SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Stare Siołkowice oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE M&M SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - odpisywanie na maile od klientów - przyjmowanie i dystrybucja orazewidencja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej - prowadzenieelektronicznego oraz papierowego obiegu dokumentów - wystawianieogłoszeń na portalach aukcyjnych w języku polskim i niemieckim -kontakt z klientem krajowym i zagranicznym (Niemcy) - segregacjadokumentów firmy - obsługa spraw administracyjno- biurowych -bieżące wspieranie poszczególnych działów w firmie, praca w godz. 8-16
Data publikacji: 2019-02-06
Lokalizacja: Stare Siołkowice (opolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE M&M SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 52, 46-083 Stare Siołkowice, powiat: opolski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- odpisywanie na maile od klientów - przyjmowanie i dystrybucja orazewidencja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej - prowadzenieelektronicznego oraz papierowego obiegu dokumentów - wystawianieogłoszeń na portalach aukcyjnych w języku polskim i niemieckim -kontakt z klientem krajowym i zagranicznym (Niemcy) - segregacjadokumentów firmy - obsługa spraw administracyjno- biurowych -bieżące wspieranie poszczególnych działów w firmie, praca w godz. 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stare Siołkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Popielów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
biegła znaj.j.niemieckiego, wykształcenie średnie: ekonomiczne.
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE M&M SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Warszawska 52, 46-083 Stare Siołkowice, powiat: opolski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: --
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie umówić sie na spotkanie 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: opolski
Gmina pracodawcy: Popielów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stare Siołkowice
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 52
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 06.02.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Poznanie programów specjalnych w KIM, administracja dokumentów księgowych oraz pracowników, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Kalisz (wielkopolskie)
planowanie, organizowanie, kierowanie i kontrolowanie przemieszczania towarów; dostarczanie towaru zgodnie z zamówieniem klienta we wskazane miejsce i czas,opytymalizowanie kosztów dostawy,dokonywanie wyboru procedury zakupów i analiza ich stanu; obsługiwanie zamówienia i organizowanie transportu za pomocą system. informatycznych, współpraca ze spedycjami i firmami transportowymi, komunikacja z klientami w tym zagranicznymi, opracowanie rozwiązań w obszarze logistyki, analiza i kontrola kosztów logistycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Hornówek (mazowieckie)
utrzymanie w nalezytej czystości wszystkich pomieszczeń zakładu, sprzatanie pomieszczeń biurowych, utrzymanie czystości toalet itp
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
zarządzanie i rozwój aplikacji, w tym opracowywanie usprawnień i utrzymanie działania aplikacji, zarządzanie pojemnością, wykorzystaniem zasobów i wydajnością aplikacji, podejmowanie działań na rzecz stałego rozwoju aplikacji
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Poznań (wielkopolskie)
dokonywanie kalkulacji wynajmu autokarów dla grup turystycznych
RAF TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa załadunku, rozładunku, sortowania i przeważania przesyłek w terminalu międzynarodowym, obsługa zapytań, wyjaśnianie rozbieżności związanych z przesyłkami zagranicznymi, wyjaśnianie przesyłek niekompletnychlub skierowanych na inny kierunek, rozliczanie przesyłek, generowanie danych koniecznych do procesowania przesyłek, wykonywanie i wyjaśnianie raportów obowiązujących w magazynie.
Servisco DHL Express Przesyłki Krajowe i Zagraniczne - 2015-12-08 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Realizacja zadań związanych z wykonywaniem obowiązków kierownika kancelarii tajnej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych oraz zarządzenia nr 57/MON Ministra Obrony Narodowej z dn. 16 grudnia 2011 w sprawie szczególnego sposobu oraganizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego, tj.: Ewidencjonowanie, gromadzenie i przechowanie dokumentacji niejawnej nadesłanej do Archiwum oraz wytworzonej w ramach działalności bieżącej instytucji. Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentacji jawnej wytworzonej w ramach działalności bieżącej. Przyjmowanie i nadawanie poczty elektronicznej w oparciu o kancelarię elektroniczną z wykorzystaniem sieci Milnet-Z, INTER-MON, a także pocztą tradycyjną i faksem. Przedstawianie Dyrektorowi Archiwum korespondencji wychodzącej do dekretacji, a następnie terminowe jej dostarczanie jej do wykonawców. Sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentów w Archiwum, rozlizanie wykonawców z powierzonych im dokumentów niejkawnych, osobisty udział w niszczeniu dokumentów niejawnych, udzielanie wykonawcom informacji o sposobie prowadzenia urządzeń ewidencyjnych; sposobie prszekazywania dokumentów zainteresowanym wykonawcom; sporządzanie wykazów dokumentów pobranych z kancelarii przez poszczególnych wykonawców. SPorządzanie i uaktualnianie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dla Archiwum. Osobiste wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z realizacją formalnej strony wytwarzania i obiegu dokumentów oznaczonych klauzulą "TAJNE" 9 "śCIŚLE TAJNE".
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2017-01-05 - Gdynia (pomorskie)
Nadzór nad dokumentacją techniczną.Praca od pn do pt w godz. 7-15 na umowę o pracę w Kołobrzegu. Możliwość odpłatnego zakwaterowania.
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wg przogramu stazu
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Złotów (wielkopolskie)
KONKURS; Szczegóły oferty na stronie internetowej www.opsgliwice.pl w zakładce "Ogłoszenia".Wykształcenie wyższe pedagogiczne, psychologiczne lub na kierunku nauki o rodzinie; min. 3 lata doświadczenia doświadczenia; dobra znojomość obsługi komputera, w tym MS Office oraz Internetu; umiejętność pracy w zespole; odpornośc na stres; zakres obowiązków: przygotowywanie diagnozy sytuacji problemowej i opracowywanie zakresu pracy z rodziną; prowadzenie indywid. i grupowych form wsparcia; prowadzenie treningów pedagogicznych, rodzinnych; pomoc w zakresie rozwiązywania spraw życiowych; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH - 2016-12-09 - Gliwice (śląskie)
Kontrola jakości wyrbów gotowych z gumy; pakowanie wyrobów gotowych; identyfikacja braków wyrobów.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Łódź (łódzkie)
KOORDYNACJA I NADZÓR PRZEDSIĘWZIĘCIA Z ZAKRESU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, PEŁNIENIE FUNKCJI KONTROLNEJ Z ZAKRESU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPEWNIENIE OCHRONY SYSTEMÓW TELEINFORMATYCZNYCH, ZAPEWNIENIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZARZĄDZANIE RYZYKIEM BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI NIEJAWNYCH, NADZOROWANIE DZIAŁALNOŚCI KANCELARII (PUNKTU EWIDENCYJNEGO) W ZAKRESIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ SPRAWDZAJĄCYCH DO DOSTĘPU DO INFORMACJI NIEJAWNYCH OZNACZONYCH KLAUZURĄ ''ZASTRZEŻONE I POUFNE, PROWADZENIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE Z OBSZARU BEZPIECZEŃSTWA WEWNĘTRZNEGO, BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO, ADMINISTRACJI, POŚWIADCZENIE BEZPIECZEŃSTWA UPRAWNIAJĄCE DOSTĘPU DO INFORMACJI NIEJAWNYCH OZNACZONYCH KLAUZURĄ ''POUFNE'', WYSTAWIONE PRZEZ SKW, ODBYTE SZKOLENIE W ZAKRESIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH DLA PEŁNOMOCNIKÓW DO SPRAW OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZECINIE - 2017-07-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Udział w realizacji procesów HR (między innymi administracja kadrowa, rozliczanie podróży służbowych, technologia/systemy informacji HR, wynagrodzenia)Wdrożenie, rozwój i utrzymywanie wysokiej jakości realizacji usług HR w centrum w KrakowieUtrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
zastępowanie prezesa w rozmowach z kontrahentami i dostawcami nepalskimi, przygotowywanie, negocjowanie i podpisywanie umów handlowych w języku nepalskim
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: praca pod presją czasu, umiejętność prowadzenia negocjacji, doświadczenie zawodowe: 1 rok, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: Planowanie, koordynowanie i optymalizowanie procesów logistycznych, odpowiedzialność za koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji.Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Lublin (lubelskie)
jw.
Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa" - 2016-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
obróbka metali
BETOMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Szymonków (opolskie)
planowanie i organizacja przewozów krajowych i międzynarodowych, nadzór nad przewozami
YETICO S.A. - 2017-08-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
pozyskiwanie nowych klientów ze wschodu; rozwój sprzedaży i pdtrzymywanie relacji z klientem; tłumaczenie ofert i katalogów branzowych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Łomianki (mazowieckie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy w sprawach handlu, marketingu
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Mszczonów (mazowieckie)
- zamawianie części pojedynczych na podstawie zamówień klienta, - planowanie produkcji na bazie zamówień oraz terminowe realizowanie dostaw do klienta, - zarządzanie pustymi opakowaniami, - prognozowanie wielkości produkcji oraz zapotrzebowania na części pojedyncze, - utrzymywanie poziomu zapasów wyrobów gotowych oraz części pojedynczych na wyznaczonym poziomie, - zarządzanie transportem, opracowywanie planu dostaw/ wysyłek na podstawie zamówień klienta, - kontrola oraz optymalizacja procesów logistycznych.
SITECH Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Chocicza Mała (wielkopolskie)
Sprzedaż detaliczna i hurtowa, obsługa biura, fakturowanie.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Jabłonna (mazowieckie)
Sprzedaż powierzchni reklamowych na portalach internetowych firmy, budowanie bazy klientów, budowanie dobrych relacji z klientami, współtworzenie oferty firmy.
LukasMedia Spółka z ograniczną odpowiedzialnością - 2016-01-27 - Lublin (lubelskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Białystok (podlaskie)
Doczyszczanie pokoi hotelowych, pranie wykładzin i mebli tapicerowanych, ścielenie łóżek, zmiana pościeli.
MBM PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-19 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Engineering Energia Sp z o.o. - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie kosztów marketingowych w kanale tradycyjnym i nowoczesnym,Raportowanie zarządcze i analizy handlowe,Ewidencjonowanie faktur marketingowych, kontrola kompletności i poprawności dokumentacji,Przygotowywanie okresowych raportów sprzedażowych i finansowych,Współpraca z regionalnymi kierownikami sprzedaży, kierownikami ds. Kluczowych Klientów,Komunikacja, uzgadnianie i weryfikacja rozliczeń finansowych z kontrahentami,Inne zadania powierzone przez przełożonego.
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. Oddział Morliny - 2018-07-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
kontrola procesu produkcyjnego, jakości wyrobów, zarządzanie jakościa ISO, prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Kutno (łódzkie)
Pozyskiwanie pracowników dla firmy
Zakład Rem-Bud. "GIPS-SERVICE" - Gracjan Robert Staniszewski - 2018-03-06 - Zgierz (łódzkie)
jw.
Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych - 2018-03-20 - Warszawa (mazowieckie)