SPECJALISTA DS. REKLAMACJI - 81(SR/01-2019/SW) Świdnica oferta pracy CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKLAMACJI - 81(SR/01-2019/SW)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: realizacja, zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami, reklamacji:- dot. obszaru jakości towaru, - w zakresie niezgodności ilościowych/produktowych, które wystąpiły w trakcie dostawy towaru, - dot. towaru uszkodzonego w trakcie transportu,przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnychdokonywanie ustaleń z klientami / dostawcami / firmami spedycyjnymi w trakcie realizacji reklamacjirejestrowanie reklamacji w systemie oraz monitorowanie terminowości ich rozpatrzenia przygotowywanie raportów / statystykprowadzenie korespondencjiwykonywanie innych czynności biurowych
Data publikacji: 2019-01-21
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 1-3, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja, zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami, reklamacji:- dot. obszaru jakości towaru, - w zakresie niezgodności ilościowych/produktowych, które wystąpiły w trakcie dostawy towaru, - dot. towaru uszkodzonego w trakcie transportu,przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnychdokonywanie ustaleń z klientami / dostawcami / firmami spedycyjnymi w trakcie realizacji reklamacjirejestrowanie reklamacji w systemie oraz monitorowanie terminowości ich rozpatrzenia przygotowywanie raportów / statystykprowadzenie korespondencjiwykonywanie innych czynności biurowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do ustalenia z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKLAMACJI - 81(SR/01-2019/SW)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2019
Data zakończenia pracy: 21.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: **Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, znajomości problematyki reklamacji i gwarancji będzie dodatkowym atutem, wykształcenie min. średnie lub inne poparte wymaganym doświadczeniem, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i łatwość w nawiązywaniu relacji, asertywność i duża odporność na stres, bardzo dobra organizacja pracy własnej, terminowość wykonywanych zadańzaangażowanie, sumienność i samodzielność w wykonywaniu obowiązków, dobra znajomości pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy:
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Fabryczna 1-3, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cvSR/01-2019/SW
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - SR/01-2019/SW
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Adres strony pracodawcy: http://www.eltech.com.pl/
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 1-3
Profil działalności pracodawcy:
sprzedaż hurtowa narzędzi, maszyn, urządzeń technicznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 21.01.2019
Oferta pracy ważna do: 21.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- planowanie i realizacja kampanii marketingowych dla potencjalnych i obecnych klientów,- planowanie i realizacja działań marketingowych w ścisłej współpracy z innymi działami firmy,- nadzorowanie i raportowanie skuteczności projektów marketingowych oraz egzekwowanie harmonogramów,- tworzenie kreatywnych koncepcji ( w tym graficznych) oraz materiałów reklamowych na potrzeby firmy,- przygotowywanie ofert handlowych,- przygotowywanie ofert do przetargów,- opieka nad stroną internetową,- przygotoywanie wycen projektów.Początkowo umowa na okres próbny, później proponowane zatrudnienie na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2019-09-30 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie list płac, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS i PIT
BDS INSTAL SP. Z O.O. SP. K. - 2019-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Legnica (dolnośląskie)
PFRON - ref. kosztów wyposaż.obsługa sklepu internetowego, bezpośredni kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2019-07-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży ze znajomością języka węgierskiego Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Specjalista do spraw sprzedażyZakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem- znajomość języka węgierskiego Firma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
rozklejanie i oklejanie pojazdów, aplikowanie folii na różnego rodzaju substratach, obsługa plotera tnącego i drukującego, obsługa maszyny laminującej, oklejanie szyb
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wierzbie (łódzkie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz całokształtu spraw związanych z zatrudnieniem i ustaniem zatrudnienia; prowadzenie dokumentacjo dot. umów cywilno - prawnych; wprowadzanie oraz uaktualnianie danych dot. pracowników w systemie kadrowo-płacowym; rozwiązywanie spraw związanych z prawem pracy, przepisami płacowymi, świadczeniami z ubezpieczeń społecznych; przygotowywanie analiz i raportów z obszaru kadr i płac, w tym przygotowywanie prognoz dotyczących różnorodnych aspektów zatrudnienia i wynagrodzenia; udział w tworzeniu wewnętrznych aktów prawnych oraz ich bieżąca aktualizacja.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Szczebrzeszyn - 2019-02-26 - Szczebrzeszyn (lubelskie)
Zapewnianie usług transakcyjnych i administracyjnych związanych z procesami in scope ( w tym masowymi transakcjami) zapewniając poprawność i kompletność danych z Workday i ASP. Przygotowanie raportów dotyczących administracji i płac. Wykonywanie różnych czynności związanych z płącami, w tym zmiana płac, dodatkowe płatności i świadczenia. Przetwarzanie zmian związane z "cyklem życia" pracowników, w tym zmiany warunków pracy (zatrudni8enie, rozwiązywanie umów, zmiany organizacyjne, zarządzanie czasem. itp.). Dostarczanie rozsądnych i profesjonalnych rozwiązań dla pracowników i budowanie efektywnych relacji z pracownikami. Zatrudnienie od 01.06.2018r.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Piła (wielkopolskie)
- kosztorysowanie(w tym budowlane);- przygotowywanie ofert;- analiza i dokonywanie podsumowań kontraktów;- budżetowanie kosztów kntraktu;- analiza powykonawcza zrealizowanych zleceń
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWE USŁUGI-HANDEL PROBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie kserokopii, przygotowywanie akt do ekspedycji, protokołowanie.
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
kompetencje handlowe, badanie potrzeb rynku, umiejętność negocjacji handlowej, rozwijanie sprzedaży, umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem, poszukiwanie nowych klientów, kontakty mailowe i telefoniczne z klientem,
NOTTO Sp.zo.o. Sp. komandytowa - 2017-05-15 - Ryczywół (wielkopolskie)
Obsługa prawna przedsiebiorstwa
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Białystok (podlaskie)
kontakt z klientem w języku niemieckim (telefon, e-mail), obsługa programów magazynowo-handlowych
A.C.D. CARS s.c. Remigiusz Dagil, Tomasz Dagil - 2017-02-21 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
zamawianie odpowiedniej ilości produktów, dokonywanie zakupów, analiza cen i warunków dostaw, rozliczanie zakupów, planowanie
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2900-3400 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 18.05.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
sprzatanie pomieszczeń biurowych
"STEKOP" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-08 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- Udzielanie kredytów. Obsługa klienta. Sprzedaż produktów bankowych. Praca zgodnie ze standardami. Realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych.- Wynagrodzenie: 1850 do 3000 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po podpisaniu umowy o pracę osoba będzie musiała odbyć obowiązkowe szkolenie we Wrocławiu, które będzie trwało około 1 tydzień (Pracodawca zapewnia bezpłatne szkolenie - koszty dojazdu na szkolenie jest rozliczany w drodze delegacji).- Praca w godzinach: 8:30-17:30. Wymagane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy z klientem. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 600-126-081) w godzinach: 10:00-17:00.
EURO BANK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-22 - Świętochłowice (śląskie)
1. Informowanie o możliwościach i zasadach korzystania z usług szkoleniowych świadczonych przez OHP.2. Diagnozowanie zapotrzebowania na zawody i specjalności na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb szkoleniowych osób uprawnionych do szkolenia.3. Sporządzanie i upowszechnianie planu szkoleń.4. Rekrutacja osób uprawnionych do udziału w szkoleniach.5. Monitorowanie prawidłowości realizacji umów oraz przebiegu szkoleń.6. Terminowe przygotowywanie informacji dla potrzeb statystyki i analiz.
KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU - 2019-10-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i ,-przygotowywanie ofert dla klientów -wysyłanie ofert do klientów -obsługa strony internetowej, FB, Google+,;-aktywne pozyskiwanie nowych klientów;-ścisła współpraca z innymi działami firmy;-utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami;-aktywne współtworzenie strategii sprzedaży oraz planowanie działań marketingowych;-monitorowanie oraz analiza danych rynkowych dotyczących konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu.-tworzenie bazy klientów -nawiązywanie kontaktów (osobistych, telefonicznych, mailowych) z nowymi i potencjalnymi klientami -zarządzanie działaniami promocyjnymi (organizacja kampanii promocyjnych, wybieranie gadżetów promocyjnych itp.) -udział w oficjalnych spotkaniach oraz imprezach handlowych.
FHU ISKIERKA Iwona Ławruk - 2019-05-15 - Mielec (podkarpackie)
Praca na budowach, wznoszenie, remontowanie budynków.
PHU"POLNORD"Czesław Werkmiller - 2017-08-07 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem i rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, kontrola uprawnień pracowniczych;
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Pyrzowice (śląskie)
Praca na 1/2 etatu w biurze rachunkowym, prowadzenie dokumentacji kadry-płace- ZUS, kontakty z klientami.Godziny pracy: poniedziałek-piątek 9.00-13.00.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Zabrze (śląskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Słaboszewo (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku powinna:administrować infrastrukturą wirtualną klaster + macierz SAN - usuwanie awarii, administrować serwerami na maszynach wirtualnych (Windows, Linux), rozwiązywać zagadnienia sieciowe - switching/routing, administrować serwerem www - nginex, konfigurować polityki firewall, obsługiwać na poziomie administracyjnym bazy danych Progress,administrować domeną Active Directory, administrować serwerami aplikacji, obsługiwać na poziomie administracyjnym bazodanowy system biblioteczny, konfigurować zdalne połączenia wszystkich fili bibliotecznych (VPN), zarządzać backupami, zarządzać oprogramowaniem antywirusowym, zarządzać siecią WiFi,nadawać i odbierać uprawnienia w systemie kontroli dostępu, obsługiwać telefonię VoIP, obsługiwać urządzenia RFiD, obsługiwać kolektory danych.
Miejska Biblioteka Publiczna w Tychach - 2017-03-31 - Tychy (śląskie)
codzienna kontrola produktu gotowego, sporządzanie dziennych raportów, praca według ściśle określonych procedur
TAMA POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Świdnica (dolnośląskie)
Wymagana znajomość obsługi kompitera, komunikatywność, rzetelność.Praca w godzinach 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2015-11-16 - Racibórz (śląskie)