SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY/DOPOSAŻENIE/17/2589 Bydgoszcz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY/DOPOSAŻENIE/17/2589
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: projektowanie prezentavcji reklamowych na portalu zbieranie i odbiór mateeriałów konsultowanie projektu delegacje
Data publikacji: 2017-04-05
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
projektowanie prezentavcji reklamowych na portalu zbieranie i odbiór mateeriałów konsultowanie projektu delegacje
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY/DOPOSAŻENIE/17/2589
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw reklamy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
zasadnicze zawodowe, kierunek: mile widziane handlowe grafika reklama
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
praca z klientem prawo jazdy b obskługa komputera fotografia
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Toruńska 147, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta w ramach doposażenia stanowiska pracy. Skierowane mogą zostać osoby bezrobotne, które ukończyły 45 rok życia i są objęte określonym profilem pomocy zgodnie z art. 33 ust. 2c pkt 2 ustawy: profil pomocy II usługi i instrumenty rynku pracy, działania aktywizacyjne zlecone przez urząd pracy oraz inne formy pomocy z wyłączeniem Programu Aktywizacja i Integracja, o którym mowa w art. 62a;Kontakt osobisty z doradcą klienta celem weryfikacji kandydatów przed skierowaniem na wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy ul. Toruńska 147, parter lub w filiach PUP w Koronowie i Solcu Kujawskim. W dniu każdej wizyty w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy osoba bezrobotna musi mieć ze sobą kartę informacyjną osoby bezrobotnej (terminarz wizyt w PUP) oraz dowód osobisty.skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Toruńska
Numer budynku pracodawcy: 147
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw reklamy
Data dodania oferty pracy: 05.04.2017
Oferta pracy ważna do: 05.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników szkoły zgodnie z obowiązującycmi przepisami prawa pracy;- tworzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiazującycmi przepisami prawa pracy;- prowadzenie w systemie informatycznym ewidencji czasu pracy;-przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym w realizacji obowiązków służbowych;-przygotowywanie w ścisłej współpracy z wicedyrektorami dokumentacji związanej z awansem zawodowym nauczycieli;-przygotowywanie sprawozdań do GUS oraz innych jednostek;-wpisywanie niezbędnych danych do arkusza organizacji szkoły, SIO i programu Kadr firmy Progman;-prowadzenie dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt;-prowadzenie rejestru wydanych legitymacji uprawniajacych do ulgowych przejazdów;-wykorzystywanie technologii komputerowej;-w realizacji powierzonych zadań ścisła współpraca z pracownikami innych komurek;-porządkowanie dokumentacji i przekazywanie do archiwum zgodnie z instrukcją archiwalna.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 342 - 2018-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
kierowanie i nadzór nad poprawną pracą Stacji Uzdatniania Wody,koordynacja spraw administracyjnych i technologicznych stacji,planowanie pracy stacji, jej przeglądów i remontów
CIECH Soda Polska s.a. - 2018-05-02 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
Praca fizyczna przy maszynach budowlanych,wymiana niesprawnych części maszynowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Elizówka (lubelskie)
wdrażanie i opracowywanie strategii markegingowej firmy, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą usług, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Pszczyna (śląskie)
sprawy bezpieczeństwa i higieny pracy
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
praca przy komputerze, wprowadzanie danych, wyszukiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Zambrów (podlaskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Drzewica (łódzkie)
kontakt z klientem w zakresie zapytań ofertowych i przygotowywanych ofert, prowadzenie rejestru w systemie ERP, monitorowanie ofert, kontakt z klientem w zakresie potwierdzania zamówień, wystawanie faktur, CV proszę przesłać na adres: infosek (at) hydromechanika.com.pl
Hydromechanika Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-10-22 - Piaskowiec (pomorskie)
obsługa programu Exel, załatwianie spraw w języku angielskim
kontakt przez OHP - 2018-07-09 - Żabno (małopolskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi ds. prawnych. Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)
telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych, , kontakt telefonicznych z nowymi klientami, przygotowywanie i sprzedaż ofert, raportowanie wyników
Royal Job Agencja Pracy Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 914536707 LUB C.V NA MAIL biuro (at) probud.net.pl
PROBUD FIRMA PROJEKTOWO BUDOWLANA TOMASZ GRAF - 2016-02-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa i serwis komputerów,- konfiguracja, obsługa urzadzeń peryferyjnych np.: drukarka, skaner.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej; rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników. Prowadzenie płacowej bazy danych osób zatrudnionych oraz bieżąca ich aktualizacja; sporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUS; obsługa systemu kadrowo-płacowego oraz programu Płatnik; przygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowych;współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Pomoc przy czyszczeniu przewodów kominowych, przeglądy pieców gazowych, praca w terenie
Zakład Kominiarski Rafał Konieczny - 2016-11-25 - Sarbiewo (lubuskie)
- Prowadzenie rozliczeń projektu.- Opracowywanie dokumentacji finansowej.- Sporządzanie umów.- Przygotowywanie zamówień zgodnie z zasadą konkurencyjności.- Przygotowywanie wniosków o płatność.
Centrum Szkoleń i Innowacji Grzegorz Miszczak - 2016-09-29 - Radawczyk Drugi (lubelskie)
praca w biurze, ewidencja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Marki (mazowieckie)
Obsługa klientów francuskojęzycznych oraz arabskojęzycznych, księgowanie faktur, sald rachunków klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Łódź (łódzkie)
Stosowanie narzędzi promocji PR i reklamy, wdrażanie planów promocji, systemów zarządzani treścią, badania atrakcyjności branż, wyborów konsumenckich, raporty badawcze i analiza danych źródłowych, tworzenie ankiet itp.
Józef Kurek "KARPOL" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Zamieście 165 - 2017-03-09 - Zamieście (małopolskie)
Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy; prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Kraków (małopolskie)
telefoniczna obsługa klienta, realizacja mailowych zamówień, korespondecja z kontrahentami, składanie ofert handlowych
SF-FILTER sp. z o.o. - 2017-07-25 - Lubin (dolnośląskie)
Współpraca z aktualnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców surowca , koordynowanie współpracy z usługodawcami w zakresie zbiórki i dostawy surowca , sporządzanie i wprowadzanie do systemu umów dotyczących zakupu surowca, weryfikacja zawartych umów.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-06-17 - Leżachów (podkarpackie)
Ochrona zakładu przemysłowego
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-12 - Budzyń (wielkopolskie)
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika,-opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie- ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla przedsiębiorstwa planów urlopowych,– nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, prowadzenie ewidencji przydzielanych środków BHP,– monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań. Godz. pracy 8-16.
Aerosol Service sp. z o.o. - 2017-04-28 - Charnowo (pomorskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-08-19 - Łódź (łódzkie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2018-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce; przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań; kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudniania cudzoziemców; reprezentowanie firmy przed Urzędami Pracy oraz Urzędami Wojewódzkimi; współpracowanie z firmą zewnętrzną; koordynowanie obiegu dokumentów oraz archiwizacja; dostarczenie dokumentów do właściwych urzędów.
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Wrocław (dolnośląskie)
- Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów- Wsparcie działu sprzedaży i marketingu- Opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowanie materiałów promocyjnych - Ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą - Współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi - Ocena działań konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Praca na terenie Polski Południowej, instalacja systemów radioliniowych i światłowodowych.
GREKOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-25 - Kraków (małopolskie)
1. Kontrola kwalifikacji zdarzeń gospodarczych oraz dokumentów pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych, 2. Prowadzenie dokumentacji podatkowej dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi, 3. Znajomość przepisów podatkowych polskich i zagranicznych, nadzorowanie dokumentacji eksportowej, importowej oraz celnej,4. Wprowadzanie i księgowanie dokumentów kosztowych,5. Analiza i uzgadnianie kont księgowych,6. Kontrolowanie prawidłowości transakcji i sald rozrachunkowych,7. Przygotowanie raportów i zestawień księgowych na potrzeby Zarządu oraz bieżącej działalności,8. Współpraca z działem kontraktów zagranicznych,9. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice - Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunek - rachunkowość i finanse (wymagane). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w dziale księgowości. Praktyczna wiedza z zakresu stosowania przepisów podatkowych, umiejętności organizacyjne, dokładność, terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office, umiejętność obsługi programów ERP. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-25 - Katowice (śląskie)