SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Siedlce oferta pracy AXA POLSKA S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zawieranie umów z klientami, udzielanie informacji o produktach, obsługa świadczeń klientów.
Data publikacji: 2017-07-27
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: AXA POLSKA S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Terespolska 12, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zawieranie umów z klientami, udzielanie informacji o produktach, obsługa świadczeń klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa agencyjna
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2017
Data zakończenia pracy: 30.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat.B (wymagany staż - lata: 2)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 2 lata doświadczenia w pracy opierajacej się na kontaktach z ludźmi, gotowosć do podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, samodzielność, w działaniu, niekaralność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: AXA POLSKA S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Terespolska 12, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e- maila:roman.kaszewski (at) polimex.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Adres strony pracodawcy: http://www.axa-polska.pl/
Ulica pracodawcy: Terespolska
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: firma ubezpieczeniowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.07.2017
Data dodania oferty pracy: 26.07.2017
Oferta pracy ważna do: 26.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prostych prac przy obróbce elementów.Przeprowadzanie prostych operacji technologicznych związanych z produkcją wędzonek,kiełbas,konserw
GIEWONT MG Sp.zoo sp.k - 2018-01-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Złotów (wielkopolskie)
...
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Konin (wielkopolskie)
bieżąca obsługa klientów w zakresie sprzedaży ubezpieczeń komunikatyjnych i majątkowych, współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi, praca na kalkulatorach do liczenia ofert. Praca dwuzmianowa w godz. 9-19; w soboty w godz. 9-14 od poniedziałku do soboty
"MULTI PROGRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-01-21 - Nowa Wieś (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników; przygotowywanie od strony formalno-prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy; ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop), prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich; prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności; prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności; wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika; przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczyciel; sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; (np. SIO); sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa.
Zespół Szkół Nr 1 - 2018-05-15 - Sopot (pomorskie)
Specjalista ds. zakupów (import z Indii)
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Poznań (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, w tym sprzedaż wiązana; pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku; informowanie Klientów o pełnej ofercie Banku; realizowanie zadań sprzedażowych i aktywne uczestnictwo w kampaniach produktowych; wykonywanie czynności związanych z obsługą bezgotówkową Klientów.
Bank Pekao S.A. - 2018-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
poszerzanie bazy odbiorców kontenerów, kontakt z klientem zagraniczną, nadzór nad realizacją pozyskanych zamówień, bieżąca analaiza rynku, pozyskiwanie nowym kanałów dystrybucji
Wielobranżowa Spółka Produkcyjna MIROSŁAWICE Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Mirosławice (dolnośląskie)
zgodnie z programem PZD, realizowanym w formie przyuczenia do pracy dorosłych,egz.sprawdzający w zawodzie sprzedawca,miejsce odbywania zajęć teoretycznych i praktycznych: Sklep Ogólnospożywczy Agnieszka Rok, ul. Sikorskiego 65 a, 42-300 Myszków,max.liczba godz.nieobecności usprawiedliwionej do 56 godz.tj. do 10% zajęć teoretycznych,co stanowi 8 godz.oraz 10% zajęć praktycznych, co stanowi 48 godz.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Myszków (śląskie)
obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie środków płatniczych; praca w godz. 7-22
AUCHAN POLSKA SP. Z O. O. - 2016-10-04 - Piaseczno (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej rozliczenia z podmiotami powiązanymi (z krajów OECD). Interpretacja regulacji dotyczących cen transferowych w poszczególnych krajach OECD. Analiza danych finansowych podmiotów.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)
pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Stale (podkarpackie)
Obsługa klientów motoryzacyjnych
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2017-07-12 - Zgierz (łódzkie)
jw.
INTEGRATED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
TRANSPORT ROWARÓW, NAPRAWA SAMOCHODU
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Wiaderno (łódzkie)
Specjalista ds. marketingu i handlu.Zakres czynności: podejmowanie działań marketingowych, planowanie, koordynacja i realizacja. Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu aktywizację sprzedaży. Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach między 6:00-21:00, sklep czynny od 6:30 do 20:30. Osoby zaintersowane pracą mogą również przesłać cv na adres email: rafa25 (at) op.pl lub zgłosić się z cv do siedziby firmy.
Agencja Handlowa "Rafa", Rafał Świerczek - 2018-01-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
Realizacja polityki marketingowej szkoły. Badanie rynku. Działania PR . Udział w eventach.
Fundacja MENSAM - 2018-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
nadzorowanie produkcji pod kątem spełniania wymogów HACCP
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "LUMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Wólka Złojecka (lubelskie)
• przygotowanie materiałów reklamowych, • tworzenie i realizowanie polityki marketingowej, • budowanie długofalowych relacji z klientem, • budowanie pozytywnego wizerunku Kancelarii, • aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez działania marketingowe.Wykształcenie wyższe. Praktyczna znajomość zagadnień z szeroko pojętego marketingu, reklamy i narzędzi z tym związanymi. Kreatywność i dobra organizacja pracy. Samodzielność otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Profesjonalizm w działaniach związanych z obsługą klienta, umiejętność. Obsługi komputera Ms Office. Dyspozycyjność. Roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS - 2016-06-08 - Lublin (lubelskie)
- Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,- Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,- Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,- Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,- Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,- Sporządzanie ofert techniczno – handlowych,- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań,
Alchemia S.A. - 2016-06-08 - Zawadzkie (opolskie)
Kontakt telefoniczny pod nr: 33 476 26 14 lub CV przesłać na maila: mkaminskan (at) aktyw.net. Prowadzenie pełnej księgowości. Praca na umowę na czas określony (max. 3 lata). Praca na jedną zmianę w godz. 8-16.
Kamińska-Nawrot Monika Licencjonowane Biuro Rachunkowe "AKTYW" - 2016-02-29 - Roczyny (małopolskie)
Wsparcie usług edukacyjnych poprzez analizę potrzeb edukacyjnych potencjalnych klientów, przygotowanie analiz rynkowych, przygotowywanie i publikacja ofert edukacyjnych, udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe.Obsługa administracyjna studiów podyplomowych po przez prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją studiów i szkole, organizacja i obsługa zjazdów na studiach podyplomowych, utrzymywanie bieżąćego kontaktu ze słuchaczami i wykładowcami.
WSAiB - 2016-05-25 - Gdynia (pomorskie)
Przewóz materiałów budowlanych na terenie województwa lubuskiego.
KLEKS Drewka, Puszkiel - 2018-03-02 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie bezawaryjnego procesu produkcji, pakowanie gotowych wyrobów do pudeł kartonowych, układanie pudeł na palecie zbiorczej
"POLIFOLIA" Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Poniatowa (lubelskie)
Prowadzenie biura.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
•przygotowywanie dokumentacji do postępowań przetargowych (kosztorysy, oferty, dokumenty formalne)•analiza postępowania przetargowego (zakres prac, lokalizacja, technologia prowadzonych robót, charakter wynagradzania)•weryfikacja i analiza planu zakupów•przygotowywanie zapytań ofertowych•analiza otrzymanych ofert•zamówienie materiału, sprzętu•przygotowywanie opracowań, zestawień po wykonawczych•negocjacje z dostawcami materiałów i usług•współpraca z działem handlowym w zakresie pozyskanych ofert i warunków ich realizacji•współpraca z kierownikiem budowy/ robót w zakresie dostaw•przygotowywanie i wykonywanie kosztorysów
AKCES BK Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Realizacja strategii marketingowej, wsparcie działu handlowego, monitorowanie trendów marketingowych, administrowanie strony internetowej
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO GROT SP. JAWNA - 2016-01-04 - Starowa Góra (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)