SPECJALISTA D/S PŁAC I KADR (NR 1310) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy
Stanowisko: SPECJALISTA D/S PŁAC I KADR (NR 1310)
Wynagrodzenie: od 3 355 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac, rozliczenia z ZUS-em, US i innymi instytucjami, sprawozdawczość w zakresie kadr i płac, prowadzenie ewidencji pacjentów i rozliczanie odpłatności za pobyt
Data publikacji: 2021-04-19
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Smukalska 251, 85-485 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac, rozliczenia z ZUS-em, US i innymi instytucjami, sprawozdawczość w zakresie kadr i płac, prowadzenie ewidencji pacjentów i rozliczanie odpłatności za pobyt
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 355 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|8
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S PŁAC I KADR (NR 1310)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 355 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : interpretacja i zastosowanie przepisów prawa[Umiejętność 1] : obsługa programów kadrowo-płacowych, Płatnika
Nazwa pracodawcy: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy
danePracodawcy_nip: 9671337547
danePracodawcy_regon: 340853073
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Smukalska 251, 85-485 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty:Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczyul. Smukalska 25185-485 Bydgoszczlubdokumenty należy przesłaće-mail: zpo.bydgoszcz (at) op.pllubkontakt tel. 52 340-23-01 - p. Patrycja Trojnar
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Smukalska
Numer budynku pracodawcy: 251
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242310
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 19.04.2021
Oferta pracy ważna do: 18.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?394784d20e70e4e4ddd9b8fa8c87d510
Podobne oferty pracy
Znajdowanie dostawców owoców na import do Polski z rejonów Turcji
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Grójec (mazowieckie)
ocena klienta pod względem zdolności kredytowej, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2021-04-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa kancelaryjnasporządzanie pism i dokumentówprowadzenie kalendarza spotkańobsługa konferencji i spotkańprowadzenie działań promocyjnychpozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Leszno (wielkopolskie)
przygotowywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, zakładanie akt osobowych, naliczanie i rozliczanie płac do księgowania, sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych; naliczanie i rozliczanie podatków do urzędów skarbowych
KUJAWSKO-POMORSKA SZKOŁA WYŻSZA W BYDGOSZCZY - 2017-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1.Sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych.2.Naliczanie zasiłków.3.Obsługa PPK.4.Wystawianie rachunków do umów cywilno-prawnych .5.Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT-11).6.Naliczanie składek ZUS , sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych.7.Rozliczanie kart drogowych kierowców.8.Wszelkie czynności związane z prowadzeniem kasy WTZ.9.Prowadzenie ewidencji pracowników oraz akt osobowych personelu.10.Wydawanie zaświadczeń o uzyskanych dochodach / zatrudnieniu na prośbę pracownika.11.Czynności związane z zawieraniem (rozwiązywaniem) umów o pracę.12.Wystawianie formularza RP7.13.Załatwianie spraw związanych z przechodzeniem pracowników na rentę, emeryturę.14.Prowadzenie ewidencji czasu pracy .15.Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością socjalną, w tym:a)Sporządzanie umów na pożyczki mieszkaniowe, b)Naliczanie odpisu na ZFŚS.16.Sporządzanie zestawień rachunków i faktur do sprawozdań kwartalnych.
Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Iławie - 2019-12-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych; pozyskiwanie klientów indywidualnych. Doradztwo w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych. Bieżąca obsługa zawartych umów ubezpieczeniowych.
Biuro Finansowo-Handlowe BFH s.c. Marek Stefańczak, Wojciech Stefańczak - 2017-02-09 - Tychy (śląskie)
Przygotowanie i archiwizacja związanej ze stanowiskiem pracy, wprowadzanie dokumentacji księgowej, rozliczenie podatków VAT, PIT UPINANIE PKPIR
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
Tworzenie strategii marketingowej oraz wdrażanie jej w różnych kanałach informacyjnych, zarządzanie treściami na stronie internetowej teatru, odpowiedzialność za proces komunikacji marketingowej, współpraca przy tworzeniu Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego Walizka, prowadzenie działań sponsoringowych oraz partnerskich, przygotowywanie ofert do placówek oświatowych, domów kultury oraz teatrów, realizacja polityki marketingowe Teatru, Koordynowanie działań promocyjnych, poszukiwanie nowych rozwiązań dla klientów Teatru, koordynacja działań organizacyjnych Teatru, współpraca i utrzymywanie kontaktów z mediami, planowanie i realizacji imprez oraz innych form uczestnictwa w kulturze, aktualizacja i redakcja strony internetowej oraz profili społecznościowych prace biurowe i administracyjne, udzielanie informacji o działalności instytucji, archiwizacja dokumentacji teatru.
Teatr Lalki i Aktora - 2017-11-24 - Łomża (podlaskie)
Badanie zgłaszanych zdarzeń/problemów - Stałe utrzymywanie aplikacji do śledzenia roszczeń z notatkami badawczymi i komunikacyjnymi oraz dokumentacją uzupełniającą. - Przestrzeganie terminów branżowych na złożenie wniosku- Współpraca z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu ustalenia odpowiedzialności za roszczenia - Negocjowanie przy rozwiązywaniu zaległych roszczeń.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2020-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
wystawianie dokumentów sprzedaży i zakupu; rejestrowanie i obsługa zamówień; kontakt z klientem
"AGROCHEM PUŁAWY" SP. Z O.O. - 2020-09-11 - Człuchów (pomorskie)
Nauka języka obcego
EURO TREND SYLWIA SENDEK - 2016-01-20 - Oleśnica (dolnośląskie)
Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem i organizacją biura
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-11-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- telefoniczna obługa klienta- poszukiwanie nowych szans sprzedaży- obsługa sklepu internetowego- popsprzedazowa obsługa klienta (fakturowanie, przygotowywanie towaru do wysyłki, obsługa reklamacji)- sporządzanie ofert- podtrzymywanie relacji biznesowych
ACS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-18 - Strzelce Górne (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. zaopatrzenia i zamówień
Brilliantmodule Sp. z.o.o - 2015-12-08 - Skawina (małopolskie)
organizowanie i koordynowanie procesu produkcji, nadzór nad sprawnym działaniem urządzeń, maszyn, opracowanie dokumentacji technicznej
BASE GROUP Sp. z o.o. - 2019-02-20 - Koszwały (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich firm , wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1. Wsparcie w przygotowaniu dokumentacji administracyjno-technicznej niezbędnej w procesie inwestycyjno-eksploatacyjnym2. Wykonywaniem zadań związanych z procesem inwestycyjnym3. Sporządzanie budżetów, zapytań ofertowych, wybór wykonawców, nadzór nad realizacją inwestycji i podpisanymi umowami oraz rozliczanie inwestycji4. Współpraca z organami administracyjno-kontrolnymi i innymi jednostkami gospodarczymi w zakresie powierzonych zadań,5. Współpraca z pracownikami innych działów, biorącymi udział w prowadzonej inwestycji.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Złotkowo (wielkopolskie)
Pozyskiwanie reklamodawców i redagowanie ogłoszeń, zbieranie i przygotowywanie informacji do publikacji, redagowanie własnych felietonów.
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Produkcja uszczelek gumowych do pralek.Nadzór nad procesem produkcyjnym , raportowanie wyników, szkolenie podległych pracowników.Wymagania: wykształcenie minimum średnie , doświadczenie w pracy na produkcji , umiejętność kierowania ludźmi , znajomość języka angielskiego , umiejętność planowania i organizacji pracy.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-04-16 - Środa Śląska (dolnośląskie)
zarządzanie zamówieniami klientów, - przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów - współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji - ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży - odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom i utrzymywanie z nimi dobrych relacji - praca w godzinach 14.00-23.00
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)
- branża: agencja pracy tymczasowej- przygotowywanie listy płac- rejestrowanie danych w systemie- nadzorowanie ewidencji czasu pracy
Flexidea Sp. z o.o. - 2021-04-20 - Łódź (łódzkie)
obsługa urzadzeń biurowych, zapoznanie sie ze strukturąorganizacji społeczno-zawodowej rolników, prowadzenie statystyki dotyczącej organów KR
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Rzeszów (podkarpackie)
organizacja imprez gastronomicznych i cateringowych; kontakt z pracodawca telefoniczny i e-mailowy.
Restauracja Anna De Croy Jarosław Domaradzki - 2016-04-13 - Słupsk (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów na kursy języka polskiego, budowa zespołu sprzedawców, stworzenie systemu prowizyjnego dla sprzedawców i ich rozliczanie.Umowa o pracę, jedna zmiana w godz. 9:00-18:00.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Zarządzanie zespołem magazynierów, realizacja i nadzór wysyłek oraz dostaw towarów, prowadzenie dokumentacji dot. wysyłek i dostaw towarów, realizacja i nadzór przyjęcia towaru z produkcji, kontrola i zarządzanie gospodarką magazynową firmy, aktualizowanie informacji na temat produktów w bazie danych, kontrolowanie stanów magazynowych, dbanie o odpowiedni obieg informacji pomiędzy wszystkimi oddziałami firmy, prowadzenie dokumentacji magazynowej.Praca 3-zmianowa w godz. 6-14, 14-22, 22-6. Pracodawca zapewnia bezpłatny dojazd od strony Słupska i Główczyc. Okres zatrudnienia 33 miesiące z możliwością zatrudnienia na stałe. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 11-15.
WOSANA S.A. - 2019-05-07 - Damnica (pomorskie)
praca biurowa i w terenie we granicach powiatu elbląskiego
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z siedzibą w Pasłęku - 2017-04-10 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)