SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI Starogard Gdański oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie i archiwizacja związanej ze stanowiskiem pracy, wprowadzanie dokumentacji księgowej, rozliczenie podatków VAT, PIT UPINANIE PKPIR
Data publikacji: 2019-02-27
Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie i archiwizacja związanej ze stanowiskiem pracy, wprowadzanie dokumentacji księgowej, rozliczenie podatków VAT, PIT UPINANIE PKPIR
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw rachunkowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie doświadczenie w zawodzie 15 lat,prawo jazdy kat:B, sumienność ,dokładność, "BUCHALTER
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 15
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Kanałowa 3, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + skierowqanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
Ulica pracodawcy: Kanałowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 27.02.2019
Oferta pracy ważna do: 26.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe nie jest wymagane; komunikatywna znajomość jęz. włoskiego; zakres obowiązków: zadania administracyjne, biurowe, logistyczne; dwie zmiany (docelowo 3 zmiany); miejsce pracy: Gliwice
"P.A.D." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
wyszukiwanie potencjalnych klientów, tworzenie katalogów, wyszukiwanie klienta (firmy i klienci indywidulani)
Finanse i Ubezpieczenia Agata Ćwiek - 2017-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe min. 3 lata; znajomość NORMA PRO; prawo jazdy kat. B; mile widziany własny samochód oraz uprawnienia budowlane; prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/ zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Gliwice (śląskie)
Mycie i serwis toalet przenośnych. Praca 160 godz./miesięcznie, od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15.
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Pruszków (wielkopolskie)
Zakres zadań:- zapewnienie prawidłowości działań funkcji logistycznych i zaopatrzeniowych,- kontaktowanie się z dostawcami i klientami,- nawiązywanie pozytywnych relacji handlowych,- ewidencjonowanie i realizowanie zamówień od klientów,- bieżące kompletowanie i przekazywanie dokumentów zaopatrzeniowych,- ewidencjonowanie stanów magazynowych,- tworzenie zamówień na asortyment rotujący;- poszukiwanie nowych dostawców w tym zagranicznychzatrudnienie w ramach umowy o prace, zlecenie lub kontrakt
MEDSEVEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-23 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Prace lakiernicze przy produkcji drzwi i pokrewne
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ,,JAGDOR" Janusz Gierada - 2016-11-02 - Piskrzyn (świętokrzyskie)
Współpraca z przedstawicielami handlowymi kraj- przyjmowanie zamówień z systemu , telefonicznie i mailowo- przetwarzanie zamówień, poprawianie, sprawdzanie zgodności cen z obowiązującymi rabatami, promocjami i indywidualnymi ustaleniami,Obsługa klientów indywidualnych, , przyjmowanie zamówień telefonicznych i mailowych bezpośrednio od klientówPraca w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Troton Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)
Rekrutacja i selekcja kandydatów na stanowisko opiekuna osób starszych w Niemczech. Poszukiwanie nowych, kreatywnych źródeł pozyskiwania kandydatów. Tworzenie miesięcznych statystyk. Zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych. Kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy. Kwalifikacja odpowiednich kandydatów ( kompleksowa ocena predyspozycji kandydatów i dobór odpowiednich miejsc pracy oraz kwalifikacja w naszym systemie płac). Organizacja i koordynacja wyjazdu personelu opiekuńczego za granicę. Budowanie długotrwałych relacji z naszymi opiekunkami opartych na wzajemnym zaufaniu.
SENIOR VITAL CARE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kontrola nad eksploatacją i konserwacją urządzeń pracujących pod ciśnieniem oraz dźwigowo-transportowymi. Komptetowanie i bieżące prowadzenie dokumentacji związanej z paszportami maszyn i urządzeń produkcyjnych wraz z instrukcjami , przeglądami itp. Realizacja zaopatrzenia dla potrzeb działu mechaniczno-energetycznego.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa stanowiska kadrowo-płacowego
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Chróstnik (dolnośląskie)
-obsługa kasy fiskalnej-znajomość przepisów rachunkowych-dekretowanie faktur
Miejskie Centrum Kultury w Skarżysku-Kamiennej - 2017-06-22 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
budowanie i utrzymywanie dokumentacji testowej, przygotowywanie skryptów do testów automatycznych, opracowywanie raportów z wymagań programowych i szczegółowych projektu: ciągła współpraca na Ukrainie i USA
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 1 rok; znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska i opracowań z tego zakresu; prawo jazdy kat. B,samodzielność, komunikatywność, zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska (m.in. powietrze, odpady, karty informacyjne, raporty, analizy); sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska; miejsce pracy: Gliwice;
ARBOR - TECH Zakład Inżynieryjno-Usługowy Katarzyna Witkowska - 2017-08-10 - Gliwice (śląskie)
- raportowanie w jezyku koreańskim zgodnie z przyjętymi standardami do siedziby spółki w Korei, - opracowywanie sprawozdań, zestawień i prezentacji dotyczących wdrażanych projektów i rozwiązań, - przygotowywanie raportów dla koreańskiego zarządu spółki w Biskupicach, - monitorowanie realizacji strategii rozwoju firmy.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
sprzedaż elementów hydrauliki siłowej (węży, końcówek, złączy, szybkozłączy, urządzeń do produkcji przewodów hydraulicznych);opracowywanie ofert techniczne – handlowych w zakresie hydrauliki siłowej;poszukiwanie nowych odbiorców elementów hydrauliki siłowej;kompleksowa obsługa wybranych klientów (odbiorców elementów hydrauliki siłowej);
Tubes International sp. z o.o. - 2016-11-29 - Poznań (wielkopolskie)
1. Kontrola produktów pod względem zgodności z kartą produktu, w tym opakowanie i oznakowanie z całą treścią wszystkich etykiet znajdujących się na opakowaniu jednostkowym i zbiorczym, w kontrolowanym oddziale. 2. Kontrola przestrzegania dobrej praktyki produkcyjnej i higienicznej w Oddziałach i Magazynach. 3. Kontrola jakości surowców oraz ich rotacji w Magazynach. 4. Dokonywanie pomiarów w warunkach produkcji Zakładu, majacych na celu poprawę jakości i efektywności danych czynności. 5. Monitorowanie i raportowanie do bezpośrednich przełożonych, zebranych i przeanalizowanych materiałów z wnioskami. 6.Propagowanie wiedzy na temat optymalizacji. 7. Współpraca z wszystkimi Oddziałami Zakładów w Karczewie i Łodzi w zakresie optymalizacji procesów i nowych wdrożeń. 8. Analizowanie wszystkich reklamacji oraz obowiązek składania wyjaśnień do Pełnomocnika Zarządu ds. Jakości, wskazywanie działań korygujących.
SuperDrob Zakłady Drobiarsko Mięsne s a - 2016-04-19 - Karczew (mazowieckie)
Sprawdzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, współpraca z klientami francuskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Łódź (łódzkie)
ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE PRACOWNIKÓW, SPORZADZANIE UMÓW O PRACĘ, ZLECENIE, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNIKÓW, ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, PRAWA UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, KURS PŁACOWO-KADROWY, UMIEJĘTNOŚĆ OBŁUGI PROGRAMU OPTIMA COMARCH I PŁATNIK, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE,pracodawca prosi o kontakt osobisty, telefoniczny lub CV NA ADRES E-MAIL: biuro (at) puh-rusiecki.pl
PUH RUSIECKI - 2017-09-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca z klientami polegająca na rozmowie, polecaniu dań, napojów i innych sprzedawanych w restauracji produktów, obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie raportów fiskalnych;praca na czas określony, 1/2 etatu, według grafiku w przedziale czasowym 10:30-21:00, miejsce pracy: Wrocław, ulica Krasińskiegosala Gsala G
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe techniczne o specjalności: mechatronika lub elektronika; roczny staż pracy; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie; znajomość pakietu MS OFFICE; mile widziane doświadczenie w pracy przy produkcji i montażu urządzeń elektronicznych; zdolność szybkiego przyswojenia nowej wiedzy; odporność na stres; odpowiedzialność i samodzielność; prace przy produkcji i montażu elektroniki; Jedna zmiana; Miejsce pracy Gliwice;
PRO-AUDIO ELEKTRONICS KRZYSZTOF SZEPTYCKI - 2016-01-20 - Gliwice (śląskie)
nadzór i praca w magazynie
ARTEKS SP Z O O - 2016-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Autoryzowany Partner kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
pełen zakres prac związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, deklaracje ZUS, PFRON, podatek dochodowy, znajomość przepisów w kwestii zatrudnienia cudzoziemców, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i rozliczanie umów zleceń, umów o dzieło
Bel-Pol Sp. Z o.o .Świdnica - 2017-11-30 - Świdnica (dolnośląskie)
Przygotowanie zestawień księgowych oraz raportów zamknięcia miesiąca; Przeprowadzanie kompleksowej analizy finansowej; Czynny udział oraz wsparcie wszelkich procesów audytowych; Odpowiadanie na zapytania ze strony klientów, udziałowców dotyczące kwestii księgowych; Archiwizacja niezbędnych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad dokumentami firmowymi.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kraków (małopolskie)