SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI MAGAZYNOWEJ Osła oferta pracy XPO CONTRACT LOGISTICS POLAND Sp. z o.o. - ODDZIAŁ W OSŁEJ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI MAGAZYNOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: Ustalanie harmonogramu pracy i zadań pracowników magazynu, praca w systemie operacyjnym do monitorowania procesu i raportowania, doradztwo i współpraca we wszelkich zapytaniach pracowników, znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego ze względu na pracę w międzynarodowym zespole.
Data publikacji: 2021-03-12
Lokalizacja: Osła (dolnośląskie)
Pracodawca: XPO CONTRACT LOGISTICS POLAND Sp. z o.o. - ODDZIAŁ W OSŁEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-706 Osła 1L, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ustalanie harmonogramu pracy i zadań pracowników magazynu, praca w systemie operacyjnym do monitorowania procesu i raportowania, doradztwo i współpraca we wszelkich zapytaniach pracowników, znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego ze względu na pracę w międzynarodowym zespole.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie 3700 złotych brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI MAGAZYNOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Osła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0201
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gromadka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik działu logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie podstawowe, znajomośc języka ukraińskiego i rosyjskiego na poziomie B2 w mowie i A1 w piśmie.
Nazwa pracodawcy:
XPO CONTRACT LOGISTICS POLAND Sp. z o.o. - ODDZIAŁ W OSŁEJ
danePracodawcy_nip: 1070039781
danePracodawcy_regon: 369182943
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
59-706 Osła 1L, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt osobisty, skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0201
Gmina pracodawcy: Gromadka
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Osła
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0364191
Numer budynku pracodawcy: 1L
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 12
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333104
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 15.03.2021
Oferta pracy ważna do: 26.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fa0bb1516d30fd7b5aa32d7ecdd94d2e
Podobne oferty pracy
Brak danych
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-07-17 - Mielec (podkarpackie)
Prowadzenie postepowań o zamówienie publiczne. Prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych realizowanych w jednostce oraz ich ewidencjonowanie. Wybór trybu zamówienia publicznego - zgodny z Ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym zbieranie i ocena ofert, przygotowanie SIWZ. Zamówienia bezpośrednie.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 - 2018-04-10 - Gdynia (pomorskie)
Bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym. Informowanie klientów o pełnej ofercie produktowej, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami banku. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla klientów Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. Oddział w Nowym Tomyślu - 2019-04-11 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów.. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: opracowanie działań promocyjnych i reklamowych dla poszczególnych grup sprzedażowych, analiza podejmowanych działań reklamowych, prowadzenie badań na rynku pod kątem oferty produktowej WYMAGANIA: wykształcenie średnie; KONTAKT: rekrutacja (at) cil.org.pl, telefon: 32 670 20 14.
Centrum Inicjatyw Lokalnych - 2017-06-13 - Lubliniec (śląskie)
obsługa biura, zarzadzanie treścią, zarzadzanie pakietami, zapewnienie doskonałej obsługi klienta, znajomość topografii Polski, Wystawianie faktur, obsługa połączeń przychodzacych
AMNO - GRUPA POGOTOWIE POGRZEBOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-26 - Puławy (lubelskie)
archiwizacja dokumentów, przygotowanie dokumentacji, kontakt z urzędami, porządkowanie dokumentacji i skanowanie , inne prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2019-12-18 - Poznań (wielkopolskie)
-przygotowywanie dokumentacji cent transferowych,-prowadzenie zagadnień związanych z ubezpieczeniem majątku oraz pracowników Spółki,-udział w sporządzaniu sprawozdań miesięcznych,-sporządzanie raportów oraz zestawień,-współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
1. Nagrywanie wideo.2. Rejestracja obrazu i dźwięku.3. Przygotowywanie nagranego materiału do emisji.4. Obsługa programów edycyjnych wideo.5. Administracja portalu informacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Tarnów (małopolskie)
sprzedaż towarów dźwiganie ciężkich elementów np. silników samochodowych
Centrum Części Samochodowych Ford Michał Goździewski - 2018-08-29 - Starogard Gdański (pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, rozwijanie istniejącego portfela klientów, wizyty handlowe u klientów, profesjonalne doradztwo z zakresu oferowanych produktów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, realizacja powierzonych zadań, raportowanie wyników sprzedaży
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE KRAK-OLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-13 - Łowicz (łódzkie)
nadzór nad ofertą sklepu
kontakt przez PUP - 2020-01-30 - Krapkowice (opolskie)
Efektywne poszukiwanie nowych kontaktów handlowych, profesjonalne budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych, współpraca z innymi działami w firmie, przygotowanie ofert dla klientów oraz umów handlowych, realizowanie handlowej strategii firmy, budowanie dobrego wizerunku firmy, prowadzenie nowoczesnych technik sprzedaży i analiz handlowych
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2016-06-10 - Osina Mała (łódzkie)
obsługa komputera, tłumaczenie rozmów, przygotowanie reklam i promocji
SHAN-E-PUJAB GRILL & RESTAURACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-31 - Ząbki (mazowieckie)
- wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określeniaprocedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów;- identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych izewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;- stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyborui doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;- przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów;- sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanieniezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mającychdoświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko;- ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacjii adaptacji;- współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeńkadrowych i awansów;
ASAP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-10-14 - Opole (opolskie)
kontrola i przygotowanie produktów przed wysłaniem, sprawdzenie i naprawa produktów do wysłania
kontakt przez PUP - 2020-07-08 - Wilczyce (małopolskie)
praca na barze, kompleksowa obsługa klienta, dbanie o czystść na barze i swoim stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Osówka (wielkopolskie)
nauka tworzenia strony internetowej
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa i wspieranie procesu sprzedaży na rynkach niemieckojęzycznych, pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami, budowa i obsługa sieci dystrybucyjnej, prowadzenie działań marketingowych, prowadzenie biura. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bulowicach.
KUREK SZYMON "KUREK" - 2016-02-02 - Bulowice (małopolskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze klienta CP, maksymalizowanie zysków przez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów i monitorowanie własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2019-12-12 - Kraków (małopolskie)
•pozyskiwanie nowych klientów•przygotowywanie ofert•koordynacja zamówień i dostaw przy współpracy z pozostałymi działami firmy•współpraca z produkcją i pozostałymi działami firmy,•nadzór prawidłowego obiegu dokumentacji•opieka nad zagranicznymi oddziałami oraz dystrybutorami; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-14
FACH-PAK Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-09-15 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
- aplikacja folii samoprzylepnych (witryny sklepowe, ściany, tablice informacyjne, reklamy wolnostojące), - monaż reklamy instore oraz outdoor, - proste prace ślusarsko-warsztatowe, - prace w siedzibie fimy oraz u klientów firmy
CITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)
Realizowanie zamówień klientów w zakresie zatrudnienia pracowników tymczasowych przez poszukiwanie kandydatów do pracy tymczasowej: prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych,tj. przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych, analiza złożonych aplikacji, prowadzenie selekcji kandydatów oraz prowdzenie wsępnych wywiadów z kandydatami do pracy: koordynowanie prac zatrudnionych pracowników tymczasowych
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Świebodzin (lubuskie)
Zgodny z progrmamem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Mońki (podlaskie)
obsługa i prowadzenie marketingu na stronach internetowych, przygotowywanie materiałów promocyjnych dla klientów z Europy Wschodniej
MUFLON Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
organizacja stanowiska pracy, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji działu, przygotowywanie i dystrybucja materiałów reklamowych, archiwizacja dokumentów, rejestr umów, sprzedaz produktów i usług firmy, tworzenie dokumentacji sprzedażowej, ofertowanie do klientów, obsługa zgłoszeń klientów, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Lubin (dolnośląskie)
- Sporządzanie dokumentacji pracowniczej (umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.), - Sporządzanie umów cywilno-prawnych, - Wprowadzanie danych pracowniczych do systemu kadrowo-płacowego, - Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie, kontrola terminowości badań, - Prowadzenie spraw z zakresu emerytur, rent, świadczeń rehabilitacyjnych, - Ustalanie uprawnień do odpraw i nagród jubileuszowych, - Udział w bieżących projektach działu, - Sporządzanie raportów i sprawozdań. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: e.krauz (at) dolkom.pl
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2018-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozliczanie zleceń produkcyjnych. Kontrola przepływu zużycia materiałów. Analiza planów produkcyjnych pod kątem dostępności surowców.
KILARGO Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
Obsługa systemów rezerwacyjnych, kontakt z klientem, wypełnianie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Gdynia (pomorskie)