SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji,- zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży,- na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus,- obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku),- jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Początkowo umowa na czas określony, później przewidywana umowa na czas nieokreślony. Praca w systemie trzyzmianowym w godzinach: 8:45 - 17:00, 9:45 - 18:00, 10:45 - 19:00.
Data publikacji: 2019-04-16
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji,- zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży,- na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus,- obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku),- jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Początkowo umowa na czas określony, później przewidywana umowa na czas nieokreślony. Praca w systemie trzyzmianowym w godzinach: 8:45 - 17:00, 9:45 - 18:00, 10:45 - 19:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
3500 zł brutto miesięcznie przez pierwsze 5 tygodni pracy. 3900 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów, oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem + 500 zł brutto miesięcznie - dodatek językowy za znajomość języka rosyjskiego.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:wykształcenie: minimum średnie (preferowane wykształcenie wyższe),staż pracy: minimum 6 miesięcy doświadczenia w pracy w call/ contact centre w przypadku osób z wykształceniem wyższym, minimum 12 miesięcy doświadczenia w pracy w call/ contact centre w przypadku osób z niższym wykształceniem. Wymagane doświadczenie w pracy w contact/ call centre, mile widziane doświadczenie w pracy w liniach lotniczych. umiejętności: znajomość języka rosyjskiego w stopniu biegłym oraz angielskiego w stopniu bardzo dobrym w celu obsługi klientów z rynku rosyjskiego. inne: umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów, orientacja na klienta.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 19.04.2019
Oferta pracy ważna do: 08.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3d529d14ebf8a53d56e949dd4e7079d4
Podobne oferty pracy
1.Cotygodniowa weryfikacja stanów magazynowych względem dokumentacji wydań i przyjęć2.Wyjaśnianie niezgodności na stanach magazynowych3.Prowadzenie salda paletowego, potwierdzanie sald paletowych Przewoźnikom, Klientom4.Weryfikacja zleceń spedycyjnych – wysyłanie danych do firm przewozowych5.Weryfikacja faktur za składowanie6.Bieżący kontakt z Przewoźnikami7.Weryfikacja reklamacji w CDN XL przynależnych do działu logistyki8.Składanie reklamacji do firm Przewozowych po akceptacji Kierownika ds logistyki i magazynowania9.Ewidencja reklamacji składanych do firm Przewozowych 10.Wystawianie dokumentów wz11.Obsługa programów komputerowych koniecznych do wykonywania obowiązków
EPIGON S.A. - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie kontroli bezpośredniej w zakresie zgodności z dokumentami Organizowanie i przeprowadzanie odbiorów Prowadzenie spraw związanych z reklamacjami dotyczacymi jakości Sprawdzanie, zatwierdzanie i kompletowanie dokumentacji jakościowych procesów produkcyjnych Inne zagadnienia i czynności związane z kontrolą procesow produkcyjnych i usługowych w zakresie jakości
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Nowe Czarnowo (zachodniopomorskie)
Salon Cyfrowego Polsatu i Plusa. Zadania: profesjonalna obsługa klienta. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych. Doradztwo w zakresie oferowanych produktów. Budowanie długotrwałej relacji z klienta.
PPHU "WALENTEK" Renard Walentek - 2019-02-11 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
gromadzenie informacji rynkowych i zarządzanie zbiorem tych informacji, planowanie działań marketingowych (reklama, promocje), opracowywanie ofert (jęz. rosyjski i/lub ukraiński), zarządzanie reklamą, doradztwo w zakresie polityki cenowej, przygotowywanie informacji handlowych dla klientów i przedstawicieli handlowych z Rosji, Ukrainy, Białorusi
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Czernichów (śląskie)
w/g potrzeb
Restauracja McDonald's - 2015-12-16 - Kielce (świętokrzyskie)
rozładunek, załadunek towaru, praca na magazynie, dwie zmiany 8.00-16.00, 12.00-20.00, praca także w weekendy
kontakt przez PUP - 2017-04-29 - Bogatynia (dolnośląskie)
- księgowanie rejestrów zakupów i sprzedaży,- księgowanie analityczne kosztów,- egzekwowanie należności,- rozliczanie miesięczne kas fiskalnych,- rozliczenie miesięczne sprzedaży internetowej własnej i obcej, rozliczenie sprzedaży kartami płatniczymi, terminowe księgowanie zobowiązań i należności,- rozliczanie dotacji celowych,- sporządzanie rocznych i kwart. sprawozdań;
FILHARMONIA ZIELONOGÓRSKA IM.TADEUSZA BAIRDA - 2018-11-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Rekrutacja pracowników z krajów WNP. Nawiązanie współpracy z agencjami pracy, selekcja i sprawdzanie kwalifikacji pracowników. Przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
LANGE Robert Lange - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich, kontrola wykonywanych umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim, możliwość pracy w delegacji.
PHU BIZNES-SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
X
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Mirocin (podkarpackie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie mile widziane wyższe, znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego w stopniu dobrym, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem, doświadczenie w pracy w dziale handlowym w firmie produkcyjnej lub w dziale zakupów, sprzedaży, logistyki lub pokrewnych w pozostałych branżach, samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków komunikatywność, dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietów biurowych. Firma oferuje stabilne zatrudnienie w firmie z długim doświadczeniem w branży automotive, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników do ustalenia w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, praca stacjonarna od pon do pt, godziny pracy do ustalenia, możliwość dalszego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, bogaty pakiet ubezpieczenia grupowego, praca w siedzibie firmy w Czernicy, niedaleko Rydułtów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny bądź e-mailowy: sekretariat (at) fitromex.pl z dopiskiem specjalista w dziale zakupów i sprzedaży. Na aplikacji proszę umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobiwych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.
FILTROMEX SP. Z O.O. - 2017-04-26 - Czernica (śląskie)
praca w dziale płace
"FERREX" SP. Z O.O. - 2019-03-06 - Poznań (wielkopolskie)
Czuwanie nad jakością i bezpieczeństwem zdrowotnym produktu w zakładzie przetworstwa rybnego. Praca w godz. 7-15 i 15-23, również w soboty.
KORAL S. A. - 2016-09-30 - Kukinia (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie działań i procesów zakupowych firmy,zapewnienie dostępności materiałów do produkcji
SCHOLLGLAS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Sandomierz (świętokrzyskie)
pełnienie dyżurów w godzinach wyznaczonych przez dyrekcję otwieranie i zamykanie bram wiazdowychprowadzenie rejestrów wyjeżdżających samochodów
LECH-POL HOTELE I RESTAURACJE SP. Z O.O. - 2018-04-24 - Syców (dolnośląskie)
Prowadzenie firmowych serwisów internetowych, planowanie akcji marketingowych, planowanie i wdrażanie działań marketingowych, ścisła współpraca z działem handlowym
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Mailowa obsługa klienta w języku chińskim, przekazywanie informacji i raportów o statucie projektów, diagnozoawnie i rozwiązywanie problemów klientów. Miejsce pracy: Wrocław, ul. StrzegomskaPrzewidywany okres zatrudnienia : 3 lataPraca w godiznach 8-16sala C
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)
kosztorysowanie, prawdzanie projektów
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE ZAKŁAD TRANSPORTU I SPEDYCJI LASÓW PAŃSTWOWYCH - 2017-03-17 - Świerklaniec (śląskie)
obsługa maszyn: strugarki, czopiarki, frezarki - trasowanie i ręczna obróbka, przerzynanie, struganie, dłutowanie, wiercenie, klejenie, okleinowanie, montowanie, ocena brakarska gatunków drewna i wartości technicznej drewna i wartości technicznej drewna oraz materiałów drewnopochodnych
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Stęszew (wielkopolskie)
1. praca biurowa/stacjonarna2. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy3. stacjonarna sprzedaż produktów połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz przygotowanie indywidualnych ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. budowanie pozytywnego wizerunku firmyUWAGA: CV prosimy kierowć na : praca (at) golden-line.eu. z podaniem nazwy stanowiska w tytule maila.
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2017-07-21 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie zaopatrzenia budów
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Mysiadło (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Brzeg (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Poznań (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczegoi agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej;- udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń,w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celuzapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnieniabezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału orazdo Komendy Głównej Straży Granicznej;- przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożeniapożarowego;- opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonaniawymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów przeciwpożarowych;- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-03-06 - Racibórz (śląskie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terenie Bliskiego Wschodu. Reprezentowanie firmy w krajach arabskich, przygotowywanie ofert handlowych, gotowość do podróży krajowych i zagranicznych
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Łódź (łódzkie)
Praca nad projektem otwarcia sieci pizzeri na rynku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)