SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Ząbki oferta pracy SHAN-E-PUJAB GRILL & RESTAURACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: obsługa komputera, tłumaczenie rozmów, przygotowanie reklam i promocji
Data publikacji: 2017-10-31
Lokalizacja: Ząbki (mazowieckie)
Pracodawca: SHAN-E-PUJAB GRILL & RESTAURACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Piłsudskiego 37B, 05-091 Ząbki, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa komputera, tłumaczenie rozmów, przygotowanie reklam i promocji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ząbki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołomiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ząbki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: hindi, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
SHAN-E-PUJAB GRILL & RESTAURACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Adres pracodawcy:
Józefa Piłsudskiego 37B, 05-091 Ząbki, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wołomiński
Gmina pracodawcy: Ząbki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ząbki
Ulica pracodawcy: Józefa Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 37B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 03.11.2017
Oferta pracy ważna do: 14.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Zakres zadań: 1. analiza dokumentacji projektowej lub opisu określającego rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót wynikających z inwentaryzacji i wymogów Zamawiającego,2. ustalanie i uzgadnianie danych technicznych, technologicznych, organizacyjnych,3. rozsyłanie zapytań ofertowych do podwykonawców,4. dokonywanie wyboru najkorzystniejszej cenowo i zakresowo oferty podwykonawcy/dostawcy/usługodawcy,5. formułowanie pytań dotyczących dokumentacji technicznej do inwestorów,6. aktualizacja bazy danych,7. przygotowywanie wycen do przetargów.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne. Co najmniej rok doświadczenia w pracy na budowie w branży torowej. Doświadczenie w sporządzaniu kosztorysów z zakresu budowy torowisk kolejowych.Umiejętność kosztorysowania za pomocą programu kosztorysowego Norma, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel), dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, zorientowanie na cel. Mile widziane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, mile widziana znajomość programu AutoCAD, mile widziana znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Kontakt telefoniczny (32-358-78-80) w godzinach: 8:00-14:00 lub rekrutacja (at) pkpcs.pl
PKP CARGO SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Dąbrowa (wielkopolskie)
- aktywne i samodzilne pozyskiwanie klientów,- przygotowanie ofert handlowych,- utrzymywanie kontaktu z pozyskanymi klientami.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
doradztwo w zakupach, obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych, przyjmowanie reklamacji, informowanie o aktualnych promocjach i ofertach
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
-przygotowanie ofert reklamowych,-prowadzenie rozmów handlowych przez telefon i bezpośrednich,-przygotowanie i negocjacja warunków umów,-obsługa biura reklam i ogłoszeń-obsługa kasy fiskalnej,-tworzenie bazy klientów
KUBARA LAMINA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-14 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
ocena jakościowa surowca, kalibrowanie jeli baranich
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2016-03-22 - Kaszczor (wielkopolskie)
naliczanie wynagrodzeń, deklaracje, korekty ZUS, US, GUS, PFRON, dokumentacja płacowa, zaświadczenia, RP -7, opracowywanie raportów, współpraca z działem księgowości
Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Sp. z o.o. - 2018-08-08 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Skuteczne pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie długofalowych i stałych relacji z klientami, realizacja zmówień, zawieranie umów, raportowanie, monitoring rynku i analiza konkurencji, uczestnictwo w wystawach i imprezach targowych.Wynagrodzenie od 3000 zł brutto + premia sprzedażowa + ubezpieczenie zdrowotne + pakiet socjalny
Zakłady Ceramiczne Bolesławiec Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- sprawdzanie dok. księgowych pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa- prowadzenie rejestru zakupów VAT- rozliczanie zaliczek oraz ich ewidencja w systemie księgowym- księgowanie środków pienięznych oraz wypłacanych delegacji- opracowywanie analiz i zestawień poniesionych kosztów w różnych przekrojach- prowadzenie ewidencji wszelkich rozrachunków tytułów wynagrodzeń i narzutów na wynagrodzenia
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2018-01-04 - Dęblin (lubelskie)
Praca w dziale handlowym. Hurtowa sprzedaż materiałów budowlanych. Pozyskiwanie klientów. Sporządzanie analiz finansowych i sprzedażowych.
Przedsiębiorstwo Prod-Handl-Usług. Merkury Sp. z.o.o - 2016-10-12 - Prudnik (opolskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
Kompletowanie, składanie i uzyskanie zatwierdzenia wniosków o płatność Wykonawcy,Prace związane z likwidacja faktur,Obsługa systemu INTENS,Obsługa systemu SAP w zakresie tworzenia , zgłoszenia zapotrzebowania oraz zamówień,Wykonanie zestawień, analiz ekonomicznych na potrzeby kierownictwa projektu,Prowadzenie ewidencji i szczegółowych wykazów wniosków o płatność,Współpraca z działem kontrolingu i księgowości,Nadzór nad terminowością płatności faktur,Tworzenie planu płatności, udział w aktualizacji budżetu budowy.
PGNIG TECHNOLOGIE - 2018-06-12 - Sanok (podkarpackie)
Opis stanowiska:identyfikowanie oczekiwań biznesowych i merytorycznych klientaprzeprowadzanie analizy założeń projektowych oraz przygotowywanie stosownych modeli i projektów procesów biznesowych udział w tworzeniu dokumentacji projektowej i powykonawczejprzygotowywanie koncepcji biznesowej nowych rozwiązańudział w przygotowywaniu ofert rozwiązań informatycznych dla klientówprezentowanie klientom proponowanych rozwiązań systemów informatycznych
Bazy i Systemy Bankowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Bydgoszczy - 2016-10-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie instalacji niskoprądowych naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych,montaż systemów alarmowych
F. H. U. DIPOL Piotr Kogut - 2016-10-25 - Sandomierz (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie dokumentów, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dot. zatrudnienia, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich, organizacja i prowadzenie dokumentacji dot. szkoleń pracowników, realizowanie i administrowanie zadań z zakresu działalności Funduszu Socjalnego
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Łaziska Górne (śląskie)
wynagrodzenia + ZUS05.04.2016
Biuro Rachunkowe Gabriela Golec - Plaszczymąka - 2016-04-05 - Piekary Śląskie (śląskie)
wprowadzanie danych do systemu SAP, obsługa klientów (telefonicznie i mailowo), kontakty z działem sprzedaży, praca biurowa.
DELITISSUE Sp. z o.o. w Ciechanowie - 2016-01-29 - Ciechanów (mazowieckie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, sprzedaż
S U R T E X Sp.Z0.0 Zakład Handlowy Przemyśl - 2017-12-08 - Przemyśl (podkarpackie)
Zakres obowiązków:1. Opracowywanie projektów aktów prawnych w zakresie gospodarki nieruchomościami, będącymi w trwałym zarządzie jednostek organizacyjnych MON oraz wykorzystywanymi na innych podstawach prawnych.2. Prowadzenie operatu ewidencyjnego nieruchomości pozostających w trwałym zarządzie jednostek organizacyjnych MON oraz wykorzystywanych na innych podstawach prawnych.3. Aktualizowanie albumów nieruchomości wojskowych w części kartograficznej i opisowej.4. Analizowanie wniosków oraz planów związanych z przejmowaniem nieruchomości na potrzeby sił zbrojnych. 5. Ewidencyjne rozliczenie planu przekazywania nieruchomości zbędnych poza resort obrony narodowej.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
realizacja i przetwarzanie zamówień, dokumentów WZ oraz faktur
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2750-3300 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru z 13.10.2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenia wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych( umowa o pracę , umowy cywilno-prawne. Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie monitorowanie, realizacja zadań inwestycyjnych, remontów. Obsługa gospodarki : odpadami, wodnej,pojazdami.
Nadleśnictwo Niedźwiady - 2018-08-09 - Przechlewo (pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów, wykładanie towarów na półkii,dbałość o czystość otoczenia
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wohyń (lubelskie)
Obsługa zamówień, obsługa klienta, przygotowywanie opisów i zdjęć produktów.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Gdynia (pomorskie)
Prace na linii produkcyjnej, pakowanie gotowych elementów, przestrzeganie zasad systemu zarządzania jakością.
GI GROUP SP. Z O.O. KATOWICE - 2015-11-26 - Strzelce Opolskie (opolskie)
doradztwo w zakresie doboru produktu reklamowego, sprzedaż reklam w pojazdach komunikacji miejskiej (reklama wewnętrzna)
"AUTOBOX ADVERTISING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dbanie o relacje z klientami bengalskimi;wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych;odpowioedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy;wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)