SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY Kraków oferta pracy HOVSEP PARANYAN
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Tworzenie ofert sprzedażowych; inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientem indywidualnym i biznesowym oraz pozyskiwanie nowych klientów; dokonywania analizy rynku i oceny ofert konkurencji i sporządzanie na tej podstawie rekomendacji dot. niezbędnych parametrów oferty sprzedażowej; negocjowanie warunków handlowych.
Data publikacji: 2019-12-04
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: HOVSEP PARANYAN
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:31-056 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie ofert sprzedażowych; inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientem indywidualnym i biznesowym oraz pozyskiwanie nowych klientów; dokonywania analizy rynku i oceny ofert konkurencji i sporządzanie na tej podstawie rekomendacji dot. niezbędnych parametrów oferty sprzedażowej; negocjowanie warunków handlowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Data rozpoczęcia pracy: 06.01.2020
Data zakończenia pracy: 05.01.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
otwartość, zaangażowanie, umiejętność rozmowy z klientemOferowany czas zatrudnienia - maksymalny 3 lata. Od kandydatów oczekuje się chęci do pracy, mile widziana znajomość języka rosyjskiego i innego obcego, z uwagi na częste kontakty także z obcojęzycznymi klientami, kontrahentami. Gotowość do pracy w dni wolne, w sytuacjach wymagających wzmożonej aktywności zespołu.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 04.12.2019
Oferta pracy ważna do: 23.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?734b893741466917929fca997e986ca1
Podobne oferty pracy
- Zdobywa nowych klientów (sprzedaż B2B); Poszerzanie wewnętrznej sieci sprzedaży w ramach linii biznesowej; Aktywna sprzedaż przez telefon połączona z doradztwem marketingowym; Prowadzenie negocjacji oraz tworzenie/ przygotowywanie ofert sprzedażowych, w języku angielskim; Raportowanie wyników w systemie CRM; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy; Utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi. Obsługa klientów angielskojęzycznych z całego świata z uwzględnieniem klientów pochodzenia amerykańskiego i angielskiego.- Wynagrodzenie: 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (3 lata). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Doświadczenie w zawodzie 1 rok. Znajomość j. angielskiego w mowie i pismie w stopniu biegłym. Mile widziana znajomość innych języków obcych.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, kontakt z dostawcami, realizacja zamówień, sprzedaż artykułów budowlanych.
KEJFOR KATARZYNA CHRÓŚCIK - 2019-03-28 - Dębe Wielkie (mazowieckie)
opracowanie, organizowanie, realizacja strategii planów marketingowych,koordynacja zleceń , przygotowanie ofert handlowych,bezpośredni kontakt z klientem.
MOSTOSTAL WECHTA Sp. z o.o. - 2019-06-12 - Słupca (wielkopolskie)
Brak danych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-08-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży;działania handlowe mające na celu pozyskiwanie nowych klientów; realizacja zamówień sprzedaży; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz opieka nad nimi; zapewnienie ciągłości dostaw do produkcji poprzez zakup materiałów i komponentów; nadzór nad terminowością i jakością dostaw; negocjowanie warunków handlowych z dostawcami; kreowanie nowych rozwiązań w celu poprawy efektywności stosowanych procesów; współpraca z planistą produkcji; analiza i raportowanie;-godziny pracy 8.00-17.00 - w tym 1 godzina przerwy
PALGETRANS HANDEL-TRANSPORT SP. Z O.O. - 2016-08-29 - Wykroty (dolnośląskie)
kierowanie i nadzór nad poprawną pracą Stacji Uzdatniania Wody,koordynacja spraw administracyjnych i technologicznych stacji,planowanie pracy stacji, jej przeglądów i remontów
CIECH Soda Polska s.a. - 2018-05-02 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
Weryfikacja i ewidencja dokumentów wewnętrznych , mailowy i telefoniczny kontakt z klientem, pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów , nadzór nad biezącymi płatnościami, operacje na kontach bankowych spółki, dbanie o prawidłowy obieg informacji w biurze.
"SZMIDT" Sp. j - 2016-08-03 - Ligota Piękna (dolnośląskie)
-obsługa zamówień-obsługa klienta (telefoniczna, e-mailowa)-przygotowywanie ofert produktowych-wysyłka e-maili marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedaż usług firmy- ubezpieczenia, inwestycje, emerytalneSpotkanie z pracodawcą w dniu 26.04.2018 godz.10.00, sala 18
WW MANAGEMENT Wojciech Winiarski - 2018-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa szeroko pojętej reklamy i marketingu
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
projektowanie prezentavcji reklamowych na portalu zbieranie i odbiór mateeriałów konsultowanie projektu delegacje
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
INSTYTUT METEOROLOGII i GOSPODARKI WODNEJ - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, dbanie o terminową realizację zleceń, kontakt i współpraca z oddziałami firmy oraz klientami zlokalizowanymi w Niemczech oraz Ukrainie.
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Kraków (małopolskie)
- tworzenie unikalnych tekstów w pozycjonowaniu- monitoring i optymalizacja prowadzonych kampanii- skuteczne pozycjonowanie stron- analiza i raportowanie pozycji słów kluczowych w Google- poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań z zakresu pozycjonowania
"EUROLOGIC" W SIEDLISKACH - 2017-03-13 - Siedliska (podkarpackie)
przyjmowanie dostaw towaru do magazynu, rozkładanie oraz porządkowanie towaru w sklepie, montaż i ekspozycja towaru w sklepie, wydawanie towaru z magazynu, doradztwo i obsługa klienta detalicznego
CENTRO - MET Stefan Bedkowski w Hajnówce - 2019-08-23 - Hajnówka (podlaskie)
1). Rejestracja zamówień w systemie.2). Tworzenie rekordów klientów.3). Obsługa zgłoszeń i reklamacji w systemie.4). Archiwizacja dokumentów.5). Przygotowanie raportów i zestawień.6). Postępowanie zgodnie z procedurami Spółki.Praca w systemie trzyzmianowym w godzinach: 8-16/9-17/10-18.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Sokołów (mazowieckie)
weryfikacja i ewidencja dokumentów ksiegowych, analiza warunków finansowych w umowach z kontrahentami, kontrola rozliczeń, bieżąca analiza finansowa i raportowanie wyników kontraktu, monitorowanie procesu płatnosci, analiza dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Lubin (dolnośląskie)
tworzenie rozwiązań internetowych i sprzedaż internetowa
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Organizacja, planowanie krajowych i międzynarodowych usług transportowych na potrzeby własnej produkcji firmy. Optymalizacja kosztów zapewnienie terminowości. Raportowanie i przekazywanie informacji.sekretariat (at) tomplakoperty.com
TOMPLA KOPERTY Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Gniezno (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Gliwice (śląskie)
ewidencja i kontrola stanów magazynowych, dokumentów magazynowych (przyjęcia, wydania); wprowadzanie danych do systemu; monitorowanie poprawności stanów magazynowych; współpraca z innymi działami w ramach realizacji swoich zadań; Umowa na okres próbny do 3 miesięcy, następnie na czas określony/ nieokreślony; System wynagrodzenia: miesięczny, płaca zasadnicza plus premia uznaniowa; godziny pracy: 8.00- 16.00
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "PLAST-BOX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-26 - Słupsk (pomorskie)
Zakres obowiązków:- realizacja strategii sprzedaży poza granicami kraju,- pozyskiwanie nowych klientów i przygotowanie rekomendacji dla nowych kierunków ekspansji,- rozwój sprzedaży poprzez poszerzenie oferty u klientów o kolejne produkty i grupy produktowe,- realizacja planów sprzedażowych,- monitorowanie należności klientów oraz podejmowanie akcji korygujących.Oferujemy:- rozwój zawodowy w prężnie rozwijającej się firmie,- udział w targach branżowych.
MADAMA Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Golczewo (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Zabrze (śląskie)
obsługa kadr, prace biurowe z zakresu księgowości
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2018-03-28 - Lubin (dolnośląskie)
Sprzedaż powierzchni reklamowych i pozyskanie reklamodawców do gazety "Życie nad Odrą"
Grafik Ireneusz Mogielski - 2016-03-18 - Zielona Góra (lubuskie)
podejmowanie działań marketingowych, pozyskiwanie klientów, reklama firmy na portalach społecznościowych,
STREETFUN Wojciech Dobrzański - 2018-02-04 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
Umiejętność sprzątania pokoi hotelowych i przestrzeni publicznych (korytarze, szatnie, magazyny) Dyspozycyjność i sumienność; Uczciwość, bezkonfliktowość, umiejętność pracy w zespole; Chęć do nauki; Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widzianeKontakt kandydatów z pracodawcą: WRODT_HRD (at) hilton.com, 735996131Miejsce pracy: Wrocław, ul. PodwalePraca na czas określony : 2 lataSala B
Wings Properties Sp. z o.o. - 2017-05-30 - Wrocław (dolnośląskie)
• NADZÓR I KONTROLA NAD EWIDENCJĄ RACHUNKOWĄ I PODATKOWĄ FIRM PROWADZONYCH PRZEZ KANCELARIĘ ORAZ ICH WERYFIKACJA POD WZGLĘDEMZGODNOŚCI Z AKTUALNYMI PRZEPISAMI • ROZWIĄZYWANIE CASÓW PODATKOWYCH, WYSZUKIWANIE AKTUALNEJ LINII ORZECZNICZEJ ORAZ WSPARCIE W BIEŻĄCYCH ZAGADNIENIACH Z ZAKRESU RACHUNKOWOŚCI I PODATKÓW • PROWADZENIE PRZEGLĄDÓW PODATKOWYCH I MONITOROWANIE ZMIAN W ZAKRESIE PRZEPISÓW USTAWY O RACHUNKOWOŚCI ORAZ USTAW PODATKOWYCH, • WYKONYWANIE INNYCH ZADAŃ ZLECONYCH Z ZAKRESU RACHUNKOWOŚCI I PODATKÓW
VERTIX OPTIMA SP. Z O.O. - 2018-10-02 - Rzeszów (podkarpackie)
PRACE ZWIĄZANE Z PRZYGOTOWANIEM OWOCÓW DO SPRZEDAŻY POD WZGLĘDEM KALIBRU, RODZAJU.
kontakt przez PUP - 2019-10-18 - Gniejewice (mazowieckie)