SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Klecie oferta pracy Firma handlowa ,,Sen'' Raś Piotr

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: -obsługa klienta (BRANŻA BUDOWLANA)-zamawianie ,przyjmowanie towaru

Data publikacji: 2019-08-26

Lokalizacja: Klecie (podkarpackie)

Pracodawca: Firma handlowa ,,Sen'' Raś Piotr

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
39-230 Klecie 70, powiat: dębicki, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-obsługa klienta (BRANŻA BUDOWLANA)-zamawianie ,przyjmowanie towaru

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +PREMIA

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Klecie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzostek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: doradca klienta

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
MILE WIDZIANE:-DOŚWIADCZENIE I ZNAJOMOŚĆ BRANŻY BUDOWLANEJ-UPRAWNIENIA NA WÓZEK WIDŁOWY

Nazwa pracodawcy: Firma handlowa ,,Sen'' Raś Piotr

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy

Adres pracodawcy:
39-230 Klecie 70, powiat: dębicki, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, SKIEROWNE

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: dębicki

Gmina pracodawcy: Brzostek

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Klecie

Numer budynku pracodawcy: 70

Profil działalności pracodawcy:
Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta

Data dodania oferty pracy: 26.08.2019

Oferta pracy ważna do: 23.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 26.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 26.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?340e467d0c67b56cd9268d001e31503c

Podobne oferty pracy

ELEKTROMONTER INSTALACJI DO 15 KV - 2 770 - 4 100 PLN

wykonywanie prac konserwacyjnych, remontowych, obsługi urządzeń elektrycznych, utrzymanie ruchu, przeglądy urządzeń elektrycznychGodziny pracy: 6-14
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 3 480 PLN

Realizacja zamówień, wystawianie faktur, kontakty z klientami.
Koschem Ksel-Adamus Spółka Jawna - 2016-01-18 - Stare Węgorzynko (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA RELAKSACJI TRADYCYJNYMI METODAMI INDONEZYJSKIMI - do 2 250 PLN

wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób, eliminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów w zakresie relaksacji i refleksologiizatrudnienie na umowę o pracę na czas określony, proponowany okres zatrudnienia - 2 lata, praca na dwie zmiany w godzinach 8:00-14:00, 14:00-22:00oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH - 997,4 PLN

Obsługa systemów ubezpieczeniowych, szkolenia, ofertowanie, rozmowy telefoniczne z klientem, obsługa klienta, wystawianie polis.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 3 000 PLN

zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-04-28 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA W SKLEPIE INTERNETOWYM - od 2 000 PLN

• kontakt telefoniczny i e-mailowy z Klientami• opieka nad sprawną realizacją zamówień
Gino Rossi S.A. - 2016-10-27 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 997,4 PLN

1. Zapoznanie się z regulaminem pracy2. Zapoznanie się z przepisami BHP i ppoż3. Zapoznanie się z procedurami i przepisami dot. zamówień publicznych4. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych5. Weryfikacja opisu przedmiotu zamówień 6. Przygotowanie specyfikacji istotnych zarunków zamówienia7. Publikacja ogłoszeń dot. postępowań8. Udział w komisjach przetargowych
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Kartuzy (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

Sprzedaż usług oferowanych przez firmę, pomoc w uzupełnianiu i przygotowaniu wniosków o pozyskanie srodków unijnych, nawiązywanie trwałych relacji z kliente,
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Pławno (łódzkie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTOWANIA I PROGRAMOWANIA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH - od 8 500 PLN

PROJEKTOWANIE I TWORZENIE ZŁOŻONEGO OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY BIZNESU (SCADA/DMS/EMS), STOSOWANIE NAJLEPSZYCH MEDOT ROZOWJU OPROGRAMOWANIA W CELU ZAPEWNIENIA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI PRODUKTU.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży, planowanie produkcji, kontrola w zakresie sprzedaży, kontakt z klientem
ODLEWNIA ŻELIWA LUBLIN SP.Z O.O. - 2016-06-17 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 14,7 PLN

Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
BLUE EDUCATION Krystian Żak - 2019-03-21 - Wołów (dolnośląskie)

|SPECJALISTA DS. RECYKLINGU - od 4 000 PLN

- planowanie produkcji- nadzór nad procesem produkcji- prowadzenie dokumentacji recyklingu- obliczanie wskaźników produkcyjnych- tworzenie dokumentacji dotyczącej produkcjiWymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie mile widziane, prawo jazdy kat. B, znajomość języka angielskiego, obsługa komputera
GP ECO Sp. z o.o. - 2019-03-19 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA - KIEROWNIK TECHNICZNY W DZIALE LABORATORYJNYM - od 2 350 PLN

Opis stanowiska: - przygotowywanie, preparowanie i likwidacja próbek gleb, podłoży, osadów, materiału roślinnego oraz nawozów do badań,- wykonywanie analiz chemicznych gleb, roślin, pasz, nawozów, osadów ściekowych, wód i ścieków zgodnie z obowiązującymi normami, procedurami badawczymi lub zaleceniami resortowych instytutów naukowo-badawczych,- organizowanie prac związanych z doskonaleniem metod badawczych,- nadzorowanie opracowywania i stosowania procedur badawczych i instrukcji,- sprawowanie nadzoru nad wyposażeniem pomiarowym, badawczym i materiałami pomocniczymi, - zapewnienie odpowiednich warunków technicznych do wykonywania badań,- dokonywanie oceny kompetencji technicznych podwykonawców,- opracowywanie harmonogramu wzorcowań i sprawdzeń przyrządów pomiarowych,- uczestniczenie w przeglądach zarządzania,- uczestniczenie w rozpatrywaniu skarg, w działaniach korygujących i zapobiegawczych i w auditach,- nadzorowanie działań niezgodnych z wymaganiami,- prowadzenie i/lub nadzorowanie szkoleń w zakresie obsługi wyposażenia, technik i metod badawczych.
OKRĘGOWA STACJA CHEMICZNO ROLNICZA - 2019-03-26 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 500 PLN

- specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji,- zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży,- na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus,- obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku),- jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Początkowo umowa na czas określony, później przewidywana umowa na czas nieokreślony. Praca w systemie trzyzmianowym w godzinach: 8:45 - 17:00, 9:45 - 18:00, 10:45 - 19:00.
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI LAMINATORA - od 2 100 PLN

Obsługa laminatora, zgrzewanie, docinanie i laminowanie
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

Pobieranie wyrobów gotowych i umieszczanie ich we właściwych miejscach w magazynie, przygotowywanie wysyłki i wydawanie z magazynu, sprawdzanie protokołu załadunku, współpraca podczas nadzorowania zwrotu, nadzór nad wydawaniem wyrobów gotowych na magazyn reklamacyjny, odpowiedzialnosć za prawidłowe przeprowadzenie odbioru jakościowego i ilościowego dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Suwałki (podlaskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI INDYJSKICH - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozówj sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich,kontakt z kontrahentami i klientami indyjskimi.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. LIKWIDACJI SZKÓD - od 5 000 PLN

obsługa programów dot. likwidacji szkód w salonie HYUNDAI,
DEX-POL AUTORYZOWANY DEALER HYUNDAI - 2019-07-12 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA W SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO (NA CZAS OKREŚLONY W CELU ZASTĘPSTWA NIEOBECNEGO CZŁONKA KORPUSU SŁUŻBY CYWILNEJ) - od 2 000 PLN

prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu umożliwienia Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej zakupu towarów, usług, robót budowlanych. Koordynowanie realizacji zadania jakim jest przeprowadzenie postępowania od początku do końca,- kierowanie i koordynowanie pracą członków komisji przetargowej celem prawidłowego przebiegu procedury oraz wyłonienia oferentów. Sprawowanie nadzoru nad pracą innych członków komisji w zależności od złożoności zamówienia od 3 do 7 osób. Dokonywanie sprawdzenia wnoszonych przez wykonawców wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów wnoszonych w innych formach niż w pieniądzu np. gwarancjach ubezpieczeniowych, bankowych, poręczeniach itp., - upublicznianie ogłoszenia wymaganego ustawą Prawo zamówień publicznych w Portalu Urzędu Zamówień Publicznych, portalu Urzędu Publikacji Unii Europejskiej, na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej oraz w siedzibie urzędu oraz innych informacji związanych z prowadzonymi postępowaniami,- każdorazowe, po zakończeniu postępowania sprawdzanie zgodności treści umów przed ich zawarciem z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzonego postępowania lub z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji oraz ofertą Wykonawcy. Dokonywanie rejestracji umów przedstawianych przez służby innych komórek organizacyjnych,- bieżące archiwizowanie dokumentacji przetargowej oraz innej związanej z zamówieniami publicznymi,- współuczestniczenie w analizowaniu wnoszonych przez wykonawców odwołań lub informacji o niezgodnej z przepisami czynności podjętej przez zamawiającego lub zaniechanej.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-01-18 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 100 PLN

- obsługa klientów- pozyskiwanie nowych klientów- współpraca z kontrahentami z Białorusi- wyjazdy służbowe ( Polska, Białoruś, Ukraina )
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJWYDZIAŁU KONTROLI - od 1 414,74 PLN

Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczegoi agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej;- udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń,w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celuzapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnieniabezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału orazdo Komendy Głównej Straży Granicznej;- przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożeniapożarowego;- opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonaniawymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższew zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów przeciwpożarowych;- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-11-22 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS ROZLICZEŃ - od 4 500 PLN

PRACA W ZAKRESIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PODATKU. OBSŁUGA SYSTEMU DOFINANSOWAŃ DO WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH (SODIR). PROWADZENIE EWIDENCJI ILOŚCIOWO-WARTOŚCIOWEJ ŚRODKÓW TRWAŁYCH I WARTOŚCI NIEMATERIALNYCH I PRAWNYCH ORAZ ROZLICZEŃ AMORTYZACJI. SPORZĄDZANIE DLA NABYWCÓW ZAŚWIADCZEŃ O ULGACH NA WPŁATACH NA PFRON. UMIEJĘTNOŚĆ SPORZĄDZANIA LIST PŁAC W CELU EWENTUALNEGO ZASTĘPSTWA SPECJALIASTY DS PŁAC I KADR.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE- MINIMUM 3-LETNIE DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU, WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE EKONOMICZNE - MINIMUM 5-LETNIE DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU. PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PODATKOWYCH, USTAWY O RACHUNKOWOŚCI, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH ZAKŁADW AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ, DOBRA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE. MIEJSCE PRACY I KONTAKT - DOBRA UL. SPEŁNIONYCH MAERZEŃ 3, TELEFONICZNY 91 387 90 30 WEW.27, CV NA EMAIL -BIURO (at) PSONISZCZECIN.ORG.PL
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W SZCZECINIE - 2019-06-18 - Dobra (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DESKTOP AND DIGITAL PUBLISHING(NR 4770) - od 2 917 PLN

OPIS WYKONYWANYCH ZADAŃ:- analiza plików dla potrzeb lokalizacji, wybór odpowiednich procesów i narzędzi tłumaczeniowych;- skład i łamanie tekstów, formatowanie i przygotowywanie materiałów do publikacji lub druku w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- przygotowywanie grafik w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- odtwarzanie źródła dokumentu na podstawie plików PDF przy wsparciu specjalistycznych programów;- kontrolowanie jakości poprzez sprawdzanie dokumentów pod kątem zgodności z dokumentem wyjściowym;- opracowywanie instrukcji i dokumentacji projektowej;- możliwa koordynacja projektów w tym między innymi: zarządzanie projektem, kontrolowanie budżetu, jakości i terminów, przydzielanie osób do projektu, obsługa klienta.OFERUJEMY:- udział w projektach międzynarodowych dla największych klientów na świecie- pracę w różnych aplikacjach DTP / graficznych- jasno określoną ścieżkę kariery w globalnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (system awansów poziomych i pionowych)- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów- pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii- możliwość szybkiego rozwoju własnych kompetencji poprzez ambitne i pełne wyzwań zadania - umowy o pracę- prywatną opiekę medyczną- dofinansowanie do karty Multisport
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Strzegom (dolnośląskie)


Wybierz powiat