SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Zielona Góra oferta pracy FILHARMONIA ZIELONOGÓRSKA IM.TADEUSZA BAIRDA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - księgowanie rejestrów zakupów i sprzedaży,- księgowanie analityczne kosztów,- egzekwowanie należności,- rozliczanie miesięczne kas fiskalnych,- rozliczenie miesięczne sprzedaży internetowej własnej i obcej, rozliczenie sprzedaży kartami płatniczymi, terminowe księgowanie zobowiązań i należności,- rozliczanie dotacji celowych,- sporządzanie rocznych i kwart. sprawozdań;
Data publikacji: 2018-11-08
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: FILHARMONIA ZIELONOGÓRSKA IM.TADEUSZA BAIRDA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Powstańców Wielkopolskich 10, 65-075 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- księgowanie rejestrów zakupów i sprzedaży,- księgowanie analityczne kosztów,- egzekwowanie należności,- rozliczanie miesięczne kas fiskalnych,- rozliczenie miesięczne sprzedaży internetowej własnej i obcej, rozliczenie sprzedaży kartami płatniczymi, terminowe księgowanie zobowiązań i należności,- rozliczanie dotacji celowych,- sporządzanie rocznych i kwart. sprawozdań;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe min. 2 lata, umiejętności: księgowanie w pełnej rachunkowości; znajomość j. niemieckiego- dodatkowy atut
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: FILHARMONIA ZIELONOGÓRSKA IM.TADEUSZA BAIRDA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Plac Powstańców Wielkopolskich 10, 65-075 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Plac Powstańców Wielkopolskich
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 08.11.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- praca w biurze,- obsługa poczty elektronicznej,- obsługa klientów na wejściu, w biurze i telefonicznie,
ALO-2 SP.Z O.O - 2018-08-24 - Kobylniki (wielkopolskie)
Rozpisanie zleceń programów wg zaznaczonych receptur. Zamykanie zleceń procedur produkcyjno i informatycznych na bieżąco, informowanie przełożonego o wszystkich nieścisłościach, sporządzanie zestawień służących do rozliczania kierunków rozbioru.
ZM Peklimar Sp. z o.o., Sp., K., - 2017-10-18 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów w zakresie danych osobowych i bezpieczeństwa informacji, prowadzenie audytów systemu ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji oraz opracowywanie wniosków z audytu w formie raportu, projektowanie oraz udział we wdrażaniu systemów ochrony danych osobowych oraz systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji, prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych, przygotowywanie materiałów prasowych, tworzenie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz SZBI, nadzór w organizacji nad procesami bezpieczeństwa informacji
Elit Partner Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Pabianice (łódzkie)
Kontrola produkcji pod względem jakości towaru
ASV Sp. z o.o. - 2018-11-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
przewóz rzeczy, trasy krajowe
PUHT KAMAPOL Kamil Pałęga - 2016-02-08 - Sokolniki (śląskie)
Przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, uczestnictwo w przetargach, archiwizacja dokumentów, kontakt z urzędami i firmami, analiza rynku i ofert konkurencji, wykonywanie zadań organizacyjnych i koordynacyjnych np. organizowanie spotkań, tworzenie dobrego wizerunku firmy.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Nawojowa (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Bielsko (wielkopolskie)
- PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA- UDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓW- PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH- REALIZACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW
MEBLE.PL SA - 2016-08-19 - Rzeszów (podkarpackie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami firmy, dbanie o jej dobry wizerunek
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
w/g stanowiska
MAN Bus Sp. z o. o. - 2017-05-16 - Starachowice (świętokrzyskie)
kontrola i nadzór w zakresie stosowania zasad BHP, opiniowanie instrukcji i zasad BHP na poszczególnych stanowiskach pracy, przeprowadzanie szkoleń BHP, tworzenie procedur i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Tarnów (małopolskie)
Rozliczanie wspólnot mieszkaniowych; windykacja należności; obsługa banków
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Gdynia (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Warszawa (mazowieckie)
Opiniowamie wad i usterek budynków ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi za wady wykonanych robót, przygotowywanie pism do wykonawców budynków w zakresie dot. wad i usterek ujawnionych w czasie gwarancji, udzielanie lokatorom odpowiedzi na pisma dot. spraw technicznych związanych z eksploatacją lokali mieszkalnych,współudział w przygotowywaniu planów remontów i modernizacji zasobów mieszkaniowych i lokali użytkowych,prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem planowych remontów zasobów mieszkaniowych Spółki,udział w komisjach technicznych, odbiorowych i okresowych przeglądów budynków będących na gwarancji,wykonywanie bieżących przeglądów placów zabaw,udział w sprawach związanych z naprawami gwarancyjnymi wynikającymi z okresowych przeglądów budynków,prowadzenie czynności przygotowawczych związanych z przekazaniem lub odbiorem lokali mieszkalnych najemcom, prowadzenie harmonogramu i nadzór nad wymianą liczników tj. wodomierzy i ciepłomierzy w lokalach,udział w sprawach związanych z naprawami pogwarancyjnymi budynków i ich otoczenia.
Gdańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o. - 2017-09-22 - Gdańsk (pomorskie)
utrzymanie kontaktów z klientem, praca w dziale handlowym
MALBORSKA FABRYKA OBRABIAREK "PEMAL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-22 - Malbork (pomorskie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT- koordynowanie przyjętych zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Kraków (małopolskie)
- bieżąca obsługa określonej grupy klientów oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów- przygotowywanie ofert handlowych, analiz i raportów- przygotowywanie dokumentacji eksportowej i organizacja dostaw towaru- współpraca z magazynem i nadzór nad prawidłową realizacją zamówień / wydań towaru- realizowanie planów sprzedaży- udział w targach
CDRL S.A. - 2018-07-20 - Pianowo (wielkopolskie)
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, świadectw pracy;- sporządzanie list płac;- sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach...
FROST Barbara Wegenke - 2016-02-03 - Jarogniewice (wielkopolskie)
1.Wykształcenie wyższe ekonomiczne2. Zakres obowiązków: kalkulacja kosztów, budżetów, analiza rentowności.3. Mile widziane doświadczenie zawodowe w przedsiębiorstwie produkcyjnym.4. Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
ODLEWNIA RAFAMET Spółka z o. o. - 2018-01-11 - Kuźnia Raciborska (śląskie)
jw.
INSTYTUT METEOROLOGII i GOSPODARKI WODNEJ - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie ogólne lub techniczne; min. 3 m-ce doświadczenia zawodowego w aktywnej sprzedaży; biegła znajomość j. angielskiego; samodzielne zarządzanie czasem pracy; Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczas obsługiwanych agencji reklamowych i drukarni; przygotowywanie ofert handlowych na materiały reklamowe; negocjowanie warunków współpracy; współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Gliwice (śląskie)
Doradztwo w zakresie prawa pracy i sporządzania umów Prowadzenie aktosobowych i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy Sporządzanieumów o pracę, umów cywilno-prawnych i świadectw pracy Naliczaniewynagrodzeń Ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień, itp., Sporządzaniedeklaracji podatkowych i zaświadczeń dla pracowników, Kontakty zurzędami
Concept Plus Sp. z o.o - 2017-08-18 - Opole (opolskie)
- pakowanie przesyłek w sklepie internetowym,- pomoc w sprzedazy sprzętu sportowego (sprzedaż detaliczna),- wpisywanie w system kuriera przesyłek (internet),- przygotowywnie i obróbka zdjęć do ofert sprzedaży,- przerabianie, udoskonalanie ofert sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Raków (lubuskie)
wg. zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Garwolin (mazowieckie)
1. Zastępowanie dyrektora GOTSiR NAUTICA w Gorzycach w czasie jego nieobecności.2. Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych.3. Pozyskiwanie nowych klientów.4. Pozyskiwanie sponsorów.5. Organizacja zajęć, zawodów, imprez sportowo-rekreacyjnych i nadzór nad nimi.6. Współdziałanie z placówkami oświatowymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w celu wykorzystania obiektu do prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych i rehabilitacyjnych.7. Planowanie i realizacja projektów dla rozwoju i promocji GOTSiR NAUTICA8. Analiza obecnych trendów w branży.9. Przygotowywanie cenników usług, przygotowywanie materiałów reklamowych.10. Przygotowywanie informacji na stronę internetową11. Współpraca z mediami12. Zapewnienie kadry trenersko-instruktorskiej do prowadzenia zajęć i imprez sportowo-rekreacyjnych organizowanych przez GOTSiR.13. Zarządzanie powierzchnią reklamową.14. Kreowanie nowych zajęć na obiekcie GOTSiR.15. Kreowanie rozwoju infrastruktury GOTSiR NAUTICA.16. Prowadzenie spraw najmu i dzierżawy mienia zakładu.17. Koordynowanie/nadzorowanie obsługi ratowniczej i obsługi firmy sprzątającej.18. Wykonywanie innych poleceń dyrektora zakładu.Kandydat będzie wyłoniony w drodze naboru, szczegółowe informacje: http://jo.gorzyce.bip.gmina.pl/index.php?id=1241
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-09-29 - Gorzyce (śląskie)
nadzór nad procesem sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie raportów dla Zarządu w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca przy produkcji mebli pokojowych, kuchennych. Montaż mebli.
KURZELA CODE JULIAN KURZELA - 2017-04-06 - Sulejówek (mazowieckie)