SPECJALISTA DO SPRAW KADR Sokołów Małopolski oferta pracy Biuro Rachunkowe MAXIMUS mgr inż. Iwona Chowaniec
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: Kompletowanie dokumentacji kadrowo-płacowej klientówWprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowychNaliczanie wynagrodzenia, zasiłków, premii, dodatkówTworzenie dokumentacji związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracownikówProwadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracyPrzygotowywanie dokumentacji do ZUSObsługa i przygotowywanie dokumentacji do PFRONWystawianie zaświadczeń o zatrudnianiu i zarobkach dla pracowników
Data publikacji: 2020-05-08
Lokalizacja: Sokołów Małopolski (podkarpackie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe MAXIMUS mgr inż. Iwona Chowaniec
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KAZIMIERZA WIELKIEGO 1A, 36-050 Sokołów Małopolski, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompletowanie dokumentacji kadrowo-płacowej klientówWprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowychNaliczanie wynagrodzenia, zasiłków, premii, dodatkówTworzenie dokumentacji związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracownikówProwadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracyPrzygotowywanie dokumentacji do ZUSObsługa i przygotowywanie dokumentacji do PFRONWystawianie zaświadczeń o zatrudnianiu i zarobkach dla pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sokołów Małopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1816
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sokołów Małopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie na podobnym stanowiskuZnajomość przepisów prawa pracyZnajomość przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznychUmiejętność przygotowywania list płac, deklaracji podatkowych i ZUSZnajomość zasad naliczania wynagrodzeń i zagadnień kadrowo-płacowychSamodzielność w działaniu, duża motywacja i inicjatywa w wykonywaniu obowiązkówDuża motywacja do pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Biuro Rachunkowe MAXIMUS mgr inż. Iwona Chowaniec
danePracodawcy_nip: 8132957325
danePracodawcy_regon: 180387835
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
36-053 Łowisko 148, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: rzeszowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1816
Gmina pracodawcy: Kamień
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łowisko
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0652122
Numer budynku pracodawcy: 148
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 08.05.2020
Oferta pracy ważna do: 31.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3953f13521c9ff5ac0cd76326905de00
Podobne oferty pracy
Dbałość o jakość i efektywność procesów zaopatrzenia,planowanie,zarządzanie bazą sprzętu i transportu.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Vester s.j. Kutno - 2016-11-03 - Kutno (łódzkie)
budowanie i umacnianie wizerunku firmymonitorowanie rynku i analiza działań konkurencji, pozyskiwanie nowych kontrahentów itp.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
specjalista do spraw zakupów
Andrex-Dąbrowski Spółka Jawna - 2016-05-17 - Brzyście (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, akt personalnych oraz obsługa kadrowo-płacowa pracownikówNaliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacSporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w PłatnikuNaliczanie urlopów, rozliczanie nieobecnościObsługa umów cywilnoprawnychZnajomość zasad przy zatrudnianiu cudzoziemcówWspółpraca z instytucjami zewnętrznymiSporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, USEwidencja i rozliczanie czasu pracy pracownikówPozostałe prace administracyjne w sekretariacie
BLYSS POLSKA SP. Z O. O. - 2019-09-10 - Lasowice Wielkie (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Puszczykowo (wielkopolskie)
Tworzenie ofert sprzedażowych; inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientem indywidualnym i biznesowym oraz pozyskiwanie nowych klientów; dokonywania analizy rynku i oceny ofert konkurencji i sporządzanie na tej podstawie rekomendacji dot. niezbędnych parametrów oferty sprzedażowej; negocjowanie warunków handlowych.
HOVSEP PARANYAN - 2019-12-04 - Kraków (małopolskie)
adania:zapoznanie się ze specyfiką pracyi ofertą firmy silnetzapoznanie się z portalami miejskimiakrualizacja treści w portalach miejskichweryfikacja danych w katalogach firmtelemarketing, obsługa klienta, telefoniczne umawianie spotkańprzygotowanie ofert i planÓw marketingowychaktywna sprzedaż usŁugoferta realizowana w ramach projektu PO WER EFS dla osób bezrobotnych -30
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Ruda Śląska (śląskie)
w/g stanowiska
KORONASpółka Akcyjna - 2017-10-05 - Kielce (świętokrzyskie)
- Rysowanie ogrodzeń w programie AutoCAD. Sporządzanie ofert handlowych. Obsługa klientów firmy.- Wynagrodzenie: 2450 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe związane z projektowaniem. Wymagane kończone kursy i doświadczenie w pracy z AutoCAD. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 602-314-933) lub e-mail: biuro (at) ogrodzenia.pl
MAREK JANKIEWICZ - 2017-03-23 - Katowice (śląskie)
przygotowanie ofert handlowych, realizowanie procesu sprzedaży oraz budowanie długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z dotychczasowymi klientami firmy
CP TRADE Spółka z o o - 2018-11-20 - Tarnów (małopolskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-14 - Suwałki (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa korespondencji firmowej. Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych. Obsługa urządzeń biurowych.
GRZEGORZ MORDALSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI CHŁODNICZEJ PRZETWÓRSTWA ROLNO-SPOŻYWCZEGO "ANITA" - 2019-01-04 - Działoszyn (łódzkie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Kluczbork (opolskie)
wykonywanie analiz, prowadzenie ewidencji wyposażenia, prowadzenie magazynów środków czystości, materiałów biurowych, prowadzenie dokumentacji dot. eksploatacji samochodów służbowych, wydawanie odzieży ochronnej
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-03-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca w dziale zamówień publicznych, uczestnictwo w przetargach, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie oraz sporządzanie korespondencji biurowej, obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych, realizowanie zamówień składanych przez klientów, nawiązywanie kontaktów handlowych, obsługa posprzedażowa klienta)
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Lubin (dolnośląskie)
wykonywanie instalacji wod-kan, nadzór nad pracownikami
FIBA S.C. GRZEGORZ PIWNIK,PIOTR ISKRZYŃSKI - 2020-02-17 - Stobiecko Szlacheckie (łódzkie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
•profesjonalna i kompetentna obsługa klienta •opracowywanie zleceń •nadzór nad dokumentami związanymi ze świadczonymi usługami•praca na dedykowanych systemach logistycznych•współpraca z różnymi działami firmy•przygotowywanie analiz na potrzeby firmy i klientów
Spedimex Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
Kierowca samochodu ciężarowego
ZET-POL Zygmunt Walczak - 2019-12-02 - Jeziorko (łódzkie)
realizacja, zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami, reklamacji:- dot. obszaru jakości towaru, - w zakresie niezgodności ilościowych/produktowych, które wystąpiły w trakcie dostawy towaru, - dot. towaru uszkodzonego w trakcie transportu,przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnychdokonywanie ustaleń z klientami / dostawcami / firmami spedycyjnymi w trakcie realizacji reklamacjirejestrowanie reklamacji w systemie oraz monitorowanie terminowości ich rozpatrzenia przygotowywanie raportów / statystykprowadzenie korespondencjiwykonywanie innych czynności biurowych
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-21 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa transakcji handlowych, realizacja planów sprzedażowych, utrzymywanie kontaktów z kontrahentem
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Zgierz (łódzkie)
- bieżąca obsługa klientów- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-11-05 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji, prowadzenie windykacji. Obsługa klientów. Nadzór realizacji kontroli biletowych.
kontakt przez PUP - 2020-06-09 - Starogard Gdański (pomorskie)
przygotowanie dań zgodnie z ustalonymi normami i recepturami. Dobieranie surowców i półproduktów wykorzystywanych do przygotowywania potraw. porcjowanie i przygotowywanie potraw oraz ich wydawanie. Czynności porządkowe w kuchni i jej zapleczach. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-13.
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania w Koszalinie - 2017-04-14 - Ustka (pomorskie)
-wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny pracowników;-identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji-wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;-stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;-przeprowadzanie procesu rekrutacji;-sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika-określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących stanowisko;-ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji;-współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów;-współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.
MIDAS MIĘDZYNARODOWE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-16 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
SPECJALISTA DS. MARKETINGU TO OSOBA, KTÓRA PLANUJE, KOORDYNUJE I KONTROLUJE WSZYSTKIE DZIAŁANIA MARKETINGOWE KLUBU. DO GŁÓWNYCH ZADAŃ PRACOWNIKA TEGO NALEŻY, M.IN.: WYSZUKIWANIE I PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH (WSPÓŁPRACA Z GRAFIKIEM, AGENCJĄ ZEWNĘTRZNĄ), BYWA TEŻ TAK, ŻE SPECJALISTA DS. MARKETINGU ZAJMUJE SIĘ PROJEKTAMI PLAKATÓW INFORMACYJNYCH O WYŚLIGACH KOLARSKICH , CIEKAWOSTEKACH KOLARSKICH, UMIESZCZENIE BIEŻĄCYCH INFORMACJI NA BILBORDACH, NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI.
CCC TEAM - 2018-04-18 - Polkowice (dolnośląskie)
prowadzenie analiz podatkowych, opracowywanie raportów, kontrola nad wewnętrznymi procedurami firmy, współpraca z innymi działami firmy
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Kraków (małopolskie)
KONTAKT TELEFONICZNY, MAILOWY I BEZPOŚREDNI Z KLIENTEM. NAWIĄZYWANIE DŁUGOTRWAŁYCH I POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI. REALIZACJA ZAŁOŻONYCH PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.
KBS CONSTRUCTION MICHAŁ STRZELCZYK - 2018-02-06 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)