SPECJALISTA DS. TECHNICZNEJ OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI Świnoujście oferta pracy OPCO
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNEJ OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 800 PLN
Zakres obowiązków: Prace elektryczne, stolarskie, hydrauliczne, ogólnobudowlane
Data publikacji: 2019-03-25
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: OPCO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piastowska 63, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prace elektryczne, stolarskie, hydrauliczne, ogólnobudowlane
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. TECHNICZNEJ OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
konserwator budynków i stanu technicznego pomieszczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia SEP
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: SEP E gr I, doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: OPCO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Franciszka Klimczaka 1, 00-549 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Franciszka Klimczaka
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
konserwator budynków i stanu technicznego pomieszczeń
Data dodania oferty pracy: 27.03.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kompleksowa obsługa Klienta internetowego według standardów firmy
kompletacja zamówień i obsługa kasy
przyjęcie dostaw oraz transferów
optymalizacja procesów na magazynie
dbanie o realizację założonych wskaźników kosztowych i wydajnościowych
kontrola przestrzegania obowiązujących procedur
Media Expert - 2016-11-30 - Kraków (małopolskie)
jw.
BIBLIOTEKA PUBLICZNA W DZIELNICY WŁOCHY M. ST. WARSZAWY - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
•Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych •Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientem•Koordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadań•Wspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Olkusz (małopolskie)
Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, organizowanie szkoleń zawodowych zgodnie z potrzebami Rynku Pracy, rekrutacja uczestników na szkolenia. Znajomość zasad organizacji szkoleń.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-03-10 - Kępno (wielkopolskie)
obsługa programu giełdy transportowej, pomoc przy fakturowaniu i wystawianiu zleceń transportowych, rozliczanie czasu pracy kierowców pod nadzorem opiekuna oraz wykonywanie prac biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
przyjmowanie i przygotowywanie zamówień, kontakt z klientami, nadzór nad procesem produkcji, obsługa klientów, w tym rosyjskojęzycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Runów (mazowieckie)
- Analiza i weryfikacja danych niezbędnych dla prawidłowego przepływu płatności (praca na systemie SAP), przygotowanie informacji o stanie konta, alokacja płatności dla klienta, kontrola poprawności alokacji wpłaty, przygotowywanie danych do raportów.- Wynagrodzenie: 3500-4500 zł brutto. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, a w przypadku braku doświadczenia od znajomości języka. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 7:30-17:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe: w księgowości min. pół roku lub w pracy w shared services. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Mile widziana znajomość systemu SAP. Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym (od B1).
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Katowice (śląskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Skierniewice (łódzkie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
- sporządzanie umów z podwykonawcami,- zbieranie oświadczeń, dokumentacji od podwykonawców- praca biurowa
FADBET Spółka Akcyjna - 2016-09-12 - Białystok (podlaskie)
Obsługa stałych klientów, wykonywanie prac serwisowych i cyklicznych z zakresu działalności firmy
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Malbork (pomorskie)
wprowadzanie danych, sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN - 2018-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
- Księgowanie faktur zakupowych; rozwiązywanie rozbieżności i kontakt z działem zakupów; zapewnianie terminowości płatności; uzgadnianie sald z dostawcami; uzgadnianie transakcji wewnątrzgrupowych; zamykanie okresów rozliczeniowych; przygotowywanie rezerw na zobowiązania; przygotowywanie danych do audytu; aktualizacja danych dostawców; współpraca z pozostałymi działami księgowości.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 lata. Zlecenie wykonywane nie mniej niż 80 godzin miesięcznie.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 10 lat w zawodzie (udokumentowane). Wymagane prawo jazdy kat. B (doświadczenie w prowadzeniu samochodu min. 3 lata). Wymagane umiejętności: Znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej, bardzo dobra znajomość aplikacji Microsoft Office, w szczególności Excel, doświadczenie w branży budowlanej. Wymagane nie więcej niż 1 rok przerwy od ostatniego zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Katowice (śląskie)
Praca w systemie wielozmianowym, w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności, z bronią palną, przy zwiększonej dyspozycyjności z racji charakteru służby.
Zakład Karny w Wierzchowie - 2018-12-13 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Pajęczno (łódzkie)
Obsługa sklepu internetowego oraz sprzedaż towarów poprzez serwis aukcyjny
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Raba Wyżna (małopolskie)
kontrola stanu materiałów, zarządzanie poziomem zapasów, tworzenie i realizacja zamówień, organizacja transportu, współpraca z przewoźnikami w zakresie realizacji zamówień, prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów, kontrola terminowości i monitorowanie dostaw, wystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów wydania zewnętrznego. Miejsce pracy Limanowa ul. Piłsudskiego.
IMPULS CONTRACTOR SP. Z O.O., SP. K. Limanowa - 2017-05-04 - Limanowa (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, kontrola uprawnień pracowniczych niezbędnych do wykonywania zawodów wymagających specjlanych uprawnień, certyfikatów, prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, kontorlowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich, uczestnoictwo w opracowywaniu regulaminów i procedurzwiązanych z zatrudnieniem
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Mielec (podkarpackie)
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Józefów (mazowieckie)
zamawianie materiałów: głównie granulatów i kontrola jego stanów magazynowych, zarządzanie podległym zespołem, koordynowanie i kontrolowanie prac podczas inwentaryzacji weryfikowanie poprawności wprowadzonych danych w dokumentacji oraz plikach inwetaryzacyjnych, wyjaśnienie powstałych różnic, prowadzenie ewidencji materiałów przychodzących oraz rozchodów wewnętrznych i zewnętrznych, zgodnie z przyjętymi standardami , wyszukiwanie nowych dostawców, optymalizacja poziomu zapasów surowcowych i precesów magazynowych, kontrola przepływu materiałów, przygotowanie raportów dziennych jak i na potrzeby zarządu firmy, ścisła współpraca z innymi działami
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Bielawa (dolnośląskie)
sprzedaż w letnim ogródku i pomoc w przygotowaniu potraw
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Niemcz (kujawsko-pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów z rynków europejskich.- Obsługa bieżąca klientów: zamówienia, faktury, kontakt z grafikami.- Mile widziane doświadczenie w dziale handlowym agencji reklamowej, doświadczenie w pozyskiwaniu Klienta przez telefon (cold calling).- Umiejętność nawiązywania kontaktów, prowadzenia swobodnej i kulturalnej rozmowy telefonicznej.- Umiejętność samoorganizacji pracy.- Kandydaci posiadający doświadczenie z agencji reklamowych lub działów handlowych otrzymają dodatkowe, korzystne warunki.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Gdańsk (pomorskie)
praca z klientem zagranicznym
KUJAWSKA FABRYKA MASZYN ROLNICZYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Brześć Kujawski (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za prawidłową eksploatację urządzeń aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki w powierzonym obszarze; sprawowanie nadzoru nad firmami serwisowymi w branży AKPiA, rozliczanie prac serwisowych, wystawianie zleceń; opracowywanie planów remontowych i inwestycyjnych; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno-ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; prowadzenie ciągłej obserwacji stanu technicznego urządzeń aparatury kontrolno-pomiarowej w powierzonym obszarze
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-12-13 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
- ZAPEWNIANIE TREŚCI NA STRONĘ (TEMATY PRAWNICZE)- WYSZUKIWANIE NIEZBĘDNYCH INFORMACJI W ŚRODOWISKU INTERNETOWYM- ULEPSZANIE JUŻ ISTNIEJĄCYCH PROCESÓW ANALITYCZNYCH- OBSŁUGA SOCIAL MEDIA- WSPIERANIE TELEFONICZNEGO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
COP CODEX SP.ZO. O. - 2016-07-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Kontrola i dbanie o rozwój wdrażanych technologii informatycznych i teleinformatycznych
Groborz Piotr Firma SKORPIO - 2015-12-30 - Wodzisław Śląski (śląskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji , kalkulacje, współpraca z działem sprzedaży
Zakłady Mięsne POLSTAN Wiesław Stępień - 2018-01-04 - Pijanów (świętokrzyskie)