SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY I MARKETINGU - STAŻ Krapkowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY I MARKETINGU - STAŻ
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad ofertą sklepu
Data publikacji: 2020-01-30
Lokalizacja: Krapkowice (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Krapkowice, powiat: krapkowicki, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: nadzór nad ofertą sklepu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY I MARKETINGU - STAŻ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krapkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krapkowicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
Adres pracodawcy:
Kilińskiego 1A, 47-303 Krapkowice, powiat: krapkowicki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: karta kandydata na staż
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: krapkowicki
Gmina pracodawcy: Krapkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krapkowice
Ulica pracodawcy: Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 30.01.2020
Oferta pracy ważna do: 01.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?86c8c4838cc583f8257b8240568f080e
Podobne oferty pracy
Realizowanie zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem braku zgodności, w tym: opracowywanie regulaminu funkcjonowania komórki ds. zgodności, identyfikacja ryzyka, monitorowanie na bieżąco zmian w zewnętrznych przepisach prawa, ocena ryzyka braku zgodności poprzez pomiar lub szacowanie tego ryzyka, projektowanie mechanizmów kontroli ryzyka braku zgodności, identyfikacja, pomiar i monitorowanie ryzyka braku zgodności, zapewnienie zgodności obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych z przepisami prawa, dbałość o ich spójność, współtworzenie oraz opiniowanie projektów procedur wewnętrznych dystrybucja przepisów do odpowiednich komórek Banku; Realizowanie zadań kontrolnych i sprawozdawczych poprzez: opracowywanie planów kontroli wewnętrznej krótko i długoterminowych, prowadzenie rejestrów kontroli wewnętrznych izewnętrznych, ustalanie przyczyn i skutków występującychnieprawidłowości i osób za nie odpowiedzialnych, wykonywanie pracanalitycznych (bieżąca analiza materiałów z przeprowadzonych kontroli,opracowywanie wniosków i ocen dotyczących wyników kontroli), ocenafunkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej funkcjonalnej w Banku,sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu prowadzonej działalności, opiniowanie projektów regulaminów i procedur wewnętrznych Banku, współpraca z merytoryczną komórką Banku i zewnętrznymi organami kontroli, analiza protokołów z inspekcji dokonywanych poprzez nadzorcę oraz wydanych przez niego zaleceń, objęcie kontrolą wewnętrzną jakości i zakresu wykonania stwierdzonych nieprawidłowośći, przeprowadzenieczynnośći wyjaśniających w zakresie ryzyka braku zgodności i innych ryzyk, przeprowadzanie kontroli wewnętrznych planowych i doraźnych zgodnie z regulacjami. Koordynowanie spraw w zakresie rozpatrywania skarg, reklamacji i wniosków. Pełnienie funkcji ABI.
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2017-09-18 - Szczekociny (śląskie)
-koordynowanie na poziomie Oddziału działań podejmowanych w ramach kontroli zarządzczej i dokonywanie analizy stanu tej kontroli w celu przedstawienia Komendantowi Oddziału zapewnia o funkcjonowaniu adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.- koordynowanie na poziomie Odziału wykorzystywanie funduszy zewnętrznych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych,-opracowanie zbiorczej informacji na temat stanu realizacji budzetu Oddziału w układzie zadaniowym wraz z wnioskamidot. dlaszej jego realizacji w celu zapewnieniaprawidłowej realizacji budżetu w układzie zadaniowym,-organizaowanie i koordynowanie szkoleń dla funkcjonariuszy i pracowników NoOSG z zakresu budżetu zadaniowego i kontroli zarządczej w celu zapoznania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i procedurami.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-02-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
oferta subsydiowana skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: segregowanie garderoby,ocena uszkodzeń, naprawy krawieckie, pranie garderoby, prasowanie,skłądanie i pakowanie.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Otwock (mazowieckie)
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Kraków (małopolskie)
- pełna obsługa kancelarii szkolnej- prowadzenie i aktualizacja bazy SIO (Systemu Informacji Oświatowej), sporządzenie sprawozdań- wystawianie legitymacji szkolnych, duplikatów świadectw, zaświadczeń dla uczniów- przygotowanie do oprawy arkuszy ocen- prowadzenie i aktualizacja bazy w programie Vulcan- prowadzenie korespondencji szkolnej i sporządzanie bieżących pism- przyjmowanie, wysyłanie, ewidencjonowanie, rozdział korespondencji oraz przesyłek- przyjmowanie, nadawanie faksów, obsługa poczty elektronicznej- udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych osób - systematyczne prowadzenie dokumentacji szkolnej a w tym : prowadzenie księgi ewidencji uczniów i notowanie przebiegu wypełniania obowiązku szkolnego przez mło
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 - 2019-06-24 - Otwock (mazowieckie)
zapewnienie dostępności oraz właściwej ekspozycji produktów,zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów,aktywna sprzedaż,raportowanie działań do bezpośredniego przełożonego.
Scatman Paweł Regulski - 2016-09-23 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, głównie Europa Wschodnia, Czechy (branża chemiczna), utrzymanie bardzo dobrych kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, sprawne posługiwanie sie programami MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjnośc
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Białystok (podlaskie)
Specjalista ds. księgowo-finansowych Zakres zadań:- Kontakt z klientami firmy - wystawianie faktur- księgowość
kontakt przez PUP - 2019-11-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
przygotowywanie i dystrybucja materiałów promocyjnych, koordynowanie kampani marketingowych i PR promujących wydarzenia organizowane przez Orkiestrę, obsługa social media, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami oraz aktywna współpraca celem kreowania pozytywnego wizerunku Orkiestry, pozyskiwanie partnerów i sponsorów, przygotowywanie wniosków/ aplikacji o dofinansowanie projektów ze środków krajowych i zagranicznych, kompletowanie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji, pozyskiwanie i obsługa organizatorów/ współorganizatorów imprez, współpraca z mediami i grafikiem,
Narodowa Orkiestra Dęta z siedzibą w Lubinie - 2019-11-22 - Lubin (dolnośląskie)
pozyskanie nowych partnerów biznesowych B2B , budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert – negocjacje.Wymogiem jest dobra znajomość języka niemieckiego a dodatkowym atutem będzie znajomość kolejnego języka obcego. Umiejętność podejmowania decyzji iwprowadzania projektów w realizacje, doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz szybki i efektywny sposób pracy, zdolności negocjacyjne i finalizacjiumów, samodzielność, inicjatywa i aktywność w działaniu, Firma zapewnia system Benefit/Medyczny oraz możliwość awansu.
MSX Internacional NOX Groupe sp z o.o. Sp.K - 2019-12-06 - Opole (opolskie)
Operator maszyn CNC
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe POM Sp. z o.o. - 2019-04-02 - Trzebnica (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej : przyjęcia i zwolnienia pracowników, ewidencji czasu pracy, list obecności, urlopów pracowniczych.Obsługa systemów informatycznych Symfonia Kadry i Płace, Płatnik.Kompletowanie dokumentacji i sporządzanie płac młodocianych.Okres próbny 3 m-ce, 33 m-ce um. na czas określony. Godz. pracy 7-15. Możliwość negocjacji wynagrodzenia.Kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15.
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku - 2018-08-08 - Słupsk (pomorskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Jastrowie (wielkopolskie)
- stworzenie bazy danych klientów oraz oferty usług firmy,- opracowanie kompleksowej strategii marketingowej i planu promocji firmy,- przeprowadzenie kampanii reklamowej firmy.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Łódź (łódzkie)
-sporządzanie deklaracji CIT-8, AKC-4,-analiza kont podatkowych i uzgadnianie sald w stosunku do deklaracji,-dekretowanie i księgowanie faktur VAT,-przygotowanie danych do sporządzania deklaracji VAT-7
kontakt przez PUP - 2019-10-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
znajomość zagadnień prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych; znajomość zagadnień związanych z podatkiem od towarów i usług ( VAT ), Ustawą o rachunkowości; znajomość przepisów dotyczących środków trwałych; wiedza z zakresu rozliczeń w walutach obcych; prowadzenie dokumentacji księgowej zgodnie z zasadami Polityki Rachunkowości firmy; ewidencja rozrachunków w PLN i walutach obcych; rozliczanie inwestycji; prowadzenie akt osobowych; rozliczanie list płac; naliczanie składek; czynności związane z zatrudnianiem pracowników i bieżącą obsługą kadrową.
SPINKO MOTO SPÓŁKA Z O. O. - 2018-01-15 - Leszno (wielkopolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Szypliszki (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert i umów, budowanie i utrzymanie relacji z klientem
Eurotel Kopiec Marek - 2016-11-25 - Skoczów (śląskie)
doradztwo w zakresie doboru produktu reklamowego i przygotowania kampanii reklamowej , sprzedaż reklam+premia (do negocjacji)
AutoBox Advertising Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-08-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- wdrażanie produkcji filtrów ceramicznych,- opracowywanie instrukcji,- szkolenie pracowników,- gromadzenie i analiza danych,- sporządzanie raportów w j. japońslim.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wykonywanie obowiązków wynikających ze służb BHP
kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Legnica (dolnośląskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zawieranie umów z klientami, udzielanie informacji o produktach, obsługa świadczeń klientów.
AXA POLSKA S.A. - 2017-07-27 - Siedlce (mazowieckie)
- opracowywanie danych związanych z jakością dostarczanych surowców- wsparcie administracyjne w zakresie przygotowywania oraz kompletowania dokumentów- kontrola stanów magazynowych oraz dokumentacji w zakresie procesó zaku[owych ( z uwzględnieniem zasady FIFO)- kontakt z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi- przygotowanie analiz i raportów w j. koreański
NIFCO KOREA POLAND Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Żory (śląskie)
zarządzanie cyklem życia pracownika na każdym etapie kariery, zarządzania procesami transferów, zwolnień okresowych, rozwiązania umowy, promocji, zmian wynagrodzenia, kontakt z interesariuszami, analiza kontroli SOX, przetwarzanie i analiza danych kadrowych, tworzenie raportów w zakresie cyklu życia pracowników, konsultacje z międzynarodowymi klientami w związku z cyklem życia pracownika w celu zwiększenia efektywności aktualnych procedur w oparciu o doświadczenie i informację zwrotną od klietna
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
załadunek, rozładunek , transportów, montrola jakości wypełnienia samochodów, kontakt z firmą zewnętrzną oraz współpracownikami DHL , praca przy sortowaniu przesyłek, praca od 5-13, 12-20
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Mysłowice (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozliczanie i wyjaśnianie dokumentacji inwentaryzacyjnej. Do jej zadań będzie również należało raportowanie wykonanych rozliczeń i kontakt z placówkami handlowymi.
Media Expert - 2016-02-03 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Nadzór nad wewnętrzną siecią informatyczną, nadzór nad systemem sprzedaży biletów na imprezy, nadzór nad prawidłowością dokonywania zakupu biletów on-line, utrzymanie strony internetowej wraz z aktualizacją jej zawartości, nadzór nad poprawną pracą systemów użytkowych i operacyjnych, zapewnienie prawidłowego działania sprzętu komputerowego w poszczególnych działach(konfiguracja sprzętu, instalacja sterowników, aktualizacja oprogramowania), zabezpieczenie wewnętrznej sieci komputerowo-informatycznej, współpraca z dostawcami usług m.in. internet, systemy wewnętrzne i inne, bieżąca obsługa sprzętu informatycznego, bieżące rozwiązywanie kwestii informatycznych oraz sprzętowych.
kontakt przez PUP - 2019-11-13 - Zabrze (śląskie)