SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ Kielce oferta pracy KORONASpółka Akcyjna
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Data publikacji: 2017-10-05
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: KORONASpółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ściegiennego 8, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie na w/w stanowisku min. 1 rok, mile widziana znajomość j. niemieckiego.Zakres obowiązków: sporządzanie list płac, obliczanie świadczeń z ZUS, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, US, prowadzenie kartotek osobowych.
Nazwa pracodawcy: KORONASpółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Ściegiennego 8, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV przesłać na e-mail: ewelina.kulpa (at) korona-kielce.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Ściegiennego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 05.10.2017
Oferta pracy ważna do: 05.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Do podstawowego zakresu zadań pracownika na tym stanowisku należeć będzie: przeprowadzanie identyfikacji potrzeb, diagnozy możliwości leczenia, diagnoza predyspozycji społecznych, opracowywanie indywidualnego programu wspierania mieszkańca hostelu wraz ze ścieżką readaptacji społecznej i aktywizacji zawodowej, we współpracy z samym mieszkańcem, wspieranie mieszkańców w zakresie realizacji indywidualnego planu, prowadzenie psychoterapeutycznego wsparcia indywidualnego i grupowego w ramach hostelu, w tym realizacja zajęć warsztatowych, również tematycznych, wg opracowanych dla danej osoby/grupy osób konspektów, prowadzenie dokumentacji mieszkańców wg ustalonych dla hostelu procedur.
Towarzystwo Przyjaciół Niepełnosprawnych - 2018-12-12 - Grotniki (łódzkie)
spotkania handlowe, promowanie produktów,przygotowanie ofert, analiz, prezentowanie w kraju i za granicą
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa profilów społecznościowych firmy oraz klientów copywriting treści obsługa zaplecza stron internetowych (wordpress), obsługa kampanii Facebook Ads oraz Awrods (kampanie google). Korekta treści, pisanie treści branżowych na blog firmowy oraz blogi klientów firmy.
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
Szczegóły naboru na stronie bip.zdpgliwice.powiatgliwicki.finn.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 4 lata; średnie, doświadczenie zawodowe: 5 lat; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Zarząd Dróg Powiatowych - 2018-04-30 - Gliwice (śląskie)
Współpraca z polskimi i zagranicznymi partnerami projektów, współpraca z zespołem w zakresie rekrutacji uczestników oraz merytorycznej realizacji działań, bieżące monitorowanie postępu rzeczowo- finansowego projektów, kontrola prawidłowości wydatkowania środków i osiąganych wskaźników, koordynacja projektów, bieżąca obsługa administracyjno-finansowa projektów, przygotowywanie dokumentacji, sprawozdań, wniosków o płatności i harmonogramów płatności, analiza możliwości aplikowania i pozyskiwania środków zewnętrznych w ramach programów krajowych, regionalnych oraz międzynarodowych, samodzielne i zespołowe przygotowywanie projektów i sporządzanie dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi i zasadami, tworzenie dokumentów niezbędnych do otrzymania dofinansowania.
STOWARZYSZENIE EDUKACJA PRZEZ INTERNET - 2016-06-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klienta od momentu podpisania umowy po moment, gdy klient otrzyma fakturę i produkt.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Zabierzów (małopolskie)
-tworzenie i obsługa sklepu internetowego,-robienie zdjęć
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Gdów (małopolskie)
obsługa klienta, układanie towaru, praca na magazynie, obsługa wózka jezdniowego
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Mława (mazowieckie)
Kasjer- Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży,przygotowywanie ofert handlowych,budowanie pozytywnego wizerunku firmy,udział w wydarzeniach handlowych-targi
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Lubartów (lubelskie)
poszukiwanie nowych rynków/obszarów sprzedaży na rynkach niemieckojęzycznych, rozwijanie wspólpracy z obecnymi klientami, monitorowanie i analiza danych rynkowych z branży, obsługa handlowa
Zakłady Metalurgiczne Pomet S.A. - 2016-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Lublin (lubelskie)
Zakres wykonywanych zadań:prowadzenie sekretariatu Biura SGR,organizowanie i realizacja działań informacyjnych, doradczych i szkoleniowych skierowanych do potencjalnych Wnioskodawców konkursów ogłaszanych w ramach LSR,prowadzenie spraw związanych z ubieganiem się o pomoc przez potencjalnych Wnioskodawców oraz rozliczaniem operacji przez Beneficjentów w ramach konkursów ogłaszanych przez SGRnadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura,obsługa interesantów oraz potencjalnych wnioskodawców w ramach programu PO RYBY i PROW,obsługa organów SGR,archiwizacja dokumentów SGR,realizacja projektów współpracy,organizacja i udział w projektach realizowanych przez LGD,organizacja i udział w działaniach animacyjnych lokalnej społeczności.Zakres odpowiedzialności:za powierzone zadania pracownik odpowiada bezpośrednio przed Dyrektorem Biura SGR,rzetelne i terminowe załatwianie spraw związanych z rozprowadzeniem korespondencji,prowadzenie archiwum zgodnie z przepisami,stosowanie procedur i regulaminów obowiązujących w SGR.Praca w godz. 07.30-15.30. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 07.30-15.30.
Słowińska Grupa Rybacka - 2016-08-01 - Przewłoka (pomorskie)
prowadzenie gospodarki magazynowej, nadzór nad wprowadzaniem dokumentów przychodowych i rozchodowych, inwentaryzacja aktywów obrotowych, bieżące raportowanie, prowadzenie bieżącej administracji
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, reklama, umowy
Chojnickie Biuro Nieruchomości CHBN.PL inż. Iwona Ostrycharz - 2016-11-08 - Chojnice (pomorskie)
kontakt z klientem drogą telefoniczną i elektroniczną, obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowych
Przedsiębiorstwo Usługowe "INTER SOLUTIONS" Natalia Kozłowska - 2016-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zamawianie materiałów pod inwestycje, rozliczanie magazynu, zbieranieofert,obsługa biura, redagowanie pism,sporządzanie dokumentacjikadrowej,wysyłanie korespondencji. Praca od 8-16
ADMAR Paweł Antoszczyszyn - 2018-07-23 - Opole (opolskie)
praca na rzecz firmy w zakresie wykonawstwa i obsługi basenów
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Libertów (małopolskie)
Prowadzenie i aktualizacja baz danych, planowanie działalności bieżącej i budżetowej,sprawozdawczośc, koordynacja zadań w ramach współpracy z Agencją Mienia Wojskowego Centrum Normalizacji Jakości i kodyfikacji, Europejską Agencją Obrony oraz w zakresie kontroli zarządczej, prowadzenie gospodarki materiałowej szefostwa w wybranych działach zaopatrzenia.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-02-22 - Gdynia (pomorskie)
realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, położonymi w miejscowościach: Opole, Brzeg, Jastrzębie, Kędzierzyn-Koźle,prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości,współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą realizacją,protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości,przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków,dokonywanie odczytów wskazań liczników,rozliczanie kosztów dostawy mediów,opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami,bieżący kontakt z lokatorami,bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami. Praca w godz. 7:30-15:30.
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Kwatera" Sp. z o.o. - 2019-08-26 - Opole (opolskie)
w/g stanowiska
"SPED-TRANS" Spółka Jawna w Kielcach - 2019-05-21 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie zajęć yogi, kolonii, bollywood
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Sieradz (łódzkie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2019-07-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- przyjmowanie zamówień - obsługa telefoniczna klientów- obsługa zamówień w sklepie internetowym- nadawanie przesyłek - wystawianie faktur oraz paragonów- obsługa reklamacji;
Granos Group Sp. z o.o. - 2019-08-05 - Zielona Góra (lubuskie)
Zakładanie, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych zgodnie z rozporządzeniem, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowników i zwolnień lekarskich, przygotowywanie danych do listy płac i udział w sporządzaniu listy płac, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy, umów zlecenie i umów o dzieło, wystawianie stosownych zaświadczeń dla Pracowników i Zleceniobiorców firmy, weryfikowanie i aktualizowanie danych dotyczących badań lekarskich i szkoleń BHP,sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS i deklaracji PIT-11 do US, przygotowywanie deklaracjiGUS, PFRON, zapewnienie właściwego obiegu informacji dokumentacji kadrowo-płacowej, współpraca z pozostałymi pracownikami działu personalnego, działem księgowości oraz z innymi działami firmy.
Aquaforest sp. z o.o. sp. k. - 2017-07-14 - Brzesko (małopolskie)
Organizowanie transportu owoców i warzyw, zamawianie samochodów, kontrola i realizacja transportu, przygotowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Grójec (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Przedsiębiorstwo OCHMAN Adam Ochmann - 2016-02-03 - Ligota (wielkopolskie)
Planowanie pracy działu i podległego zespołu.Opracowanie strategii wizerunkowej i marketingowej.Opracowanie i prowadzenie komunikacji wewnętrznej we współpracy z działem kadr.Organizacja wydarzeń firmowych (w tym konferencji, targów i spotkań integracyjnych).Opracowanie i wdrażanie kampanii reklamowych.Prowadzenie działań promocyjnych w social media.Opieka nad stroną internetową firmy.Opracowanie newsletterów firmowych.Pozyskiwanie patronów medialnych i współpraca z mediami w zakresie działań promocyjnych.Pozyskiwanie sponsorów i współpraca z nimi oraz klientami firmy w zakresie działań promocyjnych.Opracowanie standardów i wytycznych firmowych oraz dbałość o ich przestrzeganie.Pisanie artykułów marketingowych (w tym relacji z wydarzeń firmowych).Opracowanie materiałów marketi
TEAM PREVENT POLAND Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Pszczyna (śląskie)