SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG TRANSPORTOWYCH Kościerzyna oferta pracy INTEGRAL LOGISTICS SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG TRANSPORTOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: realizacja założonych planów sprzedażowych w zakresie usług transportowych, organizacja i prowadzenie spotkań z klientami w celu nawiązania współpracy, efektywna współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia należytej obsługi nowo pozyskanych klientów.
Data publikacji: 2017-01-09
Lokalizacja: Kościerzyna (pomorskie)
Pracodawca: INTEGRAL LOGISTICS SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:DŁUGA 31, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja założonych planów sprzedażowych w zakresie usług transportowych, organizacja i prowadzenie spotkań z klientami w celu nawiązania współpracy, efektywna współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia należytej obsługi nowo pozyskanych klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG TRANSPORTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobry kontakt z Klientem
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : orientacja na cel oraz determinacja w osiąganiu wysokich wyników sprzedażowych[Inne] : Oferujemy atrakcyjny dwuczłonowy system wynagrodzeń, stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: INTEGRAL LOGISTICS SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Adres pracodawcy:
DŁUGA 31, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: angielski, polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kościerski
Gmina pracodawcy: Kościerzyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kościerzyna
Ulica pracodawcy: DŁUGA
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 09.01.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w zakresie biotechnologii i technologii żywienia w przemyśle spożywczym i hodowli
PHPU Transvet sp z o.o - 2017-01-20 - Doruchów (wielkopolskie)
Sprzedaż detaliczna produktów, konsultacje z klientami i doradztwo techniczne, dbanie o dobry wizerunek marki na terenie sklepu, raportowanie wyników sprzedaży
kontakt przez OHP - 2018-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kadrowa w pełnym zakresie zatrudniania, rotacji, pracowników (ewidencjonowanie czasu pracy, nieobecności, zatrudnianie cudzoziemców).
AGROCOMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-20 - Wyszków (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- organizacja i prowadzenie zajęć aktywizujących i przygotowujących do ektywnego poszukiwania pracy młodzieży-realizacjia autorskich programów z rynku pracy- udzielanie konsultacji ułatwiających zmianę kwalifikacji lub zmianę zawodu-prowadzenie grupowych i indywidualnych informacji zawodowych dla młodzieży poszukującej pracy oraz uczącej się
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2018-07-05 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
umiejętność tworzenia ofert handlowych, telefoniczne pozyskiwanie klienta
BLASZANY BĘBENEK Sebastian Sienkiewicz - 2017-04-10 - Trzebinia (małopolskie)
j.w
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta stacjonarnego oraz internetowego, aktualizacja, oferty sklepu.
ZAJĄC SP Z O.O. - 2016-11-14 - Oleśnica (dolnośląskie)
praca w ksiegowosci,prowadzenie dokumentacji
Przedsiębiorstwo - 2016-05-09 - Gradowice (wielkopolskie)
WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMIA, 1 ROK DOŚWIADCZENIA, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O WŁASNOŚCI LOKALI, DYSPOZYCYJNOŚĆ
DOM BEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Marketing, pozyskieanie kontrahentów na rynku Irackim w obrocie metalami i minerałami.
WATAHA TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
wykształcenie wyższe,dobra znajomość języka angielskiego ( w mowie i w piśmie),obsługa pakietu MS Officebardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych,praktyczna wiedza z zakresu reklamy i promocji, umiejętność szybkiego i samodzielnego redagowania tekstów,komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy własnej, dyspozycyjność
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-04-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), nadzorowanie wykonania wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych, szkoleń BHP
IGD Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
- Obróbka metali na tokarkach sterowanych numerycznie.- Wynagrodzenie: od 2500-3500 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 6:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:00-14:00) (Tel. 32-206-67-57 w.15, 32-206-67-57 w.16) lub e-mail: kobiela (at) hydrokob.com
P.W. HYDROKOB BOGUMIŁ KOBIELA - 2016-09-15 - Katowice (śląskie)
Osoba będzie odpowiedzialna za obsługę słowackiego i czeskiego sklepu internetowego - przyjmowanie zamówień, obsługa Klienta. Praca w biurze pn-pt 8-16
Inmani Radzik Paweł - 2017-10-26 - Gorlice (małopolskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, obsługa biura
Eco Spółka Cywilna K. Irfan M. Antczak - 2017-03-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
WYSZUKIWANIE ŁADUNKU, KONTAKT Z KLIENTAMI, WYSTAWIANIE ZLECEŃ
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Dokonywanie transakcji w imieniu klienta, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: - tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia" należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia", dokumenty wskazane w pkt. "Inne dokumenty" kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
przewóz towarów, dbałość, czystość, odpowiedzialność materialna
Firma Usługowa "NIKO" Nikodem Niedopytalski - 2016-06-08 - Będzin (śląskie)
Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych. Rozpatrywanie reklamacji. Wprowadzanie reklamacji do systemu komputerowego. Kontakt z Grupami Asortymentowymi. Zlecanie do wysyłek paczek reklamacyjnych. Tworzenie faktur korygujących dla klientów.
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż detaliczna produktów leczniczych wyrobów medycznych, sprzętu ortopedycznego w sklepie specjalistycznego zaopatrzenia medycznego i zielarsko-medycznym.
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa "CEZAL Lublin" sp. z o.o. - 2017-12-14 - Zamość (lubelskie)
Pozyskiwanie i osługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. Miejscem pracy jest firma - biuro oraz spotkania z klientami/kontrahentami (możliwa także praca w domu, gdy nie ma potrzeby bycia w biurze lub u klienta). Załatwianie spraw i reprezentacja klientów w urzędach polskich. Dyspozycyjność w godzinach: 8:00-18:00, około 85 godzin pracy miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Wrocław (dolnośląskie)
zamawianie komponentów niezbędnych do utrzymania produkcji, weryfikacja planu produkcyjnego, kontakt z dostawcami oraz klientami, sprzedaż komponentów i produktów, sporządzanie raportów i zestawień, prowadzenie inwentaryzacji
SAMWHA POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-23 - Mława (mazowieckie)
zgodny z charakterystyką pracy
Magne Superat Sp. z o.o., Sp. K. - 2016-01-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wprowadzanie faktur do systemu handlowego, obsługa klientów hurtowych, sporządzanie raportów.praca w godzinach: 8-16, 9-17, 10-18.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Kraków (małopolskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Łochów (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie mile widziane wyższe, znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego w stopniu dobrym, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem, doświadczenie w pracy w dziale handlowym w firmie produkcyjnej lub w dziale zakupów, sprzedaży, logistyki lub pokrewnych w pozostałych branżach, samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków komunikatywność, dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietów biurowych. Firma oferuje stabilne zatrudnienie w firmie z długim doświadczeniem w branży automotive, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników do ustalenia w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, praca stacjonarna od pon do pt, godziny pracy do ustalenia, możliwość dalszego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, bogaty pakiet ubezpieczenia grupowego, praca w siedzibie firmy w Czernicy, niedaleko Rydułtów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny bądź e-mailowy: sekretariat (at) fitromex.pl z dopiskiem specjalista w dziale zakupów i sprzedaży. Na aplikacji proszę umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobiwych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.
FILTROMEX SP. Z O.O. - 2017-04-26 - Czernica (śląskie)
Tworzenie grafik, plakatów. Tworzenie stron internetowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)