SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Dzierżoniów oferta pracy PPHU "WALENTEK" Renard Walentek
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 3 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Salon Cyfrowego Polsatu i Plusa. Zadania: profesjonalna obsługa klienta. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych. Doradztwo w zakresie oferowanych produktów. Budowanie długotrwałej relacji z klienta.
Data publikacji: 2019-02-11
Lokalizacja: Dzierżoniów (dolnośląskie)
Pracodawca: PPHU "WALENTEK" Renard Walentek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 22, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Salon Cyfrowego Polsatu i Plusa. Zadania: profesjonalna obsługa klienta. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych. Doradztwo w zakresie oferowanych produktów. Budowanie długotrwałej relacji z klienta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dzierżoniów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dzierżoniowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dzierżoniów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik handlowiec*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
poziom wykształcenia - średnie, kierunek wykształcenia - ogólne lub techniczne, doświadczenie zawodowe - mile widziane, inne wymagania - zaangażowanie, komunikatywność, praca w zespole, znajomość obsługi komputera
Nazwa pracodawcy: PPHU "WALENTEK" Renard Walentek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Adres pracodawcy:
Wrocławska 22, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: dzierżoniowski
Gmina pracodawcy: Dzierżoniów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dzierżoniów
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 22
Profil działalności pracodawcy: Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.02.2019
Data dodania oferty pracy: 11.02.2019
Oferta pracy ważna do: 08.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ANALIZA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, PRZYGOTOWYWANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Opoczno (łódzkie)
- sprzedaż produktów ze znakowaniem
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Żywiec (śląskie)
prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentacji związanej z rekrutacją i zatrudnianiem pracowników; umowy o pracę, umowy zlecenia, sporządzanie list płac, prowadzenie ewidencji absencji, obsługa programu Płatnik, GUS, US;
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-03 - Lublin (lubelskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie procesu sprzedaży, fachowe doradztwo branżowo-handlowe, aranżowanie i prowadzenie prezentacji wyrobów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, realizowanie planów sprzedaży, systematyczne wizyty u klientów, przygotowywanie ofert sprzedażowych, kontrola terminowości płatności; WYMAGANIA: wykształcenie minimum średnie - technik handlowiec, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji z klientami, nastawienie na realizację założonych celów, umiejętność planowania i zarządzania czasem, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyspozycyjność i odpowiedzialność w wykonywanej pracy, znajomość obsługi pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, znajomość rynku - mile widziana; FIRMA OFERUJE: niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop), aktywny udział w rozwoju firmy, dobrą atmosferę pracy w zespole, pomoc w organizacji pracy i zdobywaniu nowych klientów, szkolenia z zakresu znajomości produktów; KONTAKT: cv ze zdjęciem + list motywacyjny na adres rekrutacja (at) expack.pl
EXPACK KRYSTYNA ROMER, BOŻENA PAWLIK, ANDRZEJ PIETRZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-10 - Lubliniec (śląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- akrualizowanie i wprowadzanie danych do systemu;- wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych;- tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta- zapewnienie poufności informacji, do których ma się dostęp ze wzlgędu na stanowisko.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
Doradztwo, sprzedaż pakietów ochronnych , zdrowotnych dla Firm
PZU na Życie S.A. - 2016-03-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą; s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi; v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-22 - Płock (mazowieckie)
PRACE BIUROWE, KORESPONDENCJA, WYSTAWIANIE FAKTUR, ODBIERANIE TELEFONÓW, WSPARCIE SPRZEDAŻY.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Macierzysz (mazowieckie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Pajęczno (łódzkie)
Obsługa programu Subiekt GT, wystawiania i przyjmowanie faktur, sprzedaż detaliczna, kontakt z klientem
CHEMP-BEST Alicja Czyżkowska - 2018-04-27 - Jasienie (opolskie)
chęci do pracy,sprzedaż urządzeń rehabilitacyjnych
BEST WEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
- kosztorysowanie(w tym budowlane);- przygotowywanie ofert;- analiza i dokonywanie podsumowań kontraktów;- budżetowanie kosztów kntraktu;- analiza powykonawcza zrealizowanych zleceń
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWE USŁUGI-HANDEL PROBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Sprzedaż prooduktów gastronomicznych, przygotowywanie oferta,jazda w terenie,utrzymywanie kontaktów z klientami,pozyskiwanie nowych klientów.
Gastrostar Jerzy Malinowski - 2018-12-04 - Kutno (łódzkie)
rozliczanie pracowników, rozliczanie magazynu, przyjmowanie zamówień, obsługa biura i dokumentacji firmy, telefoniczna obsługa klienta
"Victoria Cymes" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2018-09-06 - Krosno (podkarpackie)
WYSZUKIWANIE PRACOWNIKÓW, WERYFIKACJA KANDYDATÓW, KIEROWANIE DO PRACY WŁĄCZNIE Z WYSZUKIWANIEM I KIEROWANIEM DO PRACY PERSONELU KIEROWNICZEGOWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, MIN. 3 LATA NA STANOWISKU, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I NIEMIECKIEGO W MOWIE I PIŚMIE W ZWIĄZKU ZE WSPÓŁPRACĄ Z HOLANDIĄ I NIEMCAMI, SŁABA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO W MOWIEPRACA W GODZINACH: 09:00-13:00
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w ramach działań "miękkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2015-12-01 - Andrespol (łódzkie)
szlifowanie szlifierką kątową,obsługa wiertarkiogólne prace ślusarskie
Żelmet Spółka z o.o. - 2016-06-17 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw kadrowo płacowych ( umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, naliczenie wynagrodzenia, rozliczenia z ZUS)
Catermed S.A. - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
Wyklejanie reklam na płytach PCV, poliwęglanowych, szkle.Obsługa maszyn poligraficznych.Gromadzenie informacji na temat produktu, usługi w Internecie.Montaż elementów reklamowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Krzepice (śląskie)
Piekarz
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Grabownica Starzeńska (podkarpackie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. Kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2018-02-07 - Krosno (podkarpackie)
sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW NAPRZÓD W KRAKOWIE - 2016-07-13 - Kraków (małopolskie)
kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa pracowników, prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy pracowników, listy płac, sporządzanie raportów do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PEFRON
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa koparko - ładowarki, drobne prace budowlane.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Legnica (dolnośląskie)
prace ogólnobudowlane, piaskowanie konstrukcji stalowych, pełnościennych, kratkowych, szkieletowych oraz rurociągów, powierzchni betonowych, roboty przygotowawcze do torkretowania
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Legnica (dolnośląskie)