SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Nowy Tomyśl oferta pracy Bank Polska Kasa Opieki S.A. Oddział w Nowym Tomyślu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym. Informowanie klientów o pełnej ofercie produktowej, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami banku. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla klientów Banku.
Data publikacji: 2019-04-11
Lokalizacja: Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Pracodawca: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Oddział w Nowym Tomyślu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:A. Mickiewicza 15, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym. Informowanie klientów o pełnej ofercie produktowej, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami banku. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla klientów Banku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Tomyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotomyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Tomyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość obsługi kasowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: doświadczenie zawodowe mile widziane
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność kontaktu z klientem, dynamizm w działaniu, zaangażowanie w pracę i wytrwałość, wysoka kultura osobista i etyka zawodowa, znajomość obsługi aplikacji komputerowych, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Nazwa pracodawcy:
Bank Polska Kasa Opieki S.A. Oddział w Nowym Tomyślu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Adres pracodawcy:
A. Mickiewicza 15, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: nowotomyski
Gmina pracodawcy: Nowy Tomyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Tomyśl
Ulica pracodawcy: A. Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: bankowość
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 11.04.2019
Oferta pracy ważna do: 06.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Naliczanie wynagrodzeń ( umowy o prace i umowy cywilno-prawne);-Sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US, PFRON;- Sporządzanie i nadzorowanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem min. umowy, aneksy, wypowiedzenia , świadectwa pracy;- Prowadzenie akt osobowych , w tym monitorowanie ważności szkoleń BHP, badań lekarskich;Umowa o pracę na czas określony, jedna zmiana, miejsce pracy: Wrocław.Kontakt kandydatów z pracodawcą: TELEFONICZNY POD NUMEREM: 605-332-433 lub kadry (at) marche.com.pl
AMERICAN TRADING COMPANY Sp. z o.o - 2016-12-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja prac i kierowanie sektorem krycia, prowadzenie wymaganej dokumentacji, planowanie i nadzór nad inseminacją, współpraca z innymi sektorami, nadzór nad stanem zdrowia zwierząt, prowadzenie magazynku paszowego, nadzór nad terminowością wykonywania zabiegów weterynaryjnych
Instytut Zootechniki PIB Zakład Doświadczalny Pawłowice - 2018-03-01 - Robczysko (wielkopolskie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie; umiejętność organizacji pracy własnej; zakres obowiązków: poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice;Kontakt tylko przez formularz dostępny na stronie interentowej www.blueducation.pl
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-20 - Gliwice (śląskie)
promowanie firmy i usług, pozyskiwanie klientów i ich obsługa, przygotowanie ofert, utrzymanie kontaktów z klientami, udział w spotkaniach i targach, analiza potrzeb rynkowych
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Siedlce (świętokrzyskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-05-07 - Legnica (dolnośląskie)
( PRACODAWCA ZAPEWNIA ZAKWATEROWANIE, WYŻYWIENIE, PODRÓŻE)ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE- PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDORŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Zabierzów (małopolskie)
Rozmowy-negocjacje z kontrahentami z UE, Azji i ROsji w branzy odziezy roboczej. Udział w rozmowach przy nowych produktach ze Sri Lanki. Prac w bieurze i magazynie. Umowa o prace na czas określony. Iednozmianowa: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych, analizowanie przeterminowanych należności, przygotowywanie raportów i analiz.
Shell Polska Sp.zo.o. Oddział w Krakowie - 2017-03-31 - Kraków (małopolskie)
1. Obsługa zamówień klientów (wpisywanie danych do systemu sprzedaży, wystawianie dokumentów sprzedaży)2. Wystawianie dokumentów spedycyjnych3. Przyjmowanie, przygotowywanie i wydawanie paczek do przesyłki4. Współpraca i koordynacja z magazynem zewnetrznym firmy i firmami kurierskimi5. Obsługa i kontrola reklamacji6. Kontakt z dostawcami i klientami polskimi i zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Łężyce (pomorskie)
wykonywanie iremontowanie instalacji elektrycznych, odgromowych i teletechnicznych w obiektach budowlanych
ARMADA BUDOWNICTWO Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
zarządzanie transportem w firmie
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Breń (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Złotów (wielkopolskie)
- prowadzenie windykacji należności - opracowywanie wniosków i pism, w tym procesowych dotyczących prowadzonych postępowań windykacyjnych,
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: chat, emails, tickets , RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMANIE PORZADKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie umów, wypełnianie deklaracji ZUS,
NOWA PIEKARNIA Z ŁUKOWA Sp. z o. o. - 2017-02-10 - Łuków (lubelskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje, praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-04-07 - Opole (opolskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe, 2 lata doświadczenia, komunikatywna znajomość j. angielskiego, znajomość obsługi komputera i programu Office, komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań, prawo jazdy kat. B. Kandydat będzie odpowiedzialny za zlecanie i koordynowanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, utrzymywanie kontaktu z agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów, organizację targów branżowych, umieszczanie ogłoszeń na portalach branżowych, obsługę call center, dbanie o bieżące zaopatrzenie biura, prace biurowe związane z wykonywanymi obowiązkami. CV prosimy przesyłać na adres e-mail: a.skiba (at) polcab.com
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2015-11-30 - Rybnik (śląskie)
- obsługa pracowników z zakresu płac, w tym m.in.: naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, deklaracji podatkowych, deklaracji rozliczeniowych do ZUS i PFRON oraz sprawozdań GUS;- rozliczanie czasu pracy i nieobecności (urlopy, zwolnienia lekarskie);- rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy;- prowadzenie akt osobowych, w tym przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy;- kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich oraz szkoleń;
KARPAT-BUD Sp. z o. o. - 2015-12-28 - Rogoźnica (podkarpackie)
współpracaz mediami, szkołami, pozyskiwanie sponsorów, reklam, funduszy
REGIONALNA FUNDACJA FILMOWA - 2016-02-02 - Rzeszów (podkarpackie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
udział w pracach teoretycznych i badawczych, prowadzenie badań wyrobów budowlanych, wykonywanie ekspertyz, orzeczeń i opinii technicznych, kontakty z klientami instytutu
INSTYTUT TECHNIKI BUDOWLANEJ-ODDZIAŁ WIELKOPOLSKI - 2016-01-08 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
TESMO Sp. z o. o. - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad produkcją betonu, dostarczenie go do wskazanego przez pracodawcę miejsca rozładunku, prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami z rynku wschodniego.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
Sprzedaż towarów, aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie oraz pełna obsługa klientów (negocjacje, spotkania biznesowe, podpisanie umów na dostawę towarów i usług dla klientów w Polsce, wystawianie faktur, kontrolę należności). Przygotowywanie ofert, projektów i prezentacji, praca w 1C (8.2), CRM-system lub odpowiednik. Składanie raportów tygodniowych i miesięcznych, realizacja i realizowanie ustalonych planów.
EUROMASZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-23 - Lublin (lubelskie)
Wystawianie faktur, poleceń załadunku, tworzenie ofert sprzedażowych.
ZPB KACZMAREK S.A. - 2017-07-07 - Wszemirów (dolnośląskie)
obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia w języku ukraińskim, rosyjskim, polskim; przeprowadzanie rozmów z kontrahentami języku ukraińskim, rosyjskim, polskim; nawiązywanie kontaktów z klientami z Ukrainy; prowadzenie zestawień sprzedaży; doradztwo, badanie potrzeb w zakresie oferowanych produktów
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
IDEA BANK SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Zabrze (śląskie)
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników( prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, zgłaszanie, wyrejestrowanie pracowników, członków ich rodzin do ZUS), rozliczanie czasu pracy, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, pism do komorników, przygotowywanie dokumentów na potrzeby Zarządu, sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych
Agmar S.A. - 2019-01-14 - Mielec (podkarpackie)
ściśle współpracuje z Dyrektorem, kierownikiem produkcji, magazynierem w celu określenia możliwości podażowych i popytowych firmy, przygotowuje oferty handlowe sporządza tłumaczenia dokumentów na potrzeby firmy, np: specyfikacje, oferty innych firm, listy przewozowe, dokumenty importowe,zdobywa i utrzymuje kontakty handlowe z odbiorcami i dostawcami z kraju i zagranicy,
Noris Chłodnia Jastrowie - 2016-01-21 - Jastrowie (wielkopolskie)