SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ CZASU PRACY KIEROWCÓW(NR 5617) Bydgoszcz oferta pracy TRANS EXPERT - spółka cywilna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ CZASU PRACY KIEROWCÓW(NR 5617)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Brak danych
Data publikacji: 2017-08-03
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: TRANS EXPERT - spółka cywilna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adama Czartoryskiego 6 lok. 1, 85-222 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Brak danych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ CZASU PRACY KIEROWCÓW(NR 5617)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Nazwa pracodawcy: TRANS EXPERT - spółka cywilna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Adama Czartoryskiego 6 lok. 1, 85-222 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty:TRANS EXPERT - spółka cywilnaul. Adama Czartoryskiego 6 lok. 185-222 Bydgoszczlube-mail: M.SZEJNER (at) TRANSEXPERT.PL
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Adama Czartoryskiego
Numer budynku pracodawcy: 6 lok. 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.08.2017
Data dodania oferty pracy: 02.08.2017
Oferta pracy ważna do: 01.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, praca w godz. 7-15
P.P.H.U. Pakcer sp.j - 2017-04-20 - Tułowice (opolskie)
Wymagane dwuletnie doświadczenie zawodowe; bardzo dobra znajomość jęż. niemieckiego w mowie i piśmie; łatwość w nawiązywaniu relacji z klientem; zakres obowiązków: kontakt telefoniczny z klientem, pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z działem logistyki, współtworzenie materiałów marketingowych i ofert sprzedazowych;umowa na czas określony; miejsce pracy Gliwice ul. Oświęcimska 51K;
FIRMA HANDLOWA JEST - 2017-03-07 - Gliwice (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
DETEEM Danuta Szpurtacz - 2017-12-27 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- Kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy. Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą. Budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto + prowizja co kwartał. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, następnie na czas określony 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie. Wymagana znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu bardzo dobrym (zaawansowany B2). Doświadczenie w obsłudze klienta. Kontakt e-mail: kariera (at) promedica24.pl
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-27 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad prawidłową i bezpieczną eksploatacją maszyn, urządzeń produkcyjnych przy zachowaniu obowiązujących procedur i instrukcji przepisów BHP, Ochrony Środowiska i P.poż. Analiza przyczyn i skutków awarii / usterek. Tworzenie instrukcji i harmonogramów przeglądów maszyn i urządzeń. Monitorowanie i optymalizacja zapasów. Wdrażanie ulepszeń w celu zwiększenia efektywności, polepszenia jakości, redukcji kosztów i minimalizacji. Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji technicznej, eksploatacyjnej i finansowej oraz korespondencji w zakresie serwisowania i napraw / remontów urządzeń, praca na jedną zmianę 7.00-15.00 lub 8.00-16.00
UNIMOULD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-08 - Pieńsk (dolnośląskie)
prace na stolarni, obróbka drewna
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. - 2018-05-18 - Malbork (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
utrzymanie i naprawa infrastruktury technicznej, usuwanie usterek i awarii powstałych na obszarze brygady specjalistycznej, umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
kontakt przez OHP - 2018-02-20 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie dokumentacji niemieckojęzycznej, rejestracja i realizacja zleceń, utrzymywanie kontaktu z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Dobiegniew (lubuskie)
nadzór nad urządzeniami energetycznymi wraz z ich instalacjami oraz monitorowanie ich stanu, planowanie i nazdzorowanie prac
FAM Technika Odlewnicza Spółka zoo - 2018-04-13 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie baz danych (zestawień w Excelu), wewnętrznych raportów, analiza danych, praca w księgowości.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA I OBROTU TOWAROWEGO FRONTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-20 - Kraków (małopolskie)
WG. PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Warszawa (mazowieckie)
Ustalanie strategii sprzedaży przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Grójec (mazowieckie)
Identyfikacja potencjalnych odbiorców produktu, prowadzenie badań, gromadzenie informacji rynkowych, planowanie i wdrażanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Nałęczów (lubelskie)
wyksz. min. średnie, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku,wynagrodzenie+ premia
Wytwórnia Pasz i Koncentratów TASOMIX - 2016-06-23 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
Budowanie wizerunku firmy oraz dbanie o dobre relacje z klientami, pozyskiwanie nowych kontrahentów, realizowanie planów sprzedażowych, monitorowanie sytuacji w branży na rynkach zagranicznych
KOSPEL S.A. - 2017-08-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zakładanie, prowadzenie, aktualizacja dokumentacji osobowej pracowników Spólki, analiza i raporty wewnętrzne
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Wieruszów (łódzkie)
uczestniczenie w pracach badawczo- rozwojowych (opracowanie nowych oraz modyfikacja istniejących aplikacji stacji pomiarowych i bazowych, przygotowywanie prototypów urządzeń pomiarowych); monitorowanie i kontrola funkcjonowania systemu monitoringu; uczestniczenie w montażu, demontażu oraz naprawach stacji pomiarowych; kalibrowanie, testowanie stacji pomiarowych; serwis stacji na miejscu ich zainstalowania.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Tarnów (małopolskie)
Praca związana z prowadzeniem procesu rekrutacji obcokrajowców, posługiwanie się biegle w mowie i piśmie językiem ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Płock (mazowieckie)
Wykonywanie filtrów powietrza, cięcie materiału. Wymagania: mile widziane osoby posiadające umiejętność szycia Forma kontaktu z Pracodawca: kontakt tel. 58-676-45-51 oraz osobisty w godz. 10-15.
ULTRAMARE Sp. z o. o. - 2016-05-13 - Szemud (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wolbrom (małopolskie)
1) Przygotowywanie postepowań przetargowych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane realizowane dla nadleśnictwa. 2) Prowadzenie spraw związanych z inwestycyjno-remontową działalnością nadleśnictwa w zakresie przygotowania i przeprowadzania zamówień publicznych.3) Prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjną nadleśnictwa w szczególności w zakresie przygotowywania, monitorowania realizacji oraz rozliczania umów z zewnętrznymi wykonawcami w zakresie usług działalności administracyjnej.
Nadleśnictwo Międzyzdroje - 2016-08-08 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Kompleksowe prowadzenie rekrutacji na stanowiskaspecjalistyczne oraz niższego szczebla do róznych działów wewnątrz firmy, w tym publikacja ogłoszeń , selekcja aplikacji, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych w języku polskim i angielskim, ocena kompetencji kandydatów, udzielanie informacji zwrotnychpo zakończeniu projektu Aktywneposzukiwanie kandydatów (Linkedld, GoldenLine) Realizacja procesu zatrudnienia pracowników, w tym onboarding.Uczestnictwo w tworzeniu oraz realizacji polityki HR .Monitorowanie właściwego funkcjonowania procesów HR w wybranym obszarze.Udział w projektach realizowanych przez HR
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2018-06-06 - Głogów (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
-
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2018-02-14 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
jw.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 298 IM. JANA KASPROWICZA - 2016-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
zapoznanie się z przepisami BHP i p. poż., działalnością wydziału, wypisywanie wezwań, przygotowywanie poczty do wysyłki, prace kancelaryjne w wydziale, rejestrowanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie danych do programów komputerowych, pomoc w archiwum zakładowym, przygotowywanie projektów pism urzedowych, inne prace kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Pszczyna (śląskie)
- REALIZACJA PROCESU SPRZEDAŻY,- POZYSKIWANIE NOWYCH I OBSŁUGA OBECNYCH KLIENTÓW,- PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH I WYSTAWIENIE FAKTUR,- PROWADZENIE KORESPONDENCJI HANDLOWEJ.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-25 - Racibórz (śląskie)