SPECJALISTA OD STRON INTERNETOWYCH Zamość oferta pracy MULTI SERWIS IRENEUSZ DYBZIŃSKI
Stanowisko: SPECJALISTA OD STRON INTERNETOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: pisanie w narzędziach prestashop , wordpress, javascript, PHP,
Data publikacji: 2019-04-04
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: MULTI SERWIS IRENEUSZ DYBZIŃSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Partyzantów 53, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pisanie w narzędziach prestashop , wordpress, javascript, PHP,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA OD STRON INTERNETOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: administrator stron internetowych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Elastyczność, wysoka motywacja, doświadczenie w kontaktach z klientami, dobre maniery.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: MULTI SERWIS IRENEUSZ DYBZIŃSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Partyzantów 53, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 53
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator stron internetowych
Data dodania oferty pracy: 04.04.2019
Oferta pracy ważna do: 30.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
aktywne pozyskiwanie klienta, utrzymywanie długoterminowej współpracy, wprowadzanie zamówień do systemu, rzetelna ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej
OFFICE SUPPORT KRZYSZTOF WYLĄG - 2016-06-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
koordynowanie zatrudniania pracowników tymczasowych, pomoc w ich zakwaterowaniu, kontakt pomiędzy pracownikami tymczasowymi a biurem
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Sady (wielkopolskie)
Obsługa klienta, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Język niemiecki - biegły, język angielski - mile widziany.
Zakład Produkcyjno-Handlowy " Pinus II" Artur Nagier Ulanów - 2018-01-18 - Ulanów (podkarpackie)
Szycie tapicerki meblowej
P.P.H.U. MEBLOMAX EKSPORT-IMPORT Barbara Golonka - 2016-12-14 - Głuchów (podkarpackie)
Naliczanie płac w pełnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Rozliczanie czasu pracy i absencji,- Przygotowywanie dokumentów, deklaracji dla ZUS oraz US,- Prowadzenie teczek osobowych, kontrola ważności badań lekarskich,- Wystawianie zaświadczeń.
FLEXIBLE FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, nawiązywanie kontaktów z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Krzepice (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
jw
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Koordynacja działań marketingowych firmy na poziomie międzynarodowym. Głównie kontakty biznesowe z Armenią (wyjazdy służbowe) bezpośredni kontakt z klienetm z Armenii
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Łódź (łódzkie)
organizacja ochrony przeciwpożarowej
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
ofertowanie i przyjmowanie do realizacji zleceń, kontakt telefoniczny z klientami, budowanie długotrwałych relacji, przetwarzanie zamówień w systemie, sprzedaż produktów firmy i realizacja celów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie warunków handlowych
DECORA S.A. - 2017-09-01 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Staż organizowany przez GUP.Nauka sporządzania programów i kalkulacji wyjazdów zorganizowanych, wyszukiwanie obiektów noclegowych i podwykonawców, nauka obsługi systemów rezerwacyjnych i wyszukiwania w nich ofert, nauka obsługi posprzedażowej, poznawanie narzędzi marketingowych, nauka nadzorowania realizacji imprez turystycznych, nauka rozliczania imprezy.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
Wystawianie faktur sprzedaży, dekretowanie i księgowanie faktur,prowadzenie magazynu materiałów, wysyłka faktur, opracowywanie kartdrogowych kierowców,
TRANZYT Jan Nowak Sp. Jawna - 2018-05-14 - Opole (opolskie)
pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, oraz ZUS i pozyczek unijnych, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa zapytań klientów. Zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych. Obsługiwanie zapytań o transakcje. Wspieranie klientów. Współpraca z zewnętrznymi firmami logistycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: średnie; bardzo dobra znajomość języka niemieckiego; zakres obowiązków: rozmowy telefoniczne i prowadzenie korespondencji z klientem niemieckim w zakresie organizacji i przebiegu opieki nad osobą starszą, wspieranie klienta w trudnych sytuacjach, rozwiązywanie konfliktów, ustalanie terminów, rejestracja przeprowadzanych rozmów i podjętych działań w bazie danych w jęz. niemieckim; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
"CAREWORK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-20 - Gliwice (śląskie)
1. Planowanie i realizacja szkoleń obronnych w Starostwie, powiatowych jednostkach organizacyjnych oraz gminach powiatu płockiego, 2. Planowanie, organizowanie oraz przeprowadzanie kontroli wykonywania zadań obronnych w powiecie,3. Opracowywanie projektów i aktualizowanie dokumentów planistyczno-organizacyjnych w zakresie pozamilitarnych przygotowań obronnych powiatu, a w szczególności:a) planu Operacyjnego Funkcjonowania Powiatu w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny oraz stosownych programów obronnych,b) dokumentacji dotyczącej organizacja Starostwa Powiatowego na czas wojny,c) organizowania i przygotowania stanowiska kierowania Starosty zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa,d) planu przygotowania podmiotów leczniczych na potrzeby obronne państwa,e) planu Akcji Kurierskiej Starostwa Powiatowego w Płocku,f) dokumentacji Stałego Dyżuru Starosty.4. Koordynowanie zadań obronnych w Starostwie oraz jednostkach organizacyjnych powiatu.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-11-15 - Płock (mazowieckie)
planowanie, koordynacja i optymalizacja procesów logistycznych, zaopatrzenia, magazynowania i dystrybucji, monitorowanie i analiza wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Łuków (lubelskie)
praca biurowa przy wprowadzaniu danych do systemu komputerowego
OTTO WORK FORCE POLSKA Sp. z o.o. - 2019-03-14 - Koninko (wielkopolskie)
sprzedaż miejsc noclegowych, obsługa klienta biznesowego, organizacja imprez, nadzór i kontrola dokumentów, reklama firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa sklepu internetowego,zamówień,koordynacja zlecenia wysyłek,obsługa programu magazynowego
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Niepołomice (małopolskie)
Zarządza, polityką i procesami wspierającymi programy bhp firmy wraz z przypisanym mu AOR. Zarządza podległym mu personelem bhp. Odpowiada za stosowanie zasad i programów BHP obowiązujących w trakcie prac nad danym projektem. Odpowiedzialny za wdrażanie projektów, zasad i standardów bhp. Przeprowadza audytu programów bhp oraz warunków pracy na podległym mu terenie. Nadzoruje dochodzenia w sprawie wypadków i prowadzi dochodzenia w sprawie wypadków, które mogłyby zakończyć się procesem sądowym. Rozwija samodzielnie i przedstawia zarządowi zalecenia, które w formie porady będą mogły zapewnić członkom ekipy pracowniczej, podwykonawcom oraz klientom równowagę między ich produktywnością a bezpieczeństwem w pracy. Tworzy i opracowuje programy bhp w celu uzupełnienia braków w już istniejących. Utrzymuje kontakt i współpracę z przedstawicielami klientów, kadrą bhp firmy, oraz agencjami regulacyjnymi. Utrzymuje kontakt i współpracę z pracownikami ze strony klienta oraz przedstawicielami działu bhp całej grupy kapitałowej. Wspiera pracowników w działaniach z organami odszkodowawczymi. Zapewnia przestrzeganie wymogów regulacyjnych. Tworzy i wspiera programy szkoleń bhp. Wspiera, konsultuje, prowadzi i doradza w sprawach bhp poszczególnym sektorom, jednostkom lub wydziałom grupy kapitałowej. Inicjuje i prowadzi programy bhp oraz rozwija je by podnosić świadomość. Zapewnia zarządowi poradnictwo w sprawach bhp poprzez interpretowanie zasad, przepisów i wytycznych bhp. Bierze udział w nadzorowaniu i kontroli standardów bhp oraz stosownych przepisów i ustawodawstwa. Przeprowadza inspekcje, nadzoruje i ocenia programy bhp pod kątem wydajności i wartości merytorycznej. Ustala spis obowiązkowego sprzętu ppoż. Prowadzi zapiski, tworzy raporty i dokumentację spełniające wymogi grupy kapitałowej oraz organów nadzoru. Bezpieczeństwo i Ochrona Środowiska/Wynajem Pojazdów/ Współpraca z Dostawcą Usług Transportowych na Lotnisko/ Dostęp do Bazy/Wydawanie Przepustek dla Pojazdów Mechanicznych/ Zasoby Magazynowe - Osoba KontaktowaUmowa do 30 listopada 2017 roku, każda kolejna umowa na 1 rok
DELTA VECTOR POLAND Sp.Zo.o. - 2017-07-24 - Słupsk (pomorskie)
Naprawa samochodów.
Auto-Serwis Mirosław Bielewicz - 2016-07-27 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Pisanie wniosków, wypełnianie wniosków obszarowych ARiMR
Grupa Producentów "KASZTELAN" Sp. z.o.o. - 2017-11-14 - Daszyna (łódzkie)
prowadzenie sekretariatu,sporządzanie pism,pomoc księgowej,odbieranie i wysyłanie korespondencji
METAL-PLUS BARBARA BIELIŃSKA - 2016-09-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Mszana Dolna (małopolskie)
wykonywanie prac związanych z obsługą kadrowo-płacową pracowników, dbało.ść o dobro pracownika i pracodawcy
Health Resort & Medical SPA PANORAMA MORSKA Jarosławiec ul. Uzdrowiskowa 15 - 2016-11-28 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
j.w.
EASY SELECT J. Iskra, B. Gostyńska s.c. Agencja Pracy Tymczasowej - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów - przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej - analiza skuteczności powierzonych zadań,
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Tarnów (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Warszawa (mazowieckie)