SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ZUS Kołobrzeg oferta pracy Doradca Podatkowy Aleksandra Kwaśniak

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ZUS

Wynagrodzenie: od 1 300 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie spraw kadrowych i rozliczeń z ZUS klientów biura rachunkowego. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.

Data publikacji: 2020-01-08

Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Doradca Podatkowy Aleksandra Kwaśniak

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Okopowa 10a/3, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw kadrowych i rozliczeń z ZUS klientów biura rachunkowego. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ZUS

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw kadr

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność wykonywania i koordynowania czynności administracyjnych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura: utrzymywanie porządku w dokumentacji; kompletowanie, segregowanie oraz rejestrowanie pism i korespondencji; sporządzanie podstawowej dokumentacji finansowo-księgowej; przygotowywanie umów, pism, aktów; archiwizacja i przechowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu Płatnik

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Doradca Podatkowy Aleksandra Kwaśniak

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Adres pracodawcy:
Okopowa 10a/3, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: kołobrzeski

Gmina pracodawcy: Kołobrzeg

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg

Ulica pracodawcy: Okopowa

Numer budynku pracodawcy: 10a

Profil działalności pracodawcy: doradctwo podatkowe

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 09.01.2020

Oferta pracy ważna do: 07.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a68d4d4c1aa870d033e0e8118c9bf39c

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH - 997,4 PLN

Specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznychPO STAŻU MOŻLIWOŚĆ DALSZEGO ZATRUDNIENIA
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLENIA - od 1 850 PLN

Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu.b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej.d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy.g) Należyta troska o mienie Ośrodka.h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów . Obowiązki na zajmowanym stanowiskui) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkolenia a w szczególności:rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych,przygotowywanie dokumentacji kursowej,sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych,opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych,sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego,koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu,sprawozdawczość z zakresu szkoleń,przetwarzanie danych osobowych.wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleniawykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny 2 miesięczny, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony po pomyślnym okresie próbnymb) wymiar czasu pracy: pełny etat,c) termin zatrudnienia: 1 września 2016 rd) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie,e) częstotliwość wyjazdów służbowych: okazjonalnie,f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. życiorys oraz list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, zawierający aktualny numer telefonu kandydata,2. kserokopię posiadanych świadectw pracy,3. kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,4. kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość,5. kserokopia prawa jazdy,6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w OSZ we Wrocławiu, następującej treści :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Starszego Specjalisty ds. szkoleń w Dziale Szkoleń w Ośrodku Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu ul. Orzechowa 2, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych .(tekst jednolity: Dz. U. 2015 r. poz. 2135, 2281) 7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniuz pełni praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sąduza umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe.Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkolenia w nieprzekraczalnym terminie do 19 sierpnia 2016 r. do godz. 1000.Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.45.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.plw Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław.Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA BANKOWOŚCI - od 2 000 PLN

Obsługa klienta w zakresie udzielenia kredytów, pożyczek, obsługa kazowa, zakładanie kart bankowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Łopuszno (świętokrzyskie)

KONSERWATOR ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW ZIELENI - 1 017,4 PLN

koszenie trawy na terenie zasobów Spółdzielni- przycinanie żywopłotów na terenie zasobów Spółdzielni- zagospodarowanie terenów zielonych, nasadzanie drzew i krzewów oraz ich pielęgnacja- konserwacja sprzętu, dbanie o sprawność kosiarek, kos innych narzędzi- utrzymanie czystości na terenie osiedli, porządkowanie terenów zielonych- utrzymanie czystości w altanach śmietnikowych- zgłaszanie usterek przełożonemu
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Kluczbork (opolskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - 1 017,4 PLN

- dobór i wybór produktów do zakupu na podstawie przedstawionych potrzeb i zasad- znajdowanie odpowiednich dostawców- negocjowanie cen- upewnienie się o terminowości dostaw- podtrzymywanie relacji ze sprzedawcami
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Trzebiszyn (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 600 PLN

Realizacja projektów rekrutacyjnych - rekrutacja stała, poszukiwanie kandydatów zgodnie z opisem stanowiska i instrukcjami. Udział w administracji projektami rekrutacyjnymi(praca z bazą CV idokumentacją, ewidencja). Budowanie bazykandydatów oraz bazy klientów w środowiskubiznesowym. Znajomość języka angielskiegojest wymagana ze względu na współpracę zkontrahentami zagranicznymi
DENIS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU SIECIOWEGO - 1 000 - 2 000 PLN

Praca zdalna gdzie można ją wykonywać w swoim domu. Zakres obowiązków: redagowanie tekstów na stronę internetową, wysyłanie e-mail z ofertą sprzedażową, prowadzenie firmowego fun page'a
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA MAXIMUS - 2017-12-01 - Dzierzgów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU W SKLEPIE INTERNETOWYM (OFERTA POSTAŻOWA) - od 2 250 PLN

opracowywanie aukcji, oprawa graficzna wystawianych przedmiotów. Pracodawca prosi o kontakt po godz. 16.00.
Grupa EXPO Sebastian Wojtasik - 2019-12-03 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. CONTENTU - od 1 000 PLN

- stworzenie w języku angielskim kontentu do serwisów- stworzenie w języku angielskim treści postów oraz materiałów reklamowych- sporządzenie analiz
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA/REFERENT DS. PROGRAMÓW - od 2 000 PLN

-KOORDYNACJA I WDRAŻANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH-INICJOWANIE I OPRACOWYWANIE WNIOSKÓW NA REALIZACJĘ PROJEKTÓW SPOŁECZNYCH, INWESTYCYJNYCH
kontakt przez OHP - 2016-04-12 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 13 PLN

rekrutacja pracowników z Polski i Ukrainy
WOJ-KAT Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI CHIŃSKICH - od 14 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - do 6 000 PLN

Pracownik odpowiada za identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego produktu; prowadzi badania i gromadzi informacje rynkowe; planuje i wdraża strategie i metody promocji; zajmuje się organizowaniem i doskonaleniem procesu sprzedaży. Branża IT. Praca w przedziale czasowym 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 2 400 PLN

kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacji pracowników tymczasowych
kontakt przez PUP - 2019-08-28 - Zdzieszowice (opolskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI SZKOLEŃ - od 3 500 PLN

Sporządzanie dokumentów szkoleniowych i poradnictwa, kontakt z trenerami i specjalistami,ustalanie harmonogramu poradnictwa i warsztatów,sporządzaniw wykazów danych,obsługa kursantów,przygotowywanie materiałów szkoleniowych.
Akademia Kształcenia Zawodowego Sp z o.o. - 2019-05-09 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU, SPECJALISTA DO SPRAW PUBLIC RELATIONS - od 2 000 PLN

prowadzenie monitoringu oraz przygotowywanie analiz działań konkurencji, przygotowywanie analiz zachowań klientów
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

STOLARZ - od 1 850 PLN

wymagane doświadczeniewykształcenie bez znaczenia
P.P.H.U. MEBLE Woźniak Plus - 2016-04-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 2 500 PLN

bieżąca obsługa określonej grupy klientów oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów, przygotowywanie ofert handlowych, analiz i raportów, przygotowywanie dokumentacji eksportowej i organizacja dostaw towaru, współpraca z magazynem i nadzór na prawidłową realizacją zamówień / wydań towaru, realizowanie planów sprzedaży, udział w targach
CDRL S.A. - 2018-01-11 - Pianowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. CZĘŚCI ZAMIENNYCH - od 4 200 PLN

- poprawne prowadzenie ewidencji magazynowej (przyjęcia, wydania, zwroty)- sprzedaż części i akcesoriów- fakturowanie i inne czynności administracyjne- dbałość o ład i porządek na sklepie i magazynie- obsługa zamówień klientów wpływających ze wszystkich kanałów kontaktu z klientem- dobór części za pomocą oprogramowania technicznego, katalogów- ścisła współpraca z innymi działami firmy.
GAMA GROUP SZEPIETOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2019-07-03 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)

NAUCZYCIEL GEOGRAFII - 564 - 774 PLN

Nauczanie geografii w klasach V - VIII
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY W WOLI WERESZCZYŃSKIE - 2019-07-12 - Wola Wereszczyńska (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-19 - Kościerzyna (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 000 PLN

-obsługa klienta (BRANŻA BUDOWLANA)-zamawianie ,przyjmowanie towaru
Firma handlowa ,,Sen'' Raś Piotr - 2019-08-26 - Klecie (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 500 PLN

Wypełnianie dokumentacji biurowej, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW KLUCZOWYCH RYNKU ARABSKOJĘZYCZNEGO - od 3 500 PLN

odpowiedzialnośc za pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentem arabskimi aktywne prowadzenie wieloletniego researchu arabskiego rynku gier, odpowiedzialnośc za budowe dobregoo wizerunku platformy sprzedażowej pracodawcy na rynku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - 2 600 - 3 600 PLN

obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zleceń transportowych, współpraca ze spedytorami oraz wewnętrznym działem celnym w zakresie realizacji zamówień, planowanie i monitorowanie realizacji zamówień, raportowanie dla klienta
ADAMPOL S. A. - 2018-01-12 - Małaszewicze (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 250 PLN

obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Jarosław (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW (NR 8699) - od 2 100 PLN

poszukiwanie pracowników z Europy Wschodniej, organizacja pracy pracowników zagranicznych
MLG TRADE Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-12-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat