zapewnia zarządowi poradnictwo w sprawach bhp poprzez interpretowanie zasad, przepisów i wytycznych bhp. Bierze udział w nadzorowaniu i kontroli standardów bhp oraz stosownych przepisów i ustawodawstwa. Przeprowadza inspekcje, nadzoruje i ocenia programy bhp pod kątem wydajności i wartości merytorycznej. Ustala spis obowiązkowego sprzętu ppoż. Prowadzi zapiski, tworzy raporty i dokumentację spełniające wymogi grupy kapitałowej oraz organów nadzoru. Bezpieczeństwo i Ochrona Środowiska/Wynajem Pojazdów/ Współpraca z Dostawcą Usług Transportowych na Lotnisko/ Dostęp do Bazy/Wydawanie Przepustek dla Pojazdów Mechanicznych/ Zasoby Magazynowe - Osoba KontaktowaUmowa do 30 listopada 2017 roku, każda kolejna umowa na 1 rok
DELTA VECTOR POLAND Sp.Zo.o. - 2017-07-24 - Słupsk (pomorskie)
Wykonywanie prac biurowych-karowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Kraszewice A (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Wpółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-02 - Kęty (małopolskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji z kontrahentami z Azji, Przygotowanie ofert handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami z Azji, zawieranie umów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Bochnia (małopolskie)
obsługa klientów, wyceny
ORBIT ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Prabuty (pomorskie)
- poznanie i stosowanie procedur obowiązujących w Urzędzie, poznanie zasad funkcjonowania administracji publicznej, analiza dokumentacji dotyczącej obszarów Natura 2000 z terenu całego kraju, archiwizowanie wprowadzanych zmian merytorycznych do bazy danych, edytowanie przebiegu granic obszarów Natura 2000, ocenianie jakości danych opisowych o siedliskach przyrodniczych i ostojach gatunków chronionych w obszarach Natura 2000 oraz uzupełnianie tych danych w bazie, przygot. dok. do archiwizacji
GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
badanie potrzeb klienta,przygotowanie ofert handlowych,sprzedaż oferowanego produktu,wystawianie faktur,nawiązywanie i podtrzymywanie współpracy z nowymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Trzebinia (małopolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane,opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego,przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów, na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 5 lat pracy (umowa o pracę) , przy wyższym 4 lata pracy (umowa o pracę). Znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego ( Dz U 2017 poz 1257),znajomość programów Word i Excel, obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-02-23 - Katowice (śląskie)
Kontakty z dostawcami, kwalifikacje i rozwój łańcucha dostaw, współtworzenie planów produkcji
Brugg Cables Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Międzyrzecz (lubuskie)