SPECJALISTA DS. DYSPOZYCJI I PLANOWANIA PROG. PROD. Chocicza Mała oferta pracy SITECH Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. DYSPOZYCJI I PLANOWANIA PROG. PROD.
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - zamawianie części pojedynczych na podstawie zamówień klienta, - planowanie produkcji na bazie zamówień oraz terminowe realizowanie dostaw do klienta, - zarządzanie pustymi opakowaniami, - prognozowanie wielkości produkcji oraz zapotrzebowania na części pojedyncze, - utrzymywanie poziomu zapasów wyrobów gotowych oraz części pojedynczych na wyznaczonym poziomie, - zarządzanie transportem, opracowywanie planu dostaw/ wysyłek na podstawie zamówień klienta, - kontrola oraz optymalizacja procesów logistycznych.
Data publikacji: 2017-04-26
Lokalizacja: Chocicza Mała (wielkopolskie)
Pracodawca: SITECH Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:62-300 Chocicza Mała 26, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zamawianie części pojedynczych na podstawie zamówień klienta, - planowanie produkcji na bazie zamówień oraz terminowe realizowanie dostaw do klienta, - zarządzanie pustymi opakowaniami, - prognozowanie wielkości produkcji oraz zapotrzebowania na części pojedyncze, - utrzymywanie poziomu zapasów wyrobów gotowych oraz części pojedynczych na wyznaczonym poziomie, - zarządzanie transportem, opracowywanie planu dostaw/ wysyłek na podstawie zamówień klienta, - kontrola oraz optymalizacja procesów logistycznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. DYSPOZYCJI I PLANOWANIA PROG. PROD.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chocicza Mała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrzesiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Września
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw pakowania i opakowań
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: doświadczenie min. 3 lata w obszarze logistyki - min. komunikatywna znajomość języka niemieckiego (B1-B2) - znajomość programów Microsoft Office, - umiejętność analitycznego myślenia, decyzyjność, komunikatywność, odporność na stres, sumienność, odpowiedzialność, - prawo jazdy kat. B.
Nazwa pracodawcy: SITECH Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Adres pracodawcy:
62-300 Chocicza Mała 26, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV +list motywacyjny prosimy przesyłać elektronicznie na adres : izabela.krazko (at) pl.sitech-automotive.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 09.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wrzesiński
Gmina pracodawcy: Września
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chocicza Mała
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw pakowania i opakowań
Data dodania oferty pracy: 26.04.2017
Oferta pracy ważna do: 31.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - sprawdzanie dokumentów i informacji pod względem kompletności i poprawności;- dokładne wprowadzanie i uaktualnianie danych w różnych systemach informatycznych;- monitorowanie i utrzymywanie dochodzących kanałów i przepływu dokumentów;- ochronę danych osobowych;- tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta;- uczestniczenie w projektach wykraczających poza regularną aktywność
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Zabierzów (małopolskie)
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej, - rozliczanie ewidencji czasu pracy,- sporządzanie umów i deklaracji (ZUS, US, GUS, PFRON),- naliczanie wynagrodzeń,- wykonywanie zestawień kadrowo-płacowych,- wystawianie zaświadczeń i dokumentów kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Białystok (podlaskie)
Montaż domów jednorodzinnych w systemie SIP.Praca na terenie Rzeszowa oraz delegacje na terenie całej Polski
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Zgodny ze stanowiskiem.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "POM" W MILICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Sławoszowice (dolnośląskie)
- Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami. Profesjonalna obsługa klientów. Sprzedaż i dosprzedaż produktów finansowo-ochronnych i majątkowych zgodnie z wspólnie określonymi celami.- Firma oferuje: Komfortowe warunki finansowe (stała podstawa oraz zmienny element wynagrodzenia), formę współpracy / zatrudnienia dopasowaną do indywidualnych potrzeb Kandydata, nowoczesne biuro w centrum miasta ze strefą wypoczynku, współpracę z przełożonym ceniącym system pracy oparty o work-life balance, tablet i wygodne aplikacje do pracy, bogaty system motywacyjny oraz zdefiniowane ścieżki kariery.- Specjalista jest filarem naszej firmy. To on buduje relacje, które są dla nas najważniejsze. Pozyskuje klienta i proponuje mu najlepsze rozwiązania. Buduje wspólną odpowiedzialność za bezpieczeństwo naszych Klientów.- Praca w oddziale firmy w Katowicach oraz również praca w terenie na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 1500 złoty/brutto/podstawy + prowizja od wyników sprzedażowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość podpisania umowy zlecenia na innych warunkach lub podjęcia współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.- Praca na 3/4 etatu w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie z maturą. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta lub telemarketingu. Wymagana umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji. Wymagana łatwości wykorzystywania nowych technologii (na przykład obsługa Tabletu). Chęci rozwoju i nastawienia na działanie.
AEGON SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowe "MIRRA" Sebastian Myszke - 2017-07-07 - Linowiec (pomorskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.Kontakt: REKRUTACJA (at) SUDER.EU
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
zw
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja i selekcja personelu opiekuńczego w języku niemieckim, weryfikacja języka niemieckiego, obsługa bieżących klientów, pozyskiwanie kandydatów
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KATOWICE - 2016-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wprowdzanie faktur na stany magazynowe
WIZA Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Pawłowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA MIN. ZA:-MONITORING UCZESTNIKÓW I REZULTATÓW PROJEKTU-ROZLICZENIA FINANSOWE
CPB SP. Z O.O. - 2018-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji. Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia Przygotowanie odpowiednich sprawozdań, praca w godz. 8-16. W początkowym etapie zatrudnienia umowa zlecenie, następnie umowa o pracę.
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA STOBRAWSKI ZIELONY SZLAK - 2016-10-26 - Pokój (opolskie)
kontakty z kontrahentami niemieckojęzycznymi, prowadzenie sprzedaży krajowej i zagranicznej wyrobów gotowych, logistyka sprzedaży
MIGA GARDEN SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Głogówko (dolnośląskie)
Zarządzanie systemem HelpDesk, pomoc zdalna. Zarządzanie systemami Windows Server Linux. Instalacja oprogramowania oraz diagnozowanie i naprawa problemów, nadawanie uprawnień użytkownikom.
ELMAR PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LESZEK KRZYWICKI - 2017-10-23 - Nowy Dwór (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie badań i opinii
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2017-03-06 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
sprzeaż prasy, art. biurowych, chemicznychi spożywczych, pomoc przy prowadzeniu UP I R
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Pysznica (podkarpackie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW. ZBUDOWANIE I REALIZACJA STRATEGII SPRZEDAŻOWEJ I MARKETINGOWEJ OPARTEJ O RYNEK WSCHODNI
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Srebrna Góra (dolnośląskie)
nadzór nad dokumentacją techniczno- jakościową związaną z procesem montażu/spawania- ewidencja prac spawalniczych - zlecenie i nadzorowanie prowadzenia badań laboratoryjnych- odbiór materiałów, prefabrykacji konstrukcji stalowych i rurociągów, instalacji, urządzeń i obiektów wraz z wykonaniem i kompletowaniem dokumentacji odbiorowej zgodnie z planem zapewniania jakości
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Jedlicze (podkarpackie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Zabrze (śląskie)
- Aktualizacja baz danych w systemie rozliczeniowym Subiekt GT. Bieżąca realizacja zamówień klienta. Prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 533-580-003) (9:00-15:00) lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2016-03-15 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta niemieckojęzycznego, udzielanie informacji
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2017-10-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Udział w ocenach oddziaływania na środowisko. Inwentaryzacja przyrodnicza. Wykonywanie raportów. Praca na terenie całej Polski.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie związane z ochroną środowiska. Mile widziane doświadczenie zawodowe, ale niekoniecznie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 515-165-251) w godzinach: 7:00-16:00.
EKOID IWONA MAJEWSKA-DURJASZ - 2017-05-11 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie: średnie techniczne; 2-3 lata doświadczenia; znajomość języka niemieckiego lub angielskiego; zakres obowiązków: kontakty z dostawcami IFA Group w zakresie dostaw komponentów do produkcji (kontrola techniczna dostawców; analiza danych pomiarowych z kontroli wejścia towarów; analiza i ocena wadliwych komponentów w obszarze wejścia towarów; opracowywanie reklamacji/sprawozdań z kontroli do dostawców; przeprowadzanie działań korygujących i doskonalających współpracę z dostawcami; ocena jakości dostaw i towarów; przygotowywanie stosownych raportów; przeprowadzanie wewnętrznych audytów w obszarze wejścia towarów; przygotowywanie raportów dotyczących jakości dostaw (praca z KPI); jedna zmiana; miejsce pracy: Ujazd
IFA POWERTRAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Ujazd (opolskie)
jw.
ERBIL FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Wiązowna (mazowieckie)
-przyjmowanie oraz realizacja zleceń-przygotowanie ofert dla usługodawców-wyszukiwanie ładunków-sporządzanie dokumentacji transportowej
JAN-SPED SP. Z O.O. - 2016-11-30 - Trzebnica (dolnośląskie)
Opis stanowiska: - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami zagranicznymi; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - sporządzanie zestawień i raportów sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. Wymagania: - dobra znajomość języka angielskiego;- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office- szczególnie programu Excel;- predyspozycje osobowe: komunikatywność, umiejętność pracy w
Lars Laj - 2016-06-09 - Dobra (zachodniopomorskie)