SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Damnica oferta pracy WOSANA S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem magazynierów, realizacja i nadzór wysyłek oraz dostaw towarów, prowadzenie dokumentacji dot. wysyłek i dostaw towarów, realizacja i nadzór przyjęcia towaru z produkcji, kontrola i zarządzanie gospodarką magazynową firmy, aktualizowanie informacji na temat produktów w bazie danych, kontrolowanie stanów magazynowych, dbanie o odpowiedni obieg informacji pomiędzy wszystkimi oddziałami firmy, prowadzenie dokumentacji magazynowej.Praca 3-zmianowa w godz. 6-14, 14-22, 22-6. Pracodawca zapewnia bezpłatny dojazd od strony Słupska i Główczyc. Okres zatrudnienia 33 miesiące z możliwością zatrudnienia na stałe. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 11-15.
Data publikacji: 2019-05-07
Lokalizacja: Damnica (pomorskie)
Pracodawca: WOSANA S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 7, 76-231 Damnica, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie zespołem magazynierów, realizacja i nadzór wysyłek oraz dostaw towarów, prowadzenie dokumentacji dot. wysyłek i dostaw towarów, realizacja i nadzór przyjęcia towaru z produkcji, kontrola i zarządzanie gospodarką magazynową firmy, aktualizowanie informacji na temat produktów w bazie danych, kontrolowanie stanów magazynowych, dbanie o odpowiedni obieg informacji pomiędzy wszystkimi oddziałami firmy, prowadzenie dokumentacji magazynowej.Praca 3-zmianowa w godz. 6-14, 14-22, 22-6. Pracodawca zapewnia bezpłatny dojazd od strony Słupska i Główczyc. Okres zatrudnienia 33 miesiące z możliwością zatrudnienia na stałe. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 11-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Damnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Damnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
kierowca - operator wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: współpraca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: organizacja pracy i zarządzanie czasem
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS Ofice
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: WOSANA S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 7, 76-231 Damnica, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny - osobisty z CV w godz. 11-15, Godziny : 11-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Damnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Damnica
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 07.05.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8ae1f6418e452b1f44cdeab32123f53f
Podobne oferty pracy
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Zabrze (śląskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Sejny (podlaskie)
Pakowanie, przepakowywanie, kontrola jakości, raportowanie.Miejsce pracy: Zabrze - Strefa Ekonomiczna.Umowa o pracę tymczasową przez okres 3,5 miesiąca, następnie zatrudnienie przez zakład.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Zabrze (śląskie)
Obsługa dokumentów dot. gospodarki odpadami (wystawianie KPO, sprawozdania, protokołu, nadanie kodów odpadom), sporządzanie ofert, pozyskiwanie nowych klienów, przygotowywanie oraz wysyłka próbek tworzyw sztucznych, sprzedaż tworzyw sztucznych.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
Sprzedaż aut w komisie.Doświadczenie w sprzedaży/odkupie samochodów używanych, Doświadczenie w branży motoryzacyjnej. Umiejętność oceny i wyceny samochodów osobowych.Wysoki poziom zaangażowania w działaniach oraz duża samodyscyplina.Umowa zlecenia, 90h w miesiącu. Wynagrodzenie 13,33 zł brutto/h + prowizja od każdego sprzedanego auta.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
pisanie w narzędziach prestashop , wordpress, javascript, PHP,
MULTI SERWIS IRENEUSZ DYBZIŃSKI - 2019-04-04 - Zamość (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
1.Sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych oraz umów. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych. 4. Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakupów materiałów biurowych, itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy "Prawo zamówień publicznych". 6. Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kart drogowych, wydawanych dla transportu własnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa. 7. Zastępstwo pod nieobecność pracownika na stanowisku: Specjalista ds administracyjnych. 8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownikow MPŚ; praca w godz. 7.30-15.30; szczegóły oferty na stronie internetowej BIP Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-06 - Słupsk (pomorskie)
Główne obowiązki:• prowadzenie zapisów w zakresie procedur i dokumentacji systemowej,• udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych,• pomoc w prowadzeniu dokumentacji audytowej i poaudytowej,• współpraca z laboratoriami zewnętrznymi• rozpatrywanie reklamacji od klientów• nadzór nad pracownikami kontroli jakości.
Elpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2019-02-06 - Osina Mała (łódzkie)
Prowadzenie rachunkowości budżetowej; prowadzenie księgowości materiałowej; sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS; przygotowywanie raportów i analiz finansowych.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Będzin (śląskie)
współpraca z klientami z Europy Wschodniej, prowadzenie dokumentacji pracowniczej
SERWIS PERSONEL SP. Z O.O. - 2017-11-24 - Przyłęki (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych współpracowników i pracowników, w tym narodowości ukraińskiej do współpracy w zakresie usług świadczonych przez zleceniodawcę (usł. gastronomiczne i ceteringowe) z wykorzystaniemnowowczesnych form komunikacji.Od 60 do 200 godzin w m-cu.sala E
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzenie spedycją, organizowanie dostaw do klientów, negocjowanie warunków współpracy z firmami transportowymi
"INVEST" Mateusz Goliszewski - 2016-11-25 - Byszwałd (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa
GOSPODARSTWO ROLNO-DROBIARSKIE MATEUSZ MATERNA - 2018-08-10 - Kiełpiny (wielkopolskie)
Tworzenie i weryfikacja dokumentacji jakościowej zgodnej z ZSZJ; kontrola jakościowa w obszarze produkcyjno- magazynowym; prace laboratoryjne; udział w panelu sensorycznym.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Łomża (podlaskie)
Analiza danych z programu SAP (aktywności towaru z magazynu, interwencji serwisowych, obsługi logistycznej) za pomoca Excel, tworzenie czytelnych wykresów i wskaźników KPI, dyspozycyjność do wykonywania pracy dla działu serwisu firmy Tornos. Sortowanie i klasyfikowanie poczty przychodzącej i innych informacji. Przygotowanie protokołow, raporów, biuletynow, kwestionariuszy, słownych instrukcji.Praca z programem SAP (wystawianie ofert i zamówień).Pomoc w organizacji szkoleń pracowników lub wolontariuszy.Zdolność do wykonywania poufnych informacji. Korespondencja z klientami, z główną siedzibą firmy oraz z oddziałami firmy Tornos na całym świecie.Pracodawca oferuje: Stabilne zatrudnienie woparciu oumowę opracę..Pracę od poniedziałku do piątku na pełny etat. Możliwośćzdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego podczas szkoleń w Szwajcarii. Miłą atmosferę wpracy. Wynagrodzenie poufne-do negocjacji. Cv w języku polskim i angielskim lub niemieckim na adres victor.g (at) tornos.comsala E, C, H,D
TORNOS TECHNOLOGIES POLAND Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
jw.
OPS Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowywanie dokumentacji związanej z obrotem zboża,- organizacja transportu,- kontakt z rolnikami,- wizyty w gospodarstawach rolnych
SKR STRZELCE KRAJEŃSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-25 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
sprzedaż usług szkoleniowych i rekrutacji, telefoniczny kontakt z klientami firmy, obsługa komputera
PROGUEST Consulting Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Sulejówek (mazowieckie)
koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Łuków (lubelskie)
jw.
EVERSPORT Sp. z o. o. - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
Mile widziane doświadczenie w budowlance, praca na wysokości. Kontakt osobisty oraz telefoniczny z pracodawcą. Praca na terenie całej Polski.
ABM INVEST KRZYSZTOF MERTA - 2018-10-23 - Rybnik (śląskie)
Zakres obowiązków:1. Prowadzenie i analizowanie dokumentacji dotyczącej działalności kontrolnej i nadzorów służbowych realizowanej przez Służby Techniczne.2. Nadzorowanie przebiegu i bezpieczeństwa eksploatacji sprzętu wojskowego będącego w kompetencji Szefostwa.3. Określanie sposobów zagospodarowania sprzętu wojskowego wycofywanego z eksploatacji i sprawowanie nadzoru nad realizacją planu przekazywania sprzętu wojskowego oraz odpadów w obszarze odpowiedzialności Szefostwa.4. Współpraca przy opracowywaniu przepisów o prowadzeniu gospodarki materiałowo-technicznej w zakresie sprzętu powszechnego użytku.5. Przygotowywanie pism do firm i instytucji, które starają się nawiązać współpracę z SZ RP.6. Opiniowanie dokumentów normatywnych i prawnych dotyczących sprzętu łączności, dowodzenia i informatyki.7. Udział w planowaniu i rozliczaniu działalności bieżącej Szefostwa. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-09-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
planowanie i koordynacja działań marketingowych firmy na terenie Ukrainy, Rosji i Białorusi, organizowanie kampanii reklamowych w ww. krajach, kontakt z klientami, organizacja punktów sprzedaży, analiza rynku wschodniego, udział w targach branżowych na Ukrainie
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Zielona Góra (lubuskie)
obowiązki administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych, realizacja zadań sprzedaży.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-02-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA PRACOWNIKÓW W ZAKRESIE BIEŻACYCH SPRAW PRACOWNICZYCH
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kaźmierzów (dolnośląskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-05-05 - Katowice (śląskie)