SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 3507) Strzelce Górne oferta pracy ACS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 3507)
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - telefoniczna obługa klienta- poszukiwanie nowych szans sprzedaży- obsługa sklepu internetowego- popsprzedazowa obsługa klienta (fakturowanie, przygotowywanie towaru do wysyłki, obsługa reklamacji)- sporządzanie ofert- podtrzymywanie relacji biznesowych
Data publikacji: 2019-06-18
Lokalizacja: Strzelce Górne (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ACS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pogodna 6, 86-022 Strzelce Górne, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- telefoniczna obługa klienta- poszukiwanie nowych szans sprzedaży- obsługa sklepu internetowego- popsprzedazowa obsługa klienta (fakturowanie, przygotowywanie towaru do wysyłki, obsługa reklamacji)- sporządzanie ofert- podtrzymywanie relacji biznesowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 3507)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzelce Górne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bydgoski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dobrcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mmile widziane: - doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, handlu, - znajomość języka angielskiego, - znajomość Subiekt GT, - znajomość branży rolniczej.Komunikatywność, samodzielność w działaniu.
Nazwa pracodawcy: ACS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Pogodna 6, 86-022 Dobrcz, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt tel. w godz. 8.00-15.00: 887 070 072
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 8.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: bydgoski
Gmina pracodawcy: Dobrcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dobrcz
Ulica pracodawcy: Pogodna
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 18.06.2019
Oferta pracy ważna do: 18.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?28aabb4ad845322888bbf0f6e5ac12f0
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów biznesowych, tworzenie ofert wydawnictwa, obsługa biura, obsługa strony internetowej wydawnictwa, rozmowy handlowe.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
Bieżące działania marketingowe, obsługa i aktualizacja strony internetowej, przygotowanie reklam i materiałów promocyjnych, organizacja kampanii reklamowych i imprez targowych.
PEK-MONT sp. zo.o. - 2016-07-19 - Bielsk (mazowieckie)
•Obsługa Klientów indywidualnych i korporacyjnych w zakresie ubezpieczeń •Przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych•Realizacja planów sprzedażowych•Doradztwo w zakresie produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Kielce (świętokrzyskie)
- Synergy Poland poszukuje pracownika na następujące stanowisko: Specjalista ds. Handlowych- Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych; Analiza możliwości i zakresu współpracy z Klientem; Przygotowywanie ofert handlowych; Raportowanie podejmowanych działań.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych; Zdobycie wiedzy o najnowszych technologiach i trendach w IT; Wynagrodzenie stałe + premia od osiąganych efektów; Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie.- Wynagrodzenie: 3000 do 3300 zł /brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min.2 lata w obsłudze klientów i sprzedaży produktów i usług (preferowane doświadczenie w branży zaawansowanych technologii informatycznych). Wymagana umiejętności budowania i rozwijania pozytywnych relacji z klientami. Wymagana silna motywacji do osiągania celów. Wymagane wysokie umiejętności komunikacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów oraz doradztwo i sprzedaż okularów, umawianie klientów na konsultacje lekarskie, wystawianie faktur i rachunków
Centrum Optyczne Agnieszka Lemańczyk - 2016-09-06 - Police (zachodniopomorskie)
-Zapewnienie koordynacji działań logistyki produkcji w obszarze magazynowania i transportu-Analiza i raportowanie kluczowych wskaźników funkcjonowania działów logistyki-Odpowiedzialność za realizację zadań logistycznych fabryki mając na uwadze optymalizację kosztów oraz działania oszczędnościowe-Zapewnienie wydań materiałów z magazynu zgodnie z zasadą FIFO w zakresie surowców i opakowań -Organizacja dostaw i wysyłek towaru
MAKDOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-04 - Pustków (podkarpackie)
Udrażnianie i konserwacja kanalizacji deszczowej i ściekowej. Praca na terenie całego kraju. Pracodawca zapewnia dowóz i zakwaterowanie.
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Chocznia (małopolskie)
obsługa klienta biznesowego
Gunnebo Fastening Systems Spółka z o.o - 2016-03-01 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nadzór i prowadzenie dokumentacji systemowej, prowadzenie szkoleń pracowników, reprezentowanie firmy podczas audytów zewnętrznych, przeprowadzanie audytów dostawców, audytów wewnętrzych i inspekcji zakładu. Wynagrodzenie do negocjacji.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2017-05-12 - Cmolas (podkarpackie)
Pozyskiwanie klientów na rynkach EU, udzielanie informacji o bieżących ofertach pracy, rekrutacja i selekcja pracowników, prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
FORBIS SP. Z O.O. SP.K. - 2019-05-20 - Strzelce Opolskie (opolskie)
- Wykonywanie kosztorysów w zakresie rozdzielni SN i nN; Analiza dokumentacji technicznej; Zapewnienie kompleksowej realizacji zadań w obszarze kalkulacji; Współpraca z innymi działami w firmie.- Wynagrodzenie: od 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Stawska wynagrodzenie uzależniona od posiadanego doświadczenia na w.w. stanowisku - do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania: średnie lub wyższe techniczne kierunek energetyka, elektrotechnika. Mile widziane pół roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość czytania i interpretowania schematów elektrycznych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (tel.: 41/388-15-24) w godz.: 7:30-16:00 lub e-mail: monika.mroczkowska (at) zpue.pl
ZPUE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-18 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz całokształtu spraw związanych z zatrudnieniem i ustaniem zatrudnienia; prowadzenie dokumentacjo dot. umów cywilno - prawnych; wprowadzanie oraz uaktualnianie danych dot. pracowników w systemie kadrowo-płacowym; rozwiązywanie spraw związanych z prawem pracy, przepisami płacowymi, świadczeniami z ubezpieczeń społecznych; przygotowywanie analiz i raportów z obszaru kadr i płac, w tym przygotowywanie prognoz dotyczących różnorodnych aspektów zatrudnienia i wynagrodzenia; udział w tworzeniu wewnętrznych aktów prawnych oraz ich bieżąca aktualizacja.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Szczebrzeszyn - 2019-03-08 - Szczebrzeszyn (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Czerwin (mazowieckie)
pomoc przy pracach produkcyjnych, praca siedząca
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Janikowo (wielkopolskie)
w/g stanowiska
WORK TEMP SERVICE - 2016-02-02 - Kielce (świętokrzyskie)
Tworzenie modelu architektonicznego w programie Archicad
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Żary (lubuskie)
obsługa sklepu internetowego, wystawianie aukcji, kontakt z klientem
MATRIX MEDIA Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Suchy Las (wielkopolskie)
-pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji z kontrahentami-kompleksowa obsługa klienta w zakresie oferowanych usług oraz sprzedaż akcesoriów-ofertowanie i fakturowanie-prowadzenie dokumentacji sprzedażowo- magazynowej
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2019-05-08 - Kolbuszowa (podkarpackie)
realizacja założonych planów sprzedażowych w zakresie usług transportowych, organizacja i prowadzenie spotkań z klientami w celu nawiązania współpracy, efektywna współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia należytej obsługi nowo pozyskanych klientów.
INTEGRAL LOGISTICS SP. Z O.O. - 2017-01-09 - Kościerzyna (pomorskie)
koordynowanie procesów zaopatrzenia dystrybucji, zarzadzanie środkami technicznymi
WOJCIECH THIEL PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE - BUDTRANS - 2016-10-28 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Telefoniczny kontakt z klientem,infolinia lub realizacja planów sprzedażowych.
ADB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w innych sprawach. Prowadzenie mediacji. Współpraca z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu. Wykonywanie obowiązków wynikających z odrębnych decyzji prezesa Sądu Okręgowego w Lublinie. Szczegółowe informacje o naborze w konkursie : http://lublin.so.gov.pl/oferty-pracy.html
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-01-10 - Lublin (lubelskie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum;wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami; współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Wynagrodzenie: 2500 zł brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony do 1 roku, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku oraz jedna niedziela w miesiącu (6 godz.). Wymagania: potwierdzone wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne, doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury), biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press); łatwość w tworzeniu i redagowaniu tekstów, znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (mile widziany poziom C1); inne: zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność; bardzo dobra organizacja pracy; dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania, priorytetów; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne; wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych, znajomość historii i kultury Górnego Śląska; znajomość mowy śląskiej.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-07-17 - Bytom (śląskie)
Sporządzanie listy płacSporządzanie i wysyłanie deklaracji do ZUSRejestracja pracownikówSporządzanie umów oraz świadectw o pracęObsługa programu PŁATNIK
"PRYWATNE BIURO KSIĘGOWOŚCI EWA BRZYSKA" - 2019-05-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie wypożyczalni sprzętu budowlanego, tworzenie i aktualizacja materiałów wspierających sprzedaż, bieżące monitorowanie i analiza rynku, wykonywanie bieżących spraw administracyjnych, koordynowanie spraw urzędowych/administracyjnych na terenie całej Polski.Praca w godz. 8-16 w Kołobrzegu oraz na terenie całej Polski.
DREK Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Nadzór nad technologią funkcjonowania oczyszczalni ścieków, nadzór przy pobieraniu prób. Wykonywanie badań i analiz (uproszczone testy paskowe). Nadzorowanie pracy pracowników i opiniowanie podziału zadań należących do zakresu działania pionu obsługi oczyszczalni ścieków. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie gospodarki wodno - ściekowej, odpadów stałych, wprowadzania gazów i płynów do powietrza, odczynników chemicznych. Współpraca przy nadzorze i koordynacji eksploatacji sieci wod - kan. Współpraca przy nadzorze i koordynacji technologii udatniania wody pitnej.Proponowane wynagrodzenie od 2500 zł do 3000 zł brutto, po okresie próbnym zwiększenie wynagrodzenia.
Hydro-Tech Sp. z o.o. - 2018-09-25 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Rekrutacja i koordynacja pracowników z zagranicy, prowadzenie dokumentacji pracowników: weryfikacja dokumentów pobytowych kandydatów, współpraca z koordynatorami, realizacja różnorodnych projektów rekrutacyjnych, dbranie o właściwy przepływ informacji oraz dokumentów w procesie rekrutacji, wtyjazdy służbowe na terenie Polski, miejsce pracy Bielany Wrocławskie, ul. Wrocławska 7,sala C
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Kontakt z klientem rosyjskim, pomoc oferowana klientom w zakresie internetowych produktów reklamowych; odpowiadanie na zapytania klienta, rozwiązywanie problemów klienta mailowo, telefonicznie oraz przez wykorzystanie komunikatora chat, współpraca z działem inżynieryjnym w celu usprawnienia produktów, prowadzenie wewnętrznych szkoleń z produktów klienta.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)