SPECJALISTA DO SPRAW KADR Radziszów oferta pracy Zespół Placówek Oświatowych im. ks. prof.J.Tischnera przy Małopolskim Centrum Rehabilitacji Dzieci "Solidarność"
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: 1 300 - 2 300 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji pracowniczej
Data publikacji: 2020-03-10
Lokalizacja: Radziszów (małopolskie)
Pracodawca: Zespół Placówek Oświatowych im. ks. prof.J.Tischnera przy Małopolskim Centrum Rehabilitacji Dzieci "Solidarność"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podlesie 173, 32-052 Radziszów, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji pracowniczej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 300 - 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radziszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skawina
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 300 - 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Data zakończenia pracy: 31.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe magisterskie kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi lub wykształcenie średnie + 3 lata doświadczenia na stanowisku specjalista d/spraw kadr, dobra znajomość przepisów prawa pracy,prawa cywilnego,prawa administracyjnego,prawa oświatowego,możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony
Nazwa pracodawcy:
Zespół Placówek Oświatowych im. ks. prof.J.Tischnera przy Małopolskim Centrum Rehabilitacji Dzieci "Solidarność"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Podlesie 173, 32-052 Radziszów, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: telefon,skierowanie do pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Termin: zpo (at) zpo-radziszow.org, Godziny : 122751488, 539654858
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: krakowski
Gmina pracodawcy: Skawina
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radziszów
Ulica pracodawcy: Podlesie
Numer budynku pracodawcy: 173
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.03.2020
Data dodania oferty pracy: 10.03.2020
Oferta pracy ważna do: 07.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?401a65903df37f1a542c819a7df0e083
Podobne oferty pracy
wprowadzanie faktur, dokonywanie zamowień, kontakt z kontrahentem, wypełnianie dokumentacji zakupowej, obsługa emailowa klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Trzebinia (małopolskie)
Rekrutacja pracowników ze Wschodnich granic, kontakt z kandydatami, wystawienie ogłoszeń o prace
KonWer Group Weronika Biskupska - 2020-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
działalność informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie analiz finansowych, sporządzania planów rozwoju gospodarstwa oraz w zakresie udzielanie rolnikom pomocy doradczej w pozyskiwaniu środków finansowych, ubieganie się o przyznanie pomocy finansowej ze środków z funduszy unii europejskiej
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2019-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-25 - Oświęcim (małopolskie)
Sporządzanie dokumentów do wysyłek eksportowych na Ukrainę. Obsługa klientów zagranicznych z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie wszelkich umów o pracę, sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności, prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej, zgłaszanie, wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków rodzin, prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników, kontrola ich aktualności, przygotowanie raportów oraz zestawień na potrzeby firmy, sporządzanie oraz przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczenia składek społecznych wszystkich zatrudnionych
SOLIDARIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/ zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,sala C
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie profesjonalnych i długofalowych relacji z już istniejącymi, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie zamówień od Klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca z kontrahentem zagranicznym. Pracodawca oferuje umowę o pracę w stabilnej firmie, wyposażenie: telefon, komputer, ubezpieczenie pracownicze (grupowe).
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2018-03-22 - Rusiec (łódzkie)
Prace elektryczne, stolarskie, hydrauliczne, ogólnobudowlane
OPCO - 2019-03-25 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
asystent specjalisty ds. sprzedaży :-obsługa klienta w sklepie elektrotechnicznym- przyjmowanie towaru, wydawanie towaru- prowadzenie kasy.Praca w soboty 2x w miesiącu
"EL-DRUT WINDING WIRES SP. Z O.O., SP.K." WIELEŃ - 2016-05-17 - Wieleń (wielkopolskie)
prowadzenie spraw kadrowych i rozliczeń z ZUS klientów biura rachunkowego. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.
Doradca Podatkowy Aleksandra Kwaśniak - 2020-01-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
przeprwadzanie szkoleń, prowadzenie dokumentacji, przeprowadzanie audytów, analiza i ocena ryzyka zawodowego i aktualizacja, udział w odbiorach maszyn, obiektów pod kątem bhp
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Radzanów (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, kontrola sprzedazy produktów, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenie dokumentacji i ich archiwizacja, pełnienie funkcji sekretarza Komisji Przetargowych, reprezentacja przed KIO, itp.
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o. - 2017-07-10 - Łódź (łódzkie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej, dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie dokumentów dotyczących pozwoleń na pracę. Rozliczanie czasu pracy urlopów, zwolnień lekarskich, wyliczanie zatrudnienia w etatach, sporządzanie deklaracji i raportów ZUS, GUS, INF1-PFRON, PIT11, formularz Z3, zaświadczenia pracownicze, archiwizowanie dokumentów kadrowych, raportowanie. - Wynagrodzenie: 2800 - 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Minimum 2 lata na podobnym stanowisku w dziale kadr. Mile widziane uprawnienia. Znajomość prawa pracy i zagadnień kadrowych, paketu MS Office, obsługa Płatnika, mile widziana znajomość Symfonii. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub rosyjskiego. Na ofertę mogą aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. CV przesłać na e-mail: broda (at) dako-pt.com
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-09 - Katowice (śląskie)
Promowanie działań Instytutu, sprzedaż wydawnictw Instytutu, współpraca przy organizacji konkursów, seminariów, konferencji, współpraca przy aktualizacji witryny internetowej, opracowywanie i aktualizacja baz danych, prace administracyjne, w tym: obsługa samochodu służbowego, dostarczanie korespondencji.
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych - 2019-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza rynku i ofert konkurencji , tworzenie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, promowanie działań usprawniających sprzedaż, przygotowanie materiałów promocyjnych, pozyskiwanie nowych klientów -identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, utrzymanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami, realizacja założonych planów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Tychy (śląskie)
Obsługa klienta i sprzedaż, prowadzenie gospodarki magazynowej i obsługa programu WF MAG, nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień, koordynacja działań sprzedażowo-logistycznych.
Przedsiębiorstwo Techniczne ELMAR - 2018-04-04 - Wólka Kozodawska (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia (drogą mailową lub telefoniczną), prace biurowe związane z obsługą zamówień (cv na adres e -mail: rekrutacja (at) woodica.pl)
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2016-07-19 - Świnna Poręba (małopolskie)
sprzedaż produktów kosmetycznych, obsługa klientów, profesjonalne doradztwo, sporządzanie raportów sprzedaży w języku chińskim
MULTI EUROPE Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, wykładanie towaru, odbieranie towarów.
FIRMA ROGALA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-08 - Kryspinów (małopolskie)
Obsługa podstawowych maszyn stolarskich
kontakt przez PUP - 2015-03-31 - Wikielec (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w wydziale orzeczniczym: m.in. obsługa przydzielonego referatu sędziego, protokołowanie na rozprawach, wykonywanie zarządzeń, sporządzanie pism, wezwań.
Sąd Rejonowy w Wałbrzychu - 2018-08-10 - Wałbrzych (dolnośląskie)
rozwijanie sprzedaży produktów i usług na rynku europejskim oraz krajowym, pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi kontrahentami, działania marketingowe, znajdowanie kierunków ekspancji, uczestnictwo w targach i spotkaniach z Klientem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "HEGARD" SYLWIA FRYCA - 2018-01-24 - Chojnice (pomorskie)
Specjalista odpowiada za: 1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizacji zadań przez inspektorów nadzoru inwestorskiego;Do obowiązków Specjalisty należy:1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizowanych zadań przez inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności:a) sposobu reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z przepisami,c) jakości kontroli i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,d) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;2) w wypadku ujawnienia odchyleń negatywnych, nieprawidłowościi uchybień:a) dostarczenie informacji o przyczynach powstania odchyleń od normy oraz wskazanie, w jakim stopniu odchylenia te wpłynęły i w jakim stopniu mogą wpłynąć na działalność jednostki, o ile nie zostaną w odpowiednim czasie skorygowane,b) wskazanie sposobów i środków umożliwiających wyrównanie powstałych strat,c) wskazanie sposobów i środków umożliwiających uniknięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień,d) wskazanie osób odpowiedzialnych za powstanie nieprawidłowości i uchybień;3) sporządzanieprotokołów, sprawozdań i meldunków z wykonywanych czynności;Specjalista jest uprawniony do:1) wymagania udzielenia (w tym na piśmie) wyjaśnień od osoby kontrolowanej, w przypadku stwierdzenia powstania nieprawidłowości i uchybień;2) dokonywania oględzin stanu faktycznego dotyczącego przedmiotu kontroli. 5. Specjalista współuczestniczy w:1) prowadzeniu inwentaryzacji majątku Zarządu;2) realizacji kontroli zarządczej;3) postępowaniu w sprawie rozpatrywania zastrzeżeń.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
poszukiwanie nowych klientówprzygotowanie ofertnegocjowanie warunków sprzedażyutrzymywanie reklam z istniejącymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Pobiedziska (wielkopolskie)