SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW (NR 1931) Bydgoszcz oferta pracy RESPEKT PERSONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW (NR 1931)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: rekrutacja i selakcja pracowników zagranicznych
Data publikacji: 2019-04-02
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: RESPEKT PERSONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 8, 85-009 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: rekrutacja i selakcja pracowników zagranicznych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW (NR 1931)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana znajomośc ukraińskiego i rosyjskiego rynku rekrutacji oraz przepisów dotyczacych zatrudniania cudzoziemców w Polsce
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 4
Nazwa pracodawcy:
RESPEKT PERSONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
WIDOKOWA 8, 87-162 Lubicz Górny, powiat: toruński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
RESPEKT PERSONAL Sp. z o.o. ul. Dworcowa 81/203, Bydgoszcztel. 787-630-742 w godz. 8.00-16.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: ul. Dworcowa 81 lok. 203 w godz. 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: toruński
Gmina pracodawcy: Lubicz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubicz Górny
Ulica pracodawcy: WIDOKOWA
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 03.04.2019
Oferta pracy ważna do: 16.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wz
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje. Samodzielne i odpowiedzialne zadania.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-08-03 - Lublin (lubelskie)
Przygotowanie do wdrożenia i tworzenie aplikacji z wykorzystywaniem odpowiednich języków i środowisk programistycznych. Wprowadzanie, modyfikacja i udoskonalenie aplikacji. Planowanie nowych modułów aplikacji. Udział w tworzeniu specyfikacji. Praca w zespole pod kierunkiem kierownika projektu.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzątanie powierzchni biurowych
Mega Błysk Group MARIUSZ PAWLAK - 2018-05-18 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy), sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów cywilnoprawnych(umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, naliczanie umów o dzieło i umów zlecenie, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, rozliczanie delegacji pracowniczych, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich, nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
Księgowość SIMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-03-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem pracownika oraz w trakcie jego zatrudnienia-naliczanie wynagrodzeń pracowników etatowych oraz umów cywilnoprawnych-prowadzenie dokumentacji dot. ewidencji czasu pracy-sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS , US, GUS)-sporządzanie raportów i zestawień-bieżące monitorowanie zmian w przepisach
TESSA Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Wtórek (wielkopolskie)
Koordynacja zaopatrzenia i transportu, współpraca z dostawcami i odbiorcami. Utrzymywanie kontroli zapasów towaru, sporządzanie faktur, rozliczanie, zarządzanie transportem.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Kraków (małopolskie)
wspieranie i administrowanie podróży służbowych zwiazanych z działaniami udziałowców i specjalistów (jak np. bookingi przejazdów i hoteli, akceptacja podróży, administrowanie deklarowanych sprawozdan i kosztów); utrzymywanie zorganizowania w systemie kadrowym firmy; dostarczanie raportów związanych z procesami i wymaganiami w kontekscie podrózy; wspieranie działu kadrowego i terminowe procesowanie oraz raportowanie danych dotyczących podróżujących/relokowanych udziałowców i specjalistów
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Zabierzów (małopolskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Do głównych obowiązków specjalisty utrzymania ruchu będzie należało: - obsługa infrastruktury (kotłownia, stacja uzdatniania wody, oczyszczalnia),- utrzymywanie maszyn i urządzeń w ruchu na zmianach produkcyjnych,- przezbrajanie linii,- remonty oraz konserwacje maszyn i urządzeń,- współpraca z działem projektów i inwestycji,- nadzór nad stanem technicznym urządzeń,- opracowywanie specyfikacji technicznych,- organizacja, prowadzenie montażu i uruchomień linii produkcyjnych oraz innych obiektów.
Dr Oetker-Dekor Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Płock (mazowieckie)
Nawiązanie współpracy z klientami z Algierii.Obsługa i prowadzenie social media, także w języku arabskim.Tworzenie prezentacji marketingowych w języku angielskim i arabskim.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Leszno (mazowieckie)
samodzielna obróbka tokarska elelmentów na podst. dokumentacji, wykonywanie częsci zamiennych do maszyn i urządzeń, regeneracja zużytych części zamiennych, dbanie o należyty stan maszyn, modernizacja istniejących urządzeń na liniach
CAN-PACK S.A. w Krakowie Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy - 2018-04-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Katowice (śląskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osob chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Sprzedaż towarów z zakresu techniki grzewczej, sanitarnej, instalacyjnej
HYDROSOLAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DOLNY ŚLĄSK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
dbanie o czystość hal produkcyjnych, pomieszczeń sanitarnych
Clar System S.A. - 2017-05-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
sprzedaż hurtowa i deteliczna art. spożywczych,nawiązywanie komtaktów z potencjalnymi odbiorcami,odbieranie zza granicy,możliwość częst6ych wyjazdów na Ukrainę w celu podpisywania umów z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Bronisze (mazowieckie)
rozliczanie czasu pracy, kadry-płace, wynagrodzenia itd.
ALERT Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
- Realizacja strategii sprzedaży w regionie opolskim - aktywne relacje z inwestorami i firmami wykonawczymi z branży budowlanej- Utrzymywanie stałego kontaktu oraz prowadzenie bieżącej obsługi aktualnych klientów- Pozyskiwanie nowych klientów w obszarze inwestycji – branża budowlana- Opracowywanie ofert inwestycyjnych dla klientów- Bieżący monitoring działań inwestycyjnych w regionie- Współpraca z innymi oddziałami firmy
Kosta Sp. z o.o. - 2019-09-09 - Opole (opolskie)
Planowani, koordynowanie i optymalizacja procesów logstycznych. Zajmowanie sie obsługą procesów logistycznych w organizacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowada za koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji. Do jej obowiązków należy również zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych. Wykonywaine tego zawodu wiążę sie ze współpracą z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami. Do zadań specjalisty do spraw logistyki należy monitorownaie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw. Na podstawie wyników analiz pracownik poodejmuje decyzje mające wpływ na procesy logistyczne. Nieodzownym elementem jego pracy jets zapewnienie odpowiedniej jakości procesów (np. termonowości) przy możliwie najniższych kostzach logistycznych oraz kontakt z klientem koreańskim. Praca na czas okrelsony : 33 mieisąceMiejsce pracy Siechnice, ul. GrabskiegoSala F
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Siechnice (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Pleszew (wielkopolskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, analiza dokumentów (firma zajmuje się windykacją i udzielaniem pożyczek)
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Lubin (dolnośląskie)
- wdrażanie i kontrola przestrzegania zasad dobrej praktyki produkcyjnej i higienicznej,- przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych pracowników w zakresie systemu HACCP, HGP, BRC,- tworzenie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej systemu HACCP, GHP, BHC,- przygotowanie i uczestniczenie w audytach wewnętrznych dla sprawdzenia poprawności działania systemu,- nadzór nad dokumentacją w zakresie HACCP, GHP, BRC,- aktualizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami,- obsługa klienta w zakresie dokumentacji jakościowej, - obsługa audytów wewnętrznych i zewnętrznych,- kontrola obiektów produkcyjnych i magazynowych wg zasad HACCP, GHP, BRC.
FZL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Kruszynek (kujawsko-pomorskie)
budowanie nowej oraz rozbudowa istniejącej sieci odbiorców i partnerów biznesowych, utrzymywanie stałych kontaktów handlowych z klientami firm, stałe monitorowanie rynku i działań konkurencji, raportowanie wyników pracy.
BADPOL Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe - 2018-01-08 - Starachowice (świętokrzyskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa komputera, wystawianie faktur. Miejsce wykonywania pracy: Reda. Docelowo umowa na czas nieokreślony.
BUDULEC Sp. z o.o. - 2019-10-23 - Reda (pomorskie)
prace nad produktami istniejącymi oraz nowymi
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2016-03-18 - Pawłowice (śląskie)
Znajomość zagadnień sprzedaży wyrobów i usług, identyfikacja potencjalnych klientów i ich pozyskiwanie, tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedaży wyrobów i usług, weryfikacja działań konkurencji, dbałość o wysoki poziom relacji z obecnymi i przyszłymi kontrahentami.
Zakład Techniki Próżniowej "TEPRO" S.A. - 2017-08-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo – płacowego,- naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS, sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców,- sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS,- prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji płacowej,- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych związanych z zatrudnieniem pracownika oraz rozwiązaniem umowy o pracę);- rozliczanie czasu pracy,- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzebywewnętrzne,- praktyczna znajomość prawa pracy, ugruntowana wiedza z zakresu zagadnień płacowych, ubezpieczeńspołecznych i zdrowotnych oraz podatkowych, -dokładność, wnikliwość i terminowość w podejściu do realizowanych zadań
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2016-11-10 - Blękwit (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Puck (pomorskie)