SPECJALISTA DS. KONTROLI ZARZĄDCZEJ FUNDUSZY WEWNĘTRZNYCH SEKCJI ANALIZ WYDZIAŁU ANALIZ, INFORMACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLI ZARZĄDCZEJ FUNDUSZY WEWNĘTRZNYCH SEKCJI ANALIZ WYDZIAŁU ANALIZ, INFORMACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 280,46 PLN
Zakres obowiązków: -koordynowanie na poziomie Oddziału działań podejmowanych w ramach kontroli zarządzczej i dokonywanie analizy stanu tej kontroli w celu przedstawienia Komendantowi Oddziału zapewnia o funkcjonowaniu adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.- koordynowanie na poziomie Odziału wykorzystywanie funduszy zewnętrznych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych,-opracowanie zbiorczej informacji na temat stanu realizacji budzetu Oddziału w układzie zadaniowym wraz z wnioskamidot. dlaszej jego realizacji w celu zapewnieniaprawidłowej realizacji budżetu w układzie zadaniowym,-organizaowanie i koordynowanie szkoleń dla funkcjonariuszy i pracowników NoOSG z zakresu budżetu zadaniowego i kontroli zarządczej w celu zapoznania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i procedurami.
Data publikacji: 2016-02-19
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-koordynowanie na poziomie Oddziału działań podejmowanych w ramach kontroli zarządzczej i dokonywanie analizy stanu tej kontroli w celu przedstawienia Komendantowi Oddziału zapewnia o funkcjonowaniu adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.- koordynowanie na poziomie Odziału wykorzystywanie funduszy zewnętrznych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych,-opracowanie zbiorczej informacji na temat stanu realizacji budzetu Oddziału w układzie zadaniowym wraz z wnioskamidot. dlaszej jego realizacji w celu zapewnieniaprawidłowej realizacji budżetu w układzie zadaniowym,-organizaowanie i koordynowanie szkoleń dla funkcjonariuszy i pracowników NoOSG z zakresu budżetu zadaniowego i kontroli zarządczej w celu zapoznania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i procedurami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 280,46 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +dodatek za wysługę lat (od 5% do 20%)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONTROLI ZARZĄDCZEJ FUNDUSZY WEWNĘTRZNYCH SEKCJI ANALIZ WYDZIAŁU ANALIZ, INFORMACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 280,46 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Data zakończenia pracy: 31.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe min. 6 miesiecy w administarcji lub pracy biurowej; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym; wiedza na temat pozyskiwania funduszy zewnętrznych.Wymagania dodatkowe: wykształcenie kierunkowe(ekonomiczne, administracyjne); min. 6 miesiecy doswiadczenia z zakresu kontroli zarządczej i/lub realizacji budzetu w układzie zadaniowym; min.6 miesięcy doswiadczenia z zakresu sporządzania projektów i pozyskiwania funduszy zewnętrznych; odbyte szkolenie z zakresu pozyskiwania funduszy zewnetrznych; odbyte szkolenia z zakresu kontroli zarządczej i realizacji budżetu w układzie zadaniowym; znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego w stopniu bardzo dobrym.
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys, list motywacyjny, oswiadczenie o niekaralnosci, oswiadczenie o wyrazaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; oswiadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oswiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; kopie dokumentów potwierdzajacyhc wykształcenie; kopie swiadectw pracy ze wszystkich zakończonych okresów zatrudnienia; kopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje kandydataDokuent nalezy składac osobiscie lub przesłać na adres NOSG z dopiskiem :Oferta Pracy"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 19.02.2016
Oferta pracy ważna do: 26.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoba zajmować się będzie grafiką, mediami społecznościowymi, forami, wizerunkiem i prezentacją firmy oraz wizerunkiem produktów w mediach elektrownicznych.
WRC POLSKA - JACEK KONIECZNY - 2018-07-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pracownik ds. osobowych
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Sopot (pomorskie)
staż - pozyskanie wiedzy z zakresu ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych, osobowych, na życie, analiza rynku ubezpieczeń, pozyskanie wiedzy z zakresu funkcjonowania zakladu ubezpieczeń, obsługa klienta- rozmowy telefoniczne oraz w biurze, informowanie o zakresie ubezpieczeń, opłacaniu składek, przygotowywanie propozycji ubezpieczeń klientów indywidualnych oraz dla firm, wykorzystanie poczty e-mail do w/w zadań, Komputer: ilość godzin 3
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa zamówień klientów, kontakt z klientami telefoniczny i emailowy, obsługa komputera, dbałość o relacje.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Rąbień (łódzkie)
Upowszechnianie zasad wykorzystywania pomocy finansowej z UE dla wspierania rozwoju obszarów wiejskich. Realizacja zadań Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich (SIR), funkcjonującej w ramach Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich tworzenia sieci kontaktów w ramach SIR w województwie, wdrażania nowych rozwiązań oraz dobrych praktyk w zakresie innowacji w rolnictwie. Ułatwianie wymiany wiedzy fachowej dotyczącej innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich, upowszechnianie wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań w sektorze rolno spożywczym i na obszarach wiejskich. Przygotowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjno promocyjnych dotyczących zasad wspierania rozwoju obszarów wiejskich. Udział w organizacji szkoleń dla rolników. Współpraca z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi i szkołami rolniczymi.
LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO KALSK - 2018-04-03 - Kalsk (lubuskie)
utrzymanie porządku na obiektach podległych firmie na terenie Chorzowasprzątanie zewnętrzne i wewnętrzne
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Chorzów (śląskie)
ofertowanie i rozliczanie zadań, składanie zamówień; praca w firmie zajmującej się projektowaniem, budownictwem i utrzymaniem sieci telekomunikacyjnych.
Netservice24 Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Poznań (wielkopolskie)
praca na stanowisku specjalisty ds. uczniowskichpraca na umowę na czas określony na okres zastępstwa, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 15 - 2017-09-14 - Wrocław (dolnośląskie)
- obsługa klientów instytucjonalnych na terenie RP, monitorowanie logistyki oraz potzreb bierzących
POLVITA MJ Mirosław Jerzy Puszko - 2018-02-15 - Siemiatycze (podlaskie)
jw.
GALAXIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-14 - Stryków (łódzkie)
OBsługa klienta, przekazywanie niezbędnych informacji na temat produktów i uslug; realizacja cewlów sprzedażowych; sprzedaz towarów i uslug, obsluga kasy fiskalnej; koordynacja ruchu klientów w obrębie atrakcji sportowych; prowadzenie akcji reklamowych, wręczanie ulotek, wydawanie karnetów i kart promocyjnych; wykonywanie wszystkich obowiazków zgodnie z ustalonym harmonogramem w oparciu o obowiązujące w spółce standardy. Umowa o pracę na czas określony. Praca na dwie zmiany: 8 godzin dzinnie-dyspozycyjność w godz. 5:40-23:30. Oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Wrocław (dolnośląskie)
wystawianie faktur sprzedaży, obsługa dokumentów związanych z zakupem towarów, kontakt z kontrahentami
TMC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-08-01 - Węgrowo (kujawsko-pomorskie)
- analiza sprzedaży detalicznej na poszczególnych sklepach z uwzględnieniem sprzedaży ilościowej i zrealizowanej marży- analiza sprzedaży i przygotowanie zestawień sprzedaży produktów TOP w cyklach comiesięcznych- zmiana nazewnictwa na kartotekach w systemie sprzedażowym wg zaakceptowanych zestawień sprzedaży detalicznej TOP- analiza zamówień oraz ich akceptacja na wybrane grupy towarowe w tym papierosy i tytonie w cyklach tygodniowych- zakładanie nowych indeksów w systemie sprzedażowym na podstawie danych otrzymanych ze sklepów- przygotowywanie zestawień sprzedaży detalicznej wg wybranych grup towarowych oraz sklepów do rozliczeń umów handlowych zawartych przez Grosik Sp. z o.o. oraz Chata polska S.A.- przygotowanie oznakowania w systemie dla produktów objętych promocjami gazetowymi- prowadzenie korespondencji e-mail z Dostawcami dotyczących wybranych grup towarowych wg informacji zleconych przez Dyrektora firmy- przygotowywanie zamówień zgodnych z rotacją i zapotrzebowaniem na produkty objęte promocjami cenowymi wg informacji otrzymanych od Kierownika Sprzedaży detalicznej oraz Dyrektora Firmy- Bieżące wprowadzanie zmian w kartotekach obecnych w systemie w celu poprawy jakości sprzedaży detalicznej na poziomie sklepów np. dodatkowe kody kreskowe, odblokowanie kartotek, zmiany nazewnictwa.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Świebodzin (lubuskie)
Świadczenie usługi przewozów pasażerskich w transporcie krajowym i międzynarodowym.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klientów zagranicznych, rozliczanie płatności kontrahentów, sporządzanie ofert dla klientów, organizowanie transportu towaru. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (wynagrodzenie 3 150 zł brutto + premia uznaniowa), następna na czas nieokreślony (wynagrodzenie 4 150 zł brutto + premia uznaniowa). Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:00 do 15:00.
Usługowa Ceramika Artystyczna WIZA Sp. z o.o. - 2018-04-16 - Parowa (dolnośląskie)
obsługa strony internetowej, portali społecznościowych, marketing, znajomość trendów internetowych
IMPULS Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Kompletowanie setupów narzedziowych i dostarczanie ich do maszyn,- Nadzór nad stanem technicznym narzędzi,- Kontakt telefoniczny: 601-963-293 lub osobisty w biurze PROGRES Spólka z o.o. Tczew ul.Armii Krajowej 20- Zatrudnienie bezpośrednio przez Klienta
Progres Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K - 2018-05-11 - Tczew (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Zielona Góra (lubuskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg.stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Zabierzów (małopolskie)
obsługa biura, poczty obiegu dokumentów,korespondencji,urządzeń biurowych,informacji
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
jw.
Andrzej Jabłonowski Cukiernia U Jabłonowskich - 2018-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Badania w terenie prowadzonych robót
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "VIA" Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie pozycji i nadzorowanie realizacji strategi i planów marketingowych, ksztaltawanie działań wspomagających obsługę klientów,
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Ząbki (mazowieckie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających ze współpracy z jednostką terenową.
kontakt przez OHP - 2017-07-13 - Gdynia (pomorskie)
-
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-06-06 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klientów Firmy w zakresie organizowania sprzedaży telefonicznie, mail, realizacja określonych planów sprzedażowych, przygotowanie ofert sprzedażowych
DEGA Spółka Akcyjna - 2018-08-27 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne (budowa maszyn, materiałoznawstwo), min. 2 lata doświadczenia, znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację. Mile widziana znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Charakterystyka pracy: zamówienie materiałów, wyszukiwanie nowych źródeł dostaw/produktów na rynku europejskim, składanie zamówień, koordynacja procesu dostaw, stały kontakt z dostawcami, optymalizacja zapasów, przygotowywanie miesięcznych prognoz i raportów, organizowanie oraz dbanie o jakość dostaw, monitorowanie i analizowanie rynku, działań konkurencji oraz dbanie o bieżącą ofertę, koordynacja zadań zleconych przez dyrektora zakładu, praca na samodzielnym stanowisku. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy sekretariat (at) filtromex.pl.
FILTROMEX SP. Z O.O. - 2016-05-17 - Czernica (śląskie)