SPECJALISTA DS WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH Szczecin oferta pracy DOM BEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMIA, 1 ROK DOŚWIADCZENIA, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O WŁASNOŚCI LOKALI, DYSPOZYCYJNOŚĆ
Data publikacji: 2017-01-25
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: DOM BEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMIA, 1 ROK DOŚWIADCZENIA, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O WŁASNOŚCI LOKALI, DYSPOZYCYJNOŚĆ
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Administrator nieruchomości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PAKIET OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DYSPOZYCYJNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ USTAWY O WŁASNOŚCI LOKALI
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
DOM BEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: C.V NA MAIL biuro (at) dombest.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 25.01.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wprowadzanie zakupów do systemu, wystawianie faktur.
ULTRA PLUS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Rusko (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-06-28 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Brak danych
Polish and Nigerian Trade and Investment Forum PONTIF Spółka z o.o. - 2016-04-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Do zdań specjalisty ds. administracyjnych będzie należało m.in. :- Przyjmowanie zleceń od klientów- Przygotowywanie wycen i pilnowanie terminów- Prowadzenie grafiku zleceń- Kontakt z klientem - Wystawianie faktur, przyjmowanie gotówki- Prowadzenie akt osobowych pracowników- Zamawianie materiałów eksploatacyjncych- Zakup materiałów biurowych- Przygotowywanie zestawień miesięcznych- Podliczanie czasu pracy pracowników- Prowadzenie kasy firmy- Przygotowywanie instrukcji do inwestycji- Wysyłanie przesyłek kurierem, pocztą
SECANS Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przedstawianie ofert i pozyskiwanie zleceń w zakresie doradztwa gospodarczego podmiotom; analizowanie oraz doradzanie w zakresie efektywności i funkcjonowania struktur organizacyjnych podmiotu z punktu widzenia wykonywania przez niego zadań, jak i wykorzystania posiadanych zasobów ludzkich i materialnych; opracowywanie analiz, ekspertyz i strategii przydatnych do podejmowania decyzji w zakresie organizacji i funkcjonowania określonego badaniami podmiotu; analizowanie otoczenia firmy i zachodzących w nim zmian ekonomicznych, technologicznych, administracyjnych, organizacyjnych, prawnych i ekologicznych oraz ich wpływu na funkcjonowanie podmiotu; opracowywanie wniosków, wytycznych i raportów dotyczących zmian w otoczeniu firmy, a następnie przedstawienie ich zainteresowanym podmiotom.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie kadr i płac, wyliczanie wynagrodzeń itp.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kalisz (wielkopolskie)
przygotowywanie i podawanie potraw, napoi i deserów z zakresu kuchni orientalnych(bengalska/hinduska), miejsce wykonywania pracy: Sierpc, ul. Wiosny Ludów 2
JAMUNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-14 - Sierpc (mazowieckie)
analizowanie i optymalizowanie prowadzonych działańopracowywanie analiz i strategii promocyjnychzatwierdzanie treści informacji i ogłoszeńwspółpraca z mediamiorganizacja targów i imprez branżowychplanowanie budżetu marketingowego i jego realizacja monitorowanie działań konkurencji przygotowanie i prowadzenie akcji promocyjnych współpraca z grafikami, drukarniami i agencjami reklamowymi
POJAZDY KOMUNALNE GAMON Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Łódź (łódzkie)
- Planowanie, koordynowanie i realizowanie działań marketingowych, w szczególności: prowadzenie oficjalnych fanpageów GrandHotel Tiffi na portalach społecznościowych (m.in. face book, twitter) oraz administrowanie strony internetowej- Współtworzenie strategii marketingowej, zapewniającej realizację celów strategicznych firmy- Analiza danych sprzedażowych, rynkowych oraz działań konkurencji- Kontakt oraz negocjacje z klientami- Współpraca z partnerami zewnętrznymi- Ścisła współpraca z działem sprzedażyWymagania:Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w dziale marketingu. Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Doskonała organizacja pracy własnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. Umiejętność analizy rynku. Otwartość na zmiany, elastyczność, dyspozycyjność.
MIK Małgorzata Grabowska Grand Hotel Tiffi Iława - 2016-07-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
odbywanie spotkań z klientami biznesowymi i nawiązywanie współpracy,przygotowanie ofert,analiz, i kalkulacji dla klientów,negocjowanie warunków kontraktów,prowadzenie spraw pozyskanych klientów,wykonywanie planu sprzedażowego
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Częstochowa (śląskie)
Brak danych
Europejskie Konsorcjum Kolejowe WAGON Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
.
MAX POWER SP. Z O.O.KATOWICE - 2016-09-29 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Wymagania: wykształcenie mile widziane motoryzacyjne , handlowe, mile widziane doświadczenie w branży, znajomość motoryzacji, znajomość obsługi komputera, internetu Zakres obowiązków: opis części samochodowych, magazynowanie, pakowanie, wystawianie ofert handlowych w internecie
AUTO KOŹMIN BARTOSZ KOSTKA - 2018-06-18 - Nowa Obra (wielkopolskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku Programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Kamesznica (śląskie)
j.w.
Instytut Elektrotechniki - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów zagranicznych, koordynowanie sprzedaży i prowdzenie korespondencji z klientami, negocjowanie warunków handlowych.
PPHU SZKŁO-LUX - 2015-12-08 - Puławy (lubelskie)
Praca biurowa z klientem
"BONUS" Biuro Ubezpieczeniowo-Konsultingowe Tymiński, Cierpioł, Sodo Sp. Jawna - 2016-10-18 - Sosnowiec (śląskie)
1. Naprawa infrastruktury technicznej oraz utrzymanie urządzeń własności PKP TELKOL sp. z o.o.2. Naprawa infrastruktury technicznej urządzeń obcych alokowanych i dostarczanych do naprawy na terenie Regionu Utrzymania w ramach zawartych umów utrzymaniowych z innymi użytkownikami 3. Usuwanie usterek i awarii powstałych na obszarze działania brygady specjalistycznej
kontakt przez OHP - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kliena przez internet, kontakt mailowy z klientami
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Wrocław (dolnośląskie)
utrzymywanie czystości na obiekcie wielkopowierzchniowym "-Makro"
ASPEN Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Rekrutacja uczestników projektów oraz utrzymywanie z nimi kontaktów.Realizacja projektów unijnych.
Caritas Diecezji Kieleckiej - 2017-01-18 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Zwoleń (mazowieckie)
-
KTK Polska Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
kompleksowa obsłga klienta,nadzolr nad produkcją
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Lublin (lubelskie)
budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy TymczasowejSamodzielne pozyskiwanie klientówNawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientamiwspółpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-06-12 - Katowice (śląskie)