SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ZUS Kołobrzeg oferta pracy Doradca Podatkowy Aleksandra Kwaśniak
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ZUS
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw kadrowych i rozliczeń z ZUS klientów biura rachunkowego. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.
Data publikacji: 2020-01-08
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Doradca Podatkowy Aleksandra Kwaśniak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okopowa 10a/3, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw kadrowych i rozliczeń z ZUS klientów biura rachunkowego. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ZUS
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność wykonywania i koordynowania czynności administracyjnych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura: utrzymywanie porządku w dokumentacji; kompletowanie, segregowanie oraz rejestrowanie pism i korespondencji; sporządzanie podstawowej dokumentacji finansowo-księgowej; przygotowywanie umów, pism, aktów; archiwizacja i przechowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu Płatnik
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Doradca Podatkowy Aleksandra Kwaśniak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Okopowa 10a/3, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Okopowa
Numer budynku pracodawcy: 10a
Profil działalności pracodawcy: doradctwo podatkowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 09.01.2020
Oferta pracy ważna do: 07.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a68d4d4c1aa870d033e0e8118c9bf39c
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznychPO STAŻU MOŻLIWOŚĆ DALSZEGO ZATRUDNIENIA
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu.b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej.d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy.g) Należyta troska o mienie Ośrodka.h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów . Obowiązki na zajmowanym stanowiskui) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkolenia a w szczególności:rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych,przygotowywanie dokumentacji kursowej,sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych,opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych,sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego,koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu,sprawozdawczość z zakresu szkoleń,przetwarzanie danych osobowych.wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleniawykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny 2 miesięczny, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony po pomyślnym okresie próbnymb) wymiar czasu pracy: pełny etat,c) termin zatrudnienia: 1 września 2016 rd) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie,e) częstotliwość wyjazdów służbowych: okazjonalnie,f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. życiorys oraz list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, zawierający aktualny numer telefonu kandydata,2. kserokopię posiadanych świadectw pracy,3. kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,4. kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość,5. kserokopia prawa jazdy,6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w OSZ we Wrocławiu, następującej treści :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Starszego Specjalisty ds. szkoleń w Dziale Szkoleń w Ośrodku Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu ul. Orzechowa 2, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych .(tekst jednolity: Dz. U. 2015 r. poz. 2135, 2281) 7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniuz pełni praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sąduza umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe.Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkolenia w nieprzekraczalnym terminie do 19 sierpnia 2016 r. do godz. 1000.Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.45.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.plw Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław.Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
rekrutacja i selakcja pracowników zagranicznych
RESPEKT PERSONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta w zakresie udzielenia kredytów, pożyczek, obsługa kazowa, zakładanie kart bankowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Łopuszno (świętokrzyskie)
koszenie trawy na terenie zasobów Spółdzielni- przycinanie żywopłotów na terenie zasobów Spółdzielni- zagospodarowanie terenów zielonych, nasadzanie drzew i krzewów oraz ich pielęgnacja- konserwacja sprzętu, dbanie o sprawność kosiarek, kos innych narzędzi- utrzymanie czystości na terenie osiedli, porządkowanie terenów zielonych- utrzymanie czystości w altanach śmietnikowych- zgłaszanie usterek przełożonemu
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Kluczbork (opolskie)
- dobór i wybór produktów do zakupu na podstawie przedstawionych potrzeb i zasad- znajdowanie odpowiednich dostawców- negocjowanie cen- upewnienie się o terminowości dostaw- podtrzymywanie relacji ze sprzedawcami
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Trzebiszyn (opolskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych - rekrutacja stała, poszukiwanie kandydatów zgodnie z opisem stanowiska i instrukcjami. Udział w administracji projektami rekrutacyjnymi(praca z bazą CV idokumentacją, ewidencja). Budowanie bazykandydatów oraz bazy klientów w środowiskubiznesowym. Znajomość języka angielskiegojest wymagana ze względu na współpracę zkontrahentami zagranicznymi
DENIS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca zdalna gdzie można ją wykonywać w swoim domu. Zakres obowiązków: redagowanie tekstów na stronę internetową, wysyłanie e-mail z ofertą sprzedażową, prowadzenie firmowego fun page'a
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA MAXIMUS - 2017-12-01 - Dzierzgów (świętokrzyskie)
opracowywanie aukcji, oprawa graficzna wystawianych przedmiotów. Pracodawca prosi o kontakt po godz. 16.00.
Grupa EXPO Sebastian Wojtasik - 2019-12-03 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
- stworzenie w języku angielskim kontentu do serwisów- stworzenie w języku angielskim treści postów oraz materiałów reklamowych- sporządzenie analiz
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Łódź (łódzkie)
-KOORDYNACJA I WDRAŻANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH-INICJOWANIE I OPRACOWYWANIE WNIOSKÓW NA REALIZACJĘ PROJEKTÓW SPOŁECZNYCH, INWESTYCYJNYCH
kontakt przez OHP - 2016-04-12 - Gdańsk (pomorskie)
rekrutacja pracowników z Polski i Ukrainy
WOJ-KAT Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pracownik odpowiada za identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego produktu; prowadzi badania i gromadzi informacje rynkowe; planuje i wdraża strategie i metody promocji; zajmuje się organizowaniem i doskonaleniem procesu sprzedaży. Branża IT. Praca w przedziale czasowym 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacji pracowników tymczasowych
kontakt przez PUP - 2019-08-28 - Zdzieszowice (opolskie)
Sporządzanie dokumentów szkoleniowych i poradnictwa, kontakt z trenerami i specjalistami,ustalanie harmonogramu poradnictwa i warsztatów,sporządzaniw wykazów danych,obsługa kursantów,przygotowywanie materiałów szkoleniowych.
Akademia Kształcenia Zawodowego Sp z o.o. - 2019-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie monitoringu oraz przygotowywanie analiz działań konkurencji, przygotowywanie analiz zachowań klientów
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
wymagane doświadczeniewykształcenie bez znaczenia
P.P.H.U. MEBLE Woźniak Plus - 2016-04-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
bieżąca obsługa określonej grupy klientów oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów, przygotowywanie ofert handlowych, analiz i raportów, przygotowywanie dokumentacji eksportowej i organizacja dostaw towaru, współpraca z magazynem i nadzór na prawidłową realizacją zamówień / wydań towaru, realizowanie planów sprzedaży, udział w targach
CDRL S.A. - 2018-01-11 - Pianowo (wielkopolskie)
- poprawne prowadzenie ewidencji magazynowej (przyjęcia, wydania, zwroty)- sprzedaż części i akcesoriów- fakturowanie i inne czynności administracyjne- dbałość o ład i porządek na sklepie i magazynie- obsługa zamówień klientów wpływających ze wszystkich kanałów kontaktu z klientem- dobór części za pomocą oprogramowania technicznego, katalogów- ścisła współpraca z innymi działami firmy.
GAMA GROUP SZEPIETOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2019-07-03 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Nauczanie geografii w klasach V - VIII
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY W WOLI WERESZCZYŃSKIE - 2019-07-12 - Wola Wereszczyńska (lubelskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-19 - Kościerzyna (pomorskie)
-obsługa klienta (BRANŻA BUDOWLANA)-zamawianie ,przyjmowanie towaru
Firma handlowa ,,Sen'' Raś Piotr - 2019-08-26 - Klecie (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Mysłakowice (dolnośląskie)
Wypełnianie dokumentacji biurowej, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
odpowiedzialnośc za pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentem arabskimi aktywne prowadzenie wieloletniego researchu arabskiego rynku gier, odpowiedzialnośc za budowe dobregoo wizerunku platformy sprzedażowej pracodawcy na rynku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zleceń transportowych, współpraca ze spedytorami oraz wewnętrznym działem celnym w zakresie realizacji zamówień, planowanie i monitorowanie realizacji zamówień, raportowanie dla klienta
ADAMPOL S. A. - 2018-01-12 - Małaszewicze (lubelskie)
obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Jarosław (podkarpackie)
poszukiwanie pracowników z Europy Wschodniej, organizacja pracy pracowników zagranicznych
MLG TRADE Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-12-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)