SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I PROMOCJI Tychy oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I PROMOCJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Analiza rynku i ofert konkurencji , tworzenie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, promowanie działań usprawniających sprzedaż, przygotowanie materiałów promocyjnych, pozyskiwanie nowych klientów -identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, utrzymanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami, realizacja założonych planów sprzedażowych
Data publikacji: 2016-02-09
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza rynku i ofert konkurencji , tworzenie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, promowanie działań usprawniających sprzedaż, przygotowanie materiałów promocyjnych, pozyskiwanie nowych klientów -identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, utrzymanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami, realizacja założonych planów sprzedażowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I PROMOCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.02.2016
Data zakończenia pracy: 07.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie ekonomiczne, obsługa komputera, prawo jazdy Kat. B, doświadczenie w powadzeniu negocjacji handlowych, znajomość rynku sprzedaży, samodzielność, kreatywność, umiejętności strategiczne, odporność na stres, znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu podstawowym
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Budowlanych 59, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacja w sprawie oferty dostępna u doradcy klienta obsługującego osobę zarejestrowaną w PUP Tychy.Oferta utworzona ze środków MPiPS przeznaczona dla osób poniżej 30 roku życia.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Adres strony pracodawcy: www.szpitalmegrez.pl
Ulica pracodawcy: Budowlanych
Numer budynku pracodawcy: 59
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.02.2016
Data dodania oferty pracy: 08.02.2016
Oferta pracy ważna do: 07.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wprowadzanie informacji do komputerowej bazy danych, układanie i upinanie dokumentów, wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich działań marketingowych w firmie, dbanie o wizerunek firmy.
TECH-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Siedlce (mazowieckie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami firmy, dbanie o jej dobry wizerunek
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Poznań (wielkopolskie)
Branża motoryzacyjna. Praca związana z naprawami blacharskimi pojazdów samochodowych. Zgłoszenia mailowe do pracodawcy.
AUTO BRZEZIŃSKA SP. Z O.O. - 2016-12-15 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad prawidłowycm i terminowym przepływem informacji oraz dokumentow, obśługa sekretariatu: organizacja spotkań, obsługa korespondencji, połączeń telefonicznych itp. bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne różnych działów spółki, współpraca z dostawcami usług dla biura (sp. kurierski, wyposażenia itp.) dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek biura.
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2017-09-01 - Zawadzkie (opolskie)
efektywna obsługa i pozyskiwanie klientów , osiąganie założonych celów, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy, inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży
KELS Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Kicin (wielkopolskie)
odpowiedzialność za sprzedaż, udział w targach,pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczasowych,realizcja planów sprzedażyzatrudnienie: okres próbny 1-3 miesiące ,docelowo na czas nieokreślony
AVISTAR Dariusz Chełchowski - 2017-01-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zamawianie i sprzedaż części do pojazdów samochodowych. Przygotowanie towaru do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Suwałki (podlaskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad produkcją elementów sprężonych i żelbetonowych, przygotowanie technologiczne budowy form, analiza technologiczna składu mieszanek betonowych, wdrażanie nowych technologii
Przedsiębiorstwo Przemysłu Betonów "PREFABET - BIAŁE BŁOTA" S.A. - 2015-12-11 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa biura, wydawanie narzędzi, zamawianie części do maszyn i urzadzeń, gromadzenie dokumentacji techniczno ruchowych maszyn i urzadezń
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2017-07-10 - Łuków (lubelskie)
Poszukiwanie nowych klientów flotowych, sprzedaż samochodów dla klientów flotowych, obsługa i utrzymanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami, uczestnictwo w realizacji działań marketingowych realizowanych przez firmę
Michalski Wiesław 1.Michalski Motors 2.Autopol - 2016-02-10 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych, obliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji US, ZUS.Wymagany kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu umówienia się na rozmowę, wyłącznie w godz. 08:00-12:00.
Lukas Adam PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-REMONTOWE " ALDAB" - 2017-02-28 - Rydułtowy (śląskie)
Wykonywanie połączeń wychodzących w celu pozyskiwania nowych klientów, sprzedaż środków czystości/dezynfekcyjnych/kosmetyków.
SEPTI-MED - 2015-12-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowych przedsiębiorstwa
PHUP "Art-Ex" Export-Import Handel Art. Spoż. I Przemysł. Jan Michalski - 2016-09-15 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie zespołem, współpraca z business partnerem, planowanie budżetu
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Poznań (wielkopolskie)
Konserwacje i przeglądy, naprawa urządzeń mechanicznych.Sala b,f
ELDOS Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Wrocław (dolnośląskie)
- Sporządzanie list płac w zakresie wynagrodzeń krajowych i zagranicznych oraz umów cywilno-prawnych dla ok 200 osób. Przygotowywanie danych płacowych do zaświadczeń dla pracowników. Sporządzanie deklaracji PIT wynikających z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych obowiązującej w Polsce. Sporządzanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych z ZUS i innej niezbędnej dokumentacji dla celów rozliczeń z ZUS. Księgowanie list płac. Archiwizacja dokumentacji płacowej. Sporządzanie doraźnych analiz i zestawień związanych z wskazanymi powyżej czynnościami.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wykształenie minimum średnie. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość podstaw prawnych i procedur w zakresie zatrudniania pracowników za granicą. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Mile widziana obsługa programu SYMFONIA Kadry i Płace oraz Symfonia Finanse i Księgowość. Kontakt telefoniczny (694-485-152) (8:00-16:00) lub e-mail: izabela.jakubiec (at) partner-firm.pl
SUPPORT AND SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Katowice (śląskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie i wystawianie dokumentów księgowych, kontrola zgodności zamówień i kompletności dokumentacji, kontrola rozliczeń i kosztów, wyjaśnianie pozycji otwartych i przygotowywanie wezwań do zapłaty, kontrola obiegu dokumentacji (faktur).
FORTUNA E&V SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Gdańsk (pomorskie)
1.Nabywanie i doskonalenie umiejętności w zakresie :-zapoznanie się z asortymentem towaru,-nauka wykładania towaru, odpowiednia ekspozycja towaru,-nauka przyjmowania towaru oraz sprawdzania pod względem jakościowym i ilościowym,-nauka zamawiania towaru,-nauka obsługi programu komputerowego,-nauka obsługi klienta,-nauka obsługi kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Łagów (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Zakres obowiązków: 1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyształcenie średnie ogólnokształcące. Na oferowanym stanowisku wymagane jest minimum 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta. Umiejętność obsługi klienta. Mile widziana znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej podstawowym.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Katowice (śląskie)
- analiza dokumentacji niezbędnej do oceny zasadności i weryfikacji roszczeń- ścisła współpraca z klientami oraz podmiotami zewnętrznymi- telefoniczna obsługa klienta- wydawanie decyzji dot. szkód komunikacyjnych- raportowanie wyników
kontakt przez OHP - 2017-01-11 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników (prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie i wystawianie umów, aneksów, świadectw pracy, zaświadczeń, kontrola badań i szkoleń bhp),ewidencja i rozliczanie czasu pracy (w tym czas pracy kierowców),naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń pracowniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ZUS i podatkowymi,
Telmex sp. z o.o. - 2016-03-09 - Białystok (podlaskie)
Utrzymywanie kontaktów z kontrahentami zagranicznymi, zakup-sprzedaż towarów, organizowanie transportu międzynarodowego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo-Usługowe WACMAC Wacław Bar - 2016-05-10 - Sietesz (podkarpackie)
Sprzedaż sprzętu IT
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-03-22 - Mielec (podkarpackie)
weryfikacja jakości produktów, wprowadzanie towaruna stan magazynowy i przygotowanie towaru do wysyłki, obsługa progarmu return client
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Świebodzin (lubuskie)
Wymagania:•Wykształcenie min. średnie•3-5 lat doświadczenia w pracy w obszarze płac i kadr (warunek konieczny)•Praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych •Język angielski w stopniu komunikatywnym (poziom min. B1/B2) – warunek konieczny•Znajomość programu Płatnik•Biegła obsługa komputera - Word, Excel, Outlook •Znajomość SAP HR mile widziana •Dokładność, sumienność, terminowość•Dyspozycyjność od zaraz (warunek konieczny)Oferujemy:•Pracę od zaraz na pełen etat od poniedziałku do piątku•Zatrudnienie od zaraz do 31.12.2017 w oparciu o umowę pracę tymczasową •Atrakcyjne wynagrodzenie oraz wyżywienie (1 obiad dziennie)•Pracę w dużej, międzynarodowej firmie w nowym biurze w Grodzisku Mazowieckim
JOBHOUSE Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)