SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Jarosław oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń
Data publikacji: 2019-09-10
Lokalizacja: Jarosław (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarosław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2019
Data zakończenia pracy: 15.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres pracodawcy:
Słowackiego 2, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jarosławski
Gmina pracodawcy: Jarosław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jarosław
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.09.2019
Data dodania oferty pracy: 10.09.2019
Oferta pracy ważna do: 20.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7fa05c16a82b202a81bb3749db7d0080
Podobne oferty pracy
organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rekrutacji zakupionych towarów, praca na terenie województwa śląskiego, terytorium RP i UE
ALTERA NATURA Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Sosnowiec (śląskie)
Współpraca z klientami, nawiązywanie nowych kontaktów z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na jednostkach pływających w równoważnym systemie pracy tj. 15 dni pracy/ 15 dni wolne
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2019-08-21 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie nagocjacji handlowych,prowadzenie dokumentacji i raportów, sprzedaż usług
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Seroki (mazowieckie)
- Przygotowywanie zapytań ofertowych w zakresie technologicznym, ewaluacja techniczna otrzymanych ofert, negocjacje cen proponowanych przez oferentów. Nadzór nad opracowywaniem dokumentacji w zakresie branży technologicznej. Udział w koordynacji prac projektowych oraz optymalizacja zaproponowanych rozwiązań w celu ograniczenia kosztów powierzonego zakresu prac. Udział w koordynacji realizacji inwestycji oraz nadzór nad realizacją prac podwykonawców.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Nastepnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe w specjalności energetyka lub pokrewne. Wymagane min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji inwestycji budowlanych w energetyce lub przemyśle. Mile widziane doświadczenie w pracy w ramach zespołu Generalnego Wykonawcy, doświadczenie w koordynacji prac projektowych oraz nadzorze firm podwykonawczych. Wymagane czynne prawo jazdy kat. B, znajomość procesu inwestycyjnego budowy elektrociepłowni i instalacji energetycznych, umiejętność przygotowywania zapytań ofertowych oraz prowadzenia negocjacji , obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność oraz terminowość, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Częstochowa (śląskie)
Poszukiwanie potencjalnych dostawców (w kraju i za granicą m.in. kraje Dalekiego Wschodu), prowadzenie negocjacji i korespondencji handlowej w j. angielskim i polskim, tworzenie ofert oraz bazy danych potencjalnych dostawców.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2016-01-21 - Gdynia (pomorskie)
- planowanie obsad jednostek pływających w oparciu o przepisy w zakresie okrętowania – ważności dokumentów i zgodności z etatyzacją obowiązującą na morskich statkach- wystawianie i ewidencja skierowań dla pracowników jednostek pływających- planowanie urlopów dla pracowników jednostek pływających- prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej z pracą na morskich statkach ratowniczych
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2019-06-04 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznej, ofert handlowych, zawieranie umów sprzedaży, prowadzenie dokumentacji, negocjacje handlowe
"KSM-SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Lubaczów (podkarpackie)
Współpraca z innymi programistami, projektantami, inżynierami oraz menadżerami produktu w celu poprawy jakości oraz szybkości oprogramowania. Rozwiązywanie problemów z istniejącą architecturą kodu. Projektowanie i wdrażanie rozwiązań, które pomagają tworzyć nowe funkcje szybciej i bezpieczniej zachowując wysoki poziom produktu. Rozpowszechnianie udanych pomysłów i rozwiązań do innych zespołów w firmie.
Spartez sp. z o.o. sp.k. - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa zamówień sklepu internetowego, kontakt zklientami sklepu, przekazywanie dokumentów do druku i ich konwertowaniew programach graficznych, ,obsługa programów biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)
wizyty na Białorusi i w Rosji celem nawiązania stosunkow handlowych, przygotowanie kontraktów handlowych, w jęz. rosyjskim i białoruskim, zdalne( e-mail, telefon) nawiązywanie kontaktów handlowych z klientami z Białorusi, przygotowanie ofert w EXCEL w jęz. rosyjskim i jęz. białoruskim, tłumaczenie zapytań handlowych od klientów rosyjskich , tłumaczenie specyfikacji produktów FMCG/ galanteryjnych na jęz. rosyjski i bialoruski
Modeste Kacper Konopko - 2016-11-22 - Białystok (podlaskie)
Zakres obowiązków:1. Planowanie i organizowanie pracy z uwzględnieniem przepisów prawa pracy, BHP zasad ergonomii oraz zasad etycznych;2. Konstruowanie programów profilaktycznych spójnych z programem terapii uzależnień;3. Prowadzenie zajęć psychochedukacyjnych i profilaktycznych uzależnień;4. Nawiązywanie kontaktu terapeutycznego z pacjentem/klientem;5. Diagnozowanie na potrzeby opracowania planu terapii/leczenia;6. Opracowywanie celów i planów terapii uzależnień dostosowanych do potrzeb pacjenta/klienta;7. Prowadzenie pracy terapeutycznej grupowej i/lub indywidualnej oraz dobieranie odpowiednich metod, technik i narzędzi pracy;8. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej/leczniczej;9. Monitorowanie, ocenianie efektów realizowania planów terapeutycznych uzależnień;10. Autoanalizowanie pracy podczas superwizji.- Wynagrodzenie: od 1125 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Możliwość pracy w pełnym wymiarze czasu pracy dla osób zainteresowanych. Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.-Praca na 1/2 etatu w godzinach: 9:00-22:00 do uzgodnienia z pracodawcą. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagany kurs PARPA. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty terapii uzależnień. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: terapia (at) interia.eu
CENTRUM ROZWOJU UMYSŁU MIND MARZENA ŻMIDZIŃSKA - 2019-02-06 - Katowice (śląskie)
Bieżąca rejestracja zdarzeń gospodarczych w systemie informatycznym. Praca od pon-pt w godz. 9:00-17:00.
RENKAR Usługi księgowo podatkowe Cezary Karlewicz - 2019-10-07 - Pruszków (mazowieckie)
- odpisywanie na maile od klientów - przyjmowanie i dystrybucja orazewidencja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej - prowadzenieelektronicznego oraz papierowego obiegu dokumentów - wystawianieogłoszeń na portalach aukcyjnych w języku polskim i niemieckim -kontakt z klientem krajowym i zagranicznym (Niemcy) - segregacjadokumentów firmy - obsługa spraw administracyjno- biurowych -bieżące wspieranie poszczególnych działów w firmie, praca w godz. 8-16
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE M&M SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-06 - Stare Siołkowice (opolskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-27 - Lubin (dolnośląskie)
rozliczenia ZUS , US
FIRMA OCHRONY, SZKOLENIA, ASEKURACJI FOSA sp. z o.o. - 2017-02-22 - Chorzów (śląskie)
Sporządzanie rozliczeń usług motoryzacyjno-ślusarskich.
Wadowicka Usługowa Spółdzielnia Pracy - 2018-04-17 - Wadowice (małopolskie)
analiza rynku branżowego w Wietnamie, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę w Wietnamie, budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Rzeszów (podkarpackie)
bieżąca obsługa transportu krajowego i międzynarodowego, współpraca z podwykonawcami firmy, w tym z agencją celną oraz innymi komórkami organizacyjnymi w sposób zapewniający najwyższąjakość usług i optymalizację kosztów, komunikacja z klientem i dostawcami, przygotowywanie oraz prawidłowe prowadzenie dokumentacji, poszukiwanie nowych przewoźników, dodatkoweczynności administracyjno - handlowe
"PREMESO" Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Sosnowiec (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, administrowanie dokumentacja, wyjazdy słuzbowe
DREAM ON JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Prowadzenie postepowań o zamówienie publiczne. Prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych realizowanych w jednostce oraz ich ewidencjonowanie. Wybór trybu zamówienia publicznego - zgodny z Ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym zbieranie i ocena ofert, przygotowanie SIWZ. Zamówienia bezpośrednie.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 - 2018-04-10 - Gdynia (pomorskie)
Koordynowanie współpracy z krajowymi i zagranicznymi kontrahentami firmy w zakresie ofertowania, przyjmowania zamówień i nadzorowania nad ich realizacją.Pozyskiwanie nowychklientów i budowanie z nimi trwałych relacji, aktywnych udział w targach branżowych w kraju i za granicą, realizacja założonej polityki sprzedażowej firmy.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
- Przygotowanie projektów obiektów budowalnych;- Zaprojektowanie bezpośredniego otoczenia obiektu budowalnego;- Przygotowanie dokumentacji technicznej do obiektów w jęz. rosyjskim, przygotowywanie instrukcji dla podwykonawców w jęz. rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Łódź (łódzkie)